Pareri Emag.ro (2018+)
#5203
Posted 10 February 2023 - 18:44
#5204
Posted 10 February 2023 - 19:39
#5205
Posted 10 February 2023 - 21:16
Am comandat niste chestii de pe la mai multi vendori printre care si ceva detergent de vase + praf de curatare de la un anume reseller de pe undeva din RO. Dupa o zi vad comanda anulata... zic ma ce naiba? Caut nr de telefon, ala de pe emag e defapt robotul ala tampit unde nu raspunde nimeni. Caut pe net firma... un vasile srl gen, si gasesc un mobil.
Sun si raspunde o doamna care imi spune ca au probleme cu emagul, vezi domne emagul le incarca listele cu produse aiurea, si le baga pe stoc produsele fara voia lor. Ei defapt nu au pe stoc x,y,z dar pe site apare. Ca sunt in tratative cu ei ca au discutat dar asteapta un raspuns. Asadar comanda anulata si suma returnata pe card in vreo 24 de ore.... Asa o fi sau au anulat ei pentru ca era o comanda de 10-15 lei? (Comanda mai mare era de vreo 100 de lei dar era impartita pe mai multi vendori) |
#5206
Posted 10 February 2023 - 22:26
E super Ok, decât să aștepți zile sau săptămâni și să nu deie nici un semn.
Nu au stoc, de-aia nu trimit. Le procură, după comanda ta fac comanda la rândul lor la alții. Eu le dau in avans la comenzi mici bănuții, plătesc cu cardul și e ok. Edited by yuukan, 10 February 2023 - 22:29. |
#5207
Posted 10 February 2023 - 22:42
-koss-, on 09 februarie 2023 - 16:14, said:
Da.. l-au scos din pacate.. inca din 2020 sa se promoveze produsele din talciocul emag unele fake sau vandute de dubiosi.. Inainte era filtru vandut de emag.. acum e doar livrat de emag care poate sa fie sau sa nu fie si vandut de emag.. |
#5208
Posted 10 February 2023 - 23:11
slai, on 10 februarie 2023 - 22:42, said: anpc a considerat ca filtrul ala e discriminatoriu, la fel faptul ca produsele emag erau intotdeauna in fruntea listei, chiar daca erau vandute si de altii. Dar ce treabă are ANPC cu un site privat cu tehnici de marketing private ? Nu că aș tine cu emag, că nu țin, sunt tot mai dezamăgit de ei insa fiecare firma își alege interfață personalizata atât timp cât nu încalcă legea. Și nu vad cu ce a încălcat o. AlexEn, on 10 februarie 2023 - 13:28, said: De pe desktop: Contul meu -> Setari de siguranta. Asta inseamna doar ca nu au actualziare de stoc in timp real. Oricum iti spune in interfata cate bucati sunt (teoretic) in stoc. Daca apare 1-2 atunci dai un telefon si verifici, asa cum ai facut si tu. Interfață arata 5 modele in showroom însă real nici unul disponibil fara plata transportului Edited by Sinmbad, 10 February 2023 - 23:08. |
#5209
Posted 10 February 2023 - 23:25
Maskatu, on 10 februarie 2023 - 21:16, said:
Am comandat niste chestii de pe la mai multi vendori printre care si ceva detergent de vase + praf de curatare de la un anume reseller de pe undeva din RO. Dupa o zi vad comanda anulata... zic ma ce naiba? Caut nr de telefon, ala de pe emag e defapt robotul ala tampit unde nu raspunde nimeni. Caut pe net firma... un vasile srl gen, si gasesc un mobil. Sun si raspunde o doamna care imi spune ca au probleme cu emagul, vezi domne emagul le incarca listele cu produse aiurea, si le baga pe stoc produsele fara voia lor. Ei defapt nu au pe stoc x,y,z dar pe site apare. Ca sunt in tratative cu ei ca au discutat dar asteapta un raspuns. Asadar comanda anulata si suma returnata pe card in vreo 24 de ore.... Asa o fi sau au anulat ei pentru ca era o comanda de 10-15 lei? (Comanda mai mare era de vreo 100 de lei dar era impartita pe mai multi vendori) Am un prieten care a incercat sa faca o afacere vanzand produse pe emag pana l-a bagat automat intr-o campanie de reduceri si vindea in pierdere, reducerea si comisionul emag erau mai mult decat marja lui de profit, asa ca s-a retras. E posibil sa faca scheme din astea, nu ma mira. |
#5210
Posted 10 February 2023 - 23:52
Erata, am zis anpc, e consiliul concurentei.
În urma investigației declanșate la sfârșitul anului 2017, Consiliul Concurenței a constatat că Dante International SA, în calitate de deținător și administrator al platformei online eMAG Marketplace a abuzat de poziția sa dominantă, în perioada ianuarie 2013 -iunie 2019, în special, prin poziționarea și afișarea mai favorabilă a propriei oferte de produse în detrimentul ofertelor partenerilor care comercializau pe platformă și cu care se afla în concurență directă. În acest fel, s-au limitat ofertele partenerilor afiliați eMAG.ro, ceea ce a condus la afectarea concurenței reale între ofertele de produse prezentate pe această platformă. Compania a recunoscut fapta anticoncurențială și a beneficiat de o reducere a amenzii. |
#5211
Posted 11 February 2023 - 03:34
@Skyler-ftw: chiar daca te baga automat într-o campanie de reduceri, eMag te despăgubește cu valoarea reducerii printr-o factura ulterioară.
|
#5212
Posted 11 February 2023 - 07:51
slai, on 10 februarie 2023 - 23:52, said:
Erata, am zis anpc, e consiliul concurentei. În urma investigației declanșate la sfârșitul anului 2017, Consiliul Concurenței a constatat că Dante International SA, în calitate de deținător și administrator al platformei online eMAG Marketplace a abuzat de poziția sa dominantă, în perioada ianuarie 2013 -iunie 2019, în special, prin poziționarea și afișarea mai favorabilă a propriei oferte de produse în detrimentul ofertelor partenerilor care comercializau pe platformă și cu care se afla în concurență directă. În acest fel, s-au limitat ofertele partenerilor afiliați eMAG.ro, ceea ce a condus la afectarea concurenței reale între ofertele de produse prezentate pe această platformă. Compania a recunoscut fapta anticoncurențială și a beneficiat de o reducere a amenzii. Asta e altceva. Alta lege. Alte criterii de amenda. ANPC ii amendează pe dezinformare , oferte înșelătoare si încălcarea celorlalte drepturi ale consumatorilor (neconformitate, garanție, retur gratuit etc). Mai că le as scrie și de povestea cu oferta înșelătoare a produselor care de fapt nu sunt in showroom, deși sunt indicate ca fiind, apărând ulterior un preț suplimentar de transport care nu este conținut în oferta inițială, contravaloarea produsului devenind mai mare decât a celorlalți ofertanți. Aspectul intra și la publicitate înșelătoare însă dezinformarea și strecurarea unui serviciu de transport contra cost care n a fost solicitat de către client sunt aspecte clar de competenta ANPC. Sau, vorba ta, ar intra și la CC deoarece este o manipulare organizată a clientului in defavoarea competitorilor unde produsele din showroom pot fi rezervate și cumpărate din magazin. Edited by Sinmbad, 11 February 2023 - 07:57. |
|
#5213
Posted 11 February 2023 - 07:51
Maskatu, on 10 februarie 2023 - 21:16, said:
Am comandat niste chestii de pe la mai multi vendori printre care si ceva detergent de vase + praf de curatare de la un anume reseller de pe undeva din RO. Dupa o zi vad comanda anulata... zic ma ce naiba? Caut nr de telefon, ala de pe emag e defapt robotul ala tampit unde nu raspunde nimeni. Caut pe net firma... un vasile srl gen, si gasesc un mobil. Sun si raspunde o doamna care imi spune ca au probleme cu emagul, vezi domne emagul le incarca listele cu produse aiurea, si le baga pe stoc produsele fara voia lor. Ei defapt nu au pe stoc x,y,z dar pe site apare. Ca sunt in tratative cu ei ca au discutat dar asteapta un raspuns. Asadar comanda anulata si suma returnata pe card in vreo 24 de ore.... Asa o fi sau au anulat ei pentru ca era o comanda de 10-15 lei? (Comanda mai mare era de vreo 100 de lei dar era impartita pe mai multi vendori) Îl încurcă ca nu a livrat, ii afectează sănătatea contului. |
#5214
Posted 11 February 2023 - 08:02
slai, on 11 februarie 2023 - 07:51, said: Pentru clienții genius emag plătește transportul. Pe vânzător nu îl încurcă valoarea comenzii tale. Îl încurcă ca nu a livrat, ii afectează sănătatea contului. |
#5215
Posted 13 February 2023 - 07:57
Am patit si eu o nasoala cu emag, se pare ca devine un magazin de evitat.
Am comandat sambata un produs pe care l-am achitat integral cu vouchere, inclusiv transportul, cu livrare la easybox. Primesc mesaj de confirmare al comenzii, totul normal. Dupa vreo ora primesc alt mesaj cum ca plata cu cardul a esuat! Iau legatura prin chat cu un consultant, ii spun ca am platit totul in avans cu vouchere, ba chiar suma platita depasea putin valoarea comenzii si a livrarii, deci nu ar trebui sa existe nicio problema. Se uita pe acolo, imi spune ca este ok, si gaseste doua "solutii": prima este sa mai platesc eu o taxa de ... ramburs, de 2,5 lei! ii spun ca am achitat produsul si livrarea in avans, ce ramburs sa mai platesc? A doua solutie era sa vorbeasca la firma respectiva, sa-i intrebe daca vor sa livreze comanda. Adica, eu platesc tot, si produs si livrare, iar ei trebuie sa se roage de firma sa livreze? Doar da-i partenerului banii aferenti voucherelor primite de la mine, si ala livreaza! In fine, imi zice sa astept, sa vada cum merge situatia, ca a trimis mesaj la firma respectiva si s-ar putea sa fie ok si sa accepte sa livreze comanda. Azi dimineata gasesc mail de anulare al comenzii. Ok, nicio problema, zic, dau alta comanda. Doar ca nu mi-au returnat voucherele. Intru iar pe chat, vorbesc cu un cosultant, asta ma intreaba daca am primit voucherele pe mail sau in contul meu emag, ii spun ca nu le-am primit nicaieri... mai verifica pe acolo... si ramane ca ma contacteaza ei in maxim 48 de ore. Probabil ca pana la urma voi primi voucherele inapoi, pentru ca am facut screenshot cu sumarul comenzii in care apar voucherele, in caz ca este nevoie de ANPC, dar per total situatia este de rahat. N-am reusit sa comand produsul, mi-au blocat si voucherele, si a ramas ca ma mai cauta ei... Edited by Gregan, 13 February 2023 - 07:57. |
#5216
Posted 13 February 2023 - 08:14
Pe langa vocherele folosite ar trebui sa mai primesti unul, pentru situatia de kkt de care nu esti vinovat.
|
#5217
Posted 13 February 2023 - 08:40
Gregan, on 13 februarie 2023 - 07:57, said:
Am patit si eu o nasoala cu emag, se pare ca devine un magazin de evitat. Am comandat sambata un produs pe care l-am achitat integral cu vouchere, inclusiv transportul, cu livrare la easybox. Primesc mesaj de confirmare al comenzii, totul normal. Dupa vreo ora primesc alt mesaj cum ca plata cu cardul a esuat! Iau legatura prin chat cu un consultant, ii spun ca am platit totul in avans cu vouchere, ba chiar suma platita depasea putin valoarea comenzii si a livrarii, deci nu ar trebui sa existe nicio problema. Se uita pe acolo, imi spune ca este ok, si gaseste doua "solutii": prima este sa mai platesc eu o taxa de ... ramburs, de 2,5 lei! ii spun ca am achitat produsul si livrarea in avans, ce ramburs sa mai platesc? A doua solutie era sa vorbeasca la firma respectiva, sa-i intrebe daca vor sa livreze comanda. Adica, eu platesc tot, si produs si livrare, iar ei trebuie sa se roage de firma sa livreze? Doar da-i partenerului banii aferenti voucherelor primite de la mine, si ala livreaza! In fine, imi zice sa astept, sa vada cum merge situatia, ca a trimis mesaj la firma respectiva si s-ar putea sa fie ok si sa accepte sa livreze comanda. Azi dimineata gasesc mail de anulare al comenzii. Ok, nicio problema, zic, dau alta comanda. Doar ca nu mi-au returnat voucherele. Intru iar pe chat, vorbesc cu un cosultant, asta ma intreaba daca am primit voucherele pe mail sau in contul meu emag, ii spun ca nu le-am primit nicaieri... mai verifica pe acolo... si ramane ca ma contacteaza ei in maxim 48 de ore. Probabil ca pana la urma voi primi voucherele inapoi, pentru ca am facut screenshot cu sumarul comenzii in care apar voucherele, in caz ca este nevoie de ANPC, dar per total situatia este de rahat. N-am reusit sa comand produsul, mi-au blocat si voucherele, si a ramas ca ma mai cauta ei... Foarte mult timp se pierde cu ei. Enorm. Pentru niste amarate de cumpărături te legi la cap cu ei când nu te doare. |
|
#5218
Posted 13 February 2023 - 10:09
Gregan, on 13 februarie 2023 - 07:57, said:
a ramas ca ma mai cauta ei... In ultima perioada nu-i mai intereseaza decat sa ciupeasca bani de unde pot, iar daca ai o problema trebuie sa te tii de ei ca s-o rezolve. O sa ajunga si emag precum quickmobile (si alte cateva magazine), carora li s-a dus vestea ca sunt smenari si neseriosi. |
#5219
Posted 13 February 2023 - 11:10
#5220
Posted 13 February 2023 - 11:20
Factura de la magazin poate fi de exemplu pe 1 ban, chiar daca in emag e pe 0. Poate partenerul nu a vrut sa se incurce cu asa ceva sau nu stia cum sa rezolve cu factura.
Edited by tigerheart, 13 February 2023 - 11:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users