Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
#5167
Posted 06 February 2023 - 20:43
beavis03, on 03 februarie 2023 - 23:19, said:
[ https://i.postimg.cc/bvK3YRtm/photo-2023-02-03-23-09-19g.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] in aplicatia Tazz A gasit cineva T&C pentru campania asta? |
#5168
Posted 06 February 2023 - 22:10
AlexEn, on 05 februarie 2023 - 13:46, said:
Colegule, nu te supara, dar dumneata ai o problema de intelegere a limbii romane. Fix asta iti spune filtrul: daca e in stocul showroom-ului sau nu. Ce comanzi din aplicatie, cu livrare prin orice metoda, nu va fi scazut din stocurile magazinelor, ci vine din depozite. Și cum îl rezervi in showroom pe cel care deși apare ca fiind in showroom, de fapt nu este deloc in showroom ? Cui ii pasa de depozitele lor ? De ce nu funcționează selectarea produselor in showroomul de langa mine ? Cui ii pasa ce scad ei acolo ? Zi cum se selectează toate din showroom x dar și sa fie în showroom, că de selectat e simplu, când suni sa nu zică iar că nu există. Vezi că nu le funcționează filtrul ? Fa proba cu ssd sau hdd sau orice. Edited by Sinmbad, 06 February 2023 - 22:17. |
#5169
Posted 07 February 2023 - 00:32
Aveti grija ce cumparati, am cumparat un produs nou ( a se citi NOU si nu Resigilat ) si a venit zgariat iar suruburile arata ca si cand au fost desfacute de un amator.
O sa le fac maine plangere si la ANPC, poate o mica amenda ii potoleste. Solutia ar fi returul, dar vreau macar sa o rezolv cu ei intr un fel inca sa fie avantajos pt mine si asta doar pt faptul ca sunt nesimtiti, sau daca nu sa o rezolve ANPC-ul. Adica sunt chiar nesimtit pe banii mei sa am pretentia sa primesc chiar un produs nou. Attached FilesEdited by Al3xxxinho, 07 February 2023 - 00:34. |
#5170
Posted 07 February 2023 - 04:16
darkangel2, on 06 februarie 2023 - 20:43, said:
A gasit cineva T&C pentru campania asta? IncredibleWiring, on 06 februarie 2023 - 19:45, said:
Am si eu o curiozitate. Cand faci retur la un produs la care ai primit si un cadou, esti obligat sa returnezi si cadoul? Pana acum asa am facut, dar ma gandeam daca este obligatoriu. Quote Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat. |
#5171
Posted 07 February 2023 - 05:06
Al3xxxinho, on 07 februarie 2023 - 00:32, said:
Aveti grija ce cumparati, am cumparat un produs nou ( a se citi NOU si nu Resigilat ) si a venit zgariat iar suruburile arata ca si cand au fost desfacute de un amator. O sa le fac maine plangere si la ANPC, poate o mica amenda ii potoleste. Solutia ar fi returul, dar vreau macar sa o rezolv cu ei intr un fel inca sa fie avantajos pt mine si asta doar pt faptul ca sunt nesimtiti, sau daca nu sa o rezolve ANPC-ul. Adica sunt chiar nesimtit pe banii mei sa am pretentia sa primesc chiar un produs nou. Cârpaci ăștia de la Depanero, parca nici torx n-au avut la îndemână, oricum asta nu mai poate fi produs nou LE E Philips type screwdriver, nu torx Edited by Sinmbad, 07 February 2023 - 05:07. |
#5172
Posted 07 February 2023 - 07:39
Alea sunt retururi unde s-a bifat optiunea 'produs nefolosit'.
|
#5173
Posted 07 February 2023 - 08:25
Pai a fost folosit la reparație și la predarea orelor de depanare, doar un ucenic distrugea așa floarea, se vede după șuruburi că au fost folosite și ele, au profilul și vopseaua distruse.
Produs nefolosit înseamnă produs neexploatat, fara a se trage foloase de pe urma lui de către service. |
#5174
Posted 07 February 2023 - 09:06
#5175
Posted 07 February 2023 - 12:46
Sinmbad, on 06 februarie 2023 - 22:10, said:
Și cum îl rezervi in showroom pe cel care deși apare ca fiind in showroom, de fapt nu este deloc in showroom ? Cui ii pasa de depozitele lor ? De ce nu funcționează selectarea produselor in showroomul de langa mine ? Cui ii pasa ce scad ei acolo ? Zi cum se selectează toate din showroom x dar și sa fie în showroom, că de selectat e simplu, când suni sa nu zică iar că nu există. Vezi că nu le funcționează filtrul ? Fa proba cu ssd sau hdd sau orice. Asa cum ti-am tot scris: daca nu apare optiune de rezervare in showroom inseamna ca nu vor sa se complice cu modalitatea asta pentru produsele respective. Am testat cu un telefon (Samsung S22 Ultra) si ma lasa sa aleg livrare in showroom. Faci confuzie intre faptul ca este in stocul fizic al magazinului si posibilitatea de a il rezerva in magazin. Rezervarea in magazin nu este disponibila pentru orice produs. Poate acum ti-e mai clar. |
#5176
Posted 07 February 2023 - 13:29
Al3xxxinho, on 07 februarie 2023 - 00:32, said:
Aveti grija ce cumparati, am cumparat un produs nou ( a se citi NOU si nu Resigilat ) si a venit zgariat iar suruburile arata ca si cand au fost desfacute de un amator. O sa le fac maine plangere si la ANPC, poate o mica amenda ii potoleste. Solutia ar fi returul, dar vreau macar sa o rezolv cu ei intr un fel inca sa fie avantajos pt mine si asta doar pt faptul ca sunt nesimtiti, sau daca nu sa o rezolve ANPC-ul. Adica sunt chiar nesimtit pe banii mei sa am pretentia sa primesc chiar un produs nou. Parerea mea e ca nu e desfacut ci asa a iesit din fabrica de la asamblare... ce produs e asta? Vreun tv? Daca e vreun tv se justifica controlul calitatii precar avand in vedere costurile scazute cu care se vand... daca nu e vreun high end mai are defecte pe ici pe colo de la vizuale pana la tehnice/ panel, pixeli etc... Si eu am dat retur la 3 tvuri la emag.. cu diferite defecte... estetice dar si tehnice.. tot la fel sigilate. Edited by -koss-, 07 February 2023 - 13:31. |
|
#5177
Posted 07 February 2023 - 14:05
AlexEn, on 07 februarie 2023 - 12:46, said:
Asa cum ti-am tot scris: daca nu apare optiune de rezervare in showroom inseamna ca nu vor sa se complice cu modalitatea asta pentru produsele respective. Am testat cu un telefon (Samsung S22 Ultra) si ma lasa sa aleg livrare in showroom. Faci confuzie intre faptul ca este in stocul fizic al magazinului si posibilitatea de a il rezerva in magazin. Rezervarea in magazin nu este disponibila pentru orice produs. Poate acum ti-e mai clar. "disponibil in showroom" este disponibil pentru contabila de acolo, nu pt clienti ? Mare balarie de interfata comerciala. Ce rost are sa mai incurce clientii cu "disponibil in showroom" daca nu este disponibil pt cumparatori ? Care ar fi logica, ca imi scapa ? Pr Altex, Dedeman, Leroy si altii daca e disponibil in magazinul x il poti verifica si cumpara de la magazinul x. Fara costuri de transport. Confuzia apare deoarece nu orice produs este insotit obligatoriu si de serviciul de livrare cand este disponibil in magazin. Edited by Sinmbad, 07 February 2023 - 14:07. |
#5178
Posted 07 February 2023 - 14:21
-koss-, on 07 februarie 2023 - 13:29, said:
Parerea mea e ca nu e desfacut ci asa a iesit din fabrica de la asamblare... ce produs e asta? Vreun tv? Daca e vreun tv se justifica controlul calitatii precar avand in vedere costurile scazute cu care se vand... daca nu e vreun high end mai are defecte pe ici pe colo de la vizuale pana la tehnice/ panel, pixeli etc... Si eu am dat retur la 3 tvuri la emag.. cu diferite defecte... estetice dar si tehnice.. tot la fel sigilate. se vede ca a fost resigilat, am cumparat destule chestii de-a lungul timpului ca sa pot sa mi dau seama. de ex, folia care vine peste el era rupta, cat despre zgarieturi, fac pariu ca nu le zgarie nici aia prin fabrica ca nu dau cu ele de colo colo ... un prieten si-a luat unu la fel si a venit perfect, fara probleme, fara urme etc ca idee, scotch ul de pe partea de sus a cutiei e diferit fata de partea de jos, crezi ca din fabrica asa le fac? sa vad ce propunere imi fac, tv ul merge, pana la urma ma deranjeaza mai mult faptul ca numai la noi se intampla sa iei ceva nou si sa vina folosit dar vandut ca nou. acum ceva timp am luat un htc de la ei din showroom, sigilat, care avea amprente pe el ... reactia aluia de acolo a fost ca "le mai scapa si la chinezii aia" ... Edited by Al3xxxinho, 07 February 2023 - 14:25. |
#5179
Posted 08 February 2023 - 00:08
Al3xxxinho, on 07 februarie 2023 - 00:32, said:
Aveti grija ce cumparati, am cumparat un produs nou ( a se citi NOU si nu Resigilat ) si a venit zgariat iar suruburile arata ca si cand au fost desfacute de un amator. O sa le fac maine plangere si la ANPC, poate o mica amenda ii potoleste. Solutia ar fi returul, dar vreau macar sa o rezolv cu ei intr un fel inca sa fie avantajos pt mine si asta doar pt faptul ca sunt nesimtiti, sau daca nu sa o rezolve ANPC-ul. Adica sunt chiar nesimtit pe banii mei sa am pretentia sa primesc chiar un produs nou. Cu ANPC, produsul este neconform specificațiilor de vânzare, plătește emag tot tot tot. Scrie scurt și la obiect plus poze relevante. Al3xxxinho, on 07 februarie 2023 - 14:21, said: se vede ca a fost resigilat, am cumparat destule chestii de-a lungul timpului ca sa pot sa mi dau seama. de ex, folia care vine peste el era rupta, cat despre zgarieturi, fac pariu ca nu le zgarie nici aia prin fabrica ca nu dau cu ele de colo colo ... un prieten si-a luat unu la fel si a venit perfect, fara probleme, fara urme etc ca idee, scotch ul de pe partea de sus a cutiei e diferit fata de partea de jos, crezi ca din fabrica asa le fac? sa vad ce propunere imi fac, tv ul merge, pana la urma ma deranjeaza mai mult faptul ca numai la noi se intampla sa iei ceva nou si sa vina folosit dar vandut ca nou. acum ceva timp am luat un htc de la ei din showroom, sigilat, care avea amprente pe el ... reactia aluia de acolo a fost ca "le mai scapa si la chinezii aia" ... Și eu am luat telefon nou, nu resigilat care avea ușoare urme de folosire la deschidere plus camera rotita cu 180 grade, in loc sa și ceara scuze sau să arate o ușoară părere de rău in showroom i a chemat pe toți din spate sa râdă și ei și să le arate cum au montat camera invers. Fiecare a zis că n a mai văzut așa ceva. Telefonul era bun in rest însă e greu sa incadrezi targetul când totul e rotit. |
#5180
Posted 08 February 2023 - 08:46
#5181
Posted 08 February 2023 - 09:40
Corect! Filtrul "disponibil in showroom" inseamna ca exista in magazin.
Dar la o alta comanda online poti sa alegi la livrare optiunea ridicare din showroom, ceea inseamna la emag ca fie il aduc ei din stocul de showroom, fie il aduc ei de la un depozit ca sa-l poti ridica personal din showroom - asta e decizia lor in functie de stoc/proceduri. |
|
#5182
Posted 09 February 2023 - 09:55
Poate vede cineva din conducerea Emag acest mesaj. Ar fi util sa mai bage inca un filtru la produse: "vandut de emag". Exista filtrul "vivrat de emag" insa produsele pot fi vandute de alte firme insa livrate de emag. Pe mine ma intereseaza sa fie vandut de emag, nu de x si y.
Ok, emag face drop shipping, nu este nicio problema, insa sa bage filtrul astfel incat sa imi apara doar produsele vandute de emag. Edited by MembruAnonim, 09 February 2023 - 09:55. |
#5183
Posted 09 February 2023 - 10:06
Nu e drop shipping, aia inseamna altceva. Produsele livrate de emag sunt livrate din depozitele proprii ala emag, chiar daca sunt vandute de altcineva. Ei ofera si serviciul asta pentru partenerii marketplace, sa iti tina marfa ta in depozitul lor.
|
#5184
Posted 09 February 2023 - 10:09
Ok, drop ne drop, nu asta conteaza. Important este sa adauge filtrul "vandut de emag" pt ca dau doar de produse livrate de emag insa vandut de x si y. Si pierzi timpul sa verifici la fiecare in parte.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users