Renovatio e-charge - va limita incarcarile gratuite
Last Updated: Jul 10 2019 12:05, Started by
Courage
, Jul 06 2019 21:26
·
0
#19
Posted 09 July 2019 - 20:16
Vorbeam cu cineva care promoveaza masinile electrice si a facut un calcul pt o firma ce vrea sa reimprospateze flota:
Quote La o exploatare pe 5 ani, un ZOE ieșea cu un TCO mai mare decât un Logan TCO = total cost of ownership Problema venea de la costul initial si de la faptul ca angajatii incarcau acasa sau pe parcurs, fara factura => li se dadeau prime pt costuri (prime taxate 2x ca salariu). Attached Files |
#20
Posted 10 July 2019 - 00:27
Adm, on 09 iulie 2019 - 09:24, said:
Pai e la 2 Km de HUB-ul de la BArbu Vacarescu E Lidl Aerogarii, pe acelasi Bulevard... |
#21
Posted 10 July 2019 - 00:50
Cum ziceam, e o teorie gresita din prea multe pct de vedere.
In primul rand Kaufland sunt f putine magazine vs Lidl. In al doilea rand, vezi distanta. |
#22
Posted 10 July 2019 - 08:19
Adm, on 10 iulie 2019 - 00:50, said:
Cum ziceam, e o teorie gresita din prea multe pct de vedere. In primul rand Kaufland sunt f putine magazine vs Lidl. In al doilea rand, vezi distanta. |
#23
Posted 10 July 2019 - 08:35
Kaufland a pus la dispozitie terenul si plateste curentul electric consumat.
Renovatio a implementat proiectul, iar plata a facut-om UE. La LIDL e totul Inhouse, cu jucarii ABB. De fapt, Renovatio se pregareste treptat. Forteaza oamenii sa se inroleze in sistem, adica sa aiba card rfid necesar incarcarii cu bani. Limitarea incarcari gratuite e pt prosti, pt ca poti face oricate conturi doresti, dai login/logout din aplicatie (cea web sau mai nou, cea Android). Problema este ca la 1.9 lei/kw si la cate masini electrice sunt, vor avea f putini musterii. Vor plati doar cei care sunt fortati (in trecere, pe un traseu mai mare) sau cei care stau la bloc. In rest, in 90% din cazuri, se va folosi ce mai e inca gratuit sau incarci acasa, cu ~0,6 lei/kw |
#24
Posted 10 July 2019 - 11:14
Adm, on 10 iulie 2019 - 00:50, said:
Cum ziceam, e o teorie gresita din prea multe pct de vedere. In primul rand Kaufland sunt f putine magazine vs Lidl. In al doilea rand, vezi distanta. mi se pare ca teoria sta in picioare, plus ca e f logica. Nu vad relevanta numarului de magazine, tocmai asta ar fi si ideea, eu am vreo 3 lidl uri la 14 min si 3,5km de mine, sint ca ciupercile dupa ploaie, si nu mai am nici un motiv sa ma mai deplasez pana la kaufland, de care am si din alea vreo 2 in apropiere. Deci ca lumea sa traga in continuare la kaufland, magazinul mai scump si probabil mai departe (de vreme ce sint mai rare), pui incarcatoare doar in kaufland. |
#25
Posted 10 July 2019 - 12:05
unbrutus, on 10 iulie 2019 - 00:27, said:
nu stiu ce e acel hub, si nici cine e la 2km de el, e un kaufland acolo? teoria mea era ca pun incarcatoare la magazinele cu preturi mai mari, adica kaufland. La lidl doar in zonele unde nu au kaufland, altfel si-ar canibaliza clientii de la magazinul mai scump. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users