Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mazda 3 sau bmw 116,
Last Updated: Dec 17 2018 23:26, Started by
elvaligreco
, Dec 13 2018 17:41
·
0
#55
Posted 15 December 2018 - 13:22
@initiator - cat de ”mare” esti ?
La modul cel mai serios - eu, la 1.90 m si 100 kile am suferit de claustrofobie in seria 1. Nici seria 3 nu-i un etalon de spatiu interior, dar seria 1 parca ar fi fost proiectata pentru pitici ... De la BMW, singurele modele in care m-am simtit confortabil au fost seria 5 si X3 (X5 nu am testat, dar ar trebui sa fie peste X3). Mazda 3 nu am condus, nu stiu ce sa spun despre ea, dar daca-i similar conceputa cu CX-5 ... nu-i nici ea in topul clasei la spatiu interior. Am testat un CX-5 inainte de facelift (sau, ma rog, noul model). In fata este OK (totusi mai putin spatios decat Foresterul pe care-l aveam la acea data) in schimb in spate, cu scaunul soferului reglat pentru pozitia mea de condus, atingeam cu genunchii in spatarul scaunului din fata. Nici la XV nu mi se intampla asta ! Ca atare, daca esti o persoana mai ”bine dezvoltata” scoate din ecuatie seria 1. Daca esti mai subtirel si nu foarte inalt, poate sa fie OK pentru tine. |
#56
Posted 15 December 2018 - 14:31
ionut_ionut, on 15 decembrie 2018 - 12:18, said:
Pana una alta putina lectura nu strica : http://www.romania-a...3_takumi-110803 https://www.wall-str...test-drive.html https://adevarul.ro/...34ee/index.html https://piataauto.md...ve/2009/mazda3/ https://www.autoexpe...da3-skyactiv-x/ https://www.promotor...e-baza-16250667 https://www.promotor...r-test-16295340 Recomand celor care stau in cumpana si nu sunt hotarati ce masina sa aleaga sa caute mai intai informatii pe internet, nu de alta dar pe forumuri isi poate da oricine cu parerea, inclusiv soferi din NFS . |
#57
Posted 17 December 2018 - 09:04
#58
Posted 17 December 2018 - 10:00
#59
Posted 17 December 2018 - 10:07
#60
Posted 17 December 2018 - 10:14
titoo, on 15 decembrie 2018 - 14:31, said:
Pana una alta putina lectura nu strica : http://www.romania-a...3_takumi-110803 https://www.wall-str...test-drive.html https://adevarul.ro/...34ee/index.html https://piataauto.md...ve/2009/mazda3/ https://www.autoexpe...da3-skyactiv-x/ https://www.promotor...e-baza-16250667 https://www.promotor...r-test-16295340 Recomand celor care stau in cumpana si nu sunt hotarati ce masina sa aleaga sa caute mai intai informatii pe internet, nu de alta dar pe forumuri isi poate da oricine cu parerea, inclusiv soferi din NFS . Incearca sa cauti teste de dinamica reala, cu cifre, ai sa te convingi. |
#61
Posted 17 December 2018 - 10:28
#62
Posted 17 December 2018 - 11:21
ionut_ionut, on 17 decembrie 2018 - 10:14, said: Incearca sa cauti teste de dinamica reala, cu cifre, ai sa te convingi. Tu in topicul celalalt "Mazda 6 vs Opel Insignia" ai afirmat ca ai condus un CX 5 , nu ai pomenit nimic de Mazda 3 ,acum brusc ai condus si Mazda 3 ,constatand ca e rigida si are o tinuta de drum mediocra . Si culmea e ca fata de altele chiar nu are o suspensie rigida iar tinuta de drum e impecabila , lucru mentionat de majoritatea celor care au condus cu adevarat masina, care e laudata tocmai pentru directie ,tinuta de drum si sistemul de franare. Asa ca da-mi voie sa cred ca ai condus masina asta de pe tastatura , uitandu-te la cifre pe internet. Si daca pui egal intre Mazda si Logan e clar ca le-ai comparat in NFS, vezi ca ai setari si poti face sa nu-ti mai vibreze joystick-ul cand treci peste material antiderapant si poti seta inclusiv suspensia...astfel la urmatoarea postare ne poti spune ca Loganul e peste Mazda. |
#63
Posted 17 December 2018 - 12:04
#64
Posted 17 December 2018 - 12:31
#66
Posted 17 December 2018 - 13:08
titoo, on 17 decembrie 2018 - 11:21, said:
Banuiesc ca tu asta ai facut, ai citit niste cifre pe internet si ti-ai dat cu parerea. Eu conduc masina asta de ceva ani si pe langa ea am condus cam toate marcile cunoscute , nu spun ca e masina perfecta,dar personal sunt foarte multumit . Mi-as lua BMW (premium) doar in cazul in care as dispune de o suma consistenta pentru intretinere sau daca as avea un venit peste medie...bine sunt destui care conduc adevarate cazane pe roti avand sigla de marca premium pe capota. Tu in topicul celalalt "Mazda 6 vs Opel Insignia" ai afirmat ca ai condus un CX 5 , nu ai pomenit nimic de Mazda 3 ,acum brusc ai condus si Mazda 3 ,constatand ca e rigida si are o tinuta de drum mediocra . Si culmea e ca fata de altele chiar nu are o suspensie rigida iar tinuta de drum e impecabila , lucru mentionat de majoritatea celor care au condus cu adevarat masina, care e laudata tocmai pentru directie ,tinuta de drum si sistemul de franare. Asa ca da-mi voie sa cred ca ai condus masina asta de pe tastatura , uitandu-te la cifre pe internet. Si daca pui egal intre Mazda si Logan e clar ca le-ai comparat in NFS, vezi ca ai setari si poti face sa nu-ti mai vibreze joystick-ul cand treci peste material antiderapant si poti seta inclusiv suspensia...astfel la urmatoarea postare ne poti spune ca Loganul e peste Mazda. Mazda 6 nu am condus, in Mazda 6 doar m-am urcat, dar Mazda 3 (generatia trecuta 1.6) da si destul de mult. Cx5 2.2d nfl da, in Austria, masina de inchiriat. M3-ul avea jante R16, suspensia este rigida, maisna nu m-a dat pe spate la capitolul dinamica. Cx5-ul avea jante pe 19, chiar si pe drumurile din Austria suspensia era eneravnt de rigida, este singura masina pe care am condus-o in viata mea si careia i-am modificat presiunea in roti pt a o face mai prietenoasa, in special fata. Ruliul este f mare. Cx5-ul mi-a lasat un gust amar, consider ca acei 35k euro sunt bani aruncati in vant. M3-ul in schimb este o masina corecta pt 15k euro, ma refer la o masina noua, nu la un sh. Am condus de la Tico si pana la 911 si AMG-uri, inclusiv G 63. Crezi sau nu, efectiv nu ma intereseaza, mai poti cauta postari vechi, te vei lamuri. Edited by ionutMembruAnonimut, 17 December 2018 - 13:14. |
#68
Posted 17 December 2018 - 13:15
Dinamica nu inseamna doar acceleratia in linie dreapta.
|
#69
Posted 17 December 2018 - 15:09
@ionut_ionut
Prefer sa ma opresc aici, ca le amesteci si le intorci ca la Ploiesti. Pana acum era cam ca un Logan, acum isi merita banii...poate te mai gandesti putin...ca la cate ai insirat acolo, vad ca ai condus un intreg parc auto si ai ajuns sa le incurci, sau probabil compari Mazda 3 cu Mercedes AMG sau BMW cu motorizari M. Compar-o cu masini din clasa ei, cu preturi echivalente...nu-i asa ca si Megane-ul e mai bun sau un Opel Astra ,o Kia Ceed, ca de Golf nu zic ca ala pentru tine e crema, pentru mine e o masina banala. Am uitat, se inchid usile frumos ca are tabla groasa...e nemteasca domne' si doar astia fac masini. Edited by titoo, 17 December 2018 - 15:11. |
|
#70
Posted 17 December 2018 - 20:27
Asta am spus:
"Daca ma urc intr-o Mazda de 35k euro si merg pe un drum acoerit cu material antiderapant pot sa jur cu sunt intr-un Logan o idee mai antifonat." Si da, Cx5-ul nu merita 35k euro, M3-ul este altceva, mai ales prin remat, mai ales pt cei care se tem de fiabilitatea turbatelor si mai ales ca nu costa cat un cx5. Am mai spus ca nu as da 16k euro pe un G120 chel si sh, adica pe cel din anunt. Edited by ionutMembruAnonimut, 17 December 2018 - 20:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users