Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
AUDI Q7 3l TDI QUATTRO TIPTRONIC 2017
#613
Posted 13 March 2018 - 20:57
Am fost cateva zile in DE si am rezervat la Sixt un 5-ar Touring. Nu aveau si ca un facut mi-au dat un A6 Avant. M-ar fi bucurat mai mult 5-arul sau un E sa pot sa fac comparatie cu A6, dar asta a fost. Ce m-a surprins pentru o masina de inchiriat este ca avea motorul de V6TDI 272 CP AT si quattro, mai era si full option (piele, Bose, trapa, incalzire scaune spate, head display, sisteme se siguranta de tot felul), cred ca sarea de 85 K pret de lista.
Chiar daca eram obisnuit cu fierul din ograda, fiind pe autobahn am avut ocazia sa experimentez mai mult (cu a sotiei nu am iesit din tara). Viteza max. 240 si se mai ducea probabil pana la limitarea de 250. ce m-a incantat ca era lipita de sosea si daca nu erai atent ziceai ca n-ai mai mult de 180. Mai mersesem cu A4-ul acum vreo 8 ani cu vreo 235, foarte OK si aia, dar fiind mai mica nu minimaliza senzatia ca asta. Daca aici nu am folosit niciodata adaptive cruise control ca ma enerveaza, acolo am mers o bucata buna (30-40 km) fara sa ating frana (mai bagam piciorul in acceleratie din cand pentru demaraj mai rapid). Am pus-o pe 180 si go. La a sotiei nu am head display si nu mersesem niciodata, mi-a placut maxim. Viteza, navigatie, atentionari, totul pe parbriz. Chiar benefic ca sa nu-ti mai iei ochii de la strada si sa cauti prin bord informatiile. |
#614
Posted 13 March 2018 - 23:01
Hello!!!
Acum ca vremea e de-a dreptul primavaratica se schimba datele de consum. Nu mai merge motorul in gol sa se incalzeasca si consuma mult mai putin. In rest e totul ok. Poze la dus si la intors. Normal ca la intors, traversand tot centrul la ora de varf se face un consum mai mare. Attached FilesEdited by m6d, 13 March 2018 - 23:05. |
#615
Posted 14 March 2018 - 00:10
@mufasa ai avut C7 facelift închiriată. Proiectata acum minim 8 ani. Îți dai seama cum e cea actuală?!
@m6d in 3 luni ai cam ajuns din urma km făcuți cu Yaris. Am zis că nu sunt fan suv-uri dar sg lucru bun la X5 pe care l-am avut de serviciu era că se putea parca foarte ușor într-un loc aproape cat mașină. Cum e la Q7? Te ajuta în oraș? |
#616
Posted 14 March 2018 - 07:26
bobalex18, on 14 martie 2018 - 00:10, said:
@mufasa ai avut C7 facelift închiriată. Proiectata acum minim 8 ani. Îți dai seama cum e cea actuală?! Cea noua, ..., o generatie mai noua ! De aia as fi vrut 5-ar sau E ca sunt cu 5-6 mai proaspete, sa vad diferenta. |
#617
Posted 14 March 2018 - 08:22
A6 nou săptămâna trecută a fost prezentat. In toamna o sa fie pe stradă (cred)
|
#618
Posted 14 March 2018 - 17:50
Salutare.
Eu in oras nu merg foarte mult, am parcarea mea mare la birou si acasa insa prin oras merg mai cu grija si probleme sunt mai mult la parcarea laterala ca e ff lunga 505cm...pe latime e ca orice suv mare , peste 2 mt. Azi am avut o stare de total zen si am incercat sa merg hybrid style si iata rezultatUl la intoarcerea de la lucru. Nota bene - remea era calda si am mers fara clima, avand panoramicul deschis...mare senzatie. Punctul de minim consum a fost la 5,5% insa dupa aia am inceput sa urc un deal sa ajung in centru si fiind bara la bara tot drumul dupa aia...a crescut. De mentionat ca am mers foarte lin, condus preventiv, evitat oprirea totala a masinii, folosit inertia, puls &glide...exact ca la Toyota. Attached Files |
#619
Posted 14 March 2018 - 23:58
Vezi că vei fi numită persoana non-grata de comunitatea care susține stupidus/hibridus/penibilus.
Aștept să-mi spui cum se schimba mașina când vei monta cauciucurile de vară |
#620
Posted 15 March 2018 - 00:27
Nu te supara ca te intreb, dar ti.ai pus vele la masina si mergi numai cu vant din spate, de ai asa consumuri? 😂
|
#622
Posted 15 March 2018 - 10:03
Mai pun si eu un pic de paie pe foc, dar viteza medie de 40km/h nu e de mers in oras. Oricum, consumul urband e imposibil de comparat daca nu il faci cu acelasi stil de condus, unul in spatele celuilalt in aceleasi conditii. C'mon, gasiti un traseu de 14km in Bucuresti pe care sa-l faci in 28 de minue dimineata Sa fim rezonabili, hibridele consuma mai putin decat motoarele pe benzina de aceeasi putere si, comparativ cu dieselul, depinde. Eu inca pariez pe hibrid in trafic start-stop de oras.
|
|
#623
Posted 15 March 2018 - 10:07
inițiatorul are și hibrid și poate face astfel de comparații, care nici măcar nu îți au locul aici. dar poate apreciați faptul că a obținut un astfel de consum cu un motor de 3.0 și 270 de cai....
ideea era că orice mașină cu un stil de condus „zen” are un consum foarte mic/bun. |
#624
Posted 15 March 2018 - 10:19
bobalex18, on 15 martie 2018 - 10:07, said:
[...]poate apreciați faptul că a obținut un astfel de consum cu un motor de 3.0 și 270 de cai... ideea era că orice mașină cu un stil de condus „zen” are un consum foarte mic/bun. figo1988, on 15 martie 2018 - 10:03, said:
[...]dar viteza medie de 40km/h nu e de mers in oras[...] Edited by buntzi, 15 March 2018 - 10:20. |
#625
Posted 15 March 2018 - 10:31
buntzi, on 15 martie 2018 - 10:19, said:
Depinde de oraș chief. Mie unul nu mi se pare normal să consideri "oraș" doar dacă crăpi în trafic. Sunt orașe mai bine gestionate și orașe mai prost gestionate. Nu de alta, dar standardul ăsta de "oraș" depinde foarte mult de nevoile celui care face afirmația. Când discută pe topicul despre localitatea mea de reședință, 99% din persoane zic despre "orașul ăla" nu despre țară sau altceva. Și în mare proporție chiar au dreptate, e un oraș-stat. Dar dacă pun eu poză cu viteză medie de 54km/h în același oraș, brusc nu mai e valabil pentru că "da bă da' acolo se merge mai mult pe autostradă". A cui e vina că unii au făcut cam toate drumurile să arate și să funcționeze ca niște autostrăzi iar alții nu? Nu, dar de asemenea e irelevant sa compari consumul meu de 22l/100km in oras, la o viteza medie de 15km/h cu un consum de 5l/100km la o viteza medie de 40km/h. Sau, mai corect spus, e irelevant sa compari incercand sa aflii ceva despre cele doua masini. Si demonstratia e f simpla, intreaba-l pe cristimate cu ce consum ajunge la birou dimineata. Motor mai mic al aceleiasi marci, masina semnificativ mai usoara. Consum cu vreo 50% mai mare decat cel postat aici. Eu am mai spus, am un prieten bun cu Lexus de aproape aceiasi putere cu masina mea (365CP eu si vreo 340 el) si ii consuma la 1/2 aproape. PS: Pe mine mai mult ma frustreaza ca e traficul asa lejer pe acolo Edited by figo1988, 15 March 2018 - 10:38. |
#626
Posted 15 March 2018 - 10:34
Am scris EXACT acelasi comentariu pe care prietenul lui cristimate l-a facut cand am postat consumul la masina mea. Am vrut sa vad daca aplicati dubla masura si ati picat cu brio testul. Iti multumesc cristimate ca l-ai catalogat pe prietenul tau asa cum este. Iti dezaprob limbajul, dar va caracterizeaza atat de bine...
|
#627
Posted 15 March 2018 - 11:00
figo1988, on 15 martie 2018 - 10:31, said:
[...]e irelevant sa compari incercand sa aflii ceva despre cele doua masini[...] Cred totuși că jurnalul lui m6d nu e locul potrivit ca să continuăm asemenea discuție. Cert este că el scoate consumuri tip "pipetă" dintr-un ditamai motorul și mișcând 2 tone de mașină. Astea sunt faptele. edi10000, on 15 martie 2018 - 10:34, said:
Am scris EXACT acelasi comentariu pe care prietenul lui cristimate l-a facut cand am postat consumul la masina mea. Am vrut sa vad daca aplicati dubla masura si ati picat cu brio testul. Iti multumesc cristimate ca l-ai catalogat pe prietenul tau asa cum este. Iti dezaprob limbajul, dar va caracterizeaza atat de bine... MembruAnonim, on 15 martie 2018 - 09:44, said:
Daca tu esti prost nu înseamnă ca toata lumea e la fel )) Edited by buntzi, 15 March 2018 - 10:53. |
|
#628
Posted 15 March 2018 - 11:07
buntzi, on 15 martie 2018 - 11:00, said: This is not the way to do it mate... asa e, ai perfecta dreptate... dar cred ca am mai zis: eu nu sunt un bun crestin, mesaje de 2 bani primesc raspunusuri pe masura, de 1 ban jumate! nu o sa intorc niciodata obrazul daca ma plesnesti, o sa dau cu parul. asta e... sa se obisnuiasca, cum zicea bill gates viata nu e un fairytale, e o lupta continua de supravietuire! figo1988, on 15 martie 2018 - 10:31, said:
Nu, dar de asemenea e irelevant sa compari consumul meu de 22l/100km in oras, la o viteza medie de 15km/h cu un consum de 5l/100km la o viteza medie de 40km/h. Sau, mai corect spus, e irelevant sa compari incercand sa aflii ceva despre cele doua masini. Si demonstratia e f simpla, intreaba-l pe cristimate cu ce consum ajunge la birou dimineata. Motor mai mic al aceleiasi marci, masina semnificativ mai usoara. Consum cu vreo 50% mai mare decat cel postat aici. corect: si cu Audi si cu BMW sar de 9% zilnic pe dus si viteaza medie este intre 15-18 km/h ambele zic ca in oras fac sub 6% iar cu golful 7,7% (daca imi aduc aminte) dar era un treaseu un pic modificat, nu mult... Edited by MembruAnonim, 15 March 2018 - 11:07. |
#629
Posted 15 March 2018 - 11:25
parcă Bucureștiul era cea mai aglomerată/infectă capitală europeană, nu? deci consumul e clar că o să sară rău din grafic. cristimate locuiește și unde nu trebuie, eu am consum mult mai bun.
faptul că figo este nemulțumit de consumul lui față de un lexus iar este o altă discuție cu foarte multe variabile. dacă mașina îți consumă 25l/100km o lași în parcare și iei taxi, metrou etc. Am crezut că mașina ai luat-o din orice alt considerent diferit de consum. la un q7 să obții un consum ca cel postat de m6d, este extraordinar (a aplicat tehnica de condus „zen” dar totuși). nu este un consum pe termen lung sau mai știu eu ce ci doar a demonstrat că se pot obține consumuri fff mici cu o mașina mare care are un motor potent. să nu uităm că a făcut un test de consum și yaris/q7 pe temperaturi scăzute și yaris a consumat ENORM. Pe inițiator chiar nu cred că îl interesează + 2/3 l/100km în oraș, mai degrabă să îi mulțumim că oferă niște informații valoroase (nu bălării ca alții) Nu e vorba că se compară mere cu pere sau mai știu eu ce altă plăcintă cu fructe și faptul că tehnologia modernă a avansat enorm, chiar față de acum 4 ani. |
#630
Posted 15 March 2018 - 11:44
bobalex18, on 15 martie 2018 - 11:25, said:
faptul că figo este nemulțumit de consumul lui față de un lexus iar este o altă discuție cu foarte multe variabile. dacă mașina îți consumă 25l/100km o lași în parcare și iei taxi, metrou etc. Am crezut că mașina ai luat-o din orice alt considerent diferit de consum. Pai nu, dar discutia se invarte si in jurul eficientei hibridului. Si raspunsul e ca, la puteri echivalente, hibridul va consuma semnificativ mai putin in trafic de tipul start-stop. Asta am si vrut sa arat cu nenea cu Lexus. Motiv pentru care si CLS AMG este acum hibrid si multe alte modele nemtesti premium si chiar hyper-caruri (Mercedes Super One de exemplu). Daca era o tehnologie atat de rea, de ce ar fi inceput toti (inclusiv cei care s-au indoit la inceput) sa investeasca in ea? Altfel, ce ar fi de discutat? Ca o masina condusa extrem de atent poate avea consum bun? Credeam ca am depasit nivelul asta |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users