Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)
 DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...
 Regim utilizare HDD Ubuntu

La mulți ani @yanni17!

La mulți ani @Kokoshmare!

Mai exista la voi in oras strandu...
 Bon Jovi - Living Proof

Problema card reader Sandisk

Recomandare acumulator 26650

Accident nerespectare viteza
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 11 votes
  • Please log in to reply
7545 replies to this topic

#7435
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,120
  • Înscris: 06.12.2012
Nu are nicio legătură walletul cu recenziile sau retururile.

#7436
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,075
  • Înscris: 30.08.2006
La 48 ore de la retur mi-a disparut walletul si chiar ma asteptam la asta dar nu puteam sa accept produsul cu manerul rupt doar pentru a-mi pastra optiunea de plata in rate. Totusi am card de credit de la CEC si macar ei nu-mi blocheaza accesul la credit doar pentru ca am returnat un produs deteriorat. Atitudinea lor e cam lipsita de etica chiar daca e politica lor.
Puteam sa comand direct de la vanzator dar nu aveau politica de retur si mi-a cam fost teama sa nu am surprize. E o firma turceasca cu sediul intr-un magazin dintr-un mall bucurestean. De obicei cumpar de la emag doar daca sunt produsele lor. De cele mai multe ori produsele pe care le caut se gasesc mai ieftin la furnizor.

Edited by Leo2006, 10 April 2024 - 15:24.


#7437
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,997
  • Înscris: 06.09.2004

View Postgompo, on 09 aprilie 2024 - 16:49, said:

...
Incercand de curand sa intru intrun cont de-al meu, ...
Intra in celalalt.

View Postgompo, on 09 aprilie 2024 - 21:55, said:

Fara suparare, pana nu demult, faptul ca aveam userul/emailul si parola, plus acces la contul de mail, era arhisuficient.
Acum, daca nu am mai intrat de mult in cont, se pare ca nu mai e.
...
Nu te teme, nu incerc sa iau contul altcuiva, dar nici nu prea am chef sa le dau o gramada de date personale, daca nu e absolut necesar.
Fara suparare, conditiile s-au schimbat de mai mult timp. Ai primit mail cu noile conditii dar, fie nu l-ai vazut, fie l-ai ignorat.
Acum, da, ai - n-ai chef, trebuie mai multe date personale.

View Postgompo, on 09 aprilie 2024 - 22:40, said:

.... Cand cineva are mai multe conturi, facute mai demult, pentru mai multi membri ai familiei si/sau alte cunostinte, pe care s-au cumparat diverse produse cu mai multe carduri...
Nu vad, la o prima vedere, de ce ai face asta... Pentru familie eu cumpar tot de pe unicul cont pe care il am.
Probabil ai vrut sa beneficiezi de niste oferte la un moment dat care erau limitate la un singur cont (?). Genius gratis?

View Post_V_, on 10 aprilie 2024 - 06:18, said:

În ziua de Black Friday este permisă cumpărarea unui singur produs/cont!...

Aaaa, inteleg... Posted Image

#7438
Sterone

Sterone

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,063
  • Înscris: 16.01.2023
https://youtube.com/...I0hQlM4LiTxbW3t

Nu e adevarat

#7439
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,075
  • Înscris: 30.08.2006
Am primit contravaloarea canii electrice primita cu manerul spart. Aparatul nu avea nici cea mai mica zgarietura pe suprafetele lucioase dar manerul era cazut in punga.Daca cana electrica avea ambalaj de polistirent nu se mai intampla sa se sparga.

#7440
_V_

_V_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 06.10.2023
Eu n-am mai returnat o placă de bază nouă(care-i 100% funcțională), cutia căreia era ambalată doar în acel plic de plastic inscripționat cu Sameday, fără absolut nicio protecție suplimentară, plic asemănător cu cel de aici:

https://www.emag.ro/...3/pd/DT762VMBM/

dându-mi senzația de placă de bază resigilată!...

#7441
cation

cation

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 145
  • Înscris: 23.07.2006

View Postgompo, on 10 aprilie 2024 - 09:06, said:

Pai tocmai asta-i problema, ca la unele conturi ei si-au permis sa activreze 2FA fara acceptul explicit al utilizatorului.
Probabil au ales niste conturi pe baza unor anume criterii numai de ei stiute, de exemplu conturi fara nicio activitate/logare in ultimele x luni/ani.
Ce e mai enervant este ca, pe vremuri, 2FA se putea face si cu cod trimis pe email, acum vor doar pe nr de telefon. Posted Image

Si mie mi-au activat cu japca autentificarea in doi pasi. Dupa incercari repetate, am reusit sa intru in contact cu un OM de la emag, care dupa ce i-am prezentat problema, mi-a spus ca autentificarea 2FA a fost dezactivata. Acest lucru nu s-a intamplat, in realitate la conectare mi se cere in cotinuare acutentificare 2FA, iar individul nu a mai raspouns de doua luni la mesaje.

Probabil cei care sunt atenti pe unde ajung datele lor personale, sunt un segment insignifiant din grosul clientilor emag. Asa ca isi permit fara probleme sa ne dea ignore.

Obsev ca in ultima perioada aplicatiile si site-rile au devenit din ce in ce mai agresive in ceea ce priveste colectarea datelor despre utilizatori, iar aceasta agresivitate se bazeaza pe ignoranta noastra, a utilizatorilor.

Edited by cation, 13 April 2024 - 07:58.


#7442
Sterone

Sterone

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,063
  • Înscris: 16.01.2023

Vizualizare mesajLeo2006, pe 10 aprilie 2024 - 15:16, a scris:

La 48 ore de la retur mi-a disparut walletul si chiar ma asteptam la asta dar nu puteam sa accept produsul cu manerul rupt doar pentru a-mi pastra optiunea de plata in rate. Totusi am card de credit de la CEC si macar ei nu-mi blocheaza accesul la credit doar pentru ca am returnat un produs deteriorat. Atitudinea lor e cam lipsita de etica chiar daca e politica lor.
Puteam sa comand direct de la vanzator dar nu aveau politica de retur si mi-a cam fost teama sa nu am surprize. E o firma turceasca cu sediul intr-un magazin dintr-un mall bucurestean. De obicei cumpar de la emag doar daca sunt produsele lor. De cele mai multe ori produsele pe care le caut se gasesc mai ieftin la furnizor.

Și furnizorul și eMag sunt obligați sub aceleași legi fata de client. Doar dacă nu e în afara UE.

#7443
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,754
  • Înscris: 16.08.2010
Eu nu înțeleg cum 2FA este un lucru rău. Nu cumva aveați și înainte telefonul la ei pe site? Unde vă suna curierul? Unde venea sms-ul cu codul pentru easybox?

#7444
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,920
  • Înscris: 07.08.2008

Vizualizare mesajcation, pe 13 aprilie 2024 - 07:56, a scris:

Si mie mi-au activat cu japca autentificarea in doi pasi.
Dar ai incercat sa dezactivezi asta din contul tau?

#7445
gompo

gompo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 19.07.2005

View PostFreeThinker, on 13 aprilie 2024 - 08:11, said:

Eu nu înțeleg cum 2FA este un lucru rău. Nu cumva aveați și înainte telefonul la ei pe site? Unde vă suna curierul? Unde venea sms-ul cu codul pentru easybox?
Pentru "vanatorii de oferte", 2FA este un lucru rau, pentru ca mareste timpul de acces la cont/conturi, ceea ce poate fi pagubos.

Pentru mine, problema cu 2FA este chiar si mai mare. Am un cont mai vechi, de rezerva, pe care nu l-am folosit de mai mult de un an. La vremea cand l-am folosit, totul functiona perfect, inclusiv nr de telefon pe care venea sms-ul cu codul de livrare. Problema este ca, intre timp, numarul acela, care era pe o cartela vdf de rezerva si nu prea era folosit, a expirat. Iar acum m-am trezit ca nu mai pot intra in cont, ca sa descarc niste facturi si garantii inca active de la niste produse cumparate mai demult. La momentul respectiv nu am crezut ca e absolut necesar sa-mi salvez pe laptop facturile si garantiile, ca mi-am zis ca le pot accesa oricand din cont. Iar acum, o sa fie un pic deranj ca sa le recuperez. Posted Image

#7446
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,920
  • Înscris: 07.08.2008
Ai reusit sa contactezi emag de cand ai inceput sa te plangi ca nu mai ai acces?

#7447
gompo

gompo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 19.07.2005
inca nu.

Asteptam sa mai apara macar o singura alta persoana care a avut aceasta problema, ca sa imi spuna cum a rezolvat, presupunand ca nu e secret de stat.

Sau mai astept sa-mi spuna cineva o adresa de email publica de la Emag, unde sa pot sa le scriu direct, fara sa fiu logat in vreun cont.

#7448
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,920
  • Înscris: 07.08.2008
[email protected]

Cu placere!

#7449
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 25.01.2007
Vanatorii de oferte? Adica oleixarii?
Ca vad ca io care am un singur cont intru instant in el.

#7450
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,108
  • Înscris: 18.12.2007

View Postgompo, on 13 aprilie 2024 - 10:19, said:

inca nu.

Asteptam sa mai apara macar o singura alta persoana care a avut aceasta problema, ca sa imi spuna cum a rezolvat, presupunand ca nu e secret de stat.

Sau mai astept sa-mi spuna cineva o adresa de email publica de la Emag, unde sa pot sa le scriu direct, fara sa fiu logat in vreun cont.

https://www.emag.ro/contact-form -> Erori -> Eroare logare cont.
O sa mai astepti mult si bine daca astepti...

#7451
gaemaria

gaemaria

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 25.08.2010
2FA ar trebui sa fie standardul de autentificare oriunde faci plati on-line. De fapt, daca bagi datele de pe card undeva unde nu ai 2FA ar trebui sa iti iei alte masuri de precautie ca sistemul informatic respectiv nu are grija de datele tale.
Confuzia pare sa vina din faptul ca unii utilizatori au senzatia ca singurele date pe care le stie un site de e-comert despre ei sunt cele pe care le dau ei voluntar si constient. Senzatie falsa.
Daca ai mai multe conturi pe care le folosesti de pe aceleasi dispozitive intotdeauna ar trebui sa ti se ceara sa te autentifici 2FA. Acelasi lucru e valabil si cand te conectezi pe un dispozitiv nou. E o masura de protectie ca sa se asigure ca nu ti s-au furat datele sau nu esti un "furator" de date.
Acelasi principiu il aplica si bancile cand incep sa apara tranzactii din diverse colturi ale lumii pe cardul tau - iti blocheaza cardul pana confirmi tu ca tranzactiile sunt valide.

#7452
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.02.2011
Doar revolut am vazut sa blocheze platile daca platesti azi in Romana si peste 5 minute in alta tara ( la un comerciant nou ), nici o alta banca nu am vazut sa faca asta.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate