Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW GOLF 8
#91
Posted 09 September 2018 - 12:01
mihalexmihalex, on 03 septembrie 2018 - 17:04, said:
Volkswagen intenționează să ofere mai multe tehnologii și un interior digital pentru noua generație Golf pentru a câștiga o parte dintre clienții lui BMW și Mercedes, în timp ce versiunea break va fi abandonată. http://www.automarke...a-un-86615.html Nu stiu ce client de Merc sau BMW va veni in ograda astora... Daca renunta la break, vor pierde multi clienti ce vor un portbagaj generos. Inteleg ca vor sa directioneze clientii spre Skoda... -multi ani de acum incolo, motoarele termice vor mai fi folosite iar profitul obtinut cu ele va fi redirectionat spre dezvoltarea motorizarilor electrice -in anul 2020, VAG va iesi pe piata cu toate produsele avand propulsie electrica+VW Golf 8 Break cunoscut ca Variant. -dupa anul 2022 nu se mai spune ceva despre o noua generatie de Golf Plus si Sharan ceea ce se ar insemna ca acestea vor iesi din productie. N62B44, on 05 septembrie 2018 - 15:06, said:
In rest de ce as folosi navigatia de pe telefon cand cea de pe masina e mult mai buna, are integrare TMC , merge in tunele , etc, nu face trafic de date, etc. Majoritatea masinilor noi pot folosi conexiune de date (fie card dedicat, fie hotspot cu telefonul ) pentru Google Maps, daca vrei neaparat poze din satelit, sau cautari POI online. Edited by max_01, 09 September 2018 - 12:04. |
#92
Posted 09 September 2018 - 16:04
max_01, on 09 septembrie 2018 - 12:01, said:
Nu este mai practic un navigator dedicat, marca de top din gama Garmin sau TomTom, la care beneficiezi de toate actualizarile pe durata de viata a aparatului, de 3-4 ori pe an, decat sa dai cateva sute de euro, poate chiar 1000 euro, pe o navigatie, la masina, la care, pentru actualizare de soft si harti, trebuie sa mergi la reprezentanta? Depinde de marca si masina. Intradevar unele navigatii OEM sunt praf. Am inchiriat anul trecut un Peugeot 208 (nou , model 2017) si navigatia era din filme cu prosti. Iti zicea sa intorci in mijlocul autostrazii, se bloca in oras. Si banuiesc ca nu e singura marca cu probleme la capitolul asta. In cazurile asta evident ca mai bine scutesti 1000 euro si cumperi o navigatie separata . Pe de alta parte am vreo 300-400k km facuti in ultimii 12 ani pe BMW (e39,e60) si am avut experiente absolut pozitive . Cu update-urile, nu e asa mare problema, solutii se gasesc , si nu sunt extraordinar de scumpe (relativ) daca trebuie sa le cumperi de la reprezentanta. In ultimii ani au mai scazut preturile , nu mai e 200 euro un update de harti ca acum 15 ani. La fel, experienta pozitiva cu navigatia de pe Golf , foarte bine facuta, usor de folosit, pe 2 display-uri, si update-urile sunt gratis vreo 3 ani. ( online, sau cu usb stick , dar nu trebuie sa ajungi la reprezentanta ). Indiferent cat de bun ar fi un Garmin/TomTom /Google Maps, e cam peste mana sa-l scoti din torpedou , montat, sa ai grija sa nu-l uiti in bord ca-ti sparge masini, etc. Iar ca usurinta in folosire , cam greu sa te apropii de implementari de genul asta : BMW E60 Hud [ https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/P0036154.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] VW Active Info Display [ https://i.ytimg.com/vi/RVoEcNAfueY/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vrei google Maps ai google maps integrat [ https://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2016/11/2017_golf_gte_6616-2-640x360.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De ce ai folosi telefonul sau vreun Garmin/TomTom ? TMC- (Traffic Message Channel) e implementat de prin anii 2000 in Europa de Vest si merge foarte bine. Exista si pe TomTom/Garmin, pe telefon nu, ca e bazat pe transmisii de date in FM. Foarte util si mult mai bun ca echivalentul Google Traffic, pentru ca datele vin de la autoritati si ai mai multe informatii la dispozitie. ( ce s-a intamplat, cat e intarzierea, etc, drum inchis sau nu, cate benzi sunt blocate ). In ultimii ani sistemele au evoluat serios. Ai recunoastere de semne de trafic care evident lucreaza cu navigatia masinii, plus alte integrari interesante. Camera citeste semnele de circulatie si daca pe o portiune cu viteza normala de 100 km/h (cat ti-ar arata un TomTom ) sunt restrictii de viteza (si nu vezi semnul ), atunci te avertizeaza in bord. La E-Golf cand te apropii de un sens giratoriu si ai viteza mai mare ca cea admisa pe portiunea de drum (citita de pe semne de circulatie ) incepe sa regenereze automat cu cateva sute de metri inaintea intersectiei pentru ca oricum trebuie sa franezi. |
#93
Posted 18 September 2018 - 11:46
Foarte tare asta cu regenerarea in functie de semnele din intersectie, pe de alta parte sa ai asta in Romania cred ca ar fi cea mai frustranta chestie din lume Strada mea de exemplu, cu 1.5 benzi pe sens si in mare parte libera fara masini parcate pe margini are limitare la 30. Daca as merge cu 30 m-ar calca basculantele ca sa nu mai zic de limitarile de drum in lucru la autostrada une pun astia semn la 60km/h cand nu e mai e nici o lucrare. Franeaza masina singura pana la 60 si se lasa cu accident in lant
|
#94
Posted 07 December 2018 - 13:15
Volkswagen a dezvăluit un teaser cu forma generală a caroseriei lui Golf 8 în cadrul unui eveniment în care a prezentat principalele lansări programate pentru anul viitor.
Producția lui Volkswagen Golf 8 va începe în luna iunie 2019, iar nemții au oferit deja câteva informații de natură tehnică. Astfel, hatchback-ul va avea un sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V care îi va permite să ruleze cu motorul oprit în regim de croazieră. Același sistem va fi utilizat în momentul plecării de pe loc și promite un consum de carburant redus cu 0.3 litri/100 de kilometri. De asemenea, Volkswagen susține că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto. În plus, interiorul va fi unul "complet digital", potrivit directorului de design Klaus Bischoff, care afirmă că ecranele cu funcții touch vor înlocui tradiționalul panou de instrumente. Edited by cata, 07 December 2018 - 13:16. |
#95
Posted 07 December 2018 - 13:19
406283l.jpg 48.13K
9 downloads
facepalm.gif 1.7MB 82 downloads Edited by arg, 07 December 2018 - 13:21. |
#96
Posted 07 December 2018 - 13:33
cata, on 07 decembrie 2018 - 13:15, said:
Volkswagen a dezvăluit un teaser cu forma generală a caroseriei lui Golf 8 în cadrul unui eveniment în care a prezentat principalele lansări programate pentru anul viitor. Producția lui Volkswagen Golf 8 va începe în luna iunie 2019, iar nemții au oferit deja câteva informații de natură tehnică. Astfel, hatchback-ul va avea un sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V care îi va permite să ruleze cu motorul oprit în regim de croazieră. Același sistem va fi utilizat în momentul plecării de pe loc și promite un consum de carburant redus cu 0.3 litri/100 de kilometri. De asemenea, Volkswagen susține că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto. În plus, interiorul va fi unul "complet digital", potrivit directorului de design Klaus Bischoff, care afirmă că ecranele cu funcții touch vor înlocui tradiționalul panou de instrumente. aia nu e forma generala. aia e bataie de joc ))))) au pus ei o forma... se aplica forma aia din 80 pana in 2020... nesimtiti. mai bine nu puneau nici o pictograma , oricum toate arata la fel. ca si Porsche , de peste 40 de ani au acelasi model. Jean Luke Piccard are dreptate cu fata aia la golf 8... lol... |
#97
Posted 07 December 2018 - 13:43
Ai naibi, chinezi astia
Attached FilesEdited by cata, 07 December 2018 - 13:49. |
#99
Posted 07 December 2018 - 13:47
cata, on 07 decembrie 2018 - 13:43, said: eu zic sa mai bei o cafeaala e un Volvo xc 40 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UkHjAxdB5yw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#100
Posted 07 December 2018 - 13:50
arg, on 07 decembrie 2018 - 13:47, said:
eu zic sa mai bei o cafea Era o urma de inspiratie https://www.autoevol...394.html#agal_2 Attached FilesEdited by cata, 07 December 2018 - 13:52. |
|
#101
Posted 07 December 2018 - 13:50
MicroEdge, on 07 decembrie 2018 - 13:44, said:
Legat de conectivitate, au contract cu Vodafone In primavara, cred ca la salonul auto de la Geneva ar trebui sa fie prezentat oficial VW Golf 8. Edited by freddy2017, 07 December 2018 - 13:51. |
#102
Posted 07 December 2018 - 13:51
https://www.youtube....ch_query=golf 8
au aparut si filmele de prezentare Edited by arg, 07 December 2018 - 13:52. |
#103
Posted 07 December 2018 - 13:52
cata, on 07 decembrie 2018 - 13:15, said:
Volkswagen a dezvăluit un teaser cu forma generală a caroseriei lui Golf 8 în cadrul unui eveniment în care a prezentat principalele lansări programate pentru anul viitor. Producția lui Volkswagen Golf 8 va începe în luna iunie 2019, iar nemții au oferit deja câteva informații de natură tehnică. Astfel, hatchback-ul va avea un sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V care îi va permite să ruleze cu motorul oprit în regim de croazieră. Același sistem va fi utilizat în momentul plecării de pe loc și promite un consum de carburant redus cu 0.3 litri/100 de kilometri. De asemenea, Volkswagen susține că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto. În plus, interiorul va fi unul "complet digital", potrivit directorului de design Klaus Bischoff, care afirmă că ecranele cu funcții touch vor înlocui tradiționalul panou de instrumente. Edited by freddy2017, 07 December 2018 - 13:53. |
#104
Posted 07 December 2018 - 13:54
cata, on 07 decembrie 2018 - 13:50, said: uaaaauite: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lNaenjskhuk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#105
Posted 07 December 2018 - 14:03
freddy2017, on 07 decembrie 2018 - 13:50, said: Aceasta conectivitate eSIM, va fi platita sub forma unui abonament de utilizator la operatorul de telefonie mobila?Stiu ca prin eSIM se doreste ca autoturismul sa fie tot timpul conectat la internet inclusiv pentru a-si actualiza softurile. In primavara, cred ca la salonul auto de la Geneva ar trebui sa fie prezentat oficial VW Golf 8. |
|
#106
Posted 07 December 2018 - 14:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users