Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 11 votes
  • Please log in to reply
7508 replies to this topic

#4897
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,370
  • Înscris: 26.01.2019

 carlo7, on 28 noiembrie 2022 - 14:09, said:

Clientii [...] pot intoduce un email gresit.

Nu e valabil pentru clientii care completeaza formularul dupa ce s-au autentificat. :)

#4898
carlo7

carlo7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 13.08.2012
Am inteles, credeam ca poate fi completat si fara autentificare.

#4899
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,370
  • Înscris: 26.01.2019
Se poate completa SI fara autentificare.

Dar se poate completa SI dupa autentificare; in acest caz, formularul ar putea fi modificat usor sa nu mai ceara adresa de email (sa o foloseasca pe cea din profilul utilizatorului) astfel incat se elimina riscul de a trimite date private altcuiva => se poate trimite textul reclamatiei impreuna cu numarul de inregistrare. Cred ca acest scenariu este mai important decat cel anterior. Deci GDPR nu este un motiv!

#4900
snaker445

snaker445

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 31.08.2006
Ghici surpriza? Am primit un apel de la Emag sa ma intrebe cat de multumit am fost de interactiunea cu robotul Dana. Imi venea sa sparg telefonul de draci. Dupa cate ca nu pot sa dau de ei sa le explic situatia, mai fac si misto de mine sa ma intrebe cat de multumit am fost de nenorocita de Dana :)

#4901
carlo7

carlo7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 13.08.2012
Fac tot felul de experimente, ca atunci cand au scos de pe site review-urile produselor Posted Image

#4902
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Am dat recent doua comenzi la easybox pe emag. Vad ca sunt blocate easyboxurile pana pe 3 Decembrie. Ambele comenzi indeferent la intervale diferite de timp ajung de pe 3 la easybox..

Practic 5 zile sunt blocate easyboxurile pentru comenzi noi emag.. Posted Image
Sarbatoresc emagistii ziua gashetăriei române... (să-mi fie cu iertare dacă jignesc profund pe cineva cu expresia asta) shame on me.. Posted Image

Edited by -koss-, 28 November 2022 - 19:08.


#4903
georgs

georgs

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 23.11.2022
Nu cred ca sunt blocate easyboxurile, ba chiar cred ca in perioada asta sunt in mare parte goale.
Mai degraba dau acea data estimata pentru ca e zi libera nationala pe 1 decembrie si nu cred ca vor sa plateasca extra angajatii.

Eu acum o saptamana si ceva am returnat la easybox si mi-au deschis 3 sertare pana sa plasez returul, si era perioada aia cand inca livrau comenzi de BF. Deci sertare libere sunt destule la easyboxuri.

#4904
Fulgeratoru

Fulgeratoru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 04.07.2010
Au stricat cel mai bun lucru pe care l-au facut, sistemul easybox. Comandam frecvent cu livrare la easybox pentru o persoana din familie care se deplaseaza greu si care avea un astfel de dulap chiar langa blocul in care locuieste. Era foarte multumita ca a scapat de curierul care solicita sa vina intr-o parcare unde oprea el dubita si dadea acolo coletele [facut sesizare degeaba, tot cheama clientii la el in loc sa livreze la usa]. La ultima comanda am avut o surpriza neplacuta primind mesaj ca pachetul se afla la un easybox situat la peste 2 kilometri de cel ales initial, ceea ce face imposibila ridicarea comenzii de catre o persoana care cu mare greutate reuseste sa faca o scurta plimbare zilnica in jurul blocului.

#4905
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Din cate inteleg, putini dintre voi ati facut sesizari prin formular pana acum.

Confirmarea prin mail doar cu nr sesizarii, fara reclamatia in sine, e veche de peste 5 ani.

Obisnuiam sa fac screenshot cu textul reclamatiei inainte sa dau trimitere, ca sa pot avea un soi de dovada cu problema semnalata.

Din fericire, nu prea am mai cumparat lucruri importante de la emag din martie 2021, cand mi-am luat OLED-ul. Niste cartuse de imprimante si masti am mai luat pana la finalul lui 2021. Asa ca nu am avut de ce sa apelez la partea de suport.

Genius-ul mi-a expirat in primavara asta, cred. Am prins oferta cu 18 luni la 99 de lei de BF 2020. (Acum au oferta de 69 de lei pt 12 luni).

M-am uitat acum in contul emag si am fost surprins sa vad ca n-am cumparat nimic de la ei anul asta, desi ma uit pe site zilnic la produsele favorite, ca sa vad preturi si stocuri. Fara sa-mi dau seama, doar atat a ajuns emag pt mine: site de verificat preturi la categoriile care ma intereseaza. Majoritatea produselor sunt vandute de parteneri, cu care nu vreau sa ma incurc.

Exista viata si fara emag. Se gasesc solutii: alte magazine online, ne mai ridicam fundurile de pe scaune ca sa mergem in magazine sa ne cumparam lucrurile de care avem nevoie (si facem si putina miscare)... Vointa sa fie! Posted Image

Edited by MediumPlayer, 28 November 2022 - 22:43.


#4906
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,370
  • Înscris: 26.01.2019

 MediumPlayer, on 28 noiembrie 2022 - 22:36, said:

Obisnuiam sa fac screenshot cu textul reclamatiei inainte sa dau trimitere, ca sa pot avea un soi de dovada cu problema semnalata.

Putem sa facem screenshot.
Putem sa mergem si la registratura Emag si sa obtinem numar de inregistrare fizic.
Putem sa luam si trenul / avionul ca sa mergem intr-un oras in care Emag are registratura si sa obtinem numar de inregistrare fizic.
Putem sa ne complicam in multe feluri...

Intrebarea este: de ce trebuie sa ma complic atat ca sa fac nimic - sa primesc un numar de inregistrare corect?
"online e mereu simplu"? Posted Image

Edited by darkangel2, 29 November 2022 - 09:18.


#4907
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 30.05.2006

 -koss-, on 28 noiembrie 2022 - 19:07, said:

Am dat recent doua comenzi la easybox pe emag. Vad ca sunt blocate easyboxurile pana pe 3 Decembrie. Ambele comenzi indeferent la intervale diferite de timp ajung de pe 3 la easybox..

Practic 5 zile sunt blocate easyboxurile pentru comenzi noi emag.. Posted Image
Sarbatoresc emagistii ziua gashetăriei române... (să-mi fie cu iertare dacă jignesc profund pe cineva cu expresia asta) shame on me.. Posted Image
Mie la alea vandute de emag imi apar cu livrare maine la easy box. Cele vandute de parteneri, unele dintre ele imi apar cu livrare luni pe 5 decembrie.

#4908
Hazideon

Hazideon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 23.06.2008

 -koss-, on 28 noiembrie 2022 - 19:07, said:

Am dat recent doua comenzi la easybox pe emag. Vad ca sunt blocate easyboxurile pana pe 3 Decembrie. Ambele comenzi indeferent la intervale diferite de timp ajung de pe 3 la easybox..

Practic 5 zile sunt blocate easyboxurile pentru comenzi noi emag.. Posted Image
Sarbatoresc emagistii ziua gashetăriei române... (să-mi fie cu iertare dacă jignesc profund pe cineva cu expresia asta) shame on me.. Posted Image
Am plasat o comanda duminica seara, iar ieri pe la ora 13 deja era in easybox (in afara Bucurestiului). Ma uitasem sa mai plasez o comanda si imi apare livrarea maine. La mine par sa functioneze ok.

#4909
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,892
  • Înscris: 25.12.2016
Problemele cu easyboxurile sunt in Bucuresti (probabil si in alte orase mari), unde sunt foarte multe comenzi. Trebuie sa mai puna niste lockere cat mai curand, deja capacitatea este depasita pentru ca oamenii folosesc tot mai des aceasta metoda de livrare.

#4910
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
De BF parca ~70% din comenzi au fost livrare la easybox

#4911
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 30.05.2006

 Manasu, on 29 noiembrie 2022 - 09:51, said:

Problemele cu easyboxurile sunt in Bucuresti (probabil si in alte orase mari), unde sunt foarte multe comenzi. Trebuie sa mai puna niste lockere cat mai curand, deja capacitatea este depasita pentru ca oamenii folosesc tot mai des aceasta metoda de livrare.
Eh nu vezi ca lumea renunta le eMag? Au gasit ei alternative, nu-si mai fac Genius, nu mai comanda la easy box, e si comanda aia minima. Nu mai baga emagu bani in cutii ca sunt suficiente acum. Cozile de la easybox se muta la Altex, evomag,cel si pc garage. Posted Image

#4912
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu am vzut ca au inceput sa apara easyboxuri de la Fancurier. La inceput mai timid, insa destul de vizibile. In curand vor fi probabil la fel de multe ca cele ale Sameday.

#4913
Ghibos

Ghibos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 24.03.2018

 MembruAnonim, on 29 noiembrie 2022 - 09:52, said:

De BF parca ~70% din comenzi au fost livrare la easybox

Este enorm, nu s-a asteptat emagu sa aiba astfel de succes cu easybox, de aia sunt acum depasiti.
Si e normal sa fie asa.... exista cineva care sa nu fi avut macar o problema cu curierii?

 AlexEn, on 27 noiembrie 2022 - 17:51, said:

Mi-am comandat un mouse (50 RON) in seara asta, maine ajunge la easy box
A ajuns?

#4914
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 30.05.2006

 Ghibos, on 29 noiembrie 2022 - 10:34, said:

Este enorm, nu s-a asteptat emagu sa aiba astfel de succes cu easybox, de aia sunt acum depasiti.
Si e normal sa fie asa.... exista cineva care sa nu fi avut macar o problema cu curierii?
Nu am avut nici o problema. Am comandat espressorul ala la 999 de la emag si A DOUA ZI adica sambata aia de dupa vinerea de BF, mi l-au livrat ! Iar restul coletelelor mai mici au ajuns la easy box. Unele dupa 2-3 zile altele la finalul termenului propus de ei.

 MembruAnonim, on 29 noiembrie 2022 - 10:09, said:

Eu am vzut ca au inceput sa apara easyboxuri de la Fancurier. La inceput mai timid, insa destul de vizibile. In curand vor fi probabil la fel de multe ca cele ale Sameday.
Si cargus a inceput sa planteze timid boxuri. Au anuntat deja ca vor sa puna 300 de lockere in Bucuresti, parte a unui proiect de a lockeriza toata Romania.

Si posta romana baga lockere ... si DPD are si el lockere.

[ https://www.wall-street.ro/article_pictures/290017_articol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Maskatu, 29 November 2022 - 10:39.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate