Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Compacta noua 20-22000 euro (benzinar)

- - - - -
  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#37
DragosDe

DragosDe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 17.09.2010

View PostStefanSC, on 07 martie 2018 - 19:40, said:



P.S: inainte insa as verifica problemele cunoscute ale marcilor (e.g: e plin net-ul cu povesti horror despre cutiile DSG cu 7 trepte si ambreiaj uscat ale grupului VAG).

Bine spus povesti.
Mai exact de tipul: a luat masina cu 160k km din 2012 si a fost nemultumit ca nu l-au tinut ambreiajele pana la 300k km.

Ai ceva informatii recente, concrete care sa sustina legendele urbane?

#38
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View PostDragosDe, on 08 martie 2018 - 00:05, said:



Bine spus povesti.
Mai exact de tipul: a luat masina cu 160k km din 2012 si a fost nemultumit ca nu l-au tinut ambreiajele pana la 300k km.

Ai ceva informatii recente, concrete care sa sustina legendele urbane?

In afara de milioanele de recalls, vrei sa spui? Si VW face recall numai cand ceva e mult dincolo de orice limita de bun simt a fiabilitatii. Nu preventiv si cand suspecteaza numai ceva, cum fac companiile decente. Legende urbane da.

#39
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

View PostDragosDe, on 08 martie 2018 - 00:05, said:

Bine spus povesti.
Mai exact de tipul: a luat masina cu 160k km din 2012 si a fost nemultumit ca nu l-au tinut ambreiajele pana la 300k km.

Ai ceva informatii recente, concrete care sa sustina legendele urbane?

Cauta lunga lista de plangeri, probleme si actiuni de service legata de DQ200 ;).

Norocul initiatorului e, se pare, ca pe Golf 7 facelift DQ200 a fost inlocuita :D.

#40
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Si totusi, sa dai (mult) peste 20.000 de euro pe o compacta ...
Nici macar una premium.

#41
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Pai una premium e peste 30000 :)

#42
DragosDe

DragosDe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 17.09.2010

View Posttatalor51, on 08 martie 2018 - 00:38, said:


In afara de milioanele de recalls, vrei sa spui? Si VW face recall numai cand ceva e mult dincolo de orice limita de bun simt a fiabilitatii. Nu preventiv si cand suspecteaza numai ceva, cum fac companiile decente. Legende urbane da.

Am citit de recall-urile alea pentru schimbarea uleiului mechatronic-ulu dar au trecut ani buni de atunci si presupun ca nu mai este o problema (asa mare �).

Personal nu am auzit de probleme recente cu aceasta cutie, ma refer la cele vandute dupa 2016.





View PostStefanSC, on 08 martie 2018 - 01:44, said:


Cauta lunga lista de plangeri, probleme si actiuni de service legata de DQ200 ;).

Norocul initiatorului e, se pare, ca pe Golf 7 facelift DQ200 a fost inlocuita :D.

Hmm, nu am gasit nimic ca ar fi fost inlocuita.
Stiu doar ca atunci cand a fost lansat facelift-ul, anul trecut, tipul care are canalul youtube de review-uri auto “autogefuhl” a spus ca a fost revizuita samd, dar VW nu a mentionat nimic oficial de noutatea cutiei.
In mod normal, daca ar fi fost o cutie noua, VW ar fi promovat-o ca atare.

#43
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Am vorbit cu cei de la Peugeot si ceea ce doresc eu (benzinar minim 130CP, cutie automata) va fi disponibil din iunie.
Pana una alta as cere o oferta si ptr un VW Golf dar vreau sa va intreb pe voi cui ar fi mai bine sa ma interesez,Porche Romania sau vreunui dealer anume?
Repet: nu am cumparat in viata mea o masina noua si nu cunosc bine toate chichitele

Edited by atupi, 08 March 2018 - 12:17.


#44
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Trimite mail-uri si cere o oferta de la mai multi dealeri, inclusiv din alte orase din tara, pe configuratia ta.

Edited by StefanSC, 08 March 2018 - 13:01.


#45
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Eu zic sa iei Golf. Zici ca te-ai impacat bine cu el, e cam printre cele mai bune masini in clasa compacta, insonorizarea si calitatea materialelor as zice eu ca-i in top 3 acolo. Eu am luat un Focus cu 20.500 acum 5 ani (negociat de la 25.000+), care era aproape full, cu cutie manuala, tot benzina 1.6 turbo. Mi-a placut foarte mult masina aia si eu consider ca 20.000 nu e un pret mare pentru o compacta cu motorizare buna si echipata cum trebuie. Daca vorbim de Golf, la dotari similare probabil ca azi o sa platesti binisor peste, probabil 23.000-25.000, dar eu zic ca merita. Un Audi A3 dotat ca un Golf de 25.000 costa 35.000 minim. La fel si suratele Mercedes si BMW, iar diferentele sunt mici. Mai ales intre A3 si Golf. Eu as lua oricand Golf-ul, iar la bani de A3 as lua o masina mai mare.

Despre mutarea in Germania (nu ai zis daca mergi acolo pt 3 luni sau te muti definitiv, dar sa zicem ca te muti acolo) exista 3 chestii de care trebuie sa tii cont:
- impozitul la masina e nesemnificativ, la benzina mai ales. La Focus plateam 80 euro pe an la 1.6 benzina. Daca era 2.0 tot benzina, impozitul era pe la 100 Euro. La diesel e mai mult. De ex. la 2.0 diesel-ul ce-l am acum, platesc 280 pe an, deci nu e de speriat nici ala.
- daca te inregistrezi la primarie ca rezident aici (Anmeldung) esti obligat sa-ti inmatriculezi masina in termen de 6 luni de la prima inregistrare a ta ca rezident in Germania. Daca esti deja rezident de mai mult de 6 luni si-ti iei o masina noua pe numele tau din alta tara sa zicem, esti obligat s-o inmatriculezi in maxim 2 saptamani. Din ce tin minte, astea erau conditiile acum vro 4-5 ani.
- inmatricularea masinilor NOI din alta tara: Daca e masina noua, va trebui sa platesti TVA la inmatriculare, daca e veche nu. Noua inseamna pt ei ca are mai putin de 6 luni sau mai putin de 6000 km. Deci daca iei masina din RO (ceea ce te sfatuiesc sa faci, pentru ca in Germania sunt mai scumpe daca le iei noi), va trebui sa astepti sa faca masina 6 luni, si in alea 6 luni sa faci peste 6000 km ca sa nu platesti TVA-ul. Acum, chiar daca platesti TVA, teoretic il poti recupera ulterior de la autoritatile romanesti, dar probabil nu vrei sa te complici.

Nu ai precizat nimic de banii aia, dar evident toate povestile astea sunt valabile daca o iei din RO fara credit / leasing si alte chestii, ca altfel nu cred c-o poti inamtricula in Germania. Daca ai de gand sa faci credite pt masina, mult mai bine o iei din Germania, unde sunt credite auto date de dealeri cu dobanzi infime gen 0-1% pe an.

#46
zschortau

zschortau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 20.12.2004
hyundai i30 fastback?
http://www.hyundai-m...ro/i30-fastback
benzină, 1,4 l, 140 CP
Si nu arată rău. Sub 20.000 euro  pentru echiparea Exclusive. Cu de toate. Si parca e fabricată în Europa (Germania)

Edited by zschortau, 08 March 2018 - 15:46.


#47
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007

View Postadipelcz, on 08 martie 2018 - 14:29, said:

Eu zic sa iei Golf. Zici ca te-ai impacat bine cu el, e cam printre cele mai bune masini in clasa compacta, insonorizarea si calitatea materialelor as zice eu ca-i in top 3 acolo. Eu am luat un Focus cu 20.500 acum 5 ani (negociat de la 25.000+), care era aproape full, cu cutie manuala, tot benzina 1.6 turbo. Mi-a placut foarte mult masina aia si eu consider ca 20.000 nu e un pret mare pentru o compacta cu motorizare buna si echipata cum trebuie. Daca vorbim de Golf, la dotari similare probabil ca azi o sa platesti binisor peste, probabil 23.000-25.000, dar eu zic ca merita. Un Audi A3 dotat ca un Golf de 25.000 costa 35.000 minim. La fel si suratele Mercedes si BMW, iar diferentele sunt mici. Mai ales intre A3 si Golf. Eu as lua oricand Golf-ul, iar la bani de A3 as lua o masina mai mare.

Despre mutarea in Germania (nu ai zis daca mergi acolo pt 3 luni sau te muti definitiv, dar sa zicem ca te muti acolo) exista 3 chestii de care trebuie sa tii cont:
- impozitul la masina e nesemnificativ, la benzina mai ales. La Focus plateam 80 euro pe an la 1.6 benzina. Daca era 2.0 tot benzina, impozitul era pe la 100 Euro. La diesel e mai mult. De ex. la 2.0 diesel-ul ce-l am acum, platesc 280 pe an, deci nu e de speriat nici ala.
- daca te inregistrezi la primarie ca rezident aici (Anmeldung) esti obligat sa-ti inmatriculezi masina in termen de 6 luni de la prima inregistrare a ta ca rezident in Germania. Daca esti deja rezident de mai mult de 6 luni si-ti iei o masina noua pe numele tau din alta tara sa zicem, esti obligat s-o inmatriculezi in maxim 2 saptamani. Din ce tin minte, astea erau conditiile acum vro 4-5 ani.
- inmatricularea masinilor NOI din alta tara: Daca e masina noua, va trebui sa platesti TVA la inmatriculare, daca e veche nu. Noua inseamna pt ei ca are mai putin de 6 luni sau mai putin de 6000 km. Deci daca iei masina din RO (ceea ce te sfatuiesc sa faci, pentru ca in Germania sunt mai scumpe daca le iei noi), va trebui sa astepti sa faca masina 6 luni, si in alea 6 luni sa faci peste 6000 km ca sa nu platesti TVA-ul. Acum, chiar daca platesti TVA, teoretic il poti recupera ulterior de la autoritatile romanesti, dar probabil nu vrei sa te complici.

Nu ai precizat nimic de banii aia, dar evident toate povestile astea sunt valabile daca o iei din RO fara credit / leasing si alte chestii, ca altfel nu cred c-o poti inamtricula in Germania. Daca ai de gand sa faci credite pt masina, mult mai bine o iei din Germania, unde sunt credite auto date de dealeri cu dobanzi infime gen 0-1% pe an.
Fara credit, e vb de Elvetia dar cand vreau sa ard o masina ma duc pe autostrada in Germania :) ca la astia e 120 viteza maxima :)
Exact asta am constatat si eu ca in vest aceeasi masina e mai scumpa decat la noi si ma intrebam daca e chestie de adaosuri si alte taxe sau mai lipsesc chestii care nu sunt evidente.
Oare garantia  unei masini noi din Romania este acoperita si prin alte tari europene?

#48
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Daca sunt din ue, da. Elvetia e in ue, ca nu mai stiu...

#49
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Nu e ue dar Germania sau Franța sunt la doi pasi

Edited by atupi, 08 March 2018 - 17:46.


#50
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postatupi, on 08 martie 2018 - 17:44, said:

Nu e ue dar Germania sau Franța sunt la doi pasi

Uitasem semnul de intrebare. Parca e in schengen. In fine, daca nu e ue, nu e garantie (cel putin asta stiu de la o reprezentana)

#51
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Garantia de baza a masinii este europeana, garantia extinsa are anumiti termeni si conditii.

Caz concret: La Toyota ai garantia de baza de 3 ani, la care se adauga o extindere promo de 2 ani si inca 5 ani la sistemul de tractiune hibrid, total 5 ani la cele conventionale si 10 la hibride. Garantia internationala este doar de 3 ani, posibil sa fie la fel si la altii.

Mare atentie cu achizitiile din alt stat, la noi, platesti TVA la inscriere daca masina este noua, chiar daca ea este cumparata din UE si ai platit TVA in tara de origine. Masina noua inseamna nu mai veche de 6 luni si maxim 6000 km parcursi. Dupa ce platesti TVA la noi vei face demersul sa-l recuperezi din tara de unde ai cumparat masina.

Edited by connectorxp, 08 March 2018 - 21:04.


#52
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Nu gasesc prin specificatii, unitatile multimedia de pe la noi oare au receptie DAB cum sunt echipate cele din vest? (VW Golf, Peugeot 308 II)

Am fost surprins sa aflu ca motorul 1.2 130CP Puretech de la Peugeot va aparea si pe la noi din iunie pe cand pe pietele vestice de mai bine de 1 an disponibil. (308 II)

Ieri am facut un scurt drivetest cu 1.5 TSi ACT/DSG, super silentios motorasul dar parca tot mai bine se sta in Pug 308, inca am dubii Posted Image

Edited by atupi, 11 March 2018 - 12:18.


#53
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Eu ti-am zis ca e mega silentios motorul, ca tot intrebai de antifonare.

#54
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Golf vine default cu jante de 16". Care ar fi avanatjele/dezavantajele unor jante pe17? Si talonul difera, pe 16 e de 55 si pe 17 e pe 45, deci mai rigide

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate