Skoda Scala - inlocuitoarea Skodei Rapid
Last Updated: Dec 04 2019 15:47, Started by
max_01
, Oct 24 2018 18:42
·
0
#127
Posted 11 April 2019 - 16:15
stalker2142, on 11 aprilie 2019 - 09:42, said:
Are pe dracu'! MQB este și pe Polo și pe Golf și pe Passat și Scala. Adică și clasa B și C și D. Nu înseamnă că Scala este Golf, este doar versiunea mai slaba de MQB de pe Polo. Asa cum Golf-ul nu are nici o legătură cu Passat-ul, deși este tot MQB.
|
#128
Posted 11 April 2019 - 17:04
edi10000, on 11 aprilie 2019 - 16:15, said:
Are pe dracu'! MQB este și pe Polo și pe Golf și pe Passat și Scala. Adică și clasa B și C și D. Nu înseamnă că Scala este Golf, este doar versiunea mai slaba de MQB de pe Polo. Asa cum Golf-ul nu are nici o legătură cu Passat-ul, deși este tot MQB. Nu are nicio logica ce spui aici, platforma aia e modulara..i se seteaza dimensiunile in functie de masina care se cladeste in jurul ei Clasa de dimensiuni din care face parte o masina e data in principal de distantele dintre rotile ei si forma/dimensiunile caroseriei in secundar https://www.automobi...koda/scala-2019 we classify the Skoda Scala in the category of compact cars. Golf 7 Lungime 4258 mm. Editaţi acest automobil Lăţime 1790-1799 mm. Editaţi acest automobil Latime (inclus oglinzi) 2027 mm. Editaţi acest automobil Înălţime 1492 mm. Editaţi acest automobil Ampatament 2620 mm. Editaţi acest automobil Ecartament faţă 1533-1549 mm. Editaţi acest automobil Ecartament spate 1504-1521 mm. scala Lungime 4362 mm. Editaţi acest automobil Lăţime 1793 mm. Editaţi acest automobil Latime (inclus oglinzi) 1988 mm. Editaţi acest automobil Înălţime 1471 mm. Editaţi acest automobil Ampatament 2649 mm. Editaţi acest automobil Ecartament faţă 1531 mm. Editaţi acest automobil Ecartament spate 1516 mm. kia ceed Lungime 4310 mm. Editaţi acest automobil Lăţime 1800 mm. Editaţi acest automobil Latime (inclus oglinzi) 2055 mm. Editaţi acest automobil Înălţime 1447 mm. Editaţi acest automobil Ampatament 2650 mm. Editaţi acest automobil Ecartament faţă 1559-1573 mm. Editaţi acest automobil Ecartament spate 1567-1581 mm. |
#130
Posted 11 April 2019 - 17:22
#131
Posted 11 April 2019 - 17:36
Mai, voi cind nu mai aveti ce zice va luati de pereti, incalzirea globala, minciuni, etc, orice, numai despre ce e vorba in topic - nu. Astia (grupul VAG) nu fac fata cu livrarile catre clienti (masinile cu motor 1.5tsi au perioada de livrare 1 an) si voi tot bateti cu deștele-n tastura fara a avea nimic de zis... Aceeasi placa obosita iar, si iar, si iar...
|
#132
Posted 11 April 2019 - 17:43
Toți au perioade lungi de livrare. La VAG motivul este lipsa motoarelor pe benzina, ți s-a mai explicat asta. Lumea a migrat de pe diesel pe benzina și ei au capacitățile dimensionate pt diesel. Acum sunt nevoiți sa dea afara 7000 de oameni din lipsa de comenzi pentru diesel și pe de alta parte capacitățile subdimensionate de la producția de motoare pe benzina le creează probleme suplimentare. Casa-i în tenis!
|
#133
Posted 11 April 2019 - 17:56
#134
Posted 11 April 2019 - 18:18
edi10000, on 11 aprilie 2019 - 17:43, said:
Toți au perioade lungi de livrare. La VAG motivul este lipsa motoarelor pe benzina, ți s-a mai explicat asta. Lumea a migrat de pe diesel pe benzina și ei au capacitățile dimensionate pt diesel. Acum sunt nevoiți sa dea afara 7000 de oameni din lipsa de comenzi pentru diesel și pe de alta parte capacitățile subdimensionate de la producția de motoare pe benzina le creează probleme suplimentare. Casa-i în tenis! |
#135
Posted 11 April 2019 - 20:50
Adică articole scrise și declarațiile de presa sunt degeaba. Tu știi adevărul absolut
|
#136
Posted 11 April 2019 - 21:11
_R_A_D_U, on 11 aprilie 2019 - 17:36, said:
Mai, voi cind nu mai aveti ce zice va luati de pereti, incalzirea globala, minciuni, etc, orice, numai despre ce e vorba in topic - nu. Astia (grupul VAG) nu fac fata cu livrarile catre clienti (masinile cu motor 1.5tsi au perioada de livrare 1 an) si voi tot bateti cu deștele-n tastura fara a avea nimic de zis... Aceeasi placa obosita iar, si iar, si iar... |
|
#137
Posted 11 April 2019 - 21:28
tfmercedez, on 11 aprilie 2019 - 21:11, said:
ce om cu scaun la cap ar astepta dupa o masina cu motor de 1.5L un an de zile? La Audi și VW se așteaptă un an sau sunt deja acele motoare in configurator ? Ce dracu mă, Skoda e copilul vitreg, ce e greu de înțeles ? Sigur, daca ori Skoda superb ori Passat ori A4 e considerat același lucru e ok, dar de fapt nu e deloc aceeași mașină. |
#138
Posted 11 April 2019 - 21:29
MicroEdge, on 11 aprilie 2019 - 20:50, said:
Adică articole scrise și declarațiile de presa sunt degeaba. Tu știi adevărul absolut El e membru al sectei VAG ! Astia cred si nu cerceteaza ! Eu stau si ma intreb de ce nu le aduc pe astea de peste ocean. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7BPrp7PBY3k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ar fi cu livrare in 2-3 saptamamani cat dureaza sa traverseze Atlanticul |
#139
Posted 12 April 2019 - 06:15
Eeee, asa-i cind vezi paiul din ochiul altuia insa nu-ti vezi barna din propriul ochi... Auzi la asta, membru al sectei... Care secta, mai exact, cercetatorule, Ford? Si copiii tot asa ti-i strigi, Focus pe baiat si Fiesta pe fata? Aaaa?
|
#140
Posted 13 April 2019 - 08:49
utopium, on 11 aprilie 2019 - 15:24, said:
Amandoua erau in accelerare deja ... una e de pe turatii.ro, alta e filmata de mine pe masina mea. Sigur ca ar trebui testate in conditii identice pentru o concluzie mai clara, doar zic ca e naiv sa crezi ca un motor fara turbina 2.0 prezinta vreun avantaj fata de 1.0 TSI, nu degeaba VAG nu mai au motoare gen 2.0 MPI si le-au inlocuit cu 1.0 TSI (noile motoare avand si consum mult mai mic, si performante superioare). Motorul Mazdei e un 2.0 fara turbina cu imbunatatiri fata de un 2.0 MPI, dar tot nu ajunge la eficienta unui turbo. Ca unii au o problema "mentala" cu motoarele 1.0, aia e problema lor, dar sa nu uitam ca cel mai mare grup auto din lume foloseste 1.0 TSI ca si cel mai popular motor al lor (in diverse configuratii, 85/95/110/115 CP) ... eu il conduc deja de aproape 3 ani/36.000 de km si sunt foarte multumit de el ... am avut o singura revizie pana acum (schimb ulei/filtre) si cam asta a fost tot pana acum. Stiu ca unii sunt curiosi cum se va comporta motorul la 300.000 de km, dar mie asta mi se pare cam ca si cum as fi curios cum se va comporta un smartphone dupa 5-6 ani ... chiar ma intereseaza asa ceva? Pe mine nu ... Cat despre 1.4 TSI, stiu ca Octavia III 1.0 TSI are performante dinamice ca si Octavia II 1.4 TSI (dar la consum mai mic) ... pe Octavia III nu mai este motorul ala de ceva vreme, era ceva mai performant decat cel de pe Octavia II din cate stiu, dar era motorul vechi "upgradat" (la fel cum 1.2 TSI-ul de la Skoda avea 110 CP fata de 105 CP la VW), motoarele noi sunt 1.0 TSI/1.5 TSI, deci ca si eficienta astea sunt cele de "referinta" acum. Toti oamenii care cumpara VAG sunt prosti, tarani, etc. Restul sunt rafinati si nu se ia dupa gloata . Ontopic: Realitatea e ca daca iti faci calculele realist skodele ies bine ca raport pret/performante/dotari si de asta vedem atatea pe strazi iar fiabilitatea le pastreaza succesul. De asta le cumpara atata lume, nu din cauza marketing-ului si polarizarii pietei. Daca te apuci sa vezi consum, performante, tehnologie, dotari apoi sa mergi catre revizii si unde gasesti piese si service-uri clar stii ca ceva din VAG e alegerea optima. De fapt exista cam doua tipuri de persoane: cele care aleg facand calcule si cele care vor sa fie unice, diferite. Fiecare din astea 2 categorii alege si unii vor lua masini care sunt rar vazute pe strazi iar altii cumpara ce renteaza. Scala e scumpa, si renault-urile sunt cand apare pretul de lista, poate au invatat si cei de la Skoda din asta si peste putin timp scot o oferta cu o reducere care sa o scoata sub Octavia. |
#141
Posted 13 April 2019 - 10:48
geopsi, on 13 aprilie 2019 - 08:49, said:
Ontopic: Realitatea e ca daca iti faci calculele realist skodele ies bine ca raport pret/performante/dotari si de asta vedem atatea pe strazi iar fiabilitatea le pastreaza succesul. De asta le cumpara atata lume, nu din cauza marketing-ului si polarizarii pietei. Daca te apuci sa vezi consum, performante, tehnologie, dotari apoi sa mergi catre revizii si unde gasesti piese si service-uri clar stii ca ceva din VAG e alegerea optima. De fapt exista cam doua tipuri de persoane: cele care aleg facand calcule si cele care vor sa fie unice, diferite. Fiecare din astea 2 categorii alege si unii vor lua masini care sunt rar vazute pe strazi iar altii cumpara ce renteaza. Eu când mi-am luat masina m-am gândit la masina optima ca si spatiu intern/portbagaj, consum vs performante, taxe/asigurări, costuri de intretinere, confort ... Si asa am ajuns la Skoda Octavia 1.0 TSI 115CP, spatiul cel mai mare din clasa pentru un sedan (atât interior, dar si portbagaj cu acces foarte bun si 590 litri), cel mai mic consum de pe o benzinara de puterea asta (o medie la drum lung de 4.5, dar am scos de mai multe ori pe distante de peste 100 km si consum sub 4, iar asta in conditiile in care masina accelerează in sub 10 secunde pe 0-100, are viteza maxima de peste 200km/h si ajunge cu mare usurinta la 160 km/h), taxe infime (36 lei impozit anual), asigurări mici (550 RCA, 1200 Casco Allianz cu fransiza), costuri de intretinere mici fata de majoritatea si acces usor la piese/service-uri oficiale, confort de clasa superioara (daca iti pui dotarile potrivite). Deci pentru un om practic care are nevoie de masina de familie e cam "no brainer". Dar na, eu inteleg ca unii vor sa iasă in evidenta cu masina si isi iau chestii mai exotice pentru Romania (dar care sunt banale in Asia de exemplu), venind cu diverse argumente mai mult sau mai putin justificate. Nu am nimic impotriva ca oamenii sa facă alegeri mai exotice, dar eu raman un om practic, chiar daca veniturile mi-ar permite sa ma gândesc si la masini premium noi. |
|
#142
Posted 13 April 2019 - 21:51
utopium, on 13 aprilie 2019 - 10:48, said:
eu inteleg ca unii vor sa iasă in evidenta cu masina si isi iau chestii mai exotice pentru Romania (dar care sunt banale in Asia de exemplu), venind cu diverse argumente mai mult sau mai putin justificate. Exact asa e. Unii isi iau Mazda (sau orice alt producator nipon care vinde in numar mic) in Romania ca e diferit iar altul din Australia cauta Peugeot ca e diferit. Cand analizezi masinile la scara globala iti dai seama ca toate sunt masini de buget produse pe banda rulanta. Piata in care sunt comercializate le face mai deosebite. La mine e plin de japoneze si alte asiatice. Importa o Skoda sau un Duster in SUA si esti mai 'diferit' fata de unul cu Ferrari. Edited by MembruAnonim, 13 April 2019 - 21:53. |
#143
Posted 14 April 2019 - 10:29
utopium, on 13 aprilie 2019 - 10:48, said:
... Si asa am ajuns la Skoda Octavia 1.0 TSI ... |
#144
Posted 14 April 2019 - 11:54
utopium, on 13 aprilie 2019 - 10:48, said:
confort de clasa superioara (daca iti pui dotarile potrivite). nu exista asa ceva, clasa superioara ..adica medie Passat, superb etc e definita in primul rand printr-un ampatament mai lung, ecartament mai lat, greutate mai mare a masinii, o caroserie mai lata si mai lunga, roti mai mari din alte categorii de dimensiuni (spre ex octavia pe R18 are 225/40, passat are 235/45 adica si mai late si cu talonul mai mare) optiunile nu compenseaza caracteristicile de dimensiune care definesc clasa masinii |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users