![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Last Updated: Sep 29 2023 10:27, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
38

#19
Posted 30 September 2018 - 14:09

Nu inteleg de ce nu se fac drumurile drepte: fara curbe si denivelari. Ce folos ca mergi intr-o masina premium daca drumul e plin de curbe si denivelari (drum nou) ? erau niste carari pe care mergeau animalele, au coborat oamenii din copac si au mers pe ele, batatorindu-le, apoi ne-au invadat turcii mergand pe ele, au venit nemtii, le-au latit si au pus pietris, sa nu se impotmoleasca tancurile in noroi, prin anii '80 comunistii le-au asfaltat, iar acum capitalistii le pun borduri (pardon, parapete de protectie). nu a facut nimeni un drum cap coada, de la zero. fac exceptie autostrazile, E85, si unele bucati mai mici (pitesti - slatina, craiova - filiasi, turda - cluj). prin ardeal, cel putin, drumurile sunt cumplite din punctul acesta de vedere. pline de curbe. ON - topic: pretul mi se pare cea mai mare belea la masinile electrice, abia apoi autonomia. este un pret mare comparativ cu cele clasice, oricum am calcula. |
#20
Posted 30 September 2018 - 14:09

Sunt protejate electronic.
De altfel toti consumatorii cat de cat decenti care folosesc acumulatori Li-ion au protectie electronica cu auto-switch off si la incarcare si la descacare, fie inclus direct in acumulatori, fie separat in consumator si incarcator. Fara protectie se distrug catastrofal de la prima utilizare. Tensiunea la incarcare nu trebuie sa treaca de un prag maxim pe celula, si e chiar preferabil sa fie setat mai jos in ciuda unei mici pierderi de capacitate, de ex la 3,9 V ai 900 de cicluri in care capacitatea nu scade sub 80% fata de cea initiala, in timp ce la 4,1V ai doar 300 de cicluri in care capacitatea nu scade sub 80% din cea initiala. La descarcare la fel, protectia limiteaza consumul pana la pragul de 20% dupa care intrerupe, altfel acumulatorii se distrug abrupt/catastrofal. Probleme mai sunt de la faptul ca acumulatorii nu trebuie incarcati nici a 100% real - asta e limitat de pragul de tensiune, si chiar si aproape de maxim nu trebuie tinuti fara consum, deoarece se deterioreaza/scade capacitatea definitiv chiar si intr-o singura zi sau ore in care a stat incarcat fara sa fie folosit. De asemenea nu trebuie lasati nici descarcati,, chiar cu protectie la 20%, pt. ca in timp se descarca si singuri sub acel prag de protectie, si atunci iar se distrug. Nu in ultimul rand protectia electronica la incarcare si descarcare trebuie sa fie fiabila, sa nu se strice, si asta inclusiv la puteri foarte mari - Tesla are superchargere de 120-130-150 KW, si lucreaza la unul de 250 KWh. Exista si tehnlogii de acumulatori cu o chimie mult mai stabila, care suporta mult mai multe cicluri si curent mai mare de incarcare si descarcare, ca de ex. potasiu-ion. Edited by loock, 30 September 2018 - 14:12. |
#21
Posted 30 September 2018 - 14:18

👍 Acum poate vor reusi sa.si realizeze obiectivele. La împrăștiat informatii false sunteți cei mai buni. |
#22
Posted 30 September 2018 - 14:27

Oare? O baterie ptr. Yaris-ul meu Hybrid costă 4.500 de euro iar mașina cu totul, 14.500. Adică o treime numai bateria. Ți se pare puțin? Cati km si cati ani fi mers cu un Yaris (fara hybrid) cu benzina de 4500 euro ? Crezi ca ar fi mare diferenta de consum la un Yaris hybrid si unul fara ? Hybrid are logica doar pe marile masini , grele, cu inertie de tanc , ATAT doar , restul este doar marketing . Daca era plug-in mai era altceva , barem mergeai numai pe EV ceva km in oras si tot era ceva , aveai doua masini in una , o benzinara si o electrica ... dar asa ... un pret in plus la 10 ani de a schimba bateria hibridului Edited by stefandinescu70, 30 September 2018 - 14:30. |
#23
Posted 30 September 2018 - 14:37

#24
Posted 30 September 2018 - 15:21

Apropo, Elon Musk a fost demis de la conducerea Tesla. Edited by andreic, 30 September 2018 - 15:21. |
#26
Posted 30 September 2018 - 20:34

In urma acestui drogat șarlatan rămân realizări remarcabile, în urma ta rămâne ceva ?
|
#27
Posted 30 September 2018 - 20:41

Abonat la topic. Eu urmăresc lansarea lui VW ID. Voiam să iau un egolf second în primăvara dar cred că merită așteptarea pentru un vw ID. Am fost la drive test cu leaf și voi merge din nou. O mașina corectă dar cred că vw ii va aruncă mănușa. Nu as vorbi despre Tesla și alte mașini care nu există. Sa ne rezumăm la ce putem cumpăra
|
#28
Posted 30 September 2018 - 20:52

|
#29
Posted 30 September 2018 - 20:59

Eu zic ca si Hyundai Kona sta bine. Mai ales ca suporta si incarcarea de 100kW. Insa nu are incarcare trifazata. Pentru Europa eu zic ca e un beneficiu major. Gasesti pe orice santeir un trifazat de 11kW.
Eu astept sa vad cum o sa fie cu Leaf-ul 2019. Am inteles ca va folosi aceeasi baterie ca si Kona. Insa daca nu umbla un pic la eficienta si nu baga incarcare trifazata, tot un Model 3 second ramane optiunea principala. |
#32
Posted 30 September 2018 - 22:47

Bobalex e fan VAG, deci crede orice din revistele lor de propagandă și nu-și pune întrebări
![]() |
#33
Posted 30 September 2018 - 22:50

Nu sunt absolut deloc fan vag. Sunt fanul bugetului meu și atât.
|
|
#34
Posted 01 October 2018 - 04:29

Eu zic ca si Hyundai Kona sta bine. Mai ales ca suporta si incarcarea de 100kW. I Cine poate suporta in Romania o incarcare de 100KW ( vorbind ca si costuri de instalare a unui circuit capabil de asa ceva , si , vorbind ca si costuri energetice ) ??? Stim despre ce vorbim ?? |
#35
Posted 01 October 2018 - 07:02

Bineînțeles ca știm. E doar curent electric. Rețea avem și o stație de încărcare se cumpără gata făcută.
Nu zice nimeni sa pui stație de 100kw în mijlocul orașului, nici în vest nu găsești. Astea sunt pe autostradă. În orașe ai stații de 22kw tipic și de 50 din loc în loc. |
#36
Posted 01 October 2018 - 07:42

Cine poate suporta in Romania o incarcare de 100KW ( vorbind ca si costuri de instalare a unui circuit capabil de asa ceva , si , vorbind ca si costuri energetice ) ??? Stim despre ce vorbim ?? Uite aici la Kaufland-ul din Barbu Vacarescu. 50 + 50 +22 +22 kW instalati. In plus Renovatio are pe bani europeni si cateva statii de 100kw. Deci eu zic ca se poate chiar si la noi. https://www.plugshar...location/166838 Attached Files |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
andru