Compacta noua 20-22000 euro (benzinar)
Last Updated: Jun 27 2018 10:47, Started by
atupi
, Mar 06 2018 20:48
·
0
#37
Posted 08 March 2018 - 00:05
StefanSC, on 07 martie 2018 - 19:40, said: P.S: inainte insa as verifica problemele cunoscute ale marcilor (e.g: e plin net-ul cu povesti horror despre cutiile DSG cu 7 trepte si ambreiaj uscat ale grupului VAG). Bine spus povesti. Mai exact de tipul: a luat masina cu 160k km din 2012 si a fost nemultumit ca nu l-au tinut ambreiajele pana la 300k km. Ai ceva informatii recente, concrete care sa sustina legendele urbane? |
#38
Posted 08 March 2018 - 00:38
DragosDe, on 08 martie 2018 - 00:05, said: Bine spus povesti. Mai exact de tipul: a luat masina cu 160k km din 2012 si a fost nemultumit ca nu l-au tinut ambreiajele pana la 300k km. Ai ceva informatii recente, concrete care sa sustina legendele urbane? In afara de milioanele de recalls, vrei sa spui? Si VW face recall numai cand ceva e mult dincolo de orice limita de bun simt a fiabilitatii. Nu preventiv si cand suspecteaza numai ceva, cum fac companiile decente. Legende urbane da. |
#39
Posted 08 March 2018 - 01:44
DragosDe, on 08 martie 2018 - 00:05, said:
Bine spus povesti. Mai exact de tipul: a luat masina cu 160k km din 2012 si a fost nemultumit ca nu l-au tinut ambreiajele pana la 300k km. Ai ceva informatii recente, concrete care sa sustina legendele urbane? Cauta lunga lista de plangeri, probleme si actiuni de service legata de DQ200 . Norocul initiatorului e, se pare, ca pe Golf 7 facelift DQ200 a fost inlocuita . |
#40
Posted 08 March 2018 - 04:10
Si totusi, sa dai (mult) peste 20.000 de euro pe o compacta ...
Nici macar una premium. |
#42
Posted 08 March 2018 - 09:39
tatalor51, on 08 martie 2018 - 00:38, said: In afara de milioanele de recalls, vrei sa spui? Si VW face recall numai cand ceva e mult dincolo de orice limita de bun simt a fiabilitatii. Nu preventiv si cand suspecteaza numai ceva, cum fac companiile decente. Legende urbane da. Am citit de recall-urile alea pentru schimbarea uleiului mechatronic-ulu dar au trecut ani buni de atunci si presupun ca nu mai este o problema (asa mare �). Personal nu am auzit de probleme recente cu aceasta cutie, ma refer la cele vandute dupa 2016. StefanSC, on 08 martie 2018 - 01:44, said: Cauta lunga lista de plangeri, probleme si actiuni de service legata de DQ200 . Norocul initiatorului e, se pare, ca pe Golf 7 facelift DQ200 a fost inlocuita . Hmm, nu am gasit nimic ca ar fi fost inlocuita. Stiu doar ca atunci cand a fost lansat facelift-ul, anul trecut, tipul care are canalul youtube de review-uri auto “autogefuhl” a spus ca a fost revizuita samd, dar VW nu a mentionat nimic oficial de noutatea cutiei. In mod normal, daca ar fi fost o cutie noua, VW ar fi promovat-o ca atare. |
#43
Posted 08 March 2018 - 12:15
Am vorbit cu cei de la Peugeot si ceea ce doresc eu (benzinar minim 130CP, cutie automata) va fi disponibil din iunie.
Pana una alta as cere o oferta si ptr un VW Golf dar vreau sa va intreb pe voi cui ar fi mai bine sa ma interesez,Porche Romania sau vreunui dealer anume? Repet: nu am cumparat in viata mea o masina noua si nu cunosc bine toate chichitele Edited by atupi, 08 March 2018 - 12:17. |
#44
Posted 08 March 2018 - 12:58
Trimite mail-uri si cere o oferta de la mai multi dealeri, inclusiv din alte orase din tara, pe configuratia ta.
Edited by StefanSC, 08 March 2018 - 13:01. |
#45
Posted 08 March 2018 - 14:29
Eu zic sa iei Golf. Zici ca te-ai impacat bine cu el, e cam printre cele mai bune masini in clasa compacta, insonorizarea si calitatea materialelor as zice eu ca-i in top 3 acolo. Eu am luat un Focus cu 20.500 acum 5 ani (negociat de la 25.000+), care era aproape full, cu cutie manuala, tot benzina 1.6 turbo. Mi-a placut foarte mult masina aia si eu consider ca 20.000 nu e un pret mare pentru o compacta cu motorizare buna si echipata cum trebuie. Daca vorbim de Golf, la dotari similare probabil ca azi o sa platesti binisor peste, probabil 23.000-25.000, dar eu zic ca merita. Un Audi A3 dotat ca un Golf de 25.000 costa 35.000 minim. La fel si suratele Mercedes si BMW, iar diferentele sunt mici. Mai ales intre A3 si Golf. Eu as lua oricand Golf-ul, iar la bani de A3 as lua o masina mai mare.
Despre mutarea in Germania (nu ai zis daca mergi acolo pt 3 luni sau te muti definitiv, dar sa zicem ca te muti acolo) exista 3 chestii de care trebuie sa tii cont: - impozitul la masina e nesemnificativ, la benzina mai ales. La Focus plateam 80 euro pe an la 1.6 benzina. Daca era 2.0 tot benzina, impozitul era pe la 100 Euro. La diesel e mai mult. De ex. la 2.0 diesel-ul ce-l am acum, platesc 280 pe an, deci nu e de speriat nici ala. - daca te inregistrezi la primarie ca rezident aici (Anmeldung) esti obligat sa-ti inmatriculezi masina in termen de 6 luni de la prima inregistrare a ta ca rezident in Germania. Daca esti deja rezident de mai mult de 6 luni si-ti iei o masina noua pe numele tau din alta tara sa zicem, esti obligat s-o inmatriculezi in maxim 2 saptamani. Din ce tin minte, astea erau conditiile acum vro 4-5 ani. - inmatricularea masinilor NOI din alta tara: Daca e masina noua, va trebui sa platesti TVA la inmatriculare, daca e veche nu. Noua inseamna pt ei ca are mai putin de 6 luni sau mai putin de 6000 km. Deci daca iei masina din RO (ceea ce te sfatuiesc sa faci, pentru ca in Germania sunt mai scumpe daca le iei noi), va trebui sa astepti sa faca masina 6 luni, si in alea 6 luni sa faci peste 6000 km ca sa nu platesti TVA-ul. Acum, chiar daca platesti TVA, teoretic il poti recupera ulterior de la autoritatile romanesti, dar probabil nu vrei sa te complici. Nu ai precizat nimic de banii aia, dar evident toate povestile astea sunt valabile daca o iei din RO fara credit / leasing si alte chestii, ca altfel nu cred c-o poti inamtricula in Germania. Daca ai de gand sa faci credite pt masina, mult mai bine o iei din Germania, unde sunt credite auto date de dealeri cu dobanzi infime gen 0-1% pe an. |
#46
Posted 08 March 2018 - 15:39
hyundai i30 fastback?
http://www.hyundai-m...ro/i30-fastback benzină, 1,4 l, 140 CP Si nu arată rău. Sub 20.000 euro pentru echiparea Exclusive. Cu de toate. Si parca e fabricată în Europa (Germania) Edited by zschortau, 08 March 2018 - 15:46. |
|
#47
Posted 08 March 2018 - 16:32
adipelcz, on 08 martie 2018 - 14:29, said:
Eu zic sa iei Golf. Zici ca te-ai impacat bine cu el, e cam printre cele mai bune masini in clasa compacta, insonorizarea si calitatea materialelor as zice eu ca-i in top 3 acolo. Eu am luat un Focus cu 20.500 acum 5 ani (negociat de la 25.000+), care era aproape full, cu cutie manuala, tot benzina 1.6 turbo. Mi-a placut foarte mult masina aia si eu consider ca 20.000 nu e un pret mare pentru o compacta cu motorizare buna si echipata cum trebuie. Daca vorbim de Golf, la dotari similare probabil ca azi o sa platesti binisor peste, probabil 23.000-25.000, dar eu zic ca merita. Un Audi A3 dotat ca un Golf de 25.000 costa 35.000 minim. La fel si suratele Mercedes si BMW, iar diferentele sunt mici. Mai ales intre A3 si Golf. Eu as lua oricand Golf-ul, iar la bani de A3 as lua o masina mai mare. Despre mutarea in Germania (nu ai zis daca mergi acolo pt 3 luni sau te muti definitiv, dar sa zicem ca te muti acolo) exista 3 chestii de care trebuie sa tii cont: - impozitul la masina e nesemnificativ, la benzina mai ales. La Focus plateam 80 euro pe an la 1.6 benzina. Daca era 2.0 tot benzina, impozitul era pe la 100 Euro. La diesel e mai mult. De ex. la 2.0 diesel-ul ce-l am acum, platesc 280 pe an, deci nu e de speriat nici ala. - daca te inregistrezi la primarie ca rezident aici (Anmeldung) esti obligat sa-ti inmatriculezi masina in termen de 6 luni de la prima inregistrare a ta ca rezident in Germania. Daca esti deja rezident de mai mult de 6 luni si-ti iei o masina noua pe numele tau din alta tara sa zicem, esti obligat s-o inmatriculezi in maxim 2 saptamani. Din ce tin minte, astea erau conditiile acum vro 4-5 ani. - inmatricularea masinilor NOI din alta tara: Daca e masina noua, va trebui sa platesti TVA la inmatriculare, daca e veche nu. Noua inseamna pt ei ca are mai putin de 6 luni sau mai putin de 6000 km. Deci daca iei masina din RO (ceea ce te sfatuiesc sa faci, pentru ca in Germania sunt mai scumpe daca le iei noi), va trebui sa astepti sa faca masina 6 luni, si in alea 6 luni sa faci peste 6000 km ca sa nu platesti TVA-ul. Acum, chiar daca platesti TVA, teoretic il poti recupera ulterior de la autoritatile romanesti, dar probabil nu vrei sa te complici. Nu ai precizat nimic de banii aia, dar evident toate povestile astea sunt valabile daca o iei din RO fara credit / leasing si alte chestii, ca altfel nu cred c-o poti inamtricula in Germania. Daca ai de gand sa faci credite pt masina, mult mai bine o iei din Germania, unde sunt credite auto date de dealeri cu dobanzi infime gen 0-1% pe an. Exact asta am constatat si eu ca in vest aceeasi masina e mai scumpa decat la noi si ma intrebam daca e chestie de adaosuri si alte taxe sau mai lipsesc chestii care nu sunt evidente. Oare garantia unei masini noi din Romania este acoperita si prin alte tari europene? |
#48
Posted 08 March 2018 - 17:43
Daca sunt din ue, da. Elvetia e in ue, ca nu mai stiu...
|
#49
Posted 08 March 2018 - 17:44
Nu e ue dar Germania sau FranÈa sunt la doi pasi
Edited by atupi, 08 March 2018 - 17:46. |
#50
Posted 08 March 2018 - 17:47
#51
Posted 08 March 2018 - 21:04
Garantia de baza a masinii este europeana, garantia extinsa are anumiti termeni si conditii.
Caz concret: La Toyota ai garantia de baza de 3 ani, la care se adauga o extindere promo de 2 ani si inca 5 ani la sistemul de tractiune hibrid, total 5 ani la cele conventionale si 10 la hibride. Garantia internationala este doar de 3 ani, posibil sa fie la fel si la altii. Mare atentie cu achizitiile din alt stat, la noi, platesti TVA la inscriere daca masina este noua, chiar daca ea este cumparata din UE si ai platit TVA in tara de origine. Masina noua inseamna nu mai veche de 6 luni si maxim 6000 km parcursi. Dupa ce platesti TVA la noi vei face demersul sa-l recuperezi din tara de unde ai cumparat masina. Edited by connectorxp, 08 March 2018 - 21:04. |
|
#52
Posted 11 March 2018 - 12:14
Nu gasesc prin specificatii, unitatile multimedia de pe la noi oare au receptie DAB cum sunt echipate cele din vest? (VW Golf, Peugeot 308 II)
Am fost surprins sa aflu ca motorul 1.2 130CP Puretech de la Peugeot va aparea si pe la noi din iunie pe cand pe pietele vestice de mai bine de 1 an disponibil. (308 II) Ieri am facut un scurt drivetest cu 1.5 TSi ACT/DSG, super silentios motorasul dar parca tot mai bine se sta in Pug 308, inca am dubii Edited by atupi, 11 March 2018 - 12:18. |
#53
Posted 11 March 2018 - 13:27
Eu ti-am zis ca e mega silentios motorul, ca tot intrebai de antifonare.
|
#54
Posted 18 March 2018 - 13:35
Golf vine default cu jante de 16". Care ar fi avanatjele/dezavantajele unor jante pe17? Si talonul difera, pe 16 e de 55 si pe 17 e pe 45, deci mai rigide
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users