Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Un nou abuz marca RCS&RDS
#19
Posted 21 March 2019 - 16:18
Și eu m-am trezit cu un abonament în plus. Fără acordul meu, fără semnătura mea. Cred că e la limita legalității.
Toată lumea zice că am fost anunțați din ianuarie. Dar nu scrie nicăieri că abonamentul anterior se transformă în Optim - doar că se majorează niște tarife. Doamna de la RDS nu a putut să-mi arate pe factura din ianuarie că o să am un abonament nou. A dat din umeri că ce să faci, asta e treaba. Până acum RCS au fost corecți dar de la fenta asta am să fiu cu ochii în patru dacă așa stă treaba. |
#20
Posted 21 March 2019 - 16:20
Am patit si eu abonament asociat zero transformat in optim 2
Edited by balauru23, 21 March 2019 - 16:21. |
#21
Posted 21 March 2019 - 16:21
Prin acel anunt din factura trimis incepand din ianuarie 2019 se anunta ca toate contractele incheiate din 1900 toamna pana in data de 31.12.2018 se modifica toate. Daca nu esti de acord cu modificarile ai perioada de gratie pentru reziliere. Si nu cred ca faceau schimbari fara sa fie acoperiti. Eu deja am renuntat la FilmNow si cat de curand si la tv digital.
Edited by Epidaurus, 21 March 2019 - 16:23. |
#22
Posted 21 March 2019 - 16:22
#24
Posted 21 March 2019 - 16:25
Pana la urma 2 euro nu e mult in conditiile in care la Vodafone, chiar si la cartela trebuie sa incarci cu minim 4-5 euro pe luna ca sa poti activa o optiune de voce si net.
Intr-adevar, omul simte disconfort si la 1 leu in plus, cand nu mai e gratuit.. |
#25
Posted 21 March 2019 - 16:29
Eu aveam Fiberlink 2 de o gramada de ani, nici nu mai stiu. Luna asta m-am trezit cu o factura mai mare. Cand ma uit pe factura, abonamentul mobil de telefonie inclus si gratuit a fost transformat intr-unul pe bani, abonamentul de wireless pe stick inclus si gratuit a fost taxat cu 10 lei, iar abonamentul de Fiberlink 2 a fost transformat in Fiberlink 300. Ca atare, am reziliat telefonul mobil si netul mobil si, pentru ca m-am suparat, si telefonia fixa (care statea degeaba, nu am folosit-o in ultimii 10 ani cred ca deloc). Nu m-au deranjat atat tarifele in plus, pentru ca erau mici, dar atitudinea rds nu mi-a placut, ar fi fost frumos sa fiu anuntat. Cand am fost sa reziliez abonamentele extra, am intrebat si o aiurita de acolo au spus ca a aparut pe factura. Da de unde. Eu factura nici n-o primesc. Platesc din digicare.
Edited by Ion_de_la_Raion, 21 March 2019 - 16:30. |
#26
Posted 21 March 2019 - 16:30
lex2010, on 21 martie 2019 - 16:08, said:
Rog moderatorii sa stearga toate postarile care nu au legatura cu speta. Sunt cateva postari ale unor analfabeti functionali... ei vorbesc de scumpirea abonamentelor, eu am postat clar ca ma refer la constituirea unui nou abonament pentru un serviciu care inainte era gratuit! tot foarte clar ti-au raspuns si colegii. matale erai in necunostinta de cauza si ai venit sa intrebi de ce si cum, iar ei ti-au explicat. poate ca tu ar trebui sa fii cel care se mai calmeaza putin si citeste cele postate. nu are rost sa jignesti aiurea. |
#27
Posted 21 March 2019 - 16:31
Sa-ti spun ca la Relatii clienti mi-au spus ca echipamentul (CI+ in cazul meu) nu se va factura, dar m-am trezit cu el facturat? I-am sunat pe la inceputul lui februarie sa-i intreb cum va arata factura mea si mi-au zis ca voi plati 30+30+3 (net+tv+digi film), iar acum ma trezesc cu 30+30+3+3 (si pentru CI). I-as putea reclama, dar nu cred ca voi avea castig de cauza. Nu cred ca vor pune inregistrarea (daca exista) cu apelul meu.
Dar, ar trebui sa-i intreb de sanatate pentru Digi Mobil? Factura de ianuarie a fost emisa pe 06.01 iar contractul incheiat a fost pe 09.01 pentru 4.8E, iar tarifarea pe luna martie este pe 5E. Sunt 0.2E (1 leu), dar, pe doi ani, inseamna abonamentul pe o luna. |
#28
Posted 21 March 2019 - 16:33
Dany_Darke, on 21 martie 2019 - 16:30, said: tot foarte clar ti-au raspuns si colegii. matale erai in necunostinta de cauza si ai venit sa intrebi de ce si cum, iar ei ti-au explicat. poate ca tu ar trebui sa fii cel care se mai calmeaza putin si citeste cele postate. nu are rost sa jignesti aiurea. |
|
#29
Posted 21 March 2019 - 16:34
Au gandit-o intr-un mod foarte pervers cei de la RDS...
Din tabelul anexat si care ne-a fost comunicat, nu rezulta in mod univoc faptul ca serviciile care erau gratuite si incluse intr-un abonament, vor fi separate de abonamentul initial si taxate independent... Sa luam fraza - " Servicii furnizate in baza unor abonamente care nu mai fac parte din oferta curenta Digi". In cazul meu, am un singur abonament. Cel de internet, de baza. In cadrul lui am internet+telefonie fixa+telefonie mobila. Ar fi trebuit sa deduc ca incepand cu data de 01.03.2019 se vor descontopi toate cele 3 servicii si se vor factura separat? OK, sa zicem ca am inteles ideea RDS-ului. Urmatoarea intrebare ar fi - este legal dpdv juridic ceea ce face RDS? Poti sa aduci modificari unilaterale ale unui contract incheiat, fara acordul celeilalte parti? Normal ar fi ca in cazul in care decid sa reziliez deoarece nu mai sunt de acord cu noile clauze contractuale, sa pot sa beneficiez de daune-interese potrivit prejudiciului cauzat. Adica da, inteleg ca tu, RDS, in calitate de cocontractant, nu mai poti sa imi prestezi serviciile in cuantumul stabilit la incheierea contractului si atunci sunt de acord sa-l reziliem, ca sa nu mai fii obligat sa prestezi servicii in conditii dezavantajoase pentru tine, DAR vei fi obligat la plata de daune-interese corespunzatoare. Stiu doar cat s-au chinuit cei de la Vodafone sa-i convinga pe cei care aveau Connex Cent(1 cent/minut in weekend) sa renunte la abonamentele alea si nu au reusit sa rezolve nimic, au schimbat doar abonamentele celor care si-au dat acordul. Edited by lex2010, 21 March 2019 - 16:36. |
#30
Posted 21 March 2019 - 16:34
Ion_de_la_Raion, on 21 martie 2019 - 16:29, said:
Eu aveam Fiberlink 2 de o gramada de ani, nici nu mai stiu. Luna asta m-am trezit cu o factura mai mare. Cand ma uit pe factura, abonamentul mobil de telefonie inclus si gratuit a fost transformat intr-unul pe bani, abonamentul de wireless pe stick inclus si gratuit a fost taxat cu 10 lei, iar abonamentul de Fiberlink 2 a fost transformat in Fiberlink 300. Ca atare, am reziliat telefonul mobil si netul mobil si, pentru ca m-am suparat, si telefonia fixa (care statea degeaba, nu am folosit-o in ultimii 10 ani cred ca deloc). Nu m-au deranjat atat tarifele in plus, pentru ca erau mici, dar atitudinea rds nu mi-a placut, ar fi fost frumos sa fiu anuntat. Cand am fost sa reziliez abonamentele extra, am intrebat si o aiurita de acolo au spus ca a aparut pe factura. Da de unde. Eu factura nici n-o primesc. Platesc din digicare. |
#31
Posted 21 March 2019 - 16:36
Nimcid25, on 21 martie 2019 - 16:34, said:
Iar in digicare ai factura in format PDF. Edit: Da, scrie ceva, dar scrie de modificarea tarifelor, nu (am citit fugar) ca abonamentele existente vor fi modificate. In fine, nu conteaza, no biggie. Edited by Ion_de_la_Raion, 21 March 2019 - 16:40. |
#32
Posted 21 March 2019 - 16:37
shoot it ion. no harm, no foul
Edited by Dany_Darke, 21 March 2019 - 16:37. |
#33
Posted 21 March 2019 - 16:38
lex2010, on 21 martie 2019 - 16:34, said:
Au gandit-o intr-un mod foarte pervers cei de la RDS... Din tabelul anexat si care ne-a fost comunicat, nu rezulta in mod univoc faptul ca serviciile care erau gratuite si incluse intr-un abonament, vor fi separate de abonamentul initial si taxate independent... Sa luam fraza - " Servicii furnizate in baza unor abonamente care nu mai fac parte din oferta curenta Digi". In cazul meu, am un singur abonament. Cel de internet, de baza. In cadrul lui am internet+telefonie fixa+telefonie mobila. Ar fi trebuit sa deduc ca incepand cu data de 01.03.2019 se vor descontopi toate cele 3 servicii si se vor factura separat? OK, sa zicem ca am inteles ideea RDS-ului. Urmatoarea intrebare ar fi - este legal dpdv juridic ceea ce face RDS? Poti sa aduci modificari unilaterale ale unui contract incheiat, fara acordul celeilalte parti? Normal ar fi ca in cazul in care decid sa reziliez deoarece nu mai sunt de acord cu noile clauze contractuale, sa pot sa beneficiez de daune-interese potrivit prejudiciului cauzat. Adica da, inteleg ca tu, RDS, in calitate de co-contractant, nu mai poti sa imi prestezi serviciile in cuantumul stabilit la incheierea contractului si atunci sunt de acord sa-l reziliem, ca sa nu mai fii obligat sa prestezi servicii in conditii dezavantajoase pentru tine, DAR vei fi obligat la plata de daune-interese corespunzatoare. Stiu doar cat s-au chinuit cei de la Vodafone sa-i convinga pe cei care aveau Connex Cent(1 cent/minut in weekend) sa renunte la abonamentele alea si nu au reusit sa rezolve nimic, au schimbat doar abonamentele celor care si-au dat acordul. - prin acordul partilor; - unilateral de catre RCS & RDS in cazul: (a) modificarii pachetului sau a serviciilor furnizate; (b) modificarii preturilor/tarifelor de catre furnizorii societatii RCS&RDS pentru materiale/servicii necesare prestarii serviciilor ce formeaza obiectul prezentului contract; © unor modificari in legislatia statelor in care sunt rezidenti furnizorii societatii RCS&RDS sau rezultate din acordurile internationale; (d) majorarii sau aparitiei unor noi taxe, impozite, remuneratii, tarife sau a oricaror altor costuri; (e) majorarea chiriilor sau a altor costuri suportate de RCS&RDS; (f) fluctuatiilor cursului de schimb al leului fata de alte valute si ale raporturilor de schimb intre principalele valute cotate pe pietele financiare; (g) modificarii preturilor/tarifelor ca urmare a inflatiei; (h) alte situatii asemanatoare. RCS&RDS va informa Beneficiarul printr-o notificare scrisa, cu cel putin 30 de zile inainte de operarea modificarii, acesta putand denunta denunta unilateral contractual fara plata unei despagubiri. sursa: http://storagedigiro...august_2017.pdf Ion_de_la_Raion, on 21 martie 2019 - 16:36, said:
Ia s-o citesc. |
|
#34
Posted 21 March 2019 - 16:39
Cred ca poti cere daune doar daca esti in perioada minima contractuala (acele 12/24 luni). Daca e expirata, gandesc ca poti cere rezilierea oricand, oricare din cei doi (RDS si abonatul) fara daune, fara alte justificari. Timpul minim s-a scurs.
|
#35
Posted 21 March 2019 - 16:41
cu "(h) alte situatii asemanatoare" , s-au scos oamenii...
Ar mai putea fi dezbatuta chestiunea clauzelor abuzive din contractele incheiate cu consumatorii dar na... time is money... Pe scurt, cel mai bun lucru pe care-l putem face daca nu suntem de acord - rezilierea contractului, portarea la alti operatori... Deja studiez oferta la Cosmote(5 euro nelimitat), caut o oferta buna si pt internetul fix, apoi ce sa-i urez RDS-ului... pe cat de repede a urcat, pe atat de repede sa decadă. Fun fact - daca tot au schimbat contractele, puteau sa-mi modifice si fiberlink-ul de 100 mpbs in cel de 300 mpbs, ca e la acelasi pret. Dar na, ce interes aveau? Pt asta probabil trebuie sa fac cerere scrisa si multe alte hartii, daca nu chiar sa fac un nou abonament obligatoriu pe 2 ani... Multumesc tuturor pt. discutia constructiva pe care am purtat-o! Edited by lex2010, 21 March 2019 - 16:43. |
#36
Posted 21 March 2019 - 16:41
@Nimicid, serviciul citat de tine (ca "adresa" de informatii este Digi Storage, nu fiecare serviciu in parte), dar presupun (fara sa ma ard) ca textul este identic la toate serviciile lor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users