Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Compacta noua 20-22000 euro (benzinar)

- - - - -
  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#55
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,595
  • Înscris: 17.08.2007
Ce parere aveti de configuratia din poze? E un motor 1.4 tsi 125cp si cutie dsg. Ma gandesc sa iau motorul de 1.5 si 130cp. Ma enerveaza culorile disponibile f putine.
Pretul configuratiei cu un tichet rabla ar fi 20900euroi

Attached Files



#56
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Faruri led full, nu? clima automata climatronic, nu? pai de dotari pui tu acolo?! eu ti-am explicat de abia te atingi de un golf 7 nou cu 20-22.000euro si sa fie dotat. Jante pune pe 17 sau 18, daca iti bagi jante de 16 o sa primesti suspensia confortline, si difera putin niste piese la suspensie, si din cauza asta o sa ai in carte doar 15 si 16 inch, nu o sa poti pune legal niciodata 17 si 18 inch.

A patit-o un prieten recent, are golf 7 de 1 an jumate, luat de nou. Si-a luat-o cu 16 inch, anu asta a luate jante pe 18 noi, cu anvelope, si nu ii omologheaza in carte nimeni deoarece e in garantie, si nu poate apela la oricine, si din cauza ca nu se pot pune jante pe 17 si 18 pe suspensia standard (conform legilor date de VW), ele se potrivesc, dar e ilegal, doar pe suspensie sport, pe R-line, pe gtd/gti, pe golf 7 classic nu.

#57
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,595
  • Înscris: 17.08.2007
Dar in afara ca arata bine ce avantaj am cu niste roti cu diametrul mai mare? Tin minte ca spuneai ca Seatul iti consuma mai mult cu rotile pe 17, sau gresesc?

#58
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Stabilitate, directie  mai precisa, feedback mai bun, franare mai buna.

Vad ca te sperie si 0.5 litri in plus la consum. O sa te sperie si casco.

Dejeaba iei golf daca are dotari de Logan. Pune scaune ergodyne, parbriz si scaune incalzite, jante 17, faruri full led.

#59
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Ii dau dreptate lui deenman in legatura cu dotarile.Daca tot iei masina noua,ia-o cat mai dotata in bugetul respectiv.Apropo,cat costa Casco la masina respectiva?

#60
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,595
  • Înscris: 17.08.2007
Scaunele alese sunt ErgoActive, au si incalzire,masaj, farurile sunt LED. Despre Casco nu am intrebat si nici nu stiu cum sa fac, masina va fi utilizata undeva mai in vestul Europei si nu stiu in ce masura ma va ajuta un casco romanesc acolo. Dupa aproape 1 an o voi inmatricula si asigura acolo.
@deenman de unde ai concluzionat ca mi-e teama de consum ca nu am zis nimic de asta?

#61
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Pe configurator farurile scrie ca sunt medium nu full led, clima manuala nu o inteleg.  Dacanu deblochezi jante pe 17 nu o sa poti pune nimic peste 16, ceea ce e de rahat, nu se compara tinuta de drum, dar na daca iti iei golf banuiesc ca te intereseaza aspectul tinuta de drum, altfel iti luai ceva mai inalt, sau un cotet pe roti cum isi iau toti acu, un cuv/suv de oras. Pe valea oltului si a pus unul mintea cu mine, el era intr un Santa Fe, eu in leon, la 130 km/h i a fost frica pe curbe ca se inclina prea tare.

Attached Files



#62
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,595
  • Înscris: 17.08.2007
Clima nu e manuala, este climatronic bi-zona. Farurile sunt MID ptr nu am ales si functia de cornering. Despre jantele pe 17 am intrebat inainte sa modific configuratia ptr ca eu pana acum am avut doar pe 15 si habar nu am ce inseamna ca si tinuta. Problema mea este sa devina masina mai rigida si sa simt toate crapaturile si pietricele din asfalt. Nu sunt vreun sofer sportiv si probabil masina va merge 90% din timp pe autostrada
La aceeasi putere aprox nu a zis nimeni daca sa iau 1.4tsi 125cp sau 1.5tsi act 130cp.

Edited by atupi, 19 March 2018 - 08:47.


#63
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Drumul in vest e mai bun ca in ro, ia pe 17. O sa regreti.

#64
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Dacă te-ai simțit mai bine în Peugeot, mergi pe 308. Nu ai nimic de pierdut. Nu mai este golf ul ce a fost. Performantele și calitatea s-au cam nivelat la toți producătorii. Am ridicat pe cric un golf 7 cu ușa deschisa. Nu ai vrea sa auzi cum se contorsioana caroseria iar ușa nu am reusit sa o mai închid decât după ce am lăsat mașina de pe cric. Eu unul nu as da niciun euro unui producător care își minte clientii ,iar pe lângă asta mai este și arogant(vw). Honda civic sau Mazda 3 nu îți fac cu ochiul? Raportul calitate preț foarte bun îl are Megane gt dar parca ai zis ca nu îți place.

Edited by dedes777, 19 March 2018 - 09:17.


#65
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Vrea masina fara plastice gen Megane.

#66
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Nu mi se par asa rele plasticele la Megane dar fiecare cu preferințele lui. Nu știu de unde vine "fetiș - ul" asta cu plasticele. De parca ar fi o femeie și stai sa o mângâi mereu. Adevărul ca acum înțeleg de ce vag vopsește toate plasticele cu vopseaua aia cauciucata care se zgârie la fiecare atingere. Trebuie sa le dai mănuși tuturor pasagerilor. Dacă sunt femei sigur nu scapă fără zgârieturi....plasticele :)

#67
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,595
  • Înscris: 17.08.2007
@dedes777 Peugeot a zis că ptr motorul de 130cp și cutie automata de abia în iunie pot da un preț și mașina ar fi venit in toamna. Dacă puteam comanda acum as fi luat-o. Am condus un golf 7 tdi 3 ani că mașina de serviciu și știu la ce sa mă aștept. Civicul nu mi-a plăcut iar Mazda 3 nu mi-a plăcut la interior deloc

#68
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,031
  • Înscris: 14.08.2007

View PostDeenman, on 19 martie 2018 - 06:26, said:

Stabilitate, directie  mai precisa, feedback mai bun, franare mai buna.

Vad ca te sperie si 0.5 litri in plus la consum. O sa te sperie si casco.
Feedback mai bun, adica vei simti mai bine gropile si denivelarile, ceea ce va fi o adevarata "incantare". Printre celelalte "avantaje" pe langa consumul mai ridicat va si si faptul ca masina va fi mai lenta (deh, roti mai grele/late, frecare mai mare, etc) si un schimb de anvelope de 18" te va costa aproape triplu fata de unul de 16". Dar hei, o sa arate cool cu 18" Posted Image

Edited by utopium, 19 March 2018 - 09:54.


#69
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Amuzant,  tine te bine de volan la curbe sa nu te rastorni.

Daca tot ce conteaza e consumul ia o masina slab dotata si cu roti de 14. E mai importanta franarea decat consumul, si daca nu stiai o anvelopa pe 16 e 230 ron marca medium iar una pe 18 e 310 ron, aderenta pe umed a sau b.

Mai informeaza te putin, condu si tu o masina cu roti mai mare ca la scuter, ca si eu am condus doar Logan cu jante pe 15 si golf cu jante pe 15, si dupa ce am trecut la 17-18 nu as mai revenii la 15. Fac masina instabila, franarea mai proasta. Vorbesti de suspensie ca si cum ai conduce e klass.

#70
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,031
  • Înscris: 14.08.2007
Anvelopele mele de iarna Conti costa 950 de lei pe 18" si 360 de lei pe 16", acelasi model (de jante nici nu mai vorbim) ... in rest, pentru cineva care a zis ca nu e interesat de condus sportiv, pare stupid sa-i recomanzi jante de 18" la o compacta. Eu cand am mers ultima data cateva sute de km cu o masina cu jante de astea mari/suspensie sport mi s-a facut rau, nu doar mie, dar si altor pasageri, din cauza zdruncinaturilor si a modului in care simteam drumul. Cred ca majoritatea vor sa aiba o cursa cat mai confortabila, nu sa aiba o masina care sa se simta bine doar soferul cand merge ca la raliu. In plus nici nu stiu daca vrei sa se comporte ca dinamica o masina cu un motor 1.4 TSI 130 CP ca un 1.0 TSI 115 CP doar pentru ca tii tu neaparat sa-i pui jante mari.

Dar daca vrei sa ai costuri mult mai mari cu rotile, jantele, costuri extra de consum, o masina mai lenta, mai putin confortabila, dar mai aratoasa/stabila/care sa franeze mai bine, sigur, poti face si asta. Exista avantaje si dezavantaje, iar din punctul meu de vedere dezavantajele sunt mult mai importante decat avantajele cand vorbim de o masina de familie/mers zi de zi/etc. Avantajele alea in schimb devin relevante doar cand te intereseaza condusul sportiv, ceea ce la el nu e cazul din ce a zis.

La dotari sunt de acord, dotari mi-as pune si eu ... dar nu de astea de "fitze", ci dintr-alea utile.

#71
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Foarte foarte corect ce zici @utopium. Degeaba are el jante pe 20 și pretenții de pilot cu un motor de 120-130 de cai.
Aș alege jante mai mici și confort mult sporit pe o mașină de genul ăsta fără să mă gândesc. Dacă vorbeam

Ideea e ca degeaba ai tu jante pe 18 și roți cu talon jos dacă ai o suspensie mai slăbuță, axată spre confort. Iese o ciorbă. O să simți mai tare denivelările dar fără prea multă "sportivitate" adăugată.

Plus că gumele pe 16 sunt muuuult mai ieftine ca cele pe 17 sau chiar 18.

Mie sincer îmi cam pare rău după roțile pe 16 de pe Focus-ul vechi. Astea pe 18 + suspensii sport sunt dezastru pe drumurile noastre.

#72
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,595
  • Înscris: 17.08.2007
am vb la VW si odata ce ai ales jante pe 17 sau 18 vine automat si suspensia sport la pachet si chiar nu-mi doresc asa ceva

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate