Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Solutii alternative incalzire cen...

La multi ani @Serafim606!

Eternul neg de pe deget
 Colectionari de telefoane

Automatizare Fotovoltaice cu Home...

Tavan plin de apa in baie, de la ...

Aplicație funcționala pentru flip...
 Taiat gheare pisica - Cu ce, ce r...

Retragere email trimis

German maister

Sfat Sistem hi-fi
 Cați kilowati am consumat?

Alegere antigel - G11/G12 etc

Problema centrala

Caut o culegere de probleme de fi...
 

VW GOLF 8

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
679 replies to this topic

#91
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,421
  • Înscris: 07.02.2017

View Postmihalexmihalex, on 03 septembrie 2018 - 17:04, said:

Volkswagen intenționează să ofere mai multe tehnologii și un interior digital pentru noua generație Golf pentru a câștiga o parte dintre clienții lui BMW și Mercedes, în timp ce versiunea break va fi abandonată.
http://www.automarke...a-un-86615.html

Nu stiu ce client de Merc sau BMW va veni in ograda astora... Daca renunta la break, vor pierde multi clienti ce vor un portbagaj generos. Inteleg ca vor sa directioneze clientii spre Skoda...
In ultimul numar al publicatiei Auto Bild, este un articol despre VW Golf8 in care se fac anumite precizari de viitorul gamei VW:
-multi ani de acum incolo, motoarele termice vor mai fi folosite iar profitul obtinut cu ele va fi redirectionat spre dezvoltarea motorizarilor electrice
-in anul 2020, VAG va iesi pe piata cu toate produsele avand  propulsie electrica+VW Golf 8 Break cunoscut ca Variant.
-dupa anul 2022 nu se mai spune ceva despre o noua generatie de Golf Plus si Sharan ceea ce se ar insemna ca acestea vor iesi din productie.

View PostN62B44, on 05 septembrie 2018 - 15:06, said:

In rest de ce as folosi navigatia de pe telefon cand cea de pe masina e mult mai buna, are integrare TMC , merge in tunele , etc, nu face trafic de date, etc.
Majoritatea masinilor noi pot folosi conexiune de date (fie card dedicat, fie hotspot cu telefonul ) pentru Google Maps, daca vrei neaparat poze din satelit, sau cautari POI online.
Nu este mai practic un navigator dedicat, marca de top din gama Garmin sau TomTom, la care beneficiezi de toate actualizarile pe durata de viata a aparatului, de 3-4 ori pe an, decat sa dai cateva sute de euro, poate chiar 1000 euro, pe o navigatie, la masina, la care, pentru actualizare de soft si harti,  trebuie sa mergi la reprezentanta?

Edited by max_01, 09 September 2018 - 12:04.


#92
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,653
  • Înscris: 02.02.2010

View Postmax_01, on 09 septembrie 2018 - 12:01, said:

Nu este mai practic un navigator dedicat, marca de top din gama Garmin sau TomTom, la care beneficiezi de toate actualizarile pe durata de viata a aparatului, de 3-4 ori pe an, decat sa dai cateva sute de euro, poate chiar 1000 euro, pe o navigatie, la masina, la care, pentru actualizare de soft si harti,  trebuie sa mergi la reprezentanta?

Depinde de marca si masina. Intradevar unele navigatii OEM sunt praf. Am inchiriat anul trecut un Peugeot 208 (nou , model 2017) si navigatia era din filme cu prosti. Iti zicea sa intorci in mijlocul autostrazii, se bloca in oras. Si banuiesc ca nu e singura marca cu probleme la capitolul asta.
In cazurile asta evident ca mai bine scutesti 1000 euro si cumperi o navigatie separata .

Pe de alta parte am vreo 300-400k km facuti in ultimii 12 ani pe BMW (e39,e60) si am avut experiente absolut pozitive .
Cu update-urile, nu e asa mare problema, solutii se gasesc Posted Image , si nu sunt extraordinar de scumpe (relativ) daca trebuie sa le cumperi de la reprezentanta. In ultimii ani au mai scazut preturile , nu mai e 200 euro un update de harti ca acum 15 ani.

La fel, experienta pozitiva cu navigatia de pe Golf , foarte bine facuta, usor de folosit, pe 2 display-uri, si update-urile sunt gratis vreo 3 ani. ( online, sau cu usb stick , dar nu trebuie sa ajungi la reprezentanta ).
Indiferent cat de bun ar fi un Garmin/TomTom /Google Maps, e cam peste mana sa-l scoti din torpedou , montat, sa ai grija sa nu-l uiti in bord ca-ti sparge masini, etc.

Iar ca usurinta in folosire , cam greu sa te apropii de implementari de genul asta :
BMW E60 Hud
[ https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/P0036154.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
VW Active Info Display
[ https://i.ytimg.com/vi/RVoEcNAfueY/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Vrei google Maps ai google maps integrat
[ https://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2016/11/2017_golf_gte_6616-2-640x360.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De ce ai folosi telefonul sau vreun Garmin/TomTom ?
TMC- (Traffic Message Channel) e implementat de prin anii 2000 in Europa de Vest si merge foarte bine. Exista si pe TomTom/Garmin, pe telefon nu, ca e bazat pe transmisii de date in FM.

Foarte util si mult mai bun ca echivalentul Google Traffic, pentru ca datele vin de la autoritati si ai mai multe informatii la dispozitie. ( ce s-a intamplat, cat e intarzierea, etc, drum inchis sau nu, cate benzi sunt blocate ).

In ultimii ani sistemele au evoluat serios. Ai recunoastere de semne de trafic care evident lucreaza cu navigatia masinii, plus alte integrari interesante.
Camera citeste semnele de circulatie si daca pe o portiune cu viteza normala de 100 km/h (cat ti-ar arata un TomTom ) sunt restrictii de viteza (si nu vezi semnul ), atunci te avertizeaza in bord.

La E-Golf cand te apropii de un sens giratoriu si ai viteza mai mare ca cea admisa pe portiunea de drum (citita de pe semne de circulatie ) incepe sa regenereze automat cu cateva sute de metri inaintea intersectiei pentru ca oricum trebuie sa franezi.

#93
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,832
  • Înscris: 25.04.2006
Foarte tare asta cu regenerarea in functie de semnele din intersectie, pe de alta parte sa ai asta in Romania cred ca ar fi cea mai frustranta chestie din lume :) Strada mea de exemplu, cu 1.5 benzi pe sens si in mare parte libera fara masini parcate pe margini are limitare la 30. Daca as merge cu 30 m-ar calca basculantele ca sa nu mai zic de limitarile de drum in lucru la autostrada une pun astia semn la 60km/h cand nu e mai e nici o lucrare. Franeaza masina singura pana la 60 si se lasa cu accident in lant

#94
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,602
  • Înscris: 16.02.2002
Volkswagen a dezvăluit un teaser cu forma generală a caroseriei lui Golf 8 în cadrul unui eveniment în care a prezentat principalele lansări programate pentru anul viitor.
Producția lui Volkswagen Golf 8 va începe în luna iunie 2019, iar nemții au oferit deja câteva informații de natură tehnică. Astfel, hatchback-ul va avea un sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V care îi va permite să ruleze cu motorul oprit în regim de croazieră. Același sistem va fi utilizat în momentul plecării de pe loc și promite un consum de carburant redus cu 0.3 litri/100 de kilometri.
De asemenea, Volkswagen susține că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto. În plus, interiorul va fi unul "complet digital", potrivit directorului de design Klaus Bischoff, care afirmă că ecranele cu funcții touch vor înlocui tradiționalul panou de instrumente.

Edited by cata, 07 December 2018 - 13:16.


#95
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,151
  • Înscris: 19.09.2005
Attached File  406283l.jpg   48.13K   9 downloads

Attached File  facepalm.gif   1.7MB   82 downloads

Edited by arg, 07 December 2018 - 13:21.


#96
vapeClouds

vapeClouds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,419
  • Înscris: 25.10.2018

View Postcata, on 07 decembrie 2018 - 13:15, said:

Volkswagen a dezvăluit un teaser cu forma generală a caroseriei lui Golf 8 în cadrul unui eveniment în care a prezentat principalele lansări programate pentru anul viitor.
Producția lui Volkswagen Golf 8 va începe în luna iunie 2019, iar nemții au oferit deja câteva informații de natură tehnică. Astfel, hatchback-ul va avea un sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V care îi va permite să ruleze cu motorul oprit în regim de croazieră. Același sistem va fi utilizat în momentul plecării de pe loc și promite un consum de carburant redus cu 0.3 litri/100 de kilometri.
De asemenea, Volkswagen susține că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto. În plus, interiorul va fi unul "complet digital", potrivit directorului de design Klaus Bischoff, care afirmă că ecranele cu funcții touch vor înlocui tradiționalul panou de instrumente.

aia nu e forma generala. aia e bataie de joc :)))))) au pus ei o forma... se aplica forma aia din 80 pana in 2020... nesimtiti. mai bine nu puneau nici o pictograma , oricum toate arata la fel. ca si Porsche , de peste 40 de ani au acelasi model.  

Jean Luke Piccard are dreptate cu fata aia la golf 8... lol...

#97
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,602
  • Înscris: 16.02.2002
Ai naibi, chinezi astia

Attached Files


Edited by cata, 07 December 2018 - 13:49.


#98
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,943
  • Înscris: 16.08.2016
Legat de conectivitate, au contract cu Vodafone

#99
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,151
  • Înscris: 19.09.2005

View Postcata, on 07 decembrie 2018 - 13:43, said:

eu zic sa mai bei o cafea
ala e un Volvo xc 40
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UkHjAxdB5yw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#100
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,602
  • Înscris: 16.02.2002

View Postarg, on 07 decembrie 2018 - 13:47, said:

eu zic sa mai bei o cafea
Am baut-o, ms
Era o urma de inspiratiePosted Image

https://www.autoevol...394.html#agal_2

Edited by cata, 07 December 2018 - 13:52.


#101
freddy2017

freddy2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 16.07.2017

View PostMicroEdge, on 07 decembrie 2018 - 13:44, said:

Legat de conectivitate, au contract cu Vodafone
Aceasta conectivitate eSIM, va fi platita sub forma unui abonament  de utilizator la operatorul de telefonie mobila?Stiu ca prin eSIM se doreste ca autoturismul sa fie tot timpul conectat la internet inclusiv pentru a-si actualiza softurile.
In primavara, cred ca la salonul auto de la Geneva ar trebui sa fie prezentat oficial VW Golf 8.

Edited by freddy2017, 07 December 2018 - 13:51.


#102
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,151
  • Înscris: 19.09.2005
https://www.youtube....ch_query=golf 8

au aparut si filmele de prezentare

Edited by arg, 07 December 2018 - 13:52.


#103
freddy2017

freddy2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 16.07.2017

View Postcata, on 07 decembrie 2018 - 13:15, said:

Volkswagen a dezvăluit un teaser cu forma generală a caroseriei lui Golf 8 în cadrul unui eveniment în care a prezentat principalele lansări programate pentru anul viitor.
Producția lui Volkswagen Golf 8 va începe în luna iunie 2019, iar nemții au oferit deja câteva informații de natură tehnică. Astfel, hatchback-ul va avea un sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V care îi va permite să ruleze cu motorul oprit în regim de croazieră. Același sistem va fi utilizat în momentul plecării de pe loc și promite un consum de carburant redus cu 0.3 litri/100 de kilometri.
De asemenea, Volkswagen susține că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto. În plus, interiorul va fi unul "complet digital", potrivit directorului de design Klaus Bischoff, care afirmă că ecranele cu funcții touch vor înlocui tradiționalul panou de instrumente.
Era vorba ca Golful 8 va fi la acelasi pret ca Golful 7.Dupa cata tehnologie incorporeaza Golful 8, nu prea as  crede ca se va ajunge la asa ceva.

Edited by freddy2017, 07 December 2018 - 13:53.


#104
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,151
  • Înscris: 19.09.2005

View Postcata, on 07 decembrie 2018 - 13:50, said:

uaaaa
uite:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lNaenjskhuk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#105
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,943
  • Înscris: 16.08.2016

View Postfreddy2017, on 07 decembrie 2018 - 13:50, said:


Aceasta conectivitate eSIM, va fi platita sub forma unui abonament  de utilizator la operatorul de telefonie mobila?Stiu ca prin eSIM se doreste ca autoturismul sa fie tot timpul conectat la internet inclusiv pentru a-si actualiza softurile.
In primavara, cred ca la salonul auto de la Geneva ar trebui sa fie prezentat oficial VW Golf 8.
Normal e ca utilizatorul sa își aleagă rețeaua și ce conectivitate doreste

#106
freddy2017

freddy2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 16.07.2017

View PostMicroEdge, on 07 decembrie 2018 - 14:03, said:

Normal e ca utilizatorul sa își aleagă rețeaua și ce conectivitate doreste
Iti impartasesc punctul de vedere.

#107
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,266
  • Înscris: 04.12.2012
Nu prea mai vad rostul unei noi generatii. Ca vrea VW sa accepte sau nu, EV-ul este viitorul.

Edited by robertcb, 07 December 2018 - 16:36.


#108
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,151
  • Înscris: 19.09.2005
vor trece treptat pe electrice... au si anuntat...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate