Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cablu cu inel magnetic

Setari temperatura centrala termica

Anomalie electrica/Interferenta

ZVON: Mihai Bendeac a semnat cu P...
 Prea multi bani bagați in ma...

Usa garaj Nice Spin se deschide p...

Recomandare TV 2500-3000 lei

Sala de sport pentru baschet?
 HP Pavilion 14-ec1008nq Ryzen 5 5...

Mai am nevoie de antivirus?

Viata de noapte Asia

Cum pot vedea inregistrarile facu...
 Distribuția si vanzarea presei pe...

Traseu electric din perete peste ...

Revuenon 1:4,5 / 240 mm din piata...

ACEA solicita UE scoaterea din tr...
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 9 votes
  • Please log in to reply
5162 replies to this topic

#4951
hspinache

hspinache

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 23.12.2007
Am incercat , dar mereu dau peste un robot.
De trebuie sa refac comanda ? Si daca trebuie refacuta de ce nu mi se transmite pe mail ?

#4952
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 18,773
  • Înscris: 18.12.2007

View Posthspinache, on 06 decembrie 2022 - 14:03, said:

Am urmatoarea problema ;
Am comandat un produs ; produsul a plecat  , a ajuns in oras , apoi a plecat inapoi si pe cont apare "livrare anulata " ; pe mail nu a venit nimic . Nu pricep care este procedura in continuare ; nu am gasit undeva sa pot anula comanda si apoi sa fac alta . Nu stiu ce sa fac , care ar fi procedura . Nu stiu cit mai trebuie sa astept.

Daca livrarea e anulata inseamna ca nu va mai ajunge la tine.
Foloseste mailul din sectiunea Contact.

Presupun ca ai citit si sectiunea de Help: https://www.emag.ro/...ivrare-anulata/

#4953
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 25.09.2011
Stie cineva cum pot fi contactati ceibde la emag? Sau ce poti face daca problema ta specifica nu se regaseste in softul lor de doi lei de livechat?
Apropo, faza amuzanta..cand am initiat chatul, ma informa ca toti colegii lor sunt ocupati. In fapt, nu e nici un coleg..Totul e automat si iti reia mereu si mereu aceleasi optiuni, indiferent ce scrii tu.
Doamne, asa ceva...

#4954
liberlamare

liberlamare

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,591
  • Înscris: 16.05.2007
trimite sesizare si te suna ei, in ultima vreme vad ca suna pana in doua zile.

Edited by liberlamare, 07 December 2022 - 08:13.


#4955
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,375
  • Înscris: 30.05.2006

View Postmaxie0jazz, on 06 decembrie 2022 - 18:17, said:

Stie cineva cum pot fi contactati ceibde la emag? Sau ce poti face daca problema ta specifica nu se regaseste in softul lor de doi lei de livechat?
Apropo, faza amuzanta..cand am initiat chatul, ma informa ca toti colegii lor sunt ocupati. In fapt, nu e nici un coleg..Totul e automat si iti reia mereu si mereu aceleasi optiuni, indiferent ce scrii tu.
Doamne, asa ceva...
La un moment dat reusisem sa fac o combinatie de alegeri care m-au dus la discutie cu un operator uman dar cred ca au scos treaba asta sau nu stiu ce s-a intamplat ca ultimele dăți nu mi-a mai reusit. Le potri trimite un formular pe site si te suna ei in 1-2 zile.

#4956
Hazideon

Hazideon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 23.06.2008

View Postpufarin, on 06 decembrie 2022 - 08:18, said:

Ce kakanari, au marit preturile de ieri si cica au bagat "reucere" pe card cadou. Posted Image

L.E. Sa nu mai zic ca geniusul s-a fasait, sa dus livrarea de pe o zi pe alta, deja vin dupa 3 zile.

Exemplu concret: ma uitam ieri dupa un Sony Alpha A7 III.
Existau doua variante:
1) A7 III + Obiectiv KIT 28-70 - 10500 lei, primeai 10% card cadou. Rezulta 9450 ron.
2) A7 III + Obiectiv KIT 24-105 - 15000 lei, primeai 10% card cadou. Rezulta 13500 ron.

Preturile de astazi:
Varianta 1 - 9000 ron
Varianta 2 - 11900 ron.

Cum ar spune ei: erau stocuri diferite, au intrat promotii, etc. Posted Image

#4957
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,075
  • Înscris: 01.08.2006
Nu stiu voi, dar ieri am dat dezabonare la emag. Cred ca 3 newslettere mi-au trimis ieri cu marile lor promotii. Cred ca au avut comenzi sub asteptari daca au batut la cap atat de mult clientii.

#4958
Hazideon

Hazideon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 23.06.2008
Newsletterele nici nu sunt atat de scarboase precum notificarile din aplicatie. Cred ca am primit aproape 10 ieri. Ba ca e ziua lor, ba ca am nu stiu cati bani in wallet pentru a comanda tot ce-mi doresc. Posted Image

#4959
JAWS

JAWS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 779
  • Înscris: 22.03.2005
S-a schimbat ceva recent in pragurile genius de livrare gratuita?

Am luat pana acum N produse de la terti cu valoare mare sau mica...tot ce era marcat cu genius era cu livrare 0.
Acum livrarea e 9.99 la easybox.

#4960
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,331
  • Înscris: 23.05.2013

View Postmaxie0jazz, on 06 decembrie 2022 - 18:17, said:

In fapt, nu e nici un coleg..Totul e automat si iti reia mereu si mereu aceleasi optiuni, indiferent ce scrii tu.
Sunt colegi, dar sunt robotii tampiti si creati in asa fel incat sa stai cu ei cat mai mult si pe cat posibil sa nu ajungi la consultant.
Dar eu am folosit pentru prima data chatul astazi si am dat de consultant.

View PostHazideon, on 07 decembrie 2022 - 15:24, said:

Newsletterele nici nu sunt atat de scarboase precum notificarile din aplicatie.
Lasa-ma ca m-au disperat. E drept ca unele mailuri de la ei ma intereseaza, dar spamul de la printul din Nigeria e mic copil pe langa eMAG.
Mail ca ai uitat de comanda, mail cu recomandari, mail cu oferta, mail ca si-au amintit ca m-am uitat acum 2 ani la nu stiu ce produs, zilnic cred ca imi canta clientu de mail de 10 ori cu spam-uri de la ei.
Si nu vad cum sa ma dezabonez SELECTIV, sa primesc doar un anumit gen de alerte, nu toate.
Iar pe telefon sunt dublate, ca e si mail, si aplicatia.

View PostJAWS, on 07 decembrie 2022 - 19:26, said:

S-a schimbat ceva recent in pragurile genius de livrare gratuita?
Da, au dat si mail parca, pus si pe site, etc. S-a discutat si pe aici.
Nu mai e gratuit la easybox decat la comenzi peste 30lei parca, pentru a "salva planeta". Adica nu mai cumperi un suc ca e mai ieftin prin eMAG decat prin Glovo, ci iei 5 sucuri ca sa fie minim 30lei.
Si peste 100lei a ramas pentru curier, mi se pare.

-----

In alta dezordine de idei, am dat ieri comanda, primit astazi la easybox. Doamne ce ciudatenii! Au bagat initial eronat si taxa de transport desi nu trebuia. Cat m-am saturat de orice magazin, companie, etc.

La orice sticla de bautura primesti aceiasi cutie imensa de carton - colet 1, OK. Aici nu mai "salveaza planeta", pun cutii imense. spatiu ocupat, etc.

O "jucarie" de la Victorinox, de la partener eMAG din Oradea (ajuns la fel de repede precum cele din depozitul eMAG de aici) - intr-un plic mai mare decat ma asteptam, produsul capsat intr-o REVISTA KAUFLAND din vara - probabil pentru a fi mai mare/greu, ca altfel avea 10g si se pierdea printre degete, cred. - colet 2, amuzant, dar OK. S-a miscat mai bine partenerul lor decat ei!

Am luat 2 seturi de ceva de pe fashion - a venit intr-un plic de am crezut ca au incurcat cu factura de la ENEL, minuscul - cand colo nu erau seturi ci jumatate de set, ca au gresit comanda. Iar un produs nu a venit nici sigilat in punga de plastic transparenta si lipita, pe cand celalat da, desi erau identice. O fi fost retur, naiba stie - colet 3, GRESIT, INCOMPLET, probabil si RETUR.

Chinuie-te cu chatul lor de doi bani sa dai de consultant, cauta numar de comanda ca desi le scrii LOGAT din cont, ei nu vad aparent, explica, nu poti sa le trimiti poza, nimic. Apoi ca dureaza vreo 2 zile sa verifice pe camere, e clar. Vor uita. De asta nu mai pot ei, au primit banii.
Dezamagitor. Unele companii cresc prea mari incat nu mai au capacitatea sa duca lucrurile la fel de bine la sfarsit precum inainte.

#4961
JAWS

JAWS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 779
  • Înscris: 22.03.2005

View Postd4m4g3, on 07 decembrie 2022 - 19:53, said:

Chinuie-te cu chatul lor de doi bani sa dai de consultant,

Aveau si call center...sau l-au desfinat si pe ala?

#4962
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,925
  • Înscris: 15.12.2009
Chatul e aiurea, dar poți selecta problema, o specifici și atunci ești transferat la un consultant.

Pe mine m-a ajutat respectiva să o rezolv. A fost foarte amabilă și am conversat pe email.

O persoană al cărei nume începe cu L. :)

#4963
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,153
  • Înscris: 15.07.2008
spune combinatia magica, eu am incercat toate posibilitatile cu Dana, chiar am verificat toate ramurile botului dar nu vrea sa lase locul "colegei"

#4964
Floryn

Floryn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 03.03.2004
Combinația este simplă,
din meniu selectezi cea mai  pertinentă/apropiată categorie în care s-ar încadra sesizarea/solicitarea, iar după un răspuns  inutil al bot-ului selectezi:

Quote

Dana: Te mai putem ajuta cu alte informatii?
Dana: Menu Options:
Da
Nu
selectezi: Da
Dana: Stai fara griji, un coleg va prelua cat de curand solicitarea ta!

Edited by Floryn, 07 December 2022 - 22:44.


#4965
Maskatu

Maskatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,375
  • Înscris: 30.05.2006

View PostJAWS, on 07 decembrie 2022 - 20:03, said:

Aveau si call center...sau l-au desfinat si pe ala?
Oficial nu, adica nu au anuntat nimic, au mers pe burta ca niste măgari. Neoficial nu mai au numar afisat pe site iar noua strategie eMag este "don't call us, we'll call you".

Daca suni acum pe numerele care erau, adica 021 200 52 00 si 0722 25 00 00, dai de un robot care spune ca te asteapta pe chat , apoi iti inchide automat apelul.... simpatici rau. Probabil au faut ei niste calcule cu angajatii si au zis ca decat sa tina sute de oameni pe call center mai bine reduc la 20-30% care raspund prin chat dupa Dana si eventual mai si suna cand e ceva mai nasol. Business...

Edited by Maskatu, 08 December 2022 - 08:44.


#4966
Razvan319

Razvan319

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 807
  • Înscris: 07.06.2021
Parca n aveau voie...

Attached Files



#4967
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 18,773
  • Înscris: 18.12.2007
Ce nu aveau voie?

#4968
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,622
  • Înscris: 08.12.2006

View PostAlexEn, on 08 decembrie 2022 - 08:49, said:

Ce nu aveau voie?
Se refera la…unde duce rampa aia, sau unde incepe, depinde de unde vii. Daca ai fii un om in carucior cu rotile…si ai vrea sa urci pe rampa, unde te -ai opri?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate