Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 11 votes
  • Please log in to reply
7508 replies to this topic

#4915
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 30.05.2006
Unele produse vandute de resseleri imi apar cu livrare la easy box, pe 9 DECEMBRIE... WTF?  Cele vandute de emag apar cu livrare maine.

#4916
Hazideon

Hazideon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 23.06.2008

View PostMaskatu, on 29 noiembrie 2022 - 11:10, said:

Unele produse vandute de resseleri imi apar cu livrare la easy box, pe 9 DECEMBRIE... WTF?  Cele vandute de emag apar cu livrare maine.
Resellerii cred ca nu au prioritate la easybox-uri si au termen de livrare ceva mai mare, tocmai pentru a-l respecta.
Si eu am comandat de multe ori de la reselleri, si chiar daca termenul de livrare aparea ca fiind peste o saptamana, ziua urmatoare sau maxim in 2 zile aveam coletul in easybox.

Bine, se poate sa fie si real termenul de livrare, in cazul in care reseller-ul decide sa "inchida" pravalia pentru cateva zile (fiind zilele libere de acum, daca sunt un business ceva mai mic, cu siguranta inchid)

#4917
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,992
  • Înscris: 18.12.2007

View Postdarkangel2, on 27 noiembrie 2022 - 20:06, said:

Spune-ne ca "a ajuns" dupa ce ajunge..... Posted Image
Si spune-ne si daca a ajuns la EasyBox-ul la care trebuia sa ajunga.... Posted Image

Am ramas datoare aici: a ajuns, cand mi s-a promis ca ajunge. A ajuns la easybox-ul corect, produsul corect si functional(cel putin momentan), ambalajul intact.

#4918
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,542
  • Înscris: 01.08.2006
Emagul o fi bun la trimis comenzi, dar cand e vorba de reparatii mai au mult de lucru :)).

Am facut duminica o cerere pe site de ridicare produs spre service, sa vina curierul dupa produs, cu ridicare luni. Nu a venit ieri, am zis ca e ok, au de lucru. Vine azi Sameday sa-mi dea un colet, il intreb daca nu are si de ridicat, zice ca nu. Am inceput sa-mi pun intrebari.
Intru in cont, pe site, vorbesc pe chat, dupa 3 raspunsuri automate intru sa vorbesc cu un agent. Ma intreaba numar de telefon, ma intreaba emailul contului... Daca-s logat in cont, nu ar trebui sa vada deja toate astea? Se pare ca nu. Ma intreaba despre ce produs e vorba. Ii spun si asta. Ca la final sa ma intrebe ce defect are si de unde sa fie ridicat produsul :)). O intreb ca nu a fost luata in considerare cererea mai de duminica, de service? Zice ca nu, abia ea a inregistrat-o azi.
Deci fiti atenti cand vreti sa trimiteti in service, ca puteti astepta mult si bine, ca degeaba completezi formularul in cont, ca poate nu ajunge nicaieri :)).

#4919
mstanciu

mstanciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 24.04.2007

View Postdarkangel2, on 28 noiembrie 2022 - 14:54, said:

Se poate completa SI fara autentificare.

Dar se poate completa SI dupa autentificare; in acest caz, formularul ar putea fi modificat usor sa nu mai ceara adresa de email (sa o foloseasca pe cea din profilul utilizatorului) astfel incat se elimina riscul de a trimite date private altcuiva => se poate trimite textul reclamatiei impreuna cu numarul de inregistrare. Cred ca acest scenariu este mai important decat cel anterior. Deci GDPR nu este un motiv!

Plusez la chestia asta: Daca am facut sesizarerea (sau orice altceva) logat in cont - ar trebui sa imi ramana tot in cont un istoric - cand am depus, ce raspuns am primit, etc. - ca doar de-asta exista un cont client, nu?!

Sa zicem cam cum e la review-uri, desi am facut un rewiew pentru un seller si nu-l gasesc la rubrica respectiva.

#4920
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,378
  • Înscris: 26.01.2019

View Postmstanciu, on 29 noiembrie 2022 - 13:38, said:

Daca am facut sesizarerea (sau orice altceva) logat in cont - ar trebui sa imi ramana tot in cont un istoric - cand am depus, ce raspuns am primit, etc. - ca doar de-asta exista un cont client, nu?!

Corect!
Dar sa zicem ca, oficial, se poate "pretinde" ca e ceva de munca si "nu sunt bani, dom'le!" (in lipsa unei explicatii din partea Emag, sper ca banuieste toata lumea motivul pentru care lipseste aceasta functionalitate).

Dar sa incluzi in email (pe care oricum il trimiti) si textul reclamatiei alaturi de numarul de inregistrare este un lucru simplu de facut; simplu si obligatoriu pentru cineva ca Emag care are pretentii de "lider" (sau poate nu mai are pretentii, "face si bajetii ce poate iar asta nu poate" :D ).

#4921
Rosnec

Rosnec

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 18.10.2021
A mai patit cineva sa-i fie anulata cererea de retur a doua zi? Le-am facut si sesizare pe chat legat de asta si imi tot zic ca e eroare de sistem sau ca nu stiu. Dupa 4 cereri de retur, absolut toate au fost anulate si nu m-a sunat nici un curier de la sameday.

Pana la urma am trimis produsul cu alt courier la vanzator, pe banii mei, ca expira perioada de retur.

#4922
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Eu am folosit foarte mult in trecut functia de sesizare online. Eu imi faceam screenshot cu ce am scris in sesizare si mailul primit cu nr de inregistrare sesizare ca sa stiu ce am scris acolo cand ma suna. M-au sunat si in 3 zile dar si intr-o saptamana, dar m-au sunat. La telefon am apelat doar de cateva ori. Mai mult am apelat la sesizari online.
N-am prea avut probleme cu emagul, de fapt n-am avut deloc pe partea de suport clienti ori cu garantiile... dar de aici incolo nu stiu ce sa zic... sunt cam sceptic.. mi-am luat vreo 3 tvuri 4k de la emag tocmai din cauza ca puteam sa dau retururi in caz de pixeli defecti sau alte defecte la care altii strambau din nas.. Daca schimba si politica la retururi sau se fisticesc si pe la garantii.. ori al suportului clienti/comenzi.. nu stiu ce sa zic.. cam astea erau din punctul meu de vedere punctele pro emag. Asa sunt ca orice alt fel de magazin.

P.S. Mi-au ajuns azi la easybox comenzile cu termen de livrare 3 Decembrie... si grupate intr-un locker.

A.. si era sa uit.. un punct mare forte sunt reviewurile de pe site de la produse.. revieweuri care si pe alea le cenzureaza cat mai mult si chiar voiau sa le dezactiveze luna trecuta de tot.. Posted Image

Edited by -koss-, 29 November 2022 - 15:06.


#4923
grirux

grirux

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 11.08.2007
Referitor la livrarea coletului la alt easybox decat cel selectat, am facut sesizare pe site-ul emag si am primit raspuns pe mail dupa 5 zile:

"Referitor la livrarea coletului intr-un alt locker fata de cel selectat, informatia poate fi gasita in Termenii si Conditiile generale, nefiind un serviciu care se foloseste doar in cazul clientulor Genius. Regulamentul Genius nu cuprinde toate informatiile regasite in regulamentul principal, fiind complementar acestuia.
Puteti gasi informatia referitorare la livrarea prin easybox aici: https://www.emag.ro/...in-alt-easybox/ "

Ce scrie la respectiva sectiune help:
"Daca ai primit SMS sau e-mail de confirmare că produsul tău a fost încărcat în alt easybox față de cel selectat,  acest lucru s-a datorat supraaglomerarii easybox-ului dorit. Produsul se încarcă in cel mai apropiat locker ca distanță fața de cel selectat în comandă.
Daca nu mai dorești comanda, aceasta va intra în proces de retur automat după expirarea timpului alocat pentru ridicare. Daca aceasta a fost plătită cu cardul online, banii urmează sa fie returnați în același cont bancar din care s-a efectuat plata.
Daca dorești comanda, dar nu o poți ridica din locker-ul în care s-a încărcat, poți înregistra o comandă nouă."

Deci, inteleg ca un client Genius nu are niciun drept suplimentar in ceea ce priveste livrarea la easybox, dar in acelasi timp ca e perfect legitim sa refuzi o comanda ajunsa intr-un alt easybox si sa plasezi o alta comanda pana cand ai norocul sa iti fie livrata unde doresti... Cu dezavantajul banilor blocati niste zile, in cazul in care ai achitat online.

#4924
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
probabil au ajuns la concluzia ca daca tin produsele in depozit pana se elibereaza easyboxul selectat, urla 10 nemultumiti ca intarzie livrarea.
daca livreaza in easyboxul vecin, urla unul ca el nu are chef sa se deplaseze.
asa ca au ales raul mai mic.

#4925
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 30.05.2006
Lumea are drepturi, doamne fereste sa le puna comanda la easy boxu vecin, ca ei au drepturi si contract semnat, stampilat si cu parafa de la procuratura. Posted Image Mie intotdeauna mi-au venit la easy boxu selectat. Am avut o comanda data acum 2-3 zile de la 7 vendori diferiti, mi-a venit in 2 ture la easy box, toate intr-un sertar de fiecare data. Doar sunt Zeu la shopping! Posted Image

#4926
grirux

grirux

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 11.08.2007

View PostMaskatu, on 30 noiembrie 2022 - 21:50, said:

Lumea are drepturi, doamne fereste sa le puna comanda la easy boxu vecin, ca ei au drepturi si contract semnat, stampilat si cu parafa de la procuratura. Posted Image Mie intotdeauna mi-au venit la easy boxu selectat. Am avut o comanda data acum 2-3 zile de la 7 vendori diferiti, mi-a venit in 2 ture la easy box, toate intr-un sertar de fiecare data. Doar sunt Zeu la shopping! Posted Image
Am postat informatia pentru cei care au fost deranjati de livrarea la alt easybox. Pentru mine personal e important sa stiu ce reguli se aplica, ca sa iau deciziile viitoare in cunostinta de cauza, pentru ca nu am avut timpul si disponibilitatea sa citesc toate regulamentele emag, asa ca unele lucruri le aflu pe parcurs si ma adaptez.
Nu inteleg insa necesitatea de avea o parere despre alti oameni si motivele lor. Cand ceva nu te priveste, e simplu, mergi mai departe. Nu trebuie sa te simti obligat sa comentezi despre viata lor.

#4927
Ghibos

Ghibos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 24.03.2018

View PostMaskatu, on 30 noiembrie 2022 - 21:50, said:

mi-a venit in 2 ture la easy box, toate intr-un sertar de fiecare data. Doar sunt Zeu la shopping! Posted Image
Stai la tara .... la porumb sunt mai libere easyboxurile.

#4928
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 30.05.2006

 Ghibos, pe 30 noiembrie 2022 - 22:34, a scris:

Stai la tara .... la porumb sunt mai libere easyboxurile.
Citeaza-l pe grirux nu pe mine, ca el are lockerul ocupat, nu eu. Posted image Parca mai stabilisem o data ca poti refuza comanda si ti se returneaza suma. Defapt nu trebuie sa faci nimic, este acelasi proces ca si pre-BF. "Daca nu mai dorești comanda, aceasta va intra în proces de retur automat după expirarea timpului alocat pentru ridicare." Asa era si inainte.... nu o mai doresti? O lasi acolo si o ridica curierul apoi primesti banii in cont.

Nici nu va mai salut.

#4929
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,893
  • Înscris: 25.12.2016
Maskatule, pricepi greu, bre. La prima vedere pare un dezavantaj, pe de alta parte trebuie sa fie placut sa treci astfel prin viata...

Edited by Manasu, 01 December 2022 - 10:51.


#4930
Ionutyo8

Ionutyo8

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 08.01.2014
Salut! Mai este cineva pe aici care are comanda dată pe 11 noiembrie si nu a primit-o încă?

#4931
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 30.05.2006
Mi s-a parut mie ca economiile genius nu sunt contorizate bine si am mai facut o verificare. La ce ma refer? M-am uitat ce scria la economii inainte de a trimite o comanda. Era o comanda cu 7 vendori, asadar daca nu aveam genius si trimiteam acea comanda, trebuia sa platesc 7 x 9,99 lei pentru livrarea la easy box. Am trimis comanda, au venit toate coletele (in vreo 3-4 ture) si acum la "economii genius" imi apar in plus doar 10 lei, in loc de 70.

Practic Geniusul ar trebui sa contorizeze economiile / livrare, nu / comanda. Mi se pare ciudat cum de contorizeaza asa pentru ca in felul asta al lor, economiile sunt mai mici dar in realitate sunt mult mai mari.

Edited by Maskatu, 03 December 2022 - 16:51.


#4932
lost_in_a_dream

lost_in_a_dream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,688
  • Înscris: 03.07.2019
Cand este ziua eMag?
Vor fi reduceri?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate