Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW GOLF 8
#127
Posted 15 March 2019 - 06:52
ericmario, on 14 martie 2019 - 19:58, said:
Directorul de marketing nu e "unii", dar știai asta deja... Articolul de mai jos confirma oficial pozitia VAG fata de amanarea lansarii Golfului 8. http://m.automarket....nice-90389.html Edited by max_01, 15 March 2019 - 06:56. |
#128
Posted 18 March 2019 - 13:28
Primele detalii despre Volkswagen Golf 8 GTI și Golf 8 R: cele două modele se lansează în 2020
Volkswagen a confirmat că versiunile GTI și R pentru noua generație Golf 8 vor fi lansate pe piață în 2020, la scurt timp după startul vânzărilor pentru versiunea standard. Volkswagen a anunțat în această săptămână că va amâna prezentarea oficială a noii generații Golf 8 pentru ultima parte a acestui an, după Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie, în timp ce vânzările sunt programate să înceapă în prima parte a anului 2020. Cu toate acestea, decizia nu va afecta planurile constructorului german pentru cele două versiuni de performanță, Golf 8 GTI și Golf 8 R, care vor fi disponibile de asemenea pe piață în 2020. Anunțul a fost făcut de un purtător de cuvânt al Volkswagen pentru publicația australiană Wheels, care a anunțat că versiunea GTI va putea fi achiziționată din al treilea trimestru al anului viitor, în timp ce Golf 8 R va urma în ultima parte a anului. Perioadele sunt valabile pentru piața australiană, astfel că este posibil ca debutul european al celor două versiuni să aibă loc chiar mai devreme, la scurt timp după versiunea standard a lui Golf 8. În mod obișnuit, versiunile GTI și R ale lui Golf se lansau pe piața chiar și la doia ani după versiunea standard, însă este posibil ca strategia să fi fost schimbată ca urmare a faptului că Golf GTI a fost retras din oferta constructorului german pentru că nu a fost omologat pentru noul standard de emisii WLTP. Presa germană a susținut că Volkswagen a amânat lansarea lui Golf 8 pentru 2020 din cauza unor probleme tehnice la noile tehnologii care vor fi introduse pe hatchback-ul compact, însă constructorul afirmă că decizia a fost luată pentru a evita lansarea în preajma sărbătorilor de iarnă. http://m.automarket....2020-90435.html Edited by max_01, 18 March 2019 - 13:28. |
#129
Posted 19 March 2019 - 07:59
max_01, on 15 martie 2019 - 06:52, said:
Unii sunt cei din presa noastra.Cand am facut aceasta afirmatie am avut in vedere o informatie preluata de la un pasionat de autoturisme. Articolul de mai jos confirma oficial pozitia VAG fata de amanarea lansarii Golfului 8. http://m.automarket....nice-90389.html "Juergen Stackmann, directorul de marketing al companiei, a confirmat că germanii au înregistrat o serie de defecțiuni tehnice ca urmare a "tehnologiilor avansate" pe care le va avea hatchback-ul compact, însă susține că amânarea vânzărilor este legată de un potențial mai ridicat în prima parte a anului viitor." |
#130
Posted 21 March 2019 - 20:20
ericmario, on 19 martie 2019 - 07:59, said:
Articolul confirmă ce am zis eu. "Juergen Stackmann, directorul de marketing al companiei, a confirmat că germanii au înregistrat o serie de defecțiuni tehnice ca urmare a "tehnologiilor avansate" pe care le va avea hatchback-ul compact, însă susține că amânarea vânzărilor este legată de un potențial mai ridicat în prima parte a anului viitor." Edited by max_01, 21 March 2019 - 20:42. |
#131
Posted 21 March 2019 - 20:40
Nu cred. La utimele generatii clientii au fost cobaii perfecti. De unde rezulta si fiabilitatea catastrofala a grupului.
|
#132
Posted 21 March 2019 - 22:02
max_01, on 21 martie 2019 - 20:20, said: VAG va profita din plin de acest an pentru a testa si eventual remedia, problemele tehnice care ar putea aparea la tehnologia de ultima generatie implementata pe VW Golf 8. |
#133
Posted 31 March 2019 - 21:17
Pai... de-a lungul istoriei, Golf-ul a fost cel care a cam introdus tehnologia "extraterestra", cel putin pe masinile de volum, adica alea care trebuie sa coste mai putin.
Tehnologii "extraterestre" introduse in premiera in clasa de volum/compacta: injectia directa, supraalimentarea/downsizing-ul (chestia aia despre care fanii japonezelor ziceau acum 2-3 ani ca e nasoala rau, iar astazi o lauda ), AWD, cutia automata cu dublu ambreiaj. Probabil mai sunt si altele |
#134
Posted 01 April 2019 - 12:20
MicroEdge, on 21 martie 2019 - 22:02, said:
Vrei sa spui ca acea tehnologie nu exista deja pe Audi? Exact același marketing ca la skoda scala, o sa fie unica mașina cu tehnologie extraterestra nemaivăzut etc., și dacă întrebi ce tehnologie atât de avansata are, nimeni nu știe Sunt ferm convins ca atat Golful cat si Scala nu vor fi mai moderne fata de Audi A3.Dar nici Scala fata de Golful 8. |
#135
Posted 01 April 2019 - 12:24
max_01, on 01 aprilie 2019 - 12:20, said:
De regula pe Audi se implementeaza cea mai moderna tehnologie.Cu tehnologii noi o sa vina Golful 8, vom vedea. Sunt ferm convins ca atat Golful cat si Scala nu vor fi mai moderne fata de Audi A3.Dar nici Scala fata de Golful 8. Edited by cata, 01 April 2019 - 12:26. |
#136
Posted 01 April 2019 - 17:26
cata, on 01 aprilie 2019 - 12:24, said:
Daca 8-ul vine cu o tehnologie din alta galaxie, ID ce ce vin? sau Q4? Parerea mea este ca mai renunta la el, oricum nu este nicio pierdere fata de electrice anuntate din grup Edited by max_01, 01 April 2019 - 17:26. |
|
#137
Posted 01 April 2019 - 17:34
valitudor, on 31 martie 2019 - 21:17, said:
Pai... de-a lungul istoriei, Golf-ul a fost cel care a cam introdus tehnologia "extraterestra", cel putin pe masinile de volum, adica alea care trebuie sa coste mai putin. Tehnologii "extraterestre" introduse in premiera in clasa de volum/compacta: injectia directa, supraalimentarea/downsizing-ul (chestia aia despre care fanii japonezelor ziceau acum 2-3 ani ca e nasoala rau, iar astazi o lauda ) Păi VW e un producător de volum, la ce te așteptai? Iar în privința downsizing-ului... Europa, vânt puternic, Mazda rezistă! Și rezistă în mare fel! |
#138
Posted 02 April 2019 - 23:26
Mazda au cojones sa lupte cu motoare de 2.0 si mai mari la benzinare si de la 1.8 in sus la diesel. SkyActive X se va anunta ceva wow.
|
#139
Posted 03 April 2019 - 04:38
Nu cred ca e vorba de cojones ci de faptul ca Europa nu e piata lor principala. In Europa prin multe tari s-a taxat capacitatea cilindrica (ce a dat nastere la motoarele astea de 0.9-1l turbo in 3 cilindri) si CO2 masurat prin niste teste veche ce nu mai reprezentau realitatea (unde motoarele de cilindree mica castigau).
Comparat cu VW care vand de 16 ori mai mult in Europa. |
#140
Posted 03 April 2019 - 14:08
#141
Posted 03 April 2019 - 16:29
|
#143
Posted 27 April 2019 - 13:03
,,Volkswagen Golf 8 va putea fi achiziționat începând din 24 februarie 2020, inițial în Germania și ulterior și de pe alte piețe europene majore. Inițial, germanii intenționau să producă 80.000 de unități Golf 8 în acest an la uzina din Wolfsburg, însă au redus obiectivul la numai 10.000 de unități.
Una dintre care cauzele care a condus la amânarea lansării lui Golf 8 este legată de "tehnologiilor avansate" pe care le va avea hatchback-ul compact, iar Stackmann a confirmat în premieră că problema principală este legată de securitatea update-urilor over the air (OTA) pentru aplicațiile software integrate. "Nu am ascuns niciodată faptul că software-ul, care va avea o importanță majoră în viitor, reprezintă o mare provocare pentru noi. Ca urmare a conectivității online, există mult mai mult software, în special în zona de securitate. Este o provocare reală, întrucât mașina nu mai face parte dintr-un ecosistem închis", a explicat Stackmann. Oficialul se referă la faptul că software-ul Volkswagen va deveni inevitabil ținta hackerilor, motiv pentru care aplicațiile și sistemul OTA pentru update-uri trebuie să aibă o securitate exemplară. Noutățile pregătite de Volkswagen Golf 8 Pe parcursul ultimului an, oficialii Volkswagen au oferit o serie de informații despre noua generație Golf. Astfel, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto. De asemenea, Golf 8 va fi primul model al constructorului care va utiliza un sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V. Sistemul integrează un generator/starter la 48V și o baterie de 48V cu o capacitate mică care va permite rularea cu motorul oprit în regim de croazieră. În plus, interiorul va fi unul "complet digital", iar ecranele cu funcții touch vor înlocui tradiționalul panou de instrumente. Nu în ultimul rând, VW a publicat în decembrie și un prim teaser cu noul Golf 8.'' http://m.automarket....2020-91209.html In celelalte tari, mai ales cele din est, Golf 8 va ajunge la reprezentante, probabil, in a doua parte a anului.Ma astept ca versiunea Variant, sa fie lansata spre toamna anului 2020. Se va vedea daca Golful 8 va reusi sa ocupe prima pozitie in topul compactelor.In acest moment, dupa unii, Ford Focus mk4 si Kia Ceed ar fi cei mai buni din clasa compactelor.Focusul ar fi cel mai bun la dinamica si tehnologiile de ultima generatie implementate. Edited by max_01, 27 April 2019 - 13:05. |
#144
Posted 15 May 2019 - 11:37
Prima imagine cu interiorul lui Volkswagen Golf 8: prezentarea oficială va avea loc în octombrie
Astfel, în partea centrală va fi disponibil un ecran touch integrat în panoul digital de instrumente. În plus, gurile de ventilație vor fi mutate din partea superioară a ecranului central în partea de jos, iar numărul de butoane fizice va fi redus semnificativ. Prin aceste schimbări, Golf 8 va beneficia de un interior modern cu design simplificat. "Vom prezenta a opta generație Golf în octombrie la Wolfsburg. Această nouă versiune va seta noi standarde în clasa compactă în termeni de consum, emisii de dioxid de carbon, confort și conectivitate. [...] Mașina este complet conectată și va avea pentru prima oară tehnologie mild-hybrid de 48 de volți. [...] Noul Golf va fi disponibil și în versiune CNG (n.r - cu gaz natural compresat)", a declarat CEO-ul producătorului german. De asemenea, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto. Edited by cata, 15 May 2019 - 11:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users