Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
#4879
Posted 28 November 2022 - 10:58
Pe acesta răspund în 30 de zile
Adică răspund mai devreme și precizează că termenul de răspuns e de 30 de zile, dar tot mult durează, când te suna ei ai și uitat deja de ce le ai scris Edited by Sinmbad, 28 November 2022 - 11:00. |
#4880
Posted 28 November 2022 - 11:00
#4881
Posted 28 November 2022 - 11:02
Merita genius daca răspund așa repede. Eu n am genius și au răspuns târziu.
|
#4882
Posted 28 November 2022 - 11:21
Ce porcarie. Nu inteleg cum o firma asa mare cum este Emag-ul isi poate bate joc de clienti in halul asta. Cat de idiot sa fii sa implementezi chestia aia cu robotul ala inutil din chat?
|
#4883
Posted 28 November 2022 - 11:33
Functioneaza de minune. Emag a reusit performanta de a livra un produs intr-un minut. Comanda pusa pe site la ora 16:07 si livrare la 16:08. Asta in conditiile in care comanda apare livrata prin curier din Bucuresti in Valcea. Vreau sa discut cu ei sa ii felicit pentru incredibila perfomanta de a teleporta o comanda la client intr-un minut, si dupa sa ii intreb unde este de fapt comanda mea platita deja.
|
#4884
Posted 28 November 2022 - 11:44
vali, on 28 noiembrie 2022 - 11:30, said:
a fost implementată să mai trieze din idioții care sunau aiurea. și funcționează Asta e foarte bine (nu glumesc)! Da' ce facem cu cei care nu sunt idioti si chiar au o problema reala care e mai greu de rezolvat "in scris"? Maskatu, on 28 noiembrie 2022 - 10:54, said: In urma completarii acestui formular, primim automat, pe email, textul trimis + numar de inregistrare? |
#4885
Posted 28 November 2022 - 11:45
#4886
Posted 28 November 2022 - 11:50
MembruAnonim, on 28 noiembrie 2022 - 11:45, said:
Ce ai scris nu apare. Deci primesti un numar de inregistrare asociat cu nimic! E ca si cum te-ai duce fizic la registratura, ai depune un document si ti-ar scrie numarul de inregistrare pe un "servetel" in loc sa faca o copie a documentului (sau macar prima pagina) si sa-ti scrie numarul de inregistrare pe copie. Stie cineva daca exista un motiv real pentru care nu apare si textul in emailul cu numarul de inregistrare? |
#4887
Posted 28 November 2022 - 11:53
Da, stie cineva, cineva de la eMag care a cerut implementarea intr-un anume fel.
|
#4888
Posted 28 November 2022 - 11:59
Maskatu, on 28 noiembrie 2022 - 10:54, said: L-am folosit de 2 ori de cand au bagat-o pe Dana. La una din cereri mi-au raspuns dupa o saptamana, la a doua n-au raspuns inca desi a trecut o saptamana. La timpii astia de raspuns suportul emag este o mizerie.... Pana acum cumparam un produs de la ei pentru ca ajungea a doua zi la easybox. Rata de rateu la easybox nu este neglijabila, as zice ca este undeva intre 2-5%. Din experienta personala am avut : produs resigilat vandut ca nou, sticle sparte, produse lipsa. Cand se intampla asta sunam la numarul lor si rezolvau imediat. A doua zis am aveam produsul nou in easybox. Acum ce o sa fac cand o sa se intample pocinogul? Scriu un mesaj pe pagina respectiva si astept 7-30 de zile sa-mi raspunda? Dau retur cu sticla sparta? Cu un pachet gol? Edited by cucur, 28 November 2022 - 12:05. |
|
#4889
Posted 28 November 2022 - 12:09
darkangel2, on 28 noiembrie 2022 - 11:50, said:
Deci primesti un numar de inregistrare asociat cu nimic! E ca si cum te-ai duce fizic la registratura, ai depune un document si ti-ar scrie numarul de inregistrare pe un "servetel" in loc sa faca o copie a documentului (sau macar prima pagina) si sa-ti scrie numarul de inregistrare pe copie. Stie cineva daca exista un motiv real pentru care nu apare si textul in emailul cu numarul de inregistrare? Am fost sa depun o instiintare, ei oferind pe post de confirmare doar un numar scris cu pixul pe un post-it. Dupa insistente si interventia unui sef de magazin am primit stampila, semnatura si numar de inregistrare pe copia instiintarii. Motivul cred ca era sa nu cumva sa ai o confirmare ca ai depus acea instiintare, ei putand apoi motiva ca era cu totul altceva, ca oricum n-aveai cum sa demonstrezi ca ai depus acea instiintare. |
#4890
Posted 28 November 2022 - 12:22
AlexEn, on 28 noiembrie 2022 - 11:53, said:
Da, stie cineva, cineva de la eMag care a cerut implementarea intr-un anume fel. In lipsa unei explicatii, clientul ar putea trage o concluzie care nu face decat sa inrautateasca situatia... Cateodata e bine sa mai si explici decizii (chiar daca deciziile sunt corecte). |
#4891
Posted 28 November 2022 - 12:36
vladcosmin, on 28 noiembrie 2022 - 00:19, said:
A+ nu cumva e un brand detinut de eMag?Deci nu are cum sa il gaseasca in alta parte decat acolo Ba da, dar poate oricand alt bisnitar sa cumpere de la emag si sa revanda la suprapret. Exemplu sculele Panzer din Dedeman le vinde un bisnitar pe emag marketplace de vreo 3 - 4 ori mai scump, nu se joaca. |
#4892
Posted 28 November 2022 - 12:40
modoran, on 28 noiembrie 2022 - 12:36, said: Ba da, dar poate oricand alt bisnitar sa cumpere de la emag si sa revanda la suprapret. Exemplu sculele Panzer din Dedeman le vinde un bisnitar pe emag marketplace de vreo 3 - 4 ori mai scump, nu se joaca. Pentru unii este o tehnica de marketing, vinzi acelasi produs ptrintr-o firma fantoma/partenera la preturi mai mari astfel incat cumparatorul sa creda ca a facut o supe-afacere cumparand de la tine. |
#4893
Posted 28 November 2022 - 12:40
Maskatu, on 28 noiembrie 2022 - 09:56, said:
Cred ca este conceput intentionat sa te faca sa renunti. Daca vrei sa afli ceva despre o comanda intarziata, dai numai de mesaje prdefinite. Ar trebui sa la fiecare "capat" al stringului respectiv, sa fi pus DISCUTA CU UN OPERATOR. +evomag Și vexio livrează la easybox și au prețuri bune dar la vexio e timpul mare de așteptare la comenzi.. (se merită doar dacă ai prins preț bun). |
|
#4894
Posted 28 November 2022 - 13:34
darkangel2, on 28 noiembrie 2022 - 12:22, said:
In lipsa unei explicatii, clientul ar putea trage o concluzie care nu face decat sa inrautateasca situatia... Cateodata e bine sa mai si explici decizii (chiar daca deciziile sunt corecte). Evident, lipsa de transparenta nu este buna niciodata pentru client. Totusi, as zice ca problema este doar la implementarea acelui mail, in mod sigur este legat de ceva acel numar de reclamatie. |
#4895
Posted 28 November 2022 - 13:56
AlexEn, on 28 noiembrie 2022 - 13:34, said:
as zice ca problema este doar la implementarea acelui mail, in mod sigur este legat de ceva acel numar de reclamatie. Da, este legat de ceva, dar doar Emag stie de ce anume. Clientul nu poate face dovada legaturii dintre numarul de inregistrare si textul reclamatiei. In lipsa unei explicatii din partea Emag, vad un singur motiv pentru care s-a decis acest mod de implementare... |
#4896
Posted 28 November 2022 - 14:09
E posibil sa aiba legatura cu regulamentul GDPR.
Clientii pot scrie date persoanle in sesizare si pot intoduce un email gresit. Daca datele lor personale ajung la o alta persoana, vinovat poate sa fie considerat emagul. Edited by carlo7, 28 November 2022 - 14:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users