Cele mai vândute mașini în Europa în 2018
#55
Publicat: 02 februarie 2019 - 09:48
vali, on 02 februarie 2019 - 07:05, said:
unbrutus, limuzină Logan sau astra. vali, on 02 februarie 2019 - 07:05, said:
dap, are sens ce spui. serios, e obositor să cauți motive să mă combați și să vii cu puerile. Tu ramai in continuare cu impresia ca neamtul nu isi ia sedan ca e mai greu in timp ce altii stim ca nemtii isi iau break in marea lor majoritate... dar na... esti antipatic prin ton si exprimare, si o sa fii lasat in ideile tale probabil |
#57
Publicat: 02 februarie 2019 - 12:07
unbrutus, on 02 februarie 2019 - 09:48, said:
Tu ramai in continuare cu impresia ca neamtul nu isi ia sedan ca e mai greu in timp ce altii stim ca nemtii isi iau break in marea lor majoritate... e aiurea să arunci vorbe din astea mari, gen "marea lor majoritate", când cifrele te contrazic. plin de break-uri prin orașe, le-am văzut peste tot când locuiam pe acolo sau când am fost în septembrie să îmi iau mașina. dap. ce știu eu, important e ce știe sigur sigur forumistul, în ciuda cifrelor. aham. |
#58
Publicat: 02 februarie 2019 - 12:19
vali, on 02 februarie 2019 - 12:07, said:
e aiurea să arunci vorbe din astea mari, gen "marea lor majoritate", când cifrele te contrazic. plin de break-uri prin orașe lista ta nu precizeaza daca un seria 5 e de ex sedan sau break. Why are estate cars so common in Germany compared to a sedan? https://www.quora.co...ared-to-a-sedan Germany: Why can there be very few sedans seen on German roads compared to say, the U.S.A.? https://www.quora.co...o-say-the-U-S-A Am zis clar: masini compacte sau break. Sedanul e o strutocamila fara avantaje practice, doar de imagine, in capul romanului mai ales, care din vreumuri imemoriale se tot straduieste sa isi cumpere masina sedan din germania desi stie ca nu prea sint. Iti atasez si o comparatie intre numarul de breakuri gasite pe mobile.de pe modelul Passat de ex, dupa cum vezi diferenta e enorma: Fișiere atașateEditat de unbrutus, 02 februarie 2019 - 12:22. |
#59
Publicat: 02 februarie 2019 - 13:43
unbrutus, on 02 februarie 2019 - 12:19, said:
Am zis clar: masini compacte sau break. Sedanul e o strutocamila fara avantaje practice, doar de imagine, in capul romanului mai ales, care din vreumuri imemoriale se tot straduieste sa isi cumpere masina sedan din germania desi stie ca nu prea sint. Editat de rogedan, 02 februarie 2019 - 13:44. |
#61
Publicat: 02 februarie 2019 - 14:04
#63
Publicat: 02 februarie 2019 - 16:52
mirel3003, on 30 ianuarie 2019 - 23:21, said: Sa nu uitam că vorbim de un Focus din 2012, în condițiile în care concurenta avea un model mai recent. Pe de altă parte, slăbiciunilor lui Focus erau destul de vizibile. Sper ca modelul nou sa nu o mai de-a in bara. Macar în privința spațiului interior. Iar Sandero cred că s-a vândut excelent pentru că, fie că ne place sau nu, este una dintre cele mai echilibrate mașini raportat la costuri. Ce oferă un Sandero la 12000 de euro, la alții găsești mult mai scump. Iar când vii cu așa ceva pe niște piețe mature, care vad dincolo de sute de cai putere, imagine de marcă și siglă, șansele să ai vânzări bune sunt destul de mari. A, încă ceva: oare și anul trecut Fiat a vândut mai bine decât Skoda? |
#64
Publicat: 02 februarie 2019 - 17:09
unbrutus, on 02 februarie 2019 - 12:19, said: Iti atasez si o comparatie intre numarul de breakuri gasite pe mobile.de pe modelul Passat de ex, dupa cum vezi diferenta e enorma: "am găsit răspunsul pe quora și pe mobile!" "cifrele care nu mă ajută sunt irelevante!" ține-o tot așa. uite, de pe mobile.de, inclusiv ei te contrazic fără "doar passat", numărul total de breakuri e 285.000, sedanuri 396.000 [ https://i.imgur.com/Yyp26PX.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de vali, 02 februarie 2019 - 17:13. |
|
#65
Publicat: 02 februarie 2019 - 19:15
vali, on 02 februarie 2019 - 17:09, said:
uite, de pe mobile.de, inclusiv ei te contrazic fără "doar passat", numărul total de breakuri e 285.000, sedanuri 396.000 Cifrele nu ma contrazic, doar ca nu prea te pricepi la cifre, vezi la Megane de ex, hatchbackurile apar la "sedan". Incearca sa te limitezi la a posta opinii mai cu umilinta, cu cu "mai copii", "sa va zica nenea" si cu ironii, ca nu iti iese |
#66
Publicat: 02 februarie 2019 - 19:29
Quote Cifrele nu ma contrazic, doar ca nu prea te pricepi la cifre, vezi la Megane de ex, hatchbackurile apar la "sedan". unbrutus, on 02 februarie 2019 - 19:15, said: tu de unde te informezi cand scrii aiurelile alea pe care ti le desfinteaza lumea in comentarii oricum in majoritatea cazurilor ? nu mă prind de ceva. dacă foloseam alt user și scriam același lucru, era mai ușor de acceptat? ce te costă să absorbi informația asta cu europenii și hatchbackurile așa cum e ea și să mergi mai departe? te râcâie așa de tare că vine de la mine, unul de pe net pe care nu îl cunoști și care n-o să îți ceară bani că ți-a spus ceva folositor? Editat de vali, 02 februarie 2019 - 19:33. |
#67
Publicat: 02 februarie 2019 - 19:46
vali, on 02 februarie 2019 - 19:29, said:
asta am zis și eu, practic ai dreptate, breakurile sunt cele mai populare mașini din germania. doar că nu. De gresit gresim toti, insa la tine deranjeaza altceva mai mult decat continutul mediocru Inca o data, ziceam ca romanii prefera sedanurile, in timp ce in germania sint minoritare, hatchbackurile si breakurile fiind majoritare. E clar vizibil asta si pe strada, si pe mobile.de, nu stiu de ce discutam atat... iar despre nebunia romanilor cu sedanurile, credeam ca e deja cunoscuta de toata lumea... vali, on 02 februarie 2019 - 19:29, said:
dacă foloseam alt user și scriam același lucru, era mai ușor de acceptat? ti-am explicat, tocmai ca prefera varianta mai grea (breakul). Care vine de multe ori si cu cauciucuri mai late etc si mai dau si 1000 euro la achizitie in plus. La noi... toata lumea vrea "limuzina" |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi