Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
inmatriculare pana la 30 august
#91
Posted 27 August 2018 - 11:43
Din cei care au înscris deja masina poate îmi răspund și mie la o întrebare!?
Mai trebuie și fișa de înmatriculare stampilată de cei de la direcția venituri buget?! Mașină este luată în evidență la ei și mi-au pus pe factură o ștampilă care atestă acest lucru( am chiar 2 facturi cu ștampilă "originală")?! Pe site-ul drcpiv la formulare este trecut fișa și fișa. Mulțumesc |
#92
Posted 27 August 2018 - 12:04
Fisa o faci la un birou de acte auto, costa 3 lei, eu i-am dat teancu de acte si mi-a facut dosarul. Este o fisa care am avut-o facuta la impunere, ceva asemanator cu cea de vanzare cumparare ca format.
In concluzie, da iti trebuie acel act care ramane la tine dupa ce o impui ! Edited by M0sGerila, 27 August 2018 - 12:05. |
#93
Posted 27 August 2018 - 17:25
Ce se va intampla cu autoturismele noi achizitionate după 27 august si care nu au "atestarea" WLTP?
Vor ramane neinmatriculate? Adica posesorii vor pierde banii? |
#94
Posted 27 August 2018 - 17:33
Momentan asa arata situația. Vom vedea cine pe cine strânge de gat, clientul pe producător, clientul pe aia de la inmatriculari, producătorul pe aia de la inmatriculari...
Oricum, situația e stupida. |
#95
Posted 27 August 2018 - 21:30
matyred, on 27 august 2018 - 11:43, said:
Din cei care au înscris deja masina poate îmi răspund și mie la o întrebare!? Mai trebuie și fișa de înmatriculare stampilată de cei de la direcția venituri buget?! Mașină este luată în evidență la ei și mi-au pus pe factură o ștampilă care atestă acest lucru( am chiar 2 facturi cu ștampilă "originală")?! Pe site-ul drcpiv la formulare este trecut fișa și fișa. Mulțumesc pentru cei care la preluarea masinii noi de la reprezentanta si care au primit RCA pe 3 luni pentru numerele rosii, ii anunt ca eu am reusit sa folosesc acelasi RCA pentru numerele definitive, cu conditia ca RCA-ul sa fie la aceasi firma de asigurare. brokerul mi-a zis ca n-are rost sa imi fac alt RCA pentru numerele negre , definitive, pentru ca mai pot beneficia de cele 2 luni ramase pe RCA-ul initial de numere rosii. imi modifica doar polita pe care trece numerul de inmatriculare proaspat primit si definitiv. |
#96
Posted 27 August 2018 - 21:59
Mircel, on 27 august 2018 - 17:25, said:
Ce se va intampla cu autoturismele noi achizitionate după 27 august si care nu au "atestarea" WLTP? Vor ramane neinmatriculate? Adica posesorii vor pierde banii? Sunt masini care se vor vinde in rabla de toamna, probabil de asta nici nu demareaza , pentru ca producatorii sa le reomologheze ele fiind pe stoc omologate pe norma veche ! Totul se va rezolva intr-un final, cu mai multi nervi, e drept ! De exemplu stupiditatea este ca acelasi model inmatriculat saptamana asta va avea o norma inferioara fata de alt exemplar inmatriculat saptamana viitoare, ele fiind in speta masini identice ! Edited by M0sGerila, 27 August 2018 - 21:57. |
#97
Posted 27 August 2018 - 22:05
M0sGerila, on 27 august 2018 - 21:59, said: De exemplu stupiditatea este ca acelasi model inmatriculat saptamana asta va avea o norma inferioara fata de alt exemplar inmatriculat saptamana viitoare, ele fiind in speta masini identice ! AurelC69, on 27 august 2018 - 21:30, said: pentru cei care la preluarea masinii noi de la reprezentanta si care au primit RCA pe 3 luni pentru numerele rosii, ii anunt ca eu am reusit sa folosesc acelasi RCA pentru numerele definitive, cu conditia ca RCA-ul sa fie la aceasi firma de asigurare. brokerul mi-a zis ca n-are rost sa imi fac alt RCA pentru numerele negre , definitive, pentru ca mai pot beneficia de cele 2 luni ramase pe RCA-ul initial de numere rosii. imi modifica doar polita pe care trece numerul de inmatriculare proaspat primit si definitiv. |
#98
Posted 28 August 2018 - 05:43
Bun, si eu daca ma duc cu masina mi-o reomologheaza pe noua norma ? Caci e acceasi masina ca si restul , au venit pe acelasi tir in tara !
Edited by M0sGerila, 28 August 2018 - 05:43. |
#99
Posted 28 August 2018 - 11:26
Evident, poți sa ceri omologare la orice masina, bani sa ai.
|
#100
Posted 28 August 2018 - 15:05
M0sGerila, on 27 august 2018 - 12:04, said:
Fisa o faci la un birou de acte auto, costa 3 lei, eu i-am dat teancu de acte si mi-a facut dosarul. Este o fisa care am avut-o facuta la impunere, ceva asemanator cu cea de vanzare cumparare ca format. In concluzie, da iti trebuie acel act care ramane la tine dupa ce o impui ! Azi am avut programare online la o anumită oră la DRPCIV . Am ajuns cu 15 minute mai devreme. Era deja cineva la ghișeu și la vreun minut au apărut 2 tipi( îi cunoștea pe cei de la ghișeu) și au scos niște acte.Tipul dinaintea mea a plecat imediat, iar poliția m-a văzut și m-a întrebat la ce oră am programare, iar eu i-am spus că peste 10 minute. A zis că-i servește pe respectivii pentru că nu mi-a venit timpul. OK. Ideea este că tipii respectivi, 100%, nu aveau programare, pentru că se ocupau cu înmatriculări și nu puteau să aștepte la coadă în sală, ci veneau la Online, pentru că nu este mare agitație. ( Unui prieten i-au cerut vreo 600-700 lei, unii(o firmă) casă-l rezolve rapid( 3 zile) cu toate actele- Fisc+poliție) - evident că nu a dat) Înainte, la ora care trebuia să am programare Am fost chemat la ghișeu și tot a decurs șnur. 4 minute, pe ceas. Am predat și fișa de înmatriculare, dar și factura, ambele vizate de DVL, anterior. În concluzie, trebuia și fișa, deși, anul trecut, eu nu am dat nici-o fișă când am înscris mașina personală. În computer sau în acte nu am găsit nici-o copie( fac copii întotdeauna) a fișei. În 48 de ore voi ridica numărul și restul actelor. AurelC69, on 27 august 2018 - 21:30, said: pentru cei care la preluarea masinii noi de la reprezentanta si care au primit RCA pe 3 luni pentru numerele rosii, ii anunt ca eu am reusit sa folosesc acelasi RCA pentru numerele definitive, cu conditia ca RCA-ul sa fie la aceasi firma de asigurare. brokerul mi-a zis ca n-are rost sa imi fac alt RCA pentru numerele negre , definitive, pentru ca mai pot beneficia de cele 2 luni ramase pe RCA-ul initial de numere rosii. imi modifica doar polita pe care trece numerul de inmatriculare proaspat primit si definitiv. Ba, chiar am recuperat și 267 lei de la RCA, pentru că am făcut transfer de BM, ulterior întocmirii RCA-ului pe nouă mașină, deși în mod normal trebuie să fie de la început, mai ales că predasem deja mașina veche la REMAT. PS:Chiar îmi pare rău de mașinuța aceea predată la REMAT, chiar dacă era a firmei- extrem de rezistentă- și nu o dădeam dacă nu încasăm voucherul. Când am vândut vechea mea mașină, nu mi-a părut atât de rău, deși și ea a fost rezistentă și nu mi-a făcut probleme |
|
#101
Posted 28 August 2018 - 15:10
M0sGerila, on 28 august 2018 - 05:43, said:
Bun, si eu daca ma duc cu masina mi-o reomologheaza pe noua norma ? Caci e acceasi masina ca si restul , au venit pe acelasi tir in tara ! |
#102
Posted 28 August 2018 - 17:03
si nu cumva e vreo problema, (parca) exista o lege care nu permite nici inmatricularea masinilor noi sub euro5,6?
|
#103
Posted 28 August 2018 - 18:22
Pentru cei care primesc Cartea de Identitate a mașinii și-n ea este trecut Euro6, la o eventuală reomologare nu va fi sub această valoare. Și aceștia care primesc cartea, probabil, vor fi primiți și după data de 1 septembrie, la Înmatriculari. Cartea este emisă de RAR, din câte știu. La ceilalți, probabil, vor trece pe la RAR și vor primii și ei E6. Pe lângă "nervii" lor vor m-ai cotiza și la bugetul statului!
|
#104
Posted 28 August 2018 - 19:38
AurelC69, on 28 august 2018 - 15:10, said: da, dar din cate am inteles eu, de aici din topicul asta si alte surse, dacă se face omologarea după 31 august masina va fi supusa unor alte teste si clasificari in urma carora exista posibilitatea sa nu mai obtii Euro 6 de exemplu ci undeva sub ... Concret , se aduc in tara 30 de masini, se omologheaza masinile, se vand 25 pana la 30 august , restul se vand in Octombrie ! Vrei sa spui ca la reomologare alea 5 primesc norma Euro 5 ? Norma asta noua e ceva de genul 6.1, o masina deja omologata cu Euro 6 nu are cum la reomologare sa cada sub respectiva norma pe care este deja omologata! Edited by M0sGerila, 28 August 2018 - 19:39. |
#105
Posted 29 August 2018 - 10:02
Art.15 alin3 din Regulamentul CE 2017/1151:
(3) Începând cu 1 septembrie 2018 în cazul vehiculelor din categoriile M1, M2 și al vehiculelor din categoria N1 clasa I, și cu 1 septembrie 2019, în cazul vehiculelor din categoria N1 clasele II și III și al vehiculelor din categoria N2, autoritățile naționale, din motive legate de emisii sau de consumul de carburanți, în cazul vehiculelor noi care nu sunt în conformitate cu dispozițiile prezentului regulament, trebuie să considere certificatele de conformitate ca nemaifiind valabile în sensul articolului 26 din Directiva 2007/46/CE și trebuie să interzică înmatricularea, vânzarea sau punerea în circulație a acestor vehicule. Deci dupa 01 sept: 1.vanzatorii nu au voie sa vanda, 2.RAR nu recunoaste certificatele de conformitate pe vechea omologare pentru emitere CIV, 3. DRPCIV nu inmatriculeaza. E CLAR! Se preconizeaza: RAR va emite CIV pe baza de liste transmise pana la 31 aug de dealer ptr. masinile din stoc, vanzatorii vor forta nota si vor vinde dupa 1 sept (cine ii verifica? clientul?!), nuca tare e la DRPCIV - aici scrie clar (pe site) ca nu inmatriculeaza după 31 aug. (data pe certificat). Edited by MChitescu, 29 August 2018 - 10:31. |
|
#106
Posted 29 August 2018 - 11:18
MChitescu, on 29 august 2018 - 10:02, said:
Art.15 alin3 din Regulamentul CE 2017/1151: (3) Începând cu 1 septembrie 2018 în cazul vehiculelor din categoriile M1, M2 și al vehiculelor din categoria N1 clasa I, și cu 1 septembrie 2019, în cazul vehiculelor din categoria N1 clasele II și III și al vehiculelor din categoria N2, autoritățile naționale, din motive legate de emisii sau de consumul de carburanți, în cazul vehiculelor noi care nu sunt în conformitate cu dispozițiile prezentului regulament, trebuie să considere certificatele de conformitate ca nemaifiind valabile în sensul articolului 26 din Directiva 2007/46/CE și trebuie să interzică înmatricularea, vânzarea sau punerea în circulație a acestor vehicule. Deci dupa 01 sept: 1.vanzatorii nu au voie sa vanda, 2.RAR nu recunoaste certificatele de conformitate pe vechea omologare pentru emitere CIV, 3. DRPCIV nu inmatriculeaza. E CLAR! Se preconizeaza: RAR va emite CIV pe baza de liste transmise pana la 31 aug de dealer ptr. masinile din stoc, vanzatorii vor forta nota si vor vinde dupa 1 sept (cine ii verifica? clientul?!), nuca tare e la DRPCIV - aici scrie clar (pe site) ca nu inmatriculeaza după 31 aug. (data pe certificat). |
#107
Posted 31 August 2018 - 20:58
Buna,
Am reusit sa inmatriculez (sa primesc numere definitive) pe 29 august 2018 doar dupa ce, la finalul programului, am lipit pe geamul ghiseului e-mailul primit de la DRPCIV, semnat de ”comandantul DRPCIV”. Deci toata ”distractia” a durat vreo trei ore, când am ajuns nici nu au vrut sa stea de vorba cu mine fara programare online. Spre finalul programului am prins un ghiseu la care nu mai era nimeni si am lipit pe geam e-mailul (printat). Cel de dincolo de tejghea a facut ochii cat cepele...a plecat pentru cateva minute (vreo trei) si a venit si m-a servit foarte politicos...a avut rabdare sa-mi caut si numarul preferential (cel cu care venisem eu era dat). Am intrebat care e termenul limita pana la care pot ridica numerele (eu avand valabilitate la cele rosii pana in octombrie) si mi-a raspuns :” de luni 3 septembrie 2018 când doriti, avem numere neridicate si de un an”. Deci o sa le ridic in octombrie, când expira numerele rosii pentru ca nu mai platesc, cat am aceste numere rovinieta. Traim in Romania...si asta ne ocupa tot timpul! |
#108
Posted 04 September 2018 - 11:26
Am vb azi cu un dealer de mașini. Mai au pe stoc câteva E6, dar se pot înmatricula pentru că ei au hârtiile deja făcute pentru E6( probabil au vreo derogare,etc)...cică ar fi o chestie cu nu știu ce procent pentru E6 din care se pot vinde și se pot înmatricula fără probleme. În schimb ei nu pot ajuta pe cei care au cumpărat anterior datei de 31 august și nu s-au dus să-o înscrie, din diferite motive. Trebuie să se ducă la o reomologare, dar în nici un caz nu va scădea sub E6. Timp, banii și nervi, pentru cei care nu au apucat să mergi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users