Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Last Updated: Apr 02 2024 09:24, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
43
#74
Posted 02 October 2018 - 10:39
Depinde ce model era. Model X poate fi și cu 7 locuri.
Oricum la americani sunt alte standarde referitoare la mărime, indiferent ca-s albe sau negre ! Edited by Ford4, 02 October 2018 - 10:42. |
#75
Posted 02 October 2018 - 11:39
gabrieln2016, on 02 octombrie 2018 - 09:28, said:
Cu vreo doua, trei saptamani in urma am vazut pe Transfagarasan, urcand dinspre Curtea de Arges, un BMW electric si am cam ramas cu gura cascata pentru ca nu ma asteptam la asa ceva. Era la deal sau cobora ?? si il dusese cu elicopterul sus pe deal ? Nu cred ca ii face bine la maruntaie acea urcare pe Transfagarasan , la care amperajul pe tot ce este motor electric/ baterie in masina aia este dublu sau triplu , asemanator tractarii unei alte masini sau unei rulote ( by the way , o putea trage o rulota ???? ) .. La vale stiu , mai incarca si bateria , dar dupa ce a dat-o in clocot la urcare pe Transfagarasan .. Bine , sunt masini de drive test si de corporatii cu care se fac aceste experimente/ batai de joc . |
#77
Posted 02 October 2018 - 11:43
12 ani si ceva ..de la pensionare
On topic , ,,, noutati https://evz.ro/renau...dacia-elec.html Edited by stefandinescu70, 02 October 2018 - 11:43. |
#78
Posted 02 October 2018 - 12:09
#79
Posted 02 October 2018 - 12:43
dan78rom, on 02 octombrie 2018 - 08:49, said:
Mai taie din ele, da-le dracu'. Pai daca oprim cum zici tu, mai ajungem la pulivara la destinatie. Asta este chiar marele punct nevralgic al electricelor, timpul de incarcare pentru drumuri lungi. Tesla a facut ceva interesant cu superchargerele alea, dar fiind strict pentru marca, nu-s o rezolvare, mai ales ca in europa vor circula preponderent alte marci, care nu pot folosi zisele incarcatoare. Plus ca nu toate electricele suporta incarcare asa rapida. stefandinescu70, on 02 octombrie 2018 - 11:39, said:
Era la deal sau cobora ?? si il dusese cu elicopterul sus pe deal ? Nu cred ca ii face bine la maruntaie acea urcare pe Transfagarasan , la care amperajul pe tot ce este motor electric/ baterie in masina aia este dublu sau triplu , asemanator tractarii unei alte masini sau unei rulote ( by the way , o putea trage o rulota ???? ) .. La vale stiu , mai incarca si bateria , dar dupa ce a dat-o in clocot la urcare pe Transfagarasan .. Bine , sunt masini de drive test si de corporatii cu care se fac aceste experimente/ batai de joc . Chestia cu baterii fierbinti si alte alea e la curse. Nu se pune problema la masini mai mici. Iar i3-ul are si racire la baterie. Just in case. Edited by bzalex, 02 October 2018 - 12:45. |
#81
Posted 02 October 2018 - 14:08
Asa, jucarii dedicate pentru oras au si suedezii: https://www.uniti.earth/product/
|
#82
Posted 02 October 2018 - 14:35
#83
Posted 02 October 2018 - 14:42
eu pentru oraș aș „impulsiona” varianta propusă de ro_explorer, smart fortwo, eli zero sau twizy (cu uși și geamuri).
|
#84
Posted 02 October 2018 - 15:00
Eu sunt curios la ce pret o sa iasa (cica in toamna/iarna asta se da drumu). 300 Km autonomie strict in oras la o masina inchisa complet (deci cald iarna si racoare vara, fara sa te ploua in cap) nu suna rau deloc pentru comuting.
|
#85
Posted 02 October 2018 - 15:42
bzalex, on 02 octombrie 2018 - 12:43, said: Intoarcerea e aproape pe gratis pentru ca ecuperezi cam jumate din cat ai folosit la urcare Din contra, la intoarcere luand in calcul ca accelerezi putin si mergi in mare parte in frana de motor, ar trebui sa se incarce... nu stiu cum functioneaza frana de motor la electrice, am impresia ca este mult mai puternica, si ti-o opreste oricum si la coborare, dar nu bag mana in foc... |
#86
Posted 02 October 2018 - 17:31
Nu poti sa recuperezi decat maxim 75% din energie din cauza randamentelor de conversie. Si daca trebuie sa faranezi mai tare, se cupleaza si frana mecanica. In plus urcarea si coborarea sunt numai 20km din cei 100 pe care trebuie sa ii faci. Ciar daca sa zicem urcarea si coborarea s-ar compensa reciproc 100%, tot iti raman de facut 80 de km de drum fara panta.
|
#87
Posted 02 October 2018 - 21:13
Joi sau vineri ma duc la un test drive cu o Kia Soul EV, sa vad cum se comporta. Sunt 75% hotarat sa o iau. Dupa deducerea de aprox. 11000 euro de la stat mai raman de achitat 23000 euro.
Garantie 7 ani sau 150000 km. Naveta zilnica e de aprox. 100 km. Iarna, la -20 grade celsius autonomia masinii e de aprox. 130 km. Vara se duce peste 200 km. Am facut un calcul comparativ, am achizitionat acum 2 ani un Suzuki Vitara 1.6 AT Allgrip pe benzina la aprox. 21000 euro, daca tin electrica 7 ani, deja dupa cel de-al 6-lea an masina si-a scos banii. La Suzuki suma creste (benzina + revizii) la peste 35000 euro in 6 ani. Sunt total de acord ca o masina electrica la ora actuala nu poate inlocui 100% o masina cu motor termic dar sunt cazuri in care o masina electrica poate satisface cu brio peste 90% din drumurile anuale ale unei familii. Totul tine de cati bani iti permiti sa ''arunci'' pentru o masina, indiferent de sistemul de propulsie. Se stie ca masina reprezinta una din cele mai ''proaste investitii'' dar ce ne facem fara ea? Edited by Crispy23, 02 October 2018 - 21:27. |
|
#88
Posted 02 October 2018 - 21:41
KIA soul ev nu mi-a plăcut. Te sfătuiesc să aștepți anul viitor care va aduce modele mult mai performante la preturi similare iar actualele vor avea discounturi foarte mari
|
#89
Posted 03 October 2018 - 06:24
Multumesc pentru sfat! Poti sa-mi spui ce nu ti-a placut la ea?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users