Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Crossover sau SUV la 20000 euro?

- - - - -
  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#181
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,111
  • Înscris: 09.01.2007
NU contraziceti omul cu pistolul care da flash la cotete pe roti, iti dai seama in ce univers interesant traieste.

#182
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Posted Image

#183
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Exista SUV-uri si SUVuri, fiecare cu destinatia lui. Pun la pariu ca un X5M/X6M sau Porche Cayenne ar putea schimba parerea multora despre SUVurile cu comportament slab pe curbe :) Nu mai zic ca daca e un pic ud pe jos nu te tii nici dupa un Touareg de 2.2 tone pe drumuri ca Dealul Negru decat daca ai masina cu valente sportive, iar un Passat normal, Octavia si eventual un BMW 320d masini uzuale de raiseri nu intra la valente sportive. :)

#184
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Exemplele date de tine intra usor in categoria suvuri adevarate. Cele de care se discuta aici si sunt ridicate in slavi intra in categoria CUV (suv low cost, prost facut, ieftin) sau cotete cum le spun eu.

Daca intrebi un om normal de ce si-a cumparat un Kia Sportage la 22.000euro fata de o masina normala, nu o sa stie sa-ti raspunda. Si chiar daca o sa-ti raspunda, cu avantaje, majoritatea sunt total gresite, pentru ca aceasta clasa de masini nu exceleaza la nimic, nici macar la capitolul siguranta in plus, asa cum au impresia unii. Esti taxat mai mult, si primesti mai putin ori la fel, de asta nu sunt eu de acord cu idea de cotete. Consuma mai mult, aerodinamica mai slaba (iei piciorul de pe acceleratie si vezi ce se intampla), masa proprie mai mare, deci franare mai slaba decat o masina normala, anvelope mai scumpe pentru ca suv, spalare mai scumpa pentru ca suv, instabilitate la viteze ridicate in curbe, loc de depozitare si in habitaclu similar cu o masina din clasa D ori sub de cele mai multe ori. Nu de multe ori am vazut portabagaj de hatch pe suvurile astea noi.

Avantaj: pozitie mai inalta la volan, woah, nais, poate trebuia sa va faceti soferi de tir, ca sa conduceti dintr-o pozitie inalta.

Edited by Deenman, 11 April 2018 - 13:03.


#185
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,111
  • Înscris: 09.01.2007

 Deenman, on 11 aprilie 2018 - 13:02, said:

Exemplele date de tine intra usor in categoria suvuri adevarate. Cele de care se discuta aici si sunt ridicate in slavi intra in categoria CUV (suv low cost, prost facut, ieftin) sau cotete cum le spun eu.

Daca intrebi un om normal de ce si-a cumparat un Kia Sportage la 22.000euro fata de o masina normala, nu o sa stie sa-ti raspunda.

Tu ai o problema cu ce numim SUV si aici pot fi de acord cu tine. Si zici ca pui tu pe Dealul Negru un Taureg cu un Sportage, cu raport motorizare/masa similare sa se intreaca ? Eu zic ca Taureg ia tzeapa. Nu vorbesc aici de varful de gama in echipare Taureg, ci echipari similare. Asa cum isi ia tzeapa de la multe sedane. Reductorul nu te lipeste de sosea.
Dupa aia ai mai multe probleme unde bati campii. Indiferent cum numesti un Sportage (SUV/ CUV/ cotet), avantajele fata de un sedan sunt: garda, spatiul interior (cel putin pe inaltime), design aka lifestyle (aka "fitze") - sunt foarte multi reticenti la break-uri. Pe urma, faptul ca un utilizator normal nu poate sa-ti dea argumente nu inseamna ca acestea nu exista; un baiat mai putin tehnic poate sa experimenteze avantajele fara sa le poata analiza.
Un Sportage awd incepe pe la 24k si ai un all rounder pentru cei care asta doresc.

Edited by overseas, 11 April 2018 - 15:18.


#186
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Exact asta poate fi suv-ul sau cuv-ul:allrounder. Nu masina sport.
Vorbind de masina sport, desi la 125 de cai numai sport nu e, Deenman tii minte cat de mult te-ai plans de confort?

Edited by uhu10uhu, 11 April 2018 - 15:28.


#187
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Confortul parca era in sedane, nu in suv-uri !

#188
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,111
  • Înscris: 09.01.2007
De aia se cand suvurile, s-a saturat lumea de confort.

#189
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Se vand pentru ca vecinii sa creada ca v-ati luat un Mercedes G klasse, cand defapt v-ati luat o masina ieftina, cu multe dezavantaje, care se devalorizeaza exagerat de rapid. La noi se cumpara inca masini pentru aparente, pentru statut social, nu din nevoie, nu se cumpara masina dupa prioritati. Pacat, ce sa zic, insa daca voua va place treaba asta, e foarte bine.

Eu nu inteleg absolut deloc, trendul de a cumpara o masina supraevaluata, o compacta inaltata (ca defapt asta e Sportage, dar si altele din clasa ei) sa o folosesti in oras 60-80% din timp, si rareori sa mai iesi afara cu ea. Masinile astea nu au fost gandite pentru asta, unii inca traiesc cu impresia ca suvurile astea sunt facute sa urci bordurile din oras cu ele, sau sa parchezi cu japca pe spatiul verde.

Comparatia de feel la condus, este oarecum similara cu un Logan, slab aerodinamic, care consuma mult, are frane proaste din cauza greutatii (suvului)  comparat cu o masina de 1300kg sunt proaste franele, si are punctul de greutate sus, are ruliu mai mare decat o compacta, si toate astea ca sa ce? sa platesti 5000-8000euro in plus pentru a urca o bordura, a trece peste 2-3 sleauri de gheata prin oras iarna, si pentru o vizibilitate mai buna. Eu nu inteleg asta. sorry.

Sa va dau un exemplu, daca as fi un om care merge des pe drumuri fara asfalt (deci pe drumuri de padure, pietris, bolovani, poate merg des la munte, la traseu, ma catar, sau zbor cu parapanta, sau merg sa culeg ciuperci) as da fara nici o problema banii pe un Duster (probabil nu l-as cumpara nou, din cauza devalorizarii, insa l-as cumpara la 1 maxim 2 ani vechime cu garantie).

Daca as fi genul de om care face naveta in oras (am stat 4 ani in Buc) mi-as lua o masina mai normala, care sa consume relativ ok, sa parchez usor, iar in vacante m-as duce cu avionul +rent a car - gen Grecia. In vacantele de 2-3 zile m-as duce cu masina aia de o folosesc eu in oras, ceva mic, clasa mica pana la compacta, o asltfel de masina costa 8000 (renault Clio estate de ex) pana la 15.000euro (kia ceed sau Hyundai i30, sau mai ieftin Opel astra).

Dar ca sa dau 20.000euro+ pe un sportage ca sa fac ce cu el?! sa trec peste niste bulgari de zapada odata pe an in oras? sau sa am impresia ca ies din zapada inalta? fata de un 4x4 veritabil e praf masina, nu te ajuta cu nimic. Dejeaba are 4x4 daca nu ai anvelope de top pe ea, dejeaba ai anvelope de top daca nu stii sa conduci o masina, soferul face mult mai mult decat sistemul 4x4.

Suvurile sunt ceva trendi, overrated, scumpe, asta se cere momentan, masini mici, low cost, inaltate, care sa-ti ofere un alt statut social (aparent), nu e tot una sa te dai jos dintr-un sportage, ori dintr-un hyundai i30...nu?lol

Edited by Deenman, 11 April 2018 - 22:57.


#190
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
aberezi atat de mult incat mi-e lene sa si explic. Vezi ca suv urile astea nasoale se vand peste tot in lume, nu doar in Romania. Suv e si Sportage si Tiguan si x3 si glc si ateca. Ai mers cu vreun suv mai rasarit? Cu siguranta nu daca sustii ca are frane proaste, nu ia curbe si e inconfortabil. Frustrarea e mare, mai e unul baston care zice ca masinile putenice sunt inutile, cele mai bune fiind ce are el adica alea de 80 de cai.

#191
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cavaliere , rastalmacesti cum iti place tie , nu meriti prea multa atentie . Nu am sustinut ca ar fi proaste masinile cu cai multi , am zis ca indiferent cati cai are masina , pot sa o conduc pe oriunde , indiferent ca merg la munte sau la mare , fara probleme . Si  da , eu pot sa merg si cu un suv cu 80 de cai , tu in schimb nu poti , ca iti trebuie 150+ caluti ...

 Deenman, on 11 aprilie 2018 - 22:37, said:

Suvurile sunt ceva trendi, overrated, scumpe, asta se cere momentan, masini mici, low cost, inaltate, care sa-ti ofere un alt statut social (aparent), nu e tot una sa te dai jos dintr-un Sportage, ori dintr-un Hyundai i30...nu?lol
Suv-urile imi plac ca nu ma dor genunchii la intratul si iesitul din masina . N-as mai cumpara trompete cum ai tu , niciodata , poa sa fie cu 700 CP si sa coste 10 mii de euro . Statutul e doar in imaginatia ta care sufera ca nu-ti permite un suv Posted Image

Edited by Baxon, 12 April 2018 - 00:10.


#192
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Eu sunt curios daca cei peste 80% care isi ia suv-uri fara 4x4 mananca si micii fara mustar !


Edited by M0sGerila, 12 April 2018 - 05:59.


#193
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
E cum ziceți voi.

Edited by Deenman, 12 April 2018 - 07:29.


#194
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Aia e da lux, pentru mers cu masina are o intreaga flota, numarasem vreo 5-6 , cred ca e pocait ca numai la aia ce e al " fratilor" e si al tau !

#195
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,111
  • Înscris: 09.01.2007
Kia sau Mazda pentru statut social ?! De unde le mai scoateti...
Dap, e clar ca nu ati condus jucariile.

#196
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
SUV pt aparente, iar stalcesti cuvintele? nu e tot una sa te dai jos dintr-un "jeep" low cost sau dintr-o compacta gen golf sau Hyundai i30/kia ceed.

#197
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005
incearca cu miere, poate se mai indulcesc strugurii.

se vede ca nu te-ai urcat intr-un Sportage si intr-un ceed sa vezi diferenta. Suv-ul il iei pentru spatiu, are cel mai mare spatiu intr-o coaja cat mai mica.
cate masini din clasa C au portbagaj de 500l intr-o lungime <4.5 m + spatiu interior sa stea comozi 5 persoane. Iar diferenta de pret intre CUV si compacta este mica in jur de 2-3000 de euro.

#198
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Woah, nu am stiut, mersi ca mi-ai zis.

Sa-mi areti diferenta aia de 2000-3000euro. Si spatiu pe latime (nu ma intereseaza spatiul pe inaltime, sunt dwarf).

http://www.kia.ro/showroom/ceed
http://www.kia.ro/sh...om/kia-sportage

There's 466 litres of boot size with the seats up – more, in terms of boot space dimensions, than the Mazda CX-5
Kia ceed= 380 litri, golf 385 litri, leon 390 litri.

Woah aia 80- de litri diferenta o sa-mi permita sa car foarte multe chestii in plus, inclusiv un caruciur la copilului.

Avem pareri si asteptari diferite de la o masina. Permite-mi sa am o parere diferita de a ta, argumentata, ca mai arunc niste pastile de trollism asta e altceva, sunt doar niste glume.

Edited by Deenman, 12 April 2018 - 10:20.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate