Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Problema pornire

Inlocuire "pornire cu cheie&#...

Peleti amestecati cu boabe porumb...
 Reparatie acoperis din sindrila b...

Multifunctional color 1000 RON max

Nu merge sunetul pe cablu

Am și eu un porcușor ca...
 Black Friday Pro pentru echipamen...

Amplificatoare IPRS Baneasa (cod ...

Montare Jante noi si problema de ...

Rabla pentru becuri.
 Permis suspendat 3 luni

Calculatorul nu mai afiseaza

Recomandare piersic

Sfat instalare termosemineu lemne
 

VW GOLF 8

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
679 replies to this topic

#109
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,268
  • Înscris: 04.12.2012
Nu stiu ce client intreg la minte ar mai cheltui cel putin 20 de mii pe un golf 8 nou, cand Neo/ID bate deja la usa cu autonomie ok si pret foarte bun. Pe golf daca mai pui cateva optionale si un dsg l-ai facut de 25k. Extrem de scump.

#110
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,171
  • Înscris: 19.09.2005

View Postrobertcb, on 07 decembrie 2018 - 16:54, said:

...Neo/ID bate deja la usa cu autonomie ok si pret foarte bun.....
alea sunt masini?

#111
freddy2017

freddy2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 16.07.2017

View Postarg, on 07 decembrie 2018 - 13:54, said:

uaaaa
uite:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lNaenjskhuk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Partea din fata seamana cu cea a Passatului.Probabil si plansa de bord va fi identica cu cea a Passatului facelift.

View Postrobertcb, on 07 decembrie 2018 - 16:35, said:

Nu prea mai vad rostul unei noi generatii. Ca vrea VW sa accepte sau nu, EV-ul este viitorul.
Pana atunci mai mare si Golful o cateva paini mari de mancat.Va aparea probabil si Golful 9 facelift pana ce se va renunta la motorizarile cu combustie interna.

#112
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,171
  • Înscris: 19.09.2005
nu or sa reunte la motoarele cu combustie, dar le vor ajuta mult cu partea electrica...
hribridele sunt viitorul...

#113
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,268
  • Înscris: 04.12.2012

View Postarg, on 07 decembrie 2018 - 16:58, said:

alea sunt masini?

Inca nu, dar de-asta zic, stop achizitie ICE si sa dea drumul EV-ului. N-o fi 1 la 1 ca design, dar prea putin ma intereseaza acest aspect. Pentru Neo celebrii oficiali se lauda cu baterii de 60 pana la 110 kWh, ei asta chiar ma intereseaza. Nici nu vreau sa aud fabulatiile lor cu NEDC, WLTP sau cum le-o mai spune.. fix vax. Ma intereseaza capacitatea bateriei cat mai mare si bineinteles cu management termic. Autonomia va fi functie de stilul propriu de condus si de zona unde va fi intrebuintat vehiculul.

#114
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,613
  • Înscris: 16.02.2002
Pana ajung ei la 110kWh, in 20 20,altii sunt deja acolo

#115
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,268
  • Înscris: 04.12.2012
Altii care? Nu ma gandesc la masini de 100k, un 40-50k si cu nitica sustinere de la stat ar fi rezonabil.

#116
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,947
  • Înscris: 16.08.2016
Vrei 110kwh reali sau 110kwh ora VW?

#117
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,268
  • Înscris: 04.12.2012
Bravos, buna rau asta Posted Image

#118
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,657
  • Înscris: 02.02.2010

View Postrobertcb, on 07 decembrie 2018 - 17:35, said:

Altii care? Nu ma gandesc la masini de 100k, un 40-50k si cu nitica sustinere de la stat ar fi rezonabil.
ID-ul o sa sara de 50.000 euro. E-Golf cu baterie de 36 kwh, platforma comuna cu restul si modificari minime fata de benzinare/diesele e 36-46.000 euro.
Bateriile sunt scumpe si ca sa fii competitiv in 2019-2020 trebuie cel putin 60 kwh. (300-400 km autonomie reala )

#119
vapeClouds

vapeClouds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,419
  • Înscris: 25.10.2018

View Postcata, on 07 decembrie 2018 - 13:50, said:

Am baut-o, ms
Era o urma de inspiratiePosted Image

https://www.autoevol...394.html#agal_2

nu pot sa cred! e un design revolutionar! alta masina! Posted Image Posted Image

de asta nu imi plac multe modele de la VW. ca nu spun nimic interesant despre persoana care le conduce. ca design mai toate din clasa golf is mai aratoase decat golf. ironic nu? giulietta , Mazda 3 , Citroen ds 4 , chiar daca nu is masini mai BUNE in comparatie cu golful , au o personalitate , la unele fie si mica... insa e ceva care iti place , ceva frumos ochiului , ceva nou.

pt mine golful a ajuns cum era Dacia 1300 la design. mai puneau ei o bara schimbata , mai schimbau ei farurile , insa designul si linia generala a masinii ramanea la fel. poate cer eu prea mult , lol... cer germanilor sa aiba o viziune non matematica... cine lucreaza la VW , nu stie glume si nu are prieteni.

#120
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,423
  • Înscris: 07.02.2017

View Postrobertcb, on 07 decembrie 2018 - 17:35, said:

Altii care? Nu ma gandesc la masini de 100k, un 40-50k si cu nitica sustinere de la stat ar fi rezonabil.
Chiar si 40-50k este foarte mult pentru multi occidentali.Ca sa nu mai vorbim de est europeni.

#121
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,423
  • Înscris: 07.02.2017
Motorizarile pe benzina si diesel ale Golfului 8 vor fi electrificate.Adica vor avea si un motor electric care va fi folosit la pornirea de pe loc si la rularea la o anumita viteza.
Motorizarea diesel de 1,6TDI, dispare, si va fi disponibila doar una de 2.0TDI avand intre 136 si 204 cai putere.Suficient pentru un Golf 8.

Edited by max_01, 10 December 2018 - 17:36.


#122
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,613
  • Înscris: 16.02.2002
În cadrul celei de-a 39-a ediții a Vienna Motor Symposium, unde compania a oferit preview-ul pentru noul propulsor mild hybrid pentru Golf 8, VW a mai prezentat în premieră mondială și o nouă generație (EA 288) a faimoasei familii de propulsoare 2.0 TDI. Acestea vor fi mai ușoare cu până la 20 kg, vor respecta noile standarde Euro 6d, vor crește valorile de putere și cuplu cu până la 9% și vor scădea emisiile de CO2 cu până la 10 g/km.

#123
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,423
  • Înscris: 07.02.2017

View Postcata, on 11 decembrie 2018 - 12:30, said:

În cadrul celei de-a 39-a ediții a Vienna Motor Symposium, unde compania a oferit preview-ul pentru noul propulsor mild hybrid pentru Golf 8, VW a mai prezentat în premieră mondială și o nouă generație (EA 288) a faimoasei familii de propulsoare 2.0 TDI. Acestea vor fi mai ușoare cu până la 20 kg, vor respecta noile standarde Euro 6d, vor crește valorile de putere și cuplu cu până la 9% și vor scădea emisiile de CO2 cu până la 10 g/km.
In nr.14/2018, al publicatiei Auto Bild scrie ca va fi folosit un catalizator SCR dublu, pentru diesel, pentru a fi cat mai curat.

#124
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Și un soft imposibil de detectat de către autorități. Posted Image

#125
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,423
  • Înscris: 07.02.2017
Unii zic ca Golful 8 va fi lansat abia cu ocazi sarbatorilor de iarna din cauza unor probleme tehnice depistate recent.

#126
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Directorul de marketing nu e "unii", dar știai asta deja...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate