Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Renovatio e-charge - va limita incarcarile gratuite

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

Pentru ca serviciul de incarcare sa vina in beneficiul unui numar cat mai mare de clienti, incepand cu luni, 08 iulie 2019, se modifica modalitatea de acces pe statiile Renovatio e-charge din locatiile Kaufland.

Incepand cu data de 8 Iulie 2019, accesul la toate statiile e-charge, inclusiv cele din parcarile magazinelor Kaufland, se va putea face doar de catre utilizatorii inregistrati in aplicatia e-charge.

Am deja card. Voi putea sa il mai folosesc?
Cardul tau Kaufland sau Renovatio va putea fi folosit in continuare numai daca este asociat contului tau din aplicatia e-charge. In momentul in care iti creezi un cont in aplicatie te rugam sa mentionezi codul cardului tau in formularul de inregistrare.
Daca ai deja un cont in aplicatie, logheaza-te si acceseaza tab-ul HelpDesk. Urmeaza pasii iar noi iti vom activa cardul in cel mai scurt timp posibil.

Nu uita! Incepand cu 8 Iulie 2019 utilizarea card-ului tau curent Kaufland sau Renovatio va initia o sesiune tarifata la toate statiile e-charge, indiferent de locatia lor.

In cazul in care esti deja membru al comunitatii e-charge, te atentionam ca orice sesiune de incarcare initiata la statiile din locatiile Kaufland, incepand cu 8 Iulie 2019, atat folosind aplicatia cat si cardul asociat contului tau, va fi tarifata similar cu restul statiilor din reteaua e-charge exceptie facand sesiunile de incarcare din locatiile Kaufland, la care folosesti un cupon.

Kaufland continua sa sustina in locatiile sale, contravaloarea incarcarilor la statiile e-charge, limitata la o singura sesiune pentru fiecare client, intr-un interval de 24 de ore, in interiorul unui oras. (Se aplica doar pentru utilizatorii individuali nu pentru flote de masini).

Sesiunea de incarcare sustinuta de Kaufland se poate face doar din aplicatia e-charge si prin activarea cuponului Kaufland.

Inca de la inceputul parteneriatului dintre Renovatio si Kaufland, accentul s-a pus pe facilitarea deplasarilor pe distante lungi. Clientii vor putea sa beneficieze in continuare de oportunitatea de a calatori pe distante mari fara costuri suplimentare daca aleg sa incarce vehiculul la statiile e-charge din parcarile magazinelor Kaufland, costul unei incarcari/oras fiind acoperit de Kaufland. Limitarea unei singure incarcari in 24 de ore este valabila doar pentru statiile aflate in acelasi oras.

Mai multe cititi aici


Pe scurt, ce se intampla:
- daca e gratuit, se abuzeaza, asa ca din ce in de mai multi "baeti" au bagat masini electrice SH la Uber (I3, leaf etc) si s-au aglomerat statiile free.
In Bucuresti raman insa destule free (Rompetrol, Mol, Lidl etc), si presimt ca va fi omor la ele.
- In mod normal, pentru un utilizator obisnuit, o incarcare gratuita/zi/oras este mai mult decat suficient.

Probleme:
- aceasta retea sta foarte prost la implementarea aplicatiilor.
Nu exista aplicatie de IOS/Android, ci doar un site.
- automatizarea operatiilor lasa de dorit, adica trebuie sa iei card de la Kauflant (gratuit) sau 290 lei de la ei, apoi faci cont la ei si le dai email cu seria de la card.
- Pana acum cardurile erau pt sesiunile FREE, acum DACA folosesti cardul, vei fi taxat!
Daca cardul nu e inrolat in sistem (imperecheat cu contul, pt facturare), atunci nu va porni incarcarea contra-cost.
- modalitatea de implementare a serviciului e un fisco.
- nu se poate plati cu card, trebuie sa lasi datele de facturare al ei, si te vor factura la sfarsitul lunii -> OP.

https://e-charge.ro/intra-in-retea

De pe 8 Iulie 2019, trebuie sa aveti cont.
Intrati in cont -> Cupoane, adaugati cuponul orasului, de forma
K-Oras

Attached File  1.jpeg   54.36K   62 downloads

Quote

K-ARAD
K-ALBA IULIA
K-ALEXANDRIA
K-BRASOV
K-BUCURESTI
K-CLUJ
K-CONSTANTA
K-CRAIOVA
K-DEVA
K-IASI
K-ORADEA
K-PITESTI
K-PLOIESTI
K-RAMNICU VALCEA
K-SEBES
K-SIBIU
K-SIGHISOARA
K-TARGU MURES
K-TIMISOARA
K-TURDA

Selectati pe harta statia la care va aflati, si de la care aveti infipt cablul in masina, si selectati incepeti incarcarea.

Repet, utilizatorii obisnuiti au gratuit la chargerele Kaufland o sediune de icnarcare/zi/oras.

Preturile sunt aberante...

Incarcare AC - 1.45 lei/kW
Incarcare DC - 1.95 lei/kW

Attached Files

  • Attached File  2.jpeg   89.16K   61 downloads


#2
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Deci s-a inchis la laptarie...  Pai bun.. si cat ajunge sa coste o incarcare?

Edited by Kres, 06 July 2019 - 21:47.


#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
Nu cred ca își ia cineva masina electrica, în ideea ca va încarca moka.

#4
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
@Kres - Eu stiu ca tu ai probleme de IQ dupa topicurile din Poiana, dar mai citeste odata, cu atentie.

Ai gratuit un plin/zi/oras.
La o baterie de 40 Kwh, inseamna cca 200Km minim.

Preturile sunt scrise, cu inmultirea cum merge?

 slai, on 06 iulie 2019 - 21:51, said:

Nu cred ca își ia cineva masina electrica, în ideea ca va încarca moka.
Nu doar de asta, dar ma loveste si pe mine o superioritate, cand trec pe langa PECO...
La fel, ma simt ciudat cand alimentez cu carburant cealalta masina si vad cat ma costa.

Daca as plati curentul, din calculele mele as iesi de 8x mai ieftin decat motorina, pe 11l/100Km, cat suge a mea in roas.

Edited by Courage, 06 July 2019 - 21:58.


#5
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

 Courage, on 06 iulie 2019 - 21:53, said:

@Kres - Eu stiu ca tu ai probleme de IQ dupa topicurile din Poiana, dar mai citeste odata, cu atentie.

Ai gratuit un plin/zi/oras.
La o baterie de 40 Kwh, inseamna cca 200Km minim.
Preturile sunt scrise, cu inmultirea cum merge?

Pai .. ai gratuit un plin si te costa o nimica toata un al doilea plin.. Care e motivul lamentarii?  Ca nu merge aplicatia pe Android sau ce?
Serviciile astea de incarcare in locuri publice (care nu sunt statii de carburanti) stii bine ca nu sunt bine puse la punct.   Altfel poate n-ar fi moka.

Eu cred ca Kaufland va gasi o solutie sa puteti plati in magazin cu cardul (nu in parcare) ca nu e mare branza totusi.

Edited by Kres, 06 July 2019 - 22:05.


#6
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
E un anunt, nu o lamentare.

Sistemul e-charge e facut cu bani europeni si e aproape perfect, dar sux grav la aplicatie si proceduri de lucru cu clientii.

#7
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Aproape oricine poate instala un wallcherger AC 6-22kW.

Problema este ca legile Romaniei in ceea ce priveste energia sunt f incalcite si tembele.
Nu oricine poate vinde energie, de aceea nicio retea nu vinde kW, ci vinde unitati de incarcare.
1 unitate de incarcare = 1 Kw Posted Image

Solutia pt explozia prizelor de incarcare ar fi daca o retea ar veni cu o solutie shared.

Eu pun o priza in gard pt mine.
Daca tu vii si vrei sa limentezi platesti prin intermediul retelei, iar eu primesc niste lei din ceea ce ai platit tu.

Ex:

Eu platesc 0.6 lei/Kw la Digi
Iti vand tie cu 1 leu/kw, iar adaosul de 0.4 lei il impart intre mine si reteaua care pune la punct billingul.

Edited by Courage, 06 July 2019 - 22:15.


#8
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,915
  • Înscris: 01.01.2010
Mie mi se pare maxim sa ai bani de electrica, dar nu si de combustibil. Adica, atentie, sa ti se para aberant sa platesti. Nu-mi amintesc sa fi fost asa si pentru GPL.

#9
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Daca ai avea de ales intre gratuit si a trebui sa platesti, tu ai plati?

Esti asa de brav?
Eu am stat acum o ora la Taverna Sarbului, am incarcat gratuit, si am primit 10% pt ca am EV (incurajare).
Desigur, nu le merge niciodata POS, dar ii iert.
Le-am dat o "gaura" de 4 lei la curent si 18 lei la nota de plata!

Cum ziceam, problema a fost abuzul celor de la Uber si nu numai, care au luat masini vechi, cu baterii de cca 20kW (noi candva), iar acum ocupau sloturile de incarcare des, facand profit din aceasta activitate.
Kaufland plateste curentul, e reclama pana la urma, dar pana cand?

Oricum, sistemul de limitare e inutil total.
Nu te opreste nimeni sa iti faci X conturi in aplicatie.

Edited by Courage, 06 July 2019 - 22:22.


#10
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 05.02.2002
E-charge e facut pe bani europeni de investitori rusi din Cipru, ca Yango :) Asteapta sa creasca piata ca sa faca un exit elegant fara bataie de cap cu suport pentru clienti si alte probleme operationale de rutina.

Edit on-topic: utilizarea comerciala a statiilor free e intr-adevar o problema iar fiecare decide daca pretul cerut merita sau nu. Eu m-as ingrijora intr-adevar cand contorul electric inteligent de acasa va detecta conectarea unei masini electrice si va incepe sa aplice alte taxe si accize e.g. cum suna ‘energie electrica utilizata in scopuri non-casnice de transport’?

Edited by Byt, 06 July 2019 - 22:40.


#11
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
Problema este ca modelul asta de afacere nu prea e profitabil (asa zicea si d-na Dancila).

Ganditi-va cum ar fi sa va puteti face acasa benzina/motorina usor, si de 10x mai ieftin sau total gratis (solar)!

Benzinariile ar da faliment, statul s-ar enerva ca nu ar mai avea cum sa ia bani din accizele de carburant etc.

Atata timp cat nr de masini electrice e insignifiant, chiar si cu un pret grosolan, de 1.95 lei/Kw, nr celor care platesc e f mic si de avarie - adica la drum lung sau daca au uitat sa o incarce acasa.
Bucurestiul dormitor pe verticala e o aberatie istorica.

E clar ca aceste retele, fara o investitie majora pt viitor, nu au cum sa fie profitabile.
Pe de alta parte, planeta sufera, noi suferim.
Poluarea locala, mai  ales in marile orase... ne baga in mormant.

Eu visez la o Tesla Model 3 cand ma fac mare.

#12
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Courage, on 06 iulie 2019 - 22:28, said:

Kaufland plateste curentul, e reclama pana la urma, dar pana cand?
e chiar mai mult decat reclama, desi kaufland a devenit incredibil de cunoscut prin metoda asta, cuvantul kaufland aparand in orice topic film pe youtube blog etc despre masini electrice sau hibride plugin

este efectiv redirectionat un flux de oameni care oprea in benzinarii si lua poate o apa, un bec pt masina, lichid parbriz, o ciocolata care acum pot cumpara din kaufland, dar timpul petrecut in magazin e mult mai lung garantat decat cel petrecut intr-o statie peco

ca sa fie totul complet, ar trebui ca kaufland sa ofere si plata rovigneta, taxa pod etc ca alte statii.

#13
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

 Courage, on 06 iulie 2019 - 21:26, said:

Probleme:
- aceasta retea sta foarte prost la implementarea aplicatiilor.
Nu exista aplicatie de IOS/Android, ci doar un site.
- automatizarea operatiilor lasa de dorit, adica trebuie sa iei card de la Kauflant (gratuit) sau 290 lei de la ei, apoi faci cont la ei si le dai email cu seria de la card.
- Pana acum cardurile erau pt sesiunile FREE, acum DACA folosesti cardul, vei fi taxat!
Daca cardul nu e inrolat in sistem (imperecheat cu contul, pt facturare), atunci nu va porni incarcarea contra-cost.
- modalitatea de implementare a serviciului e un fisco.
- nu se poate plati cu card,
Evident, partea cu limitarea la 1 incarcare/zi mi se pare absolut normala, modul de business e sa sprijine vanzarile magazinului, nu sa vizitezi statia. Oare cine s-ar duce mai des decat zilnic doar pentru cumparaturi la Kaufland? La un mall sa spunem ca or fi care sa se duca de mai multe ori pe zi si sa incarce, iar in timpul asta sa cumpere ceva dar la un Kaufland m-as mira.

Partea cu serviciile de plata e in general cam aiurea. M-am tot gandit de ce nu se generalizeaza plata cu cardul si m-am gandit la situatia cand dupa ce incarca cineva la plata constata ca a uitat PIN-ul sau nu are bani pe card, mai greu sa lasi masina acolo si sa te intorci sa platesti cu cardul dupa ce ai alimentat. Probabil se vor gasi si metode mai inteligente, in fond si la benzinarii sunt care se trezesc fara bani disponibili dupa ce au alimentat.

 Adm, on 06 iulie 2019 - 22:35, said:

Problema este ca modelul asta de afacere nu prea e profitabil (asa zicea si d-na Dancila).

Ganditi-va cum ar fi sa va puteti face acasa benzina/motorina usor, si de 10x mai ieftin sau total gratis (solar)!

Benzinariile ar da faliment, statul s-ar enerva ca nu ar mai avea cum sa ia bani din accizele de carburant etc.

Atata timp cat nr de masini electrice e insignifiant, chiar si cu un pret grosolan, de 1.95 lei/Kw, nr celor care platesc e f mic si de avarie - adica la drum lung sau daca au uitat sa o incarce acasa.
Bucurestiul dormitor pe verticala e o aberatie istorica.

E clar ca aceste retele, fara o investitie majora pt viitor, nu au cum sa fie profitabile.
Pe de alta parte, planeta sufera, noi suferim.
Poluarea locala, mai  ales in marile orase... ne baga in mormant.

Eu visez la o Tesla Model 3 cand ma fac mare.
Modelul asta de afacere va deveni profitabil doar in conditii de volum, caz in care preturile la curent vor scadea, asa cum se intampla in California https://www.synapse-...-Down-8-122.pdf
N-am idee cum e la noi, in vest sa ai o statie fast-charge si sa ai clienti putini conduce la pierderi din motive de demand-charges https://businessfeed...-demand-charges
Ar fi interesant de stiut ce au presupus ca infrastructura/investitii statiile de la Kaufland (cat era puterea maxima contractata de Kaufland inainte de instalarea statiilor, daca puterea suplimentara a inclus un transformator cumparat de la Enel, care e proportia intre puterea maxima disponibila si medie, etc).

#14
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
Toti cei care au magazine (Kaufland, Lidl, Care4) au ditamai statiile de transformare proprii, deci putere instalata este.
Pt o persoana fizica 50 000 eur (un gup de transformare) e mult, iar astia au 2-3 pe fiecare magazin, deci nu asta e hiba.

Ma tot uit ca Lidl s-a oprit din investitii pe partea de electricitate, desi costurile ar fi fost minime daca ar fi pus macar 1-2 Type 2 in parcarile lor.

#15
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Adm, on 07 iulie 2019 - 17:43, said:

Ma tot uit ca Lidl s-a oprit din investitii pe partea de electricitate, desi costurile ar fi fost minime daca ar fi pus macar 1-2 Type 2 in parcarile lor.
Kaufland si Lidl sint aceeasi companie, probabil celel 5 Lidl cu incarcatoare sint in zone fara Kaufland

altfel, prefera sa le puna in magazinul cu preturi mai mari (Kaufland)

#16
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
Pai e la 2 Km de HUB-ul de la BArbu Vacarescu :)
E Lidl Aerogarii, pe acelasi Bulevard...

#17
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

 Adm, on 07 iulie 2019 - 17:43, said:

Toti cei care au magazine (Kaufland, Lidl, Care4) au ditamai statiile de transformare proprii, deci putere instalata este.
Pt o persoana fizica 50 000 eur (un gup de transformare) e mult, iar astia au 2-3 pe fiecare magazin, deci nu asta e hiba.

Ma tot uit ca Lidl s-a oprit din investitii pe partea de electricitate, desi costurile ar fi fost minime daca ar fi pus macar 1-2 Type 2 in parcarile lor.
Sa inteleg de exemplu ca pentru un LIDL 50KW ar intra in capacitatea de transformare disponibila?
Kaufland, Carrefour ma astept sa aibe capacitati disponibile mari, LIDL ceva mai mici.

#18
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 Courage, on 06 iulie 2019 - 21:53, said:

Daca as plati curentul, din calculele mele as iesi de 8x mai ieftin decat motorina, pe 11l/100Km, cat suge a mea in roas.

Cam aici e cheia. Eu vad electricele ca dand lovitura la masini de flota, mai ales cele care se invart mult in oras. Chiar si 200km autonomie inseamna >10ore de plimbat in Bucuresti.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate