Cumparare masina electrica

#37
Posted 01 October 2018 - 07:51

Astia de la renovatio nu-s aia la care curentul costa cit benzina cind tragi linia?
|
#38
Posted 01 October 2018 - 08:01

Nu si in Kaufland. Doar la incarcatoarele care nu sunt montate in Kaufland.
In plus eu zic ca asta e pretul maxim pe care o sa il ceara. Pe masura ce retelele alternative se dezvolta pretul o sa o ia in jos. |
#39
Posted 01 October 2018 - 08:45

Si productia VW id/neo care e? Si pe cand? Si ce pret? E ceva batut in cuie? Va avea baterie cu incalzire/racire activa? producția va începe în toamna lui 2019 iar livrările din 2020. producția este estimată la 100k pe an plus ceva seat born care o să fie o mașină pe aceeași platformă. preț? este estimat între 25k euro și 29 euro (preț de pornire) fără bonusuri. probabil 29k euro pentru modelul cu autonomie mică (330km WLTP) fără pompă de căldură etc. autonomiile vor fi 330 - 400 - 500 de km. bateria va avea lichid pentru încălzire/răcire. poate ne ajută colegii cu alte informații despre ce modele o să fie disponibile în 2020 și ce nivel de producție.
Astia de la renovatio nu-s aia la care curentul costa cit benzina cind tragi linia? |
#40
Posted 01 October 2018 - 09:05

Totusi, de ce nu plugin hybrid capabil de ruleze exclusiv electric la viteze superioare celor din oras?
90% din timp (nu neaparat si din km) va functiona ca o masina electrica fara a avea dezavantajul autonomiei. In plus vei face fara sa te gandesti drumuri pt care le-ai face la limita cu electrica dar pe care nu le faci pt ca poti ramane in drum. Neavand stressul autonomiei vei face mai multi km in regim electric intr-un an decat cu o electrica normala. Ganditi-va la treaba asta. |
#41
Posted 01 October 2018 - 09:07

Pentru ca un PHEV se comporta ca o masina electrica slaba (ineficienta) si ca o masina cu combustie care doar pe combutie are de carat o masa mai mare decat suratele nehibride. Phev e o solutie temporara de tranzitie, nu un produs finit.
|
#42
Posted 01 October 2018 - 09:07

Astia de la renovatio nu-s aia la care curentul costa cit benzina cind tragi linia? Pai ce credeai ?? ca va da curent free forever ?? Asa este si cu masina electrica , se astepata sa punem mana pe ele si apoi sa vezi plati la service , inlocuiri de baterii pe banii nostri si pret la curent BELEA de scump .. Imediat ce creste numarul de electrice , apar ideile noi de scos bani ... Edited by stefandinescu70, 01 October 2018 - 09:09. |
#43
Posted 01 October 2018 - 09:15

Pentru ca un PHEV se comporta ca o masina electrica slaba (ineficienta) si ca o masina cu combustie care doar pe combutie are de carat o masa mai mare decat suratele nehibride. Phev e o solutie temporara de tranzitie, nu un produs finit. Parerea mea e ca in mom in care masinile electrice vor ajunge suficient de mainstream incat sa nu mai fie considerata necesara sau usor de sustinut financiar subventia de care beneficiaza, hibridul plugin sau range extenderul vor fi produsul finit pt ca se va putea sustine prin propriile calitati, fara interventie externa. |
#44
Posted 01 October 2018 - 09:15

vă rog să nu transformați și acest topic într-un gunoi. terminați cu egr-urile voastre și alte inepții.
de ce nu phev? pentru că este o doua mașină în familie și este doar pentru utilizat în oraș. de ce nu exterior? pentru că la viteze de 150km/h aș rămâne foarte repede fără autonomie. phev are avantajele ei, dar nouă ni se potrivește o electrică doar pentru oraș și care să nu trebuiască să fie încărcată în fiecare seară în plus, ecologia sau alte chestii care ne tot sunt servite: https://forum.softpe...0#entry23583744 Edited by bobalex18, 01 October 2018 - 09:19. |
#45
Posted 01 October 2018 - 10:22

Foarte interesant.... "ADAC a descoperit că maşinile cu motoare diesel din partea superioară a clasei medii emit mai puţin dioxid de carbon decât cele electrice până la parcurgerea unei distanţe de 585.000 de kilometri."
Ar trebui sa trecem la telefoane cu manivela, ca de bateria emite tone de CO2 la fabricare.... Ceva mai aproape de adevar...https://stiintasiteh...retezi-studiul/ Edited by bumpocbum, 01 October 2018 - 10:31. |
#46
Posted 01 October 2018 - 10:24

rog un moderator să facă curat în postările de pe acest topic. să rămână doar informații utile unei viitoare achiziții. egr-urile și referințele la co2 să fie șterse pentru că scopul lăudabil al topicului este altul.
|
|
#47
Posted 01 October 2018 - 10:30

Foarte interesant.... "ADAC a descoperit că maşinile cu motoare diesel din partea superioară a clasei medii emit mai puţin dioxid de carbon decât cele electrice până la parcurgerea unei distanţe de 585.000 de kilometri." Ar trebui sa trecem la telefoane cu manivela, ca de bateria emite tone de CO2 la fabricare.... Revenind la cumparararea de masini electrice, am gasit un tabel cu autonomii reale comparativ cu WLTP: http://www.automarke...omie-86683.html Mi se pare foarte util pentru o decize bazata pe cifre reale Attached FilesEdited by bzalex, 01 October 2018 - 10:31. |
#48
Posted 01 October 2018 - 10:48

Atrag atentia ca topicul nu este despre comparatia cu masinile cu combustie si cat de poluante sau nu sunt masinile electrice. Au fost destule topicuri si discutii pe aceasta tema, ar fi cazul sa depasim momentul sau se cream un alt topic dedicat in care sa ne certam. Este vorba de achizitionarea unei masini electrice. Nu e cazul de certa sau mai stiu eu ce, dar e bine sa fi informat despre avantajele si dezavantajele unui masini de acest tip. Unul din avantaje ar fi reducerea poluarii. Care este contestata de anumite studii. Cum stam cu viitoarea taxa de poluare daca la iesirea de pe linia de fabricatie masina deja a emis echivalentul a 500 mii km de CO2 ? Edited by bumpocbum, 01 October 2018 - 11:17. |
#49
Posted 01 October 2018 - 11:29

On topic ,... Atat as cumpara , daca vorbim de electrice ..un second hand ... CLAR .
https://www.autovit....html#b5e00bb16c Nu am chef sa dau pe o electrica 35000 euro si maine sa nu o mai pot vinde decat cu 15000 euro max., De diferenta , merg cu taxiul hybrid ( hahaha ) , in oras ONLY , toata viata ... De gazele toxice pe care le emit bateriile , s-a uitat total ?? alea nu mai sunt cancerigene ? Edited by stefandinescu70, 01 October 2018 - 11:31. |
#50
Posted 01 October 2018 - 11:35

De gazele toxice pe care le emit bateriile , s-a uitat total ?? alea nu mai sunt cancerigene ? Sper ca nu incepem iar cu "fabricarea bateriilor polueaza", sau cu "studiul ADAC". |
#51
Posted 01 October 2018 - 14:17

On topic ,... Atat as cumpara , daca vorbim de electrice ..un second hand ... CLAR . https://www.autovit....html#b5e00bb16c Cele second hand sunt sunt cele mai accesibile financiar, si ZOE este una din cele mai ieftine masini electrice. Dar costul mic vine si cu ceva dezavantaje: baterie mica de 22kWh, incarcare numai AC de maxim 22kW. In plus are cel mai mic motor dintre masinile electrice disponibile pe la noi. Singurele avantaje pe langa pret eu zic ca sunt faptul ca e mica - e mai usor cu ea prin oras si faptul ca are incarcare AC trifazata - ai cele mai multe incarcatoare. Dar faptul ca incarcarea se poate face numai la 22kW, inseamana ca la drum lung trebuie sa astepti 1.5 ore la fiecare incarcare. Eu zic ca e o masina potrivita pentru oras si naveta. Pentru drumuri mai lungi de 150km se va pierde cate o ora de incarcare la fiecare 100km facuti peste cei 150km facuti cu prima incarcare. Practic poti sa zici ca se dubleaza timpul de depalsare fata de o masina cu combustie. Si mai are totusi un avantaj. Spre deosebire de Leaf, se poate upgrada bateria la 40kWh direct in service. La Leaf numai DYI daca inlocuiesti modulele din baterie. |
|
#52
Posted 01 October 2018 - 17:11

după ce am văzut că ai cunoștințe auto la nivelul lui forduleț (acea poză cu rs4 cu 300 de km/h), fac un efort și îți ofer un răspuns: producția va începe în toamna lui 2019 iar livrările din 2020. producția este estimată la 100k pe an plus ceva seat born care o să fie o mașină pe aceeași platformă. preț? este estimat între 25k euro și 29 euro (preț de pornire) fără bonusuri. probabil 29k euro pentru modelul cu autonomie mică (330km WLTP) fără pompă de căldură etc. autonomiile vor fi 330 - 400 - 500 de km. bateria va avea lichid pentru încălzire/răcire. poate ne ajută colegii cu alte informații despre ce modele o să fie disponibile în 2020 și ce nivel de producție. Propaganda germana o stim si noi nu o mai recita pe aici, tu ai fost intrebat mai exact de unde stii ca datele sunt corecte pentru o masina care va aparea peste doi ani ? AUDI a anuntat conceptul e-tron ca Tesla killer la dinamica si cu autonomie de 600 km si a iesit pe piata cu dinamica mult mai slaba si autonomie de 400 km. Macar nu mai fi ipocrit si recunoaste ca esti fan VAG si asta te face sa urasti alte marci (Toyota, Tesla) si sa crezi doar ce spun ei, indiferent ca au mintit in ultima vreme de au inghetat apele. Chiar nu realizezi ca esti penibil cand zici sa lasam Tesla, o masina aflata in productie si sa asteptam marele VW cu specificatii extraordinare, o masina pe care nu a vazut-o nimeni, nici macar ca prototip ? |
#53
Posted 01 October 2018 - 19:32

Incerc sa citesc printre randuri si sa inteleg ceva din acest topic, nu atacurile la persoana si care e cel mai tare ''Gigel'' din parcare!
Bai fratilor, voi macar cititi ce s-a scris inainte? Cel care a deschis topicul a specificat clar ca aici discutam despre masini electrice, lasand la o parte minusurile si plusurile de rigoare. Eu nu imi amintesc de un subiect discutat vreodata aici pe softpedia Romania fara sa fi avut atacuri la persoana, insulte, restrictii la postari etc. Asta ne demonstreaza inca o data cat de in urma suntem (la nivel de comunicare si nu numai) si asta nu se datoreaza neaparat celor care scriem aici ci celor care ne conduc. Noi i-am ales si ei ne-au tarat in mocirla in care traim, mocirla care nu ne lasa sa ne vedem de viata cu adevarat. Dar asta este o alta poveste... Cel mai bun prieten al meu tocmai vrea sa-si achizitioneze un diesel din grupul vag si e foarte mandru de acest lucru. Nimic rau pana aici dar daca incepem sa vorbim despre masini el nu si-ar lua niciodata o hibrida si cu atat mai mult o electrica. Nu am cum sa-i schimb parerea cum nici el nu are cum sa o schimbe pe a mea si cu toate astea suntem prieteni. Am avut masina diesel, am avut masina pe GPL, pe benzina, din 2013 hibride si sincer viitorul il vad intr-o electrica. Masinile electrice sunt departe de a fi ideale dar pentru cine este impatimit si isi poate permite de ce nu? Va cearta cineva ca v-ati luat diesel? Ca v-ati luat benzina? Nu! Atunci lasati si oamenii care iubesc masinile electrice sa scrie in liniste... Edited by Crispy23, 01 October 2018 - 19:45. |
#54
Posted 01 October 2018 - 19:35

Era bun un topic : cum sa ne facem singuri o masina electrica .
Astea de la magazin au preturi prea mari pt cat de inutile sunt inca, parerea mea ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users