Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 

Mazda 3 sau bmw 116,

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#19
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,782
  • Înscris: 01.12.2007
Asta am scris in urma cu cateva zile despre alt model Mazda, o masina de 35k euro si nu dupa un scurt dive test ci dupa cateva sute de km:

Minus-uri:
- rigida, si nu este un rigid placut,
- in ciuda faptului ca este rigida, tinuta de drum este mediocra
- slab antifonata (cam asa sunt asiaticele), se aud destul de tare zgomotele provenite din exterior: ambulanta, ploaie si mai ales materialele antiderapante de pe sosea. Se raceste f repede in interior.
- tabla f subtire
- felul cum se inchid usile
- nu foarte confortabila
- nu iti da senzatia de o masina f legata (ma rog, cam asa sunt asiaticele)
- cei 175cp nu par sa fie 175cp si nici cei 420Nm nu par sa fie 420.
- directie foarte asistata (ma rog, este o problema generala la masinile de ut. generatie)
- sistemele de siguranta (asistenta) nu functioneaza tot timpul bine
- sistemul multimedia este slab, touchscreen-ul merge destul de greu, uneori are lag
- sistemul audio Bose se aude destul de slab. Sunetul se aude f mult spre fata. Daca dai bass-ul tare vibreaza tabla si plasticele pe masina.
- f multe butoane pe volan, f multe becuri in bord
- plastice mediocre in zonele inferioare
- devalorizare mare
- destul de scumpa

Plus-uri:
+ motorul este silentios si trage liniar, incepand din ture f jose si pana la 5000rpm
+ consum foarte bun
+ frane ok, fara senzatia ca masina vine peste tine
+ f multe dotari
+ este frumoasa
+ vizibilitate buna
+ senzatie de spatiu in fata
+ plastice ok in zonele superioare

Acum, hai sa ne inchipuim cat de premium este o Mazda si cat de BMW este o Mazda 3 de 16-17k euro.

Urcati-va intr-o masina premium sau intr-o masina mai rasarita, nu neaparat premium, nu exista grad de comparatie.

Edited by ionutMembruAnonimut, 13 December 2018 - 20:29.


#20
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,604
  • Înscris: 30.08.2017
La preturi egale, diferenta la dotari intre cele doua va fi foarte mare. Iar la BMW premium incepe de la numarul 3 incolo, cu sau fara X. Apoi, sa nu neglijam intretinerea...daca o faci la reprezentanta, va fi semnificativ mai mare la BMW.

Sfatul meu e sa mergi pe Mazda.

 ionut_ionut, on 13 decembrie 2018 - 20:26, said:

Asta am scris in urma cu cateva zile despre alt model Mazda, o masina de 35k euro si nu dupa un scurt dive test ci dupa cateva sute de km:

Minus-uri:
- rigida, si nu este un rigid placut,
- in ciuda faptului ca este rigida, tinuta de drum este mediocra


Conduc Mazda 6 si crede-ma, tinuta de drum este excelenta. Nu-i Seria 3, dar nici departe nu e. Si in 90% din cazuri diferenta nu se simte, in schimb la dotari (la acelasi pret) se cam simte.

Edited by george_alexandru, 13 December 2018 - 20:34.


#21
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Attached File  1280x960.jpg   62.77K   61 downloads
Attached File  1280x960 (2).jpg   65.14K   64 downloads
vs
Attached File  1280x960 (1).jpg   130.86K   65 downloads
Adevarul ca da, se vede calitatea la BMW. Si 109 cai la bmw is mai tari si mari decat aia 120 de la Mazda.

#22
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,782
  • Înscris: 01.12.2007
Lasa pozele, incearca sa conduci.

#23
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,604
  • Înscris: 30.08.2017
Eu dupa ce m-am urcat in X1 proaspat cumparat de un coleg cu 27.000 eur atunci cand se lansase, am zis ca aia trebuie sa fie cea mai mare tzeapa data de un producator auto. Cheala la banii aia, spatiu foarte mic si mediocra la interior. Materiale la fel de banale ca in orice compacta din zona 15k. Asta se intampla cum multi ani, cand tocmai ce se lansase modelul. De curand vad ca au mai umblat la calitate, dar tot nu mi-as lua nimic sub seria 3 sau C klasse de la Mercedes. Si apropos de Merc, am vrut sa iau un CLA, dar cand am vazut tableta aia in bord, am fugit.

#24
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Si 109 cai la BMW is mai tari si mari decat aia 120 de la Mazda.
Strict între alea 2 masini.

#25
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007

 ionut_ionut, on 13 decembrie 2018 - 19:36, said:

Colegule, decat o Mazda sh, nu f dotata si cu doar 120cp, mai bine una noua prin remat sau orice alta compacta care se incadreaza la buget. La 16-17k euro ai destule alernative.

In cazul de fata, oricate dotari ai pune pe o Mazda 3 masina va ramane o Mazda 3 si se va simti, conduce fix ca o Mazda 3.

Da, dar decat un BMW chel si cu cea mai mica motorizare posibila tot mai ok o mazda dotata si motorizata ok.
E fix cum radeau pe vremuri posesorii de 911 de cei cu Boxster.
Practic cumperi doar sigla.
Bmw e lider la dinamica, dar pe alt segment de pret.


#26
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,005
  • Înscris: 14.03.2013

 ericmario, on 13 decembrie 2018 - 20:26, said:

E ciudat să spui "bembeu" și "cocalar" în aceeași frază.
Eu am lucrat în fabrici BMW, și nu era nimic cocalaresc pe acolo.

Poate că cocalarismul e fix la âla care acuză de așa ceva.
Trebuia sa adauga si roman ca sa se inteleaga mai clar. Bmw-ul este masina buna dar cand o conduce un roman, devine masina de cocalar. Nu cred ca trebuie intrat in detalii, e de ajuns sa te uiti pe strada la orice bmw.

#27
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 george_alexandru, on 13 decembrie 2018 - 20:33, said:

Conduc Mazda 6 si crede-ma, tinuta de drum este excelenta. Nu-i Seria 3, dar nici departe nu e. Si in 90% din cazuri diferenta nu se simte, in schimb la dotari (la acelasi pret) se cam simte.
Eu i-am pus vreo 65k km Mazdei 6 mele.
Cum stă pe drum, nu poate să nege nici cel mai mare hater Mazda!
Dar de 3 nu pot să zic nimic.

Edited by ericmario, 13 December 2018 - 22:08.


#28
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,450
  • Înscris: 20.02.2008

 george_alexandru, on 13 decembrie 2018 - 20:44, said:

Eu dupa ce m-am urcat in X1 proaspat cumparat de un coleg cu 27.000 eur atunci cand se lansase, am zis ca aia trebuie sa fie cea mai mare tzeapa data de un producator auto. Cheala la banii aia, spatiu foarte mic si mediocra la interior. Materiale la fel de banale ca in orice compacta din zona 15k. Asta se intampla cum multi ani, cand tocmai ce se lansase modelul. De curand vad ca au mai umblat la calitate, dar tot nu mi-as lua nimic sub seria 3 sau C klasse de la Mercedes. Si apropos de Merc, am vrut sa iau un CLA, dar cand am vazut tableta aia in bord, am fugit.
Pe langa aia, o alta teapa pentru cocalari a fost Audi Q3 1.4 TFSI. Piesa frate.

 ericmario, on 13 decembrie 2018 - 20:26, said:

E ciudat să spui "bembeu" și "cocalar" în aceeași frază.
Eu am lucrat în fabrici BMW, și nu era nimic cocalaresc pe acolo.

Poate că cocalarismul e fix la âla care acuză de așa ceva.
Neah... la ala care conduce asa ceva in Romania. Doar pentru a prelua prestanta marcii.

#29
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Parca prea incearca unii colegi sa discrediteze BMWul si se cam vede ca se chinuie. Seria 1 nu e supermasina, noua are pret nesimtit pt ce e dar dintre cele doua, la pretul ala as lua Mazda doar pt ca vreau masina RWD decat daca ar fi a3a masina. Optiune personala.
Cum initiatorul ia in calcul BMW inseamna ca nu il deranjaza rwd. Altfel, in afara de problema cu RWD vorbim de o masina proiectata sa mearga cu 250Km/h pana se termina benzina. Bun, modelul asta are un motor mic dar in afara de motor, restul este capabil sa sustina puteri triple fara sa se dezmembreze si sa ruleze cu viteze f mari perioade indelungate si chestia asta se va simti si la 80Km/h si 160Km/h, nu doar la +200Km/h.
Legat de motor, este un motor turbo de 1.5 detunat pt a fi oferit la un pret mai atractiv in varianta 116i iar asta in sine e o magarie des intalnita. Din fericire dezavantajul e de partea celor care iau variante mai mari de putere. Potentialul lui e destul de departe de cei  doar 110 cai. Dpadv, si Mazda sta cam la fel (desi, fata de versiunea de 160cp are cutia mai lunga si implicit dinamica mai slaba).
Trecand peste abordarea filozofica, sociologica si ce s-a mai discutat subiectiv pe aici, obiectiv vorbind, seria 1 e masina superioara.
Ca masina noua nici macar nu se adreseaza clientilor Mazda.

#30
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,334
  • Înscris: 13.01.2011
Eu am mers pe X1 prin 2013, model 2011.
Cind am urcat in ea prima data, am crezut ca a fost pusa emblema la alta mașină :|

Adevarat, călărită de mai mulți.
Dar arata jalnic plasticăraia.
In cazul asta, nu poti spune premium, daca materialele sint asa slabe calitativ.

Nu înseamnă ca nu sint bune la mecanica, sau ca nu au lux la clasele superioare.

#31
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pana la urma, chestiile aste cu premium si asa mai departe sunt doar niste conventii acceptate sau nu unanim de cumparatori si de gura casca.
La fel si cu dotarile sau plasticele si asa mai departe. Nici dotarile, nici plasticele si nici conventiile nu fac dintr-o masina un cotet si dintr-un cotet masina. Nu zic ca una e cotet si cealalta masina doar ca mai sunt si alte lucruri importante, nu doar dotarile sau pozitionarea ca premium sau nu. Unul dintre ele este cum se simte masina si cum te simti in ea cand tii mainile pe volan, fundul pe scaun si ochii la drum.

Edited by underb, 13 December 2018 - 22:52.


#32
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Departe de mine sa discreditez BMW. E o marca care mi-a placut de mic (si acu salivez la un 840 vazut prin oras dupa prin 94).

#33
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
O idee stupidă, cine are BMW e cocalar.
BMW e o firmă premium, dacă unii români dobitoci o asimilează cocalarismului e fix problema lor și a prostiei din capul lor.

Intre cele 2, as alege BMW pentru numărul mai mare de service uri disponibile pt fiecare marcă in parte.
In Ro Mazda e încă exotică iar servisarea poate mai scumpă, dar sigur mai rară ca la BMW.

#34
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Vad ca unii o tot dati cu " premium " . Premium e o masina noua nu un secand hoherit ! Cand vorbim de secanduri , nu conteaza marca  ci starea tehnica , km reali , dotari ...

#35
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,334
  • Înscris: 13.01.2011

 irulan_corrino, on 13 decembrie 2018 - 23:35, said:

O idee stupidă, cine are BMW e cocalar.

Este un românism.
Nu cred ca trebuie sa dezbatem asa ceva.

#36
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Baxoane, las o încet că îți crește tensiunea.
Termenul de premium se aplică indiferent de nou sau sh.
Mercedes e premium. Renault/VW etc nu sunt premium. Nu are relevanță că au 0 km sau un milion de kilometri.
Explicația e simplă. Caracteristicile de premium se păstrează în timp, așa că un Mercedes de 5 ani va fi premium fata de un Renault/VW de 5 ani.
Restul enumerate de tine sunt amănunte.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate