Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Un nou abuz marca RCS&RDS

* - - - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
61 replies to this topic

#1
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,516
  • Înscris: 21.10.2009
Mai nou, cei de la RCS&RDS au inceput sa incheie noi contracte, in mod unilateral, in conditii dezavantajoase pt clienti.

Situatia personala, care a fost confirmata si de alte persoane, la nivel national:

Am abonament de Internet, incheiat in 2004. Abonamentul include internet plus telefonie fixa si telefonie mobila(shared - impartea minutele cu telefonia fixa).

Cei de la RDS s-au autosesizat si s-au gandit ca nu e OK sa am telefonie mobila gratuita, asa ca au constituit, in mod unilateral si fara sa ma intrebe daca as fi de acord, un nou abonament pt. telefonie mobila, de 2 euro.

Am facut sesizare in scris, m-a sunat o tanti de acolo, mi-a explicat ca de fapt e in avantajul meu ca am mai multe minute acum si atunci cand am solicitat totusi un raspuns in scris, mi-a sugerat ca "alt raspuns nu stiu daca veti mai primi".

Astfel, acum platesc 2 euro pentru un serviciu care inainte era gratuit, inclus in abonamentul de Internet.

Intrebarea mea ar fi - merita sa fac sesizare la ANCOM sau ANPC? Poate ca cineva ar trebui sa le dea un sut in fund. Cand au intrat pe piata erau mielusei si isi puneau angajatii sa bata din usa in usa sa ne roage sa incheiem contracte, acum s-au vazut mari si ne iau de fraieri...

#2
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

 lex2010, on 21 martie 2019 - 15:54, said:

Intrebarea mea ar fi - merita sa fac sesizare la ANCOM sau ANPC? Poate ca cineva ar trebui sa le dea un sut in fund. Cand au intrat pe piata erau mielusei si isi puneau angajatii sa bata din usa in usa sa ne roage sa incheiem contracte, acum s-au vazut mari si ne iau de fraieri...

Nu merita pentru ca legal sunt acoperiti. Au notificat pe facturile din ianuarie si februarie 2019 clientii ca, de la 1 martie 2019, se scumpesc unilateral niste servicii, clientul avand binenteles varianta sa rezilieze contractul existent si sa contracteze din nou ce vrea el, la noile preturi din oferta.

La fel a facut si Telekom... a anuntat ca, de la 1 aprilie, cresc preturile.

Edited by Kres, 21 March 2019 - 15:59.


#3
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017

 lex2010, on 21 martie 2019 - 15:54, said:

ANCOM sau ANPC?

Direct la CEDO.

#4
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,516
  • Înscris: 21.10.2009

 Kres, on 21 martie 2019 - 15:58, said:


Nu merita pentru ca legal sunt acoperiti. Au notificat clientii ca, de la 1 martie 2019, se scumpesc unilateral niste servicii, clientul avand binenteles varianta sa rezilieze contractul existent si sa contracteze din nou ce vrea el, la noile preturi din oferta.

La fel a facut si Telekom... a anuntat ca, de la 1 aprilie, cresc preturile.

Nu ma refer la scumpirea aia de 1 leu... citeste mai atent, e cu totul alta speta!

#5
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,557
  • Înscris: 15.05.2010
altul care nu a cititi factura din ianuarie 2019. vechea poveste....se poate inchide

#6
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nu e nici un abuz. Poti rezilia, daca mai esti in termen.

Edited by pasilla, 21 March 2019 - 16:02.


#7
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Vedeti ca omu' vorbeste de cu totul altceva, nu de scumpirea care ne afecteaza pe toti.

#8
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
LOL Posted Image
Au anuntat schimbarea cu surle si trambite inca din Ianuarie
Practic nu au ascuns nimic si, daca nu esti de acord, se poate rezilia contractul
https://www.paginade...abonamente-digi

#9
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,373
  • Înscris: 08.12.2008
efectul actiuniilor unui guvern iresponsabil si incompetent

#10
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,516
  • Înscris: 21.10.2009
Rog moderatorii sa stearga toate postarile care nu au legatura cu speta.

Sunt cateva postari ale unor analfabeti functionali... ei vorbesc de scumpirea abonamentelor, eu am postat clar ca ma refer la constituirea unui nou abonament pentru un serviciu care inainte era gratuit!

#11
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015

 Puferiu_, on 21 martie 2019 - 16:02, said:

Vedeti ca omu' vorbeste de cu totul altceva, nu de scumpirea care ne afecteaza pe toti.

Asa sunt unii, incapabili sa priceapa ceva

Am avut si eu 2 telefoane cu abonament din asta
Dar le-am inchis de mult

Ai putea incerca o plangere la ANPC daca nu te-au anuntat

#12
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

 lex2010, on 21 martie 2019 - 15:59, said:

Nu ma refer la scumpirea aia de 1 leu... citeste mai atent, e cu totul alta speta!

Tu nu intelegi speta.. S-au anuntat scumpiri pe toata linia, care nu sunt de un leu ci in functie de ce servicii ai. Uite aici

[ https://ibb.co/vDDV6jJ - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Kres, 21 March 2019 - 16:15.


#13
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,516
  • Înscris: 21.10.2009
Eu zic ca mi-au constituit un abonament nou, de Digi Optim 2, in valoare de 2 euro, pentru care nu am semnat nimic si nu am fost intrebat daca sunt de acord, acest abonament inlocuind telefonia mobila care era inclusa gratuit in abonamentul de internet (ala care acum e 30 lei si inainte era 29).

Edited by lex2010, 21 March 2019 - 16:16.


#14
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 lex2010, on 21 martie 2019 - 16:08, said:

Rog moderatorii sa stearga toate postarile care nu au legatura cu speta.

Sunt cateva postari ale unor analfabeti functionali... ei vorbesc de scumpirea abonamentelor, eu am postat clar ca ma refer la constituirea unui nou abonament pentru un serviciu care inainte era gratuit!
nea lex,vezi ca in tabelul ala apare si alte abonamente  2 euro .Abonamentul tau share (care nu mai exista in oferta curenta) se încadrează in categoria mentionata.

+ ai grija cu analfabeți..ai report.

#15
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 lex2010, on 21 martie 2019 - 16:08, said:

Rog moderatorii sa stearga toate postarile care nu au legatura cu speta.

Sunt cateva postari ale unor analfabeti functionali... ei vorbesc de scumpirea abonamentelor, eu am postat clar ca ma refer la constituirea unui nou abonament pentru un serviciu care inainte era gratuit!
Se pare ca tu nu ai inteles. Mai citeste inca o data comunicatul DIGI. De data asta cu atentie:

https://www.digiroma...de-comuni-10031

Edited by pasilla, 21 March 2019 - 16:16.


#16
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

 lex2010, on 21 martie 2019 - 16:15, said:

Eu zic ca mi-au constituit un abonament nou, de Digi Optim 2, in valoare de 2 euro, pentru care nu am semnat nimic si nu am fost intrebat daca sunt de acord.

E tot vechiul abonament numai ca "ai castigat" preturi noi la serviciile din pachet...  Ai varianta rezilierii...
Practic abonamentul tau gratuit s-a desfiintat si s-a creat un nou abonament in valoare de 2 euro.

Edited by Kres, 21 March 2019 - 16:16.


#17
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 zzhunt, on 21 martie 2019 - 16:10, said:


Asa sunt unii, incapabili sa priceapa ceva

Am avut si eu 2 telefoane cu abonament din asta
Dar le-am inchis de mult

Ai putea incerca o plangere la ANPC daca nu te-au anuntat
Au anunțat in factura din Ianuarie 2019.PE TOTI.

#18
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,373
  • Înscris: 08.12.2008
:)
Attached File  digi.png   244.1K   182 downloads

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate