Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
AUDI S8 D4
Last Updated: Apr 23 2023 10:24, Started by
zile_san
, May 26 2019 09:15
·
0
#415
Posted 26 September 2021 - 13:23
va salut, ca si noutati:
- mi-a crapat un furtun de alimentare cu benzina, tasnea frumos benzina din el, nu stiam de ce miroase asa in masina ) am avut noroc mare ca nu luase foc benzina pentru ca tasnea fix pe blocul motor langa turbine si langa niste cabluri electrice sa faca un scurt. - 418 lei super furtunasul de 20 cm ) - in 2000 km( deci 2 sapatamani probabil ) urmeaza revizie unde am filtre si ulei, in plus ceva curatare la radiatoare mi-a zis mecanicul, o valva de la cutie de viteze ce deschide circuitul de racire.- habar nu am ce e aia dar a vazut-o pe tester si a zis ca trebuie schimbata odo 215.000 +- cativa km. totul merge ok, m-au speriat consecintele acelui furtun spart, bine ca nu s-a intamplat altceva. saptamana asta intra la detaillingul de toamna, ii voi face si un polish exterior. |
#416
Posted 24 November 2021 - 20:23
am facut revizia cand i-a venit randul, intre timp odo 220.000 . masina merge bine, nu are nimic. e murdara tare ca nu am mai apucat sa o spal dar poate in weekend ma ocup de ea.
m-am tot uitat la alte masini sa vad daca imi face alta cu ochiul dar inca nu am gasit nimic sa ma convinga. un client a venit cu noul S klasse dar in afara de faptul ca are multe beculete si ecrane multe, nu m-a convins. e drept ca nu era model amg, era doar S-ul normal. iti buseste rau de tot perceptia asupra unei masini un S8... literalmente in toate in care te sui ai impresia ca sunt carute si ca nu sunt comfortabile sau daca sunt comfortabile au motor de 0.9 Edited by zile_san, 24 November 2021 - 20:23. |
#417
Posted 25 November 2021 - 09:59
Pai fundamental nu ai cum sa bati un S8 cu vreo masina pamanteana dpdv al senzatiilor. Upgrade ar fi fie un model AMG (desi probabil ca nu o sa simti cine stie ce diferenta), fie ceva din liga superioara, desi nici acolo nu cred ca vei gasi un mix atat de reusit. Solutia daca te-ai plictisit este pur si simplu sa schimbi cu totul, sa iei ceva dintr-o cu totul alta gama, a.i. sa fii mai putin tentat sa compari. Ai noroc ca ai mecanic bun, daca mergeai cu ea la reprezentanta acum cautai sa o dai probabil. Am un prieten care a avut tot S8 (Dar cred ca modelul mai vechi, ca actiunea s-a petrecut acum ceva ani) si imi povestea ca il jumuleau aia cand se ducea acolo de nu mai stia de el.
|
#418
Posted 25 November 2021 - 17:19
partea cea mai proasta la reprezentanta e ca indiferent ce pb ai, te programeaza peste 3 saptamani ). pe langa asta preturile nu reflecta calitatea.
imi face cu ochiul o masina dar nu ma lasa nevasta pentru ca a zis ca e prea opulenta. bentley flying spur. |
#419
Posted 25 November 2021 - 23:13
Depinde din ce an. Alea mai vechiute nu ies chiar atat de rau in evidenta.
|
#420
Posted 26 November 2021 - 05:27
În țara aia un Bentley nu prea are cam să nu iasă în evidență...
S8-ul are avantajul că în ochii multora e "doar un Audi", e mult mai discretă by default. |
#421
Posted 26 November 2021 - 07:51
In afara de un Alpina B7, ce e la fel de underrated și puțin cunoscută, nu vei găsi ceva similar cu s8-ul.
|
#424
Posted 09 February 2022 - 13:02
@black1990. mare lucru nu, am luat cel mai scump mic dejun acum o luna. am mers cu sotia la un restaurant si am frecat aripa stanga de un stalp ))) exact aripa ce a fost revopsita anul trecut pentru ca iar o frecasem usor. si acum aproape ca nu se vede dar imi sta pe cap si in vara o sa o revopsesc.
am mai luat o piatra in geam acum o saptamana dar am rez rapid si nu se mai vede. urmeaza revizie de aia mai mare care include bujii, ulei cutie, ulei grupuri, posibil discuri si placute fata. masina e f ok si recunosc ca am mai sondat piata dar nu ma convinge nimic moment sa o schimb |
|
#425
Posted 11 February 2022 - 21:55
zile_san, on 24 noiembrie 2021 - 20:23, said:
am facut revizia cand i-a venit randul, intre timp odo 220.000 . masina merge bine, nu are nimic. e murdara tare ca nu am mai apucat sa o spal dar poate in weekend ma ocup de ea. m-am tot uitat la alte masini sa vad daca imi face alta cu ochiul dar inca nu am gasit nimic sa ma convinga. un client a venit cu noul S klasse dar in afara de faptul ca are multe beculete si ecrane multe, nu m-a convins. e drept ca nu era model amg, era doar S-ul normal. iti buseste rau de tot perceptia asupra unei masini un S8... literalmente in toate in care te sui ai impresia ca sunt carute si ca nu sunt comfortabile sau daca sunt comfortabile au motor de 0.9 |
#426
Posted 12 February 2022 - 12:05
figo1988, on 25 noiembrie 2021 - 09:59, said:
Pai fundamental nu ai cum sa bati un S8 cu vreo masina pamanteana dpdv al senzatiilor. Nici eu nu-mi explic cum de marea majoritate a producatorilor auto, in ciuda vastelor avansuri tehnologice, se plafoneaza in jurul valorii de 500kW/612CP, exceptie fiind Bugati parca. In rest, nineni nu prodice versiuni de serie de 900CP, (excludem de aici modificarile aftermarket/tuning &shit). Toate modelele au avut versiuni de top limitate la valoarea de cca 612CP, cu mici exceptii peste valoarea asta cu putin, (635HP la Bentley Flying Spur). Avansul tehnologic a permis reducerea cilindreii si mentinerea puterii, dar nimeni nu a mai facut motoare de 7L cu puterea specifica aferenta. Eu nu gasesc raspuns /explicatie la chestiunea asta. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nIiANNkDUtY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am vazut pe yt comparatii intre bentley si s8, si exista una mare, de pret, cea de performanta fiind modica. Altfel.. un episod interesant care poate avea aplicabilitate si aici.. dorinte vs asteptari, depinde doar de cum pui problema. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JuZ3m3RKt8E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by tfmercedez, 12 February 2022 - 12:06. |
#427
Posted 12 February 2022 - 15:45
#428
Posted 07 April 2022 - 19:22
va salut, odo 230.000 km fara vreo 3-400. sapt trecuta schimbat senzor nivel fata stanga. a luat-o razna. 1000 lei. azi schimbat 2 bucse bara stabilizatoare, 2 bucse la bratele inferioare. 750 lei. in 3000 km urm revizia cu ulei, filtre si + bujii, ulei cutie, discuri si placute pe fata. totul e in regula, sunt multumit de masina. preturile postate sunt pt piese originale si contin si manopera
|
#429
Posted 05 May 2022 - 16:23
Am urmarit masina pe youtube si asta e genul de masina pe care o vreau. Motorul nu comenteaza deloc la nici o acceleratie. Pur si simplu executa, e acolo in orice moment, si are turatii fenomenale. Nu suna deloc a motor chinuit. Te cred cand spui ca masinile de 300-400 cai iti par acum dacii. La caii aia inca nu ai un motor sobru si performant care sa zbarnaie pe sosea, sunt cai scosi chinuiti din motoare mai slabe pe la anumite turatii, practic o pacaleala fiindca ala e apogeul nu forta constanta a masinii. La S8 puterea incepe de jos si merge pana sus. Am vazut ca un S8 pe la 100k km cu varsta de 5 ani se invarte in jurul sumei de 50k euro, un pret bun pentru o asa masina. Am niste intrebari:
- fara frane ceramice masina franeaza foarte greu sau doar mai greu ? - la ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar acest model ? - practic o asa masina depinde de un mecanic bun. Recomanzi masina fara sa locuiesti langa un mecanic priceput ? Edited by pixel3cs, 05 May 2022 - 16:26. |
|
#430
Posted 05 May 2022 - 21:30
zile_san, on 07 aprilie 2022 - 19:22, said:
va salut, odo 230.000 km fara vreo 3-400. sapt trecuta schimbat senzor nivel fata stanga. a luat-o razna. 1000 lei. azi schimbat 2 bucse bara stabilizatoare, 2 bucse la bratele inferioare. 750 lei. in 3000 km urm revizia cu ulei, filtre si + bujii, ulei cutie, discuri si placute pe fata. totul e in regula, sunt multumit de masina. preturile postate sunt pt piese originale si contin si manopera |
#431
Posted 10 May 2022 - 10:38
pixel3cs, on 05 mai 2022 - 16:23, said:
Am urmarit masina pe youtube si asta e genul de masina pe care o vreau. Motorul nu comenteaza deloc la nici o acceleratie. Pur si simplu executa, e acolo in orice moment, si are turatii fenomenale. Nu suna deloc a motor chinuit. Te cred cand spui ca masinile de 300-400 cai iti par acum dacii. La caii aia inca nu ai un motor sobru si performant care sa zbarnaie pe sosea, sunt cai scosi chinuiti din motoare mai slabe pe la anumite turatii, practic o pacaleala fiindca ala e apogeul nu forta constanta a masinii. La S8 puterea incepe de jos si merge pana sus. Am vazut ca un S8 pe la 100k km cu varsta de 5 ani se invarte in jurul sumei de 50k euro, un pret bun pentru o asa masina. Am niste intrebari: - fara frane ceramice masina franeaza foarte greu sau doar mai greu ? - la ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar acest model ? - practic o asa masina depinde de un mecanic bun. Recomanzi masina fara sa locuiesti langa un mecanic priceput ? nu trebuie mecanic priceput, trebuie mecanic care sa fie specializat pe audi/grupul VAG sa fi atent la buzunar ) la altceva nu ai ce sa fi atent. este o masina a carei intretinere costa. filtru de aer e 370 lei bucata si iti trebuie 2. gasesti si after market dar nu stii cum fac fata. anvelopele sunt scumpe, consumul e pe masura, un milion de piese care pot ceda, etc. este o masina scump de intretinut dar mie imi place al dracului de mult. daca ti-o permiti nu sta 2 secunde pe ganduri raducut123, on 05 mai 2022 - 21:30, said:
nu stai cam mult prin service cu ea?Sa schimbi toate piesele alea pierzi ceva timp.... Edited by zile_san, 10 May 2022 - 10:43. |
#432
Posted 12 May 2022 - 16:52
Felicitari pentru achizitie!
Stiu ca e tarziu, dar e primul thread din jurnal de bord pe care-l citesc cap-coada... Nu-ti mai urez "sa te bucuri" de ea, ca o faci cu prisosinta... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users