Compacta noua 20-22000 euro (benzinar)
Last Updated: Jun 27 2018 10:47, Started by
atupi
, Mar 06 2018 20:48
·
0
#19
Posted 07 March 2018 - 07:03
utopium, on 06 martie 2018 - 22:45, said:
E doar cel mai popular motor actual al celei mai mari firme din lume |
#20
Posted 07 March 2018 - 07:31
Tind sa iti dau dreptate, dar constat ca unele cu vechime de un an si 15000 km sunt mai scumpe decat varianta lor noua, cu rabla.
Am un presentiment ca rabla de anul asta va fi un mare fas: daca introduc itp valabil pt rabla casata, cred ca vom asista la dublarea tichetului (pt cei care nu au rable). |
#21
Posted 07 March 2018 - 07:45
atupi, on 07 martie 2018 - 01:44, said:
Nu am condus până acum cu Cvt, e chiar așa ciudat? Poate fac un test drive că m-ai făcut curios Dar neavand viteze fizice, daca o lasi in Drive si accelerezi, n-o sa simti schimbarea vitezelor ca la o automata cu convertizor sau DCT. Fa un test drive. Daca esti in Bucuresti, recomand Asko. connectorxp, on 07 martie 2018 - 03:54, said:
Poti incerca Megane 4 GT, beneficiaza des de promotii si o scoti pe la 22.000 cu pilot adaptiv, faruri LED, Heads-Up Display, sistem audio BOSE cu tableta de 8.7" si cutie automata EDC7. In tarile vestice poti avea echiparea Intens cu motorul Energy 140 si cutie EDC/manuala cu aceleasi dotari, fara pachetul sport care implica sasiu 4Control, amortizoare adaptive si o tinuta de drum mai ferma decat modelul de baza. Megane GT arata f bine si, tinand seama de motor si dotare, are un pret bun. Numai sa aiba la test drive, desi cred ca in Bucuresti gasesti pe undeva. |
#22
Posted 07 March 2018 - 09:15
daniMMM, on 07 martie 2018 - 07:03, said:
Cel mai popular motor actual este 2.0 tdi cu bune si rele,eu unul nu mi-as lua un motor nou si nici noua nu mi-as mai lua.Am avut deja doua noi.Una la un an,in garantie,la 10-15.000 km,ar fi alegerea mea,dar fiecare cu gusturile lui. |
#23
Posted 07 March 2018 - 09:25
#24
Posted 07 March 2018 - 09:39
atupi, on 06 martie 2018 - 20:48, said: Din aceeasi categorie a compactelor am mai condus un Focus 100cp benzinar care mi-a placut f mult ca dinamica dar care insa nu mi-a placut la calitatea materialelor interioare si avea un zgomot de rulaj cam mare ptr gusturile mele. De care Focus era, mk 3 sau mk3 facelift ? La ultimul s-a imbunatatit considerabil insonorizarea. Au marit pana si grosimea geamurilor. Eu l-am cumparat tocmai fiindca mi s-a parut cea mai buna insonorizare. din clasa sa. |
#25
Posted 07 March 2018 - 09:47
Nu vezi ca omul vrea interior de Mercedes la pret de octavia. Nu o sa gaseasca asa ceva. Ramane doar golful, dar si ala cu dotari medii.
Asiaticele sufera la capitolul materiale interior, singura masina care e peste golf la interior e Peugeot, dar e praf longtherm, reprezentanta de caca si pret mic de revanzare. Totodata la automate nu au performanta. Uita te la test drive sau review uri sa vezi ca cine conduce Megane gt zice ca trage bine dar zici ca are 150 cp. La putere feel la condus si cutie automata, vag este de neegalat, vb de feelingul condusului. |
#26
Posted 07 March 2018 - 14:27
Ford4, on 07 martie 2018 - 09:39, said: De care Focus era, mk 3 sau mk3 facelift ? La ultimul s-a imbunatatit considerabil insonorizarea. Au marit pana si grosimea geamurilor. Eu l-am cumparat tocmai fiindca mi s-a parut cea mai buna insonorizare. din clasa sa. Era fabricata in 2016 daca retin bine |
#27
Posted 07 March 2018 - 14:42
Arunca o privire la Alfa Giulietta, e o mașină ajunsa la maturitate, fără probleme deosebite de fiabilitate, plus ca are niște motoare foarte interesante.
|
#28
Posted 07 March 2018 - 17:00
Ex. Vag - cand au introdus CR, au bulit axul pompei de ulei, vanzarile au inceput in mai 2008, problema au remediat-o in nov 2009, in fabricatie. Nu au acceptat niciodata problema pe garantie.
Deci da, motorizare noua Vag � Deenman, on 07 martie 2018 - 09:47, said: La putere feel la condus si cutie automata, vag este de neegalat, vb de feelingul condusului. Mi-au dat lacrimile. Da, Vag este destul de inovativ si performant in segmentul lui, dar cu pretul cel mai mare. Acuma nu stiu, sa ne dam cu un Stinger zic. Cine s-a urcat in Sportage a cam tacut din gura. Sau incercam un Cx5, cred ca nu tusim. |
|
#29
Posted 07 March 2018 - 19:40
atupi, on 06 martie 2018 - 20:48, said:
Din aceeasi categorie a compactelor am mai condus un Focus 100cp benzinar care mi-a placut f mult ca dinamica dar care insa nu mi-a placut la calitatea materialelor interioare si avea un zgomot de rulaj cam mare ptr gusturile mele. atupi, on 06 martie 2018 - 20:48, said:
Bottom line: cred ca doresc o compacta noua, cu cutie automata, musai benzinara cu o insonorizare f buna si echipare de asemenea peste medie (faruri led, pilot adaptativ, scaune incalzite, sistem multimedia care sa sune bine) Producatorul impacheteaza componentele, isi pune amprenta personala asupra masinii (calitatea materialelor, tren de rulare, spatiu interior, garantie samd) si o vinde ca propriul produs. Ca una are portbagaj de de 400 de litri, alta are mai mult loc pentru pasageri. Una are materiale mai bune la interior, alta se conduce mai bine. Una ofera tehnologie mai multa, alta garantie 7 ani... Eu unul nu stiu un model/producator care sa ofere in clasa asta combinatia perfecta de spatiu/calitate/performante/pret. In plus, in functie de perioada in care te uiti, e posibl ca alte masini sa iasa un pic un fata pentru ca tocmai au primit un facelift sau o generatie noua, dar sunt ajunsi din urma in 2-3 ani de alti producatori samd. Asa ca eu as bate dealerii si as face test drive cu fiecare model, as cere oferte si configuratii si la final as alege-o pe cea care mi-a "gadilat" instinctul in cel mai bun mod. P.S: inainte insa as verifica problemele cunoscute ale marcilor (e.g: e plin net-ul cu povesti horror despre cutiile DSG cu 7 trepte si ambreiaj uscat ale grupului VAG). |
#31
Posted 07 March 2018 - 20:02
cu ala de 150 cp nu o sa ai consumurile mele. Are alta turbina, internele la fel.
|
#32
Posted 07 March 2018 - 20:04
atupi, on 07 martie 2018 - 19:43, said:
Motorul VW 1.4TSI de 150CP este acelasi cu cel de 125CP pe care il are si @deenman pe Seat sau sunt diferente majore?? Daca este CHPB e fara dezactivarea cilindrilor iar daca e CZDA e cu dezactivarea cilindrilor. Ma refer la 1.4 TSI 110KW |
#34
Posted 07 March 2018 - 20:59
Motorul meu este CMBA.
Pistoanele si toate internele din motor sun acelasi ca si pe motorul cu ACT (dezactivarea cilindrilor). Diferenta de CP o ai din turbina in principiu, din amestecul aer/benzina. |
#35
Posted 07 March 2018 - 21:35
@overseas nu stau de vorba cu oamenii care afirma ca Sportage sau cx5 sunt masini care stau bine, alea sunt niste abominatii create pentru ce vrea piata la momentul actual, o strutocamila de suv (care oricum e fix zero in offroad) care nu are aerodinamica buna, nu are consumuri bune, si care oricum nu sta bine deloc pe sosea. Daca vrei sa vorbim de jeep-uri si suv-uri adevarate o facem, de la Touareg in sus, nu la cutiutele alea cu 4x4 electronic.
Mai sunt cativa oameni pe forum care isi cumpara porcaria de Ateca 4x4 si apoi se plang de ce le consuma asa de mult? 8 afara- 12 in oras, pe bune.... Edited by Deenman, 07 March 2018 - 21:35. |
#36
Posted 07 March 2018 - 23:14
tatalor51, on 07 martie 2018 - 07:45, said:
Megane GT arata f bine si, tinand seama de motor si dotare, are un pret bun. Numai sa aiba la test drive, desi cred ca in Bucuresti gasesti pe undeva. AutoCobalcescu sunt singurul showroom Renault certificat Renault Sport din Romania, au la drive-test Clio RS Trophy si Megane GT 1.6 TCe, nu am vazut varianta 1.6 dCi, ambele automate. Edited by connectorxp, 07 March 2018 - 23:14. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users