Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

AUDI Q7 3l TDI QUATTRO TIPTRONIC 2017

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1201 replies to this topic

#1
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
Din prea multa nerabdare pornesc acest topic cu cateva zile inainte de a-mi ridica masina din reprezentanta. Din pacate actele astea de leasing devin din ce in ce mai complicate.
  Oricum, marti imi ridic masina ....care deja e gata de livrare.
   Mi-am umplut timpul cu gasirea urgenta a 4 gume de iarna 285/45/20 care se vor monta maine.....cam gol in oferta la asa dimensiune si asa tarziu.
   Cateva detalii despre masina:
   - argintiu metalizat
3litri diesel 272cp/ 600Nm
Tiptronic 8  trepte
Quattro permanent
Suspensie pneumatica reglabila.
Trapa panoramica Open Sky
Adaptive Cruise Control& lane assist
Traffic assistant
Interior piele si scaune fata cu memorie
All wheel steering
Soft close
Bose 3D 558w
Audi virtual cockpit
Navigatie MMI plus Touch
Camera retro plus senzori
Geamuri fumurii spate
Jante 20
Masina a fost pe stoc, ultima bucata si data fiind data foarte tarzie....discountul a fost absolut urias, pretul de lista 70663 euro+TVA  iar final a fost 53900+TVA.
In plus, am facut buy back cu un ML 350 diesel din 2013, pe care am primit un pret corect, mai bun decat la Mercedes !!!!!!! fapt care m-a facut sa parasesc brandul MB  cu un gust amar, mai ales ca rata de devalorizare a unui mercedes a devenit penibila. Sper ca Audi sa dezamageasca mai putin.
   Cand am finalizat cautarile am ramas pe masa cu: Lexus RX 450h , Jeep Grand C summit, Mercedes GLE 250diesel, BMW X5 25diesel Xdrive si Volvo XC 90 D5 Momentum.
    Pe rand au picat Lexus - 460 litri portbagaj.....cam singurul lucru de reprosat...+navi de cacao
- Jeep GC dotat cu de toate dar cumva agricultural pe langa restul...plus finisaje si condus sub medie
- BMW X5 - un motor de cacao pe o caroserie grea cu suspensii pe arc si confort mizerabil, totul la un pret mai mare ca Audi, desi era tot pe stoc!!!!....basca nu avea nimic din ce optionale are Audiul...ar fi urcat la 75000
- GLE 250 diesel 4matic- la aceiasi bani iesea configurat de la zero, cu dotari multe dar fara panoramic si audio premium, in plus venea  prin martie 2018 , cu cateva luni inainte de a aparea noul model...cu o noua devalorizare.....basca 1000euro mai putin la buyback. Adio MB.
- la final am lasat cel mai apropiat concurent, Volvo XC 90 D5 Awd Momentum, configurat de la zero cu tot ce vroiam pe el, avea in plus camere parcare 360 si incalzire scaune  spate, integrare apple carplay si piele ambra. Nu avea Panoramicul si cele4 roti directoare, nici motorul v6....si era la acelasi pret cu Audi.
  In final, am renuntat la Volvo din cauza ca mi-au dat 3000 euro minus la buyback, urmeaza sa nu mai aiba dealer la Cluj, multe rapoarte de probleme tehnice, calitatea la interior ca si confortul la condus mult sub Audi.
    Hotarator a fost un drive test cu Audiul unui prieten , care m-a lasat fara replica la cel mai important capitol pt mine la o masina: confortul.
    Venind de pe un ML 350 diesel airmatic...ma gandeam ca nu voi gasi masina mai fina la mers ca ML.....doamne cat m-am inselat....Audi e ca si covorul fermecat....persan !!!! fata de un covor de la tara....iar motorul cred ca e cel mai fin diesel pe care l-am condus.
   Astept cu nerabdare sa iau masina si sa fac primii km, dupa care revin cu primele impresii.

Cateva poze

Attached Files



#2
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Credeai că scapi de mine. Felicitări pt alegere și sa fii mulțumit de mașină

#3
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009
Faina jucarie! S-o stapanesti sanatos!

#4
emix1

emix1

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 06.05.2016
Foarte misto masina, s-o conduci cu placere! :)

Unde e @Kroghy sa-i ureze bun venit printre cei cu masini premium adevarate, cu motor amplasat longitudinal?   Posted Image

#5
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Dețin ML si ocazional mai am placerea sa conduc si Q7.
Personal nu m-a dat pe spate diferența, poate ca din cauza caci eu am pe ML full pachet.

#6
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Felicitari pentru achizitie, ai facut o alegere buna.

#7
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Noul Q7 este mult peste versiunea trecuta, iar pretul de achizitie e excelent.

Despre suspensiile de la X5 gresesti.
Stiu ca ML avea suspensii pe perna de aer (crappy).
Audi sunt mai bune suspensiile, dar nu mult mai bune. Pe Cayenne sunt excelente.
Ce vreau sa iti spun este ca suspensiile mai clasice de la X5-ul actual sunt cam la acelasi nivel de comfort cu cele pe perna de aer, dar fara a avea rau de mare Posted Image

Pe scurt, tinuta de drum a unui X5 e mult mai aproape de unui sedan, decat de a unul suv clasic, mai ales cand vorbim de ML sau Q7.

#8
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Bravo, o masina de vis.

Edited by Kroghy, 17 December 2017 - 08:31.


#9
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,576
  • Înscris: 11.06.2010
M-am uitat pe net ... Consum urban 6.2 , mixt 5.7  Chiar asa sa fie ? WTF

#10
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Inmulteste acele valori cu 2 ca sa fii mai aproape de realitate. Motor de 3 litri si aproape 300 de cai.

Edited by Kroghy, 17 December 2017 - 09:12.


#11
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bobalex18, on 17 decembrie 2017 - 00:47, said:

Credeai că scapi de mine. Felicitări pt alegere și sa fii mulțumit de mașină
Ba din contra.
Ma bazez pe experienta ta de audist...ai deja vechime!!

#12
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,576
  • Înscris: 11.06.2010
Nu era vorba ca se introduc ceva teste noi ca sa inlocuiasca testele astea de dau cifre absolut fantasmagorice ? M-am uitat pe yutube la un test real de oras  si a consumat 15 % ...

Edited by Handicarpati, 17 December 2017 - 09:20.


#13
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 ddaannii, on 17 decembrie 2017 - 01:32, said:

Dețin ML si ocazional mai am placerea sa conduc si Q7.
Personal nu m-a dat pe spate diferența, poate ca din cauza caci eu am pe ML full pachet.
Nu stiu ce inseamna full pachet insa si al meu ml a avut un pret de nou de  circa  89000 euro si in afara de panoramic si scaune ventilate avea cam tot ce stie Mercedes....si totusi intre l acest q7  NOU e mare diferenta  ,  izolarea fonica in habitaclu e mult peste ml, motorul este cel mai fin diesel de 3000 pe care l-am simtit, cutia este din pacate/fericire mult peste 7Gtronc, nu simti cand schimba iar despre ride quality am mers in interval de 10 minute cu cele doua masini prin oras pe traseul meu obisnuit ( si urat din cauza calitatii asfaltului) la aceeasi viteza si post sa afirm ca nu se compara cum se produce amortizarea la Audi fata de ml. In plus , caroseria Audi este mult mai compusa, mai inchegata, practic nu participa la actul amortizarii, fara vibratii sau miscari.
    Normal ca dupa ce o sa conduc cateva mii de km audiul am sa pot sa-i gasesc defectele....sper ca noi toti recunoastem ca nu exista masina perfecta....dar continuam sa o cautam!!!

 Adm, on 17 decembrie 2017 - 05:52, said:

Noul Q7 este mult peste versiunea trecuta, iar pretul de achizitie e excelent.

Despre suspensiile de la X5 gresesti.
Stiu ca ML avea suspensii pe perna de aer (crappy).
Audi sunt mai bune suspensiile, dar nu mult mai bune. Pe Cayenne sunt excelente.
Ce vreau sa iti spun este ca suspensiile mai clasice de la X5-ul actual sunt cam la acelasi nivel de comfort cu cele pe perna de aer, dar fara a avea rau de mare Posted Image

Pe scurt, tinuta de drum a unui X5 e mult mai aproape de unui sedan, decat de a unul suv clasic, mai ales cand vorbim de ML sau Q7.
  Pai mai am in firma un X5 3000 diesel din 2013 si tocmai pe condusul lui ma bazam cand spuneam de suspensii.
Varianta originala cu anvelope runflat era catastrofa absoluta pe drumurile noastre, in curbe avea tendinta sa sara de pe drum din sleaurile facute de tiruri in asfalt, am trait asta asa ca nu ma las convins de contrariu. Dupa ce am pus anvelope identice cu  cele de pe ml am avut o alta masina la care am apreciat suspensia ferma si eficienta specifica BMW dar cand vine vorba de drumuri rele, oras, canale, sine tramvai, asfalt corodat etc ...suspensia aia ferma iti citea tot ce scria pe drum...ca sa nu poti adormi  la volan.
   De acord ca la autostrada este foarte ok si fara tangajul din airmatic dar astept sa-mi fac o opinie asupra Q7.
   Subliniez ca pentru mine primordial e confortul si ca desi am auzit de “raul de masina pe perne de aer” nu l-am gasit nici o data. Ba chiar mie mi-a placut.

Despre consum nu are tost sa mai luam cifrele constructorilor ca sunt penibili.
   Masina testata de mine avea un parcurs mixt oras/extraurban jumi-juma si un consum mediu pe la 8,7% .
    In oras face 15% ( acum in sezonul rece)  si as spune ca e ok pentru Cluj si fata de ML care doar in oras ajunge si la 17-19 % pe iarna. Normal ca daca ai face 60 km continuu ( ca un taxi) ar scadea usor consumul ca ar fi motorul cald....dar nu mult.
   Oricum nu e o masina de oras!!!!!

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Mi-a zis bobalex de topicul tau. O sa il citesc si eu, nu gaseam suv urile prea utile dar de cand am condus un x4 an început sa le apreciez.

Succes!

#15
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Cutia de viteze este tiptronic sau s-tronic? Eu cred că este un dublu-ambreiaj, respectiv s-tronic.

#16
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Adm, on 17 decembrie 2017 - 05:52, said:

Noul Q7 este mult peste versiunea trecuta, iar pretul de achizitie e excelent.

Ca design pe mine nu ma incanta deloc, mult mai frumos era vechiul Q7.

#17
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011

 m6d, on 17 decembrie 2017 - 09:43, said:

Nu stiu ce inseamna full pachet insa si al meu ml a avut.....
Al meu are comfort pachet, sport pachet, off-road pachet, celelalte marunte nu le mai enumar.
Chiar si asa la pretul de care ziceai nu toate au cele trei incluse.

#18
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011

 TruculMagic, on 17 decembrie 2017 - 10:20, said:


Ca design pe mine nu ma incanta deloc, mult mai frumos era vechiul Q7.
la fel si pe mine, ma refer la versiunea facelift. m-am si dat vreo 10.000 de km cu unul, mi s-a parut o masina okish...
oricum felicitari pentru achizitie si ne vedem in trafic:)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate