Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: Apr 23 2024 23:50, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
170
#4933
Posted 04 December 2022 - 18:44
eMag a fost fondat oficial pe 3 decembrie (2001). In 2021 si-au serbat ziua pe 7 decembrie, iar anul acesta se preconizeaza pe 6 decembrie pentru ca de pe 3 pe 5 inclusiv, ai electro weekend .
|
#4935
Posted 05 December 2022 - 00:23
Am si eu o intrebare, daca un produs resigilat azi are un pret, sunt sanse ca sa ii mai fie schimbat pretul in 4-5 zile? Ori ramane cu pretul din prima zi, pana se vinde?
|
#4936
Posted 05 December 2022 - 00:32
Sunt sanșe să se mai modifice prețul dar în general se cam modifică în sus la resigilate emag.. .
|
#4937
Posted 05 December 2022 - 08:22
grirux, on 30 noiembrie 2022 - 20:42, said:
Referitor la livrarea coletului la alt easybox decat cel selectat, am facut sesizare pe site-ul emag si am primit raspuns pe mail dupa 5 zile: "Referitor la livrarea coletului intr-un alt locker fata de cel selectat, informatia poate fi gasita in Termenii si Conditiile generale, nefiind un serviciu care se foloseste doar in cazul clientulor Genius. Regulamentul Genius nu cuprinde toate informatiile regasite in regulamentul principal, fiind complementar acestuia. Puteti gasi informatia referitorare la livrarea prin easybox aici: https://www.emag.ro/...in-alt-easybox/ " Ce scrie la respectiva sectiune help: "Daca ai primit SMS sau e-mail de confirmare că produsul tău a fost încărcat în alt easybox față de cel selectat, acest lucru s-a datorat supraaglomerarii easybox-ului dorit. Produsul se încarcă in cel mai apropiat locker ca distanță fața de cel selectat în comandă. Daca nu mai dorești comanda, aceasta va intra în proces de retur automat după expirarea timpului alocat pentru ridicare. Daca aceasta a fost plătită cu cardul online, banii urmează sa fie returnați în același cont bancar din care s-a efectuat plata. Daca dorești comanda, dar nu o poți ridica din locker-ul în care s-a încărcat, poți înregistra o comandă nouă." Deci, inteleg ca un client Genius nu are niciun drept suplimentar in ceea ce priveste livrarea la easybox, dar in acelasi timp ca e perfect legitim sa refuzi o comanda ajunsa intr-un alt easybox si sa plasezi o alta comanda pana cand ai norocul sa iti fie livrata unde doresti... Cu dezavantajul banilor blocati niste zile, in cazul in care ai achitat online. Bine că nu cumperi de la emag produse importante ci doar de care te poți lipsi |
#4938
Posted 05 December 2022 - 08:25
#4940
Posted 05 December 2022 - 10:31
-koss-, on 05 decembrie 2022 - 00:32, said:
Sunt sanșe să se mai modifice prețul dar în general se cam modifică în sus la resigilate emag.. . Am returnat produs, iar la resigilate apar produse care au pret mai mare decat a fost nou. Cred ca nici nu vor sa vanda resigilatele la ce preturi baga la ele. Or avea vreun contract beton cu furnizorii si primesc banii inapoi de la furnizor daca nu resusesc sa vanda produsele furnizate. |
#4942
Posted 06 December 2022 - 08:18
Ce kakanari, au marit preturile de ieri si cica au bagat "reucere" pe card cadou.
L.E. Sa nu mai zic ca geniusul s-a fasait, sa dus livrarea de pe o zi pe alta, deja vin dupa 3 zile. Edited by pufarin, 06 December 2022 - 08:20. |
|
#4944
Posted 06 December 2022 - 08:41
https://www.emag.ro/...iua-emag-21-ani
Art.5 MECANISMUL CAMPANIEI Pentru fiecare comanda facuta in perioada Campaniei, care contine unul dintre produsele participante (https://www.emag.ro/lps/ziua-emag-21-ani), participantii vor primi un card cadou/carduri cadou sub forma unui cod electronic avand valoarea cumulata de pana la 30%. 2 Cardurile cadou se vor emite in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la confirmarea & finalizarea platii si vor fi transmise in format electronic, la adresa de email asociata contului de client eMAG. Se va emite cate un card cadou pentru fiecare produs/comanda, avand valoarea de pana la 30% din valoarea fiecarui produs eligibil din comanda respectiva. Cardurile cadou sunt valabile in perioada 15 decembrie 2022, ora 00:00 – 31 decembrie 2022, ora 23:59. Produsele pe care se poate aplica cardul cadou sunt produsele vandute de eMAG si partenerii eMAG Marketplace, inclusiv produsele resigilate (mai putin Asigurari, Roviniete, Reincarcare Cartele, Monede si lingouri, metale pretioase, tutun).De aici citire: https://s13emagst.ak...022-finalv1.pdf Deci cumparati acum produsele alea, primiti apoi voucher pentru alte cumparaturi ). Edited by bai3tzash, 06 December 2022 - 08:42. |
#4945
Posted 06 December 2022 - 08:53
Am dat click pe bannerul care duce spre oferta
https://www.emag.ro/lps/ziua-emag-21-ani?ref=tooltip_voucher_19455_CC_ziua_eMAG_6.11_listing%26home_generalSi nu vad nici o oferta cu 30%, cea mai mare are 25.... ouchei. |
#4946
Posted 06 December 2022 - 08:54
-ina-, on 06 decembrie 2022 - 08:36, said:
Eu nu am vazut nimic cu 30% card cadou... Edited by Cipry7, 06 December 2022 - 08:56. |
#4947
Posted 06 December 2022 - 11:06
pentru produse luate de la Emag prin aplicatia Tazz s-o acorda cardul acela cadou?
Multumesc |
|
#4948
Posted 06 December 2022 - 11:50
Pe tazz e alta mancare de peste. Ai si acolo oferte dar nu cu vouchere cash back, cel putin eu nu am vazut asa ceva azi prin app. Si cu voucherele alea BF la 10-20-30 etc de lei, care valorau 100, multi nu citisera ca se imparte defapt la 25 de lei x 4 comenzi, olbligandu-te sa faci defapt 4 comenzi, nu sa dai tu o comanda de 100-120 de lei si sa platesti diferenta de la 100.
Edited by Maskatu, 06 December 2022 - 11:54. |
#4949
Posted 06 December 2022 - 14:03
Am urmatoarea problema ;
Am comandat un produs ; produsul a plecat , a ajuns in oras , apoi a plecat inapoi si pe cont apare "livrare anulata " ; pe mail nu a venit nimic . Nu pricep care este procedura in continuare ; nu am gasit undeva sa pot anula comanda si apoi sa fac alta . Nu stiu ce sa fac , care ar fi procedura . Nu stiu cit mai trebuie sa astept. |
#4950
Posted 06 December 2022 - 14:04
De plecat e plecat inapoi. Vorbeste pe chat. Cel mai probabil o sa-ti spuna sa refaci comanda.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users