Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

AUDI S8 D4

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
492 replies to this topic

#433
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011
odo 235.000 . revizie : bujii, filtre aer, filtru ulei, filtru habitaclu, bujii, ulei+filtru cutie viteza, ulei diferential, supapa presiune diferential, ulei motor - 5500 lei. piese OEM. uleiul in diferential si supapa nu erau in plan dar a crapat si mi-a dat in bord eroare. saptamana viitoare mai pun discurile pe fata si placutele. alea sunt inca 4000 lei. nu voi merge pe OEM, discuri zimmerman, placute trucktec.
masina merge f ok, rulam fin :)

#434
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009
postul tau e un avertisment pentru toti agaricii care cred ca un Audi a8 se intretine cu bani de Logan sau polo... daca vrei sa o faci corect.. costa $$$

#435
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Pai da, cu bani de Logan sau Polo, o revizie mai cuprinzatoare e cat un Logan / Polo :) .

#436
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
agaricii care "se dau" ca un Audi a8 crezi ca fac revizia la an?... sau la 2 -3 aniPosted Image ?

si pana una alta nici macar nu a fost mult 5.500 lei. Eu la una mai mult decat normala si banala la revizia de 1 an am platit 1.200 lei (doar 3 filtre si ulei)

#437
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
Aia e mai mult de o revizie, mai degraba ii poti zice mentenanta extinsa, daca ignori supapa aia. Dar chiar si asa, un V8 are dublu nr de bujii si filtre de aer fata de un motor comun si probabil ceva mai mult ei.
Service pentru cutie si diferentiale e, la fel, ceva ce se petrece de cateva ori in cursul vietii exemplarului.

Astea fiind zise, eu nu as lua placutele alea. Sunt o marca el cheapo.

#438
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011
nu le-am luat :)) am luat trw. am mai avut si s-au comportat ok.
mentenanta extinsa da, la 60.000 km schimb astea. ulei cutie si bujii.
supapa aia de la diferential a fost extra intr-adevar dar nu am vrut sa risc sa circul asa cu masina ( am circulat 2 saptamani pana a venit piesa ) de frica sa nu-mi crape diferentialul :))

#439
black1990

black1990

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,290
  • Înscris: 09.04.2008
Deci in acceptiunea voastra masina sh este un cazan.
Piesele aprobate de producator, mai ieftine sunt un gunoi, rebut.
Atunci de ce exista ? Trebuia sa fie doar pe original iar masinile sa se arunce la gunoi nu sa se valorifice atunci cand te hotarasti sa o faci.
Sunt curios daca cei cu mentalitatea asta au aceeasi opinie atunci cand sunt implicati direct in achizitia, vanzarea, repararea unei masini.

Am vazut masini cu 50.000 km care aratau mai rau ca un sh, cazan de 350.000 km, mecanic, estetic.

#440
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
xBLACK 1990-Nu barbate,ai inteles gresit.Piesele originale sunt tot de diferite marci aftermarket,dar agreeate de fabricantul marcii auto respective.Am vrut sa subliniez doar ca un jurnal de bord al unei masini deosebite   merita facut doar daca mentii originalitatea acelei masini,adica intretinere scrupuloasa doar in reteaua marci cu piese de origine..De exemplu,am dat 1000 lei pe un rulment de roata la masina mea dar nu am deschis nici un jurnal.Posted Image Apoi cazan e o denumire ce poate include orice masina de a doua zi de utilizare...Posted Image

Edited by Melteanu, 13 September 2022 - 08:29.


#441
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Versus-urile si "razbunzrile", chiar  daca vin din partea persoanelor "nerazbunatoare din fire" nu au ce cauta pe un jurnal de bord!
Am facut curat, sper sa si ramana asa.

#442
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011
apuca moderatorul sa taie pe aici si nu apuc sa raspund. cineva a citit pe diagonala jurnalul meu de bord si are impresia ca eu merg doar ”blana” cu masina si dau flash-uri in disperare :)) daca atat a inteles e problema lui.
am facut acest jurnal de bord pentru a putea vedea cine e curios, ce presupune o astfel de masina. ce presupune ca si intretinere, ce presupunere ca si rulaj/tinuta drum/, ce presupune in general. daca trec costurile cu piese sau costurile cu combustibilul nu o fac pentru a ma plange ci a incerca sa transmit cat mai obiectiv starea de fapt.
in legatura cu piesele aftermaket, placute de frana/discuri nu consider ca am dat rateu, oricum variante nu sunt prea multe. la discurile fata ai optiune OEM sau Zimmerman. am pus zimmerman, care apropo sunt mai scumpe decat OEM :)), asta cu titlu de exemplu.in rest ce am schimbat brate, am pus Lemforder(aceleasi ca si OEM), si filtre si ulei sunt OEM.

p.s.in legatura cu viteza cu care circul, circul in conditii de siguranta. am facuti 500.000 km si nu am avut niciun accident. cu masina asta am 100.000 km si nu am facut niciun accident si nici permisul suspendat indiferent de motiv. ca am ales sa merg cu 300 kmh pe autostrada cand era goala ,nu am pus pe nimeni in pericol, nici macar pe mine ca nu mergeam cu viteza asta daca nu ma simteam in siguranta. masina vede des 200+ pentru ca circul mult pe autostrada si pentru ca aia e viteza la care masina sta bine pe drum. cu titlu de exemplu am fost cu un prieten la bucuresti si el e posesor de masina sport si cand am ajuns m-a intrebat cu ce viteza am fost pe autostrada ca eram prinsi cu povestile.cand i-am spus ca era setat cruise control pe 220 l-a pufnit rasul. ideea explicarii senzatiei pe care o ai cand mergi cu masina la viteza mai mare nu e ca sa ma dau rotund ci sa inteleaga cine citeste acest jurnal cum se comporta o masina la viteza

#443
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Dpmdv asta e marea problema la masinile premium. Sunt foarte bine antifonate, confortabile si iti dau senzatia ca esti mai in siguranta decat esti de fapt. :) Dar la 220km/h energia care trebuie sa se disipe in caz de impact este uriasa, de aproape 16x mai mare decat in cazul testelor de coliziune frontala de la euroncap.

Si mie mi se intampla des sa constat ca, pe acelasi sector de drum unde merg cu C63-ul cu 80km/h, cu A class-ul nevestei sa fiu aproape de 100. Si cred ca nu trebuie sa mentionez care dintre ele are performantele dinamice mai bune, in caz ca am nevoie sa franez/evit ceva. Pur si simplu A-ul, cu suspensiile mai moi, senzatia de viteza este mult estompata. Nu mai zic ca atunci cand ma urc intr-o masina de curse, dupa ce ma dau jos din C63, am impresia ca 50km/h sunt 100km/h.

Crede-ma, nu te judec, as fi ultimul in masura sa fac asta :)

#444
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011
chestia cu viteza cred ca se va termina pentru ca imi face cu ochiul alt gen de masina. as vrea sa trec putin la masini "nefigurante", genul de masini la care te sui, dai cheie si te opresti doar la capatul pamantului. am in vizor un "suv", dar nu vorbim de ascutitorile astea la moda cu briz briz pe ele ci clasicul Toyota Land Cruiser :D . sunt mega curios ce inseamna sa ai o masina la care nu crapa nimic si bordul e stins nu vesnic cu beculetele in el hahaha. daca voi da s8-ul in banii pe care ii vreau, sunt aproape convins ca aia va fi urmatoarea masina. o trecere de la cer la pamant dar daca nu imi place pot oricand sa imi iau alt s8.

#445
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postzile_san, on 14 septembrie 2022 - 17:23, said:

sunt mega curios ce inseamna sa ai o masina la care nu crapa nimic si bordul e stins nu vesnic cu beculetele in el hahaha. daca voi da s8-ul in banii pe care ii vreau, sunt aproape convins ca aia va fi urmatoarea masina.
Don't jinx it! :) .

#446
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Eu sunt curios cum o să se împace cu diferențele de calitate la interior. P-aici LC e foarte populară, am un coleg cu așa ceva (a schimbat 2 generații deja). Interiorul ăla e ani lumină sub ce pune Audi, iar suspensia e super-barcă. Sigur, e posibil ca interiorul (și poate chiar toată mașina) să arate la fel și după 10 ani și 1 milion de km, dar...
În fine, poate colegul are o echipare mai basic iar tu iei ceva mult mai sus.
Da' tot sunt curios...

#447
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Daca a ajuns sa renunte la s8 pentru Landcruiser inseamna ca a priceput ceva si ma bucur.

#448
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011

View Postbuntzi, on 15 septembrie 2022 - 07:00, said:

Eu sunt curios cum o să se împace cu diferențele de calitate la interior. P-aici LC e foarte populară, am un coleg cu așa ceva (a schimbat 2 generații deja). Interiorul ăla e ani lumină sub ce pune Audi, iar suspensia e super-barcă. Sigur, e posibil ca interiorul (și poate chiar toată mașina) să arate la fel și după 10 ani și 1 milion de km, dar...
În fine, poate colegul are o echipare mai basic iar tu iei ceva mult mai sus.
Da' tot sunt curios...

landcruiser j150 are interior piele, incalzire in scaune, clima, geamuri electrice. astea sunt dotarile care imi sunt necesare. masajul in scaune de la s8 l-am folosit de 5 ori cate 5 minute cred. un usb cu muzica gasesc si la landcruiser 100%. de alte dotari nu am nevoie. am nevoie in schimb de o masina sigura, motor si transmisie ok. astea le regasesti pe LC. probabil ii fac o resoftare sa o aduc undeva la 200+ CP si cam atat. oricum mai este pana la momentul acela :)

#449
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Man, nu mă refer la dotările în sine, ci la execuția lor. Calitatea materialelor, senzația la mână și la fund, de-astea.
Oricum, io stau cu ochiu' dilatat să văd ce iese din chestiunea asta Posted Image

#450
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
@zile_san: Ai avut vreo problema cu S8? Eu am platforma asta de la Mercedes de 5 ani deja si in afara de un LED la oglinda nu a picat nimic. Eu cred ca o sa injuri LC-ul ala la primul drum in afara orasului.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate