Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Valoarea de piata a Tesla a depasit valoarea Ford, Nissan si Audi
#19
Posted 04 April 2017 - 13:56
Cum spuneau cei de la Electrek https://electrek.co/...-valuable-ford/
It is sure to create a debate in the auto industry and on Wall Street, but ultimately it doesn’t really matter since Tesla is not really just an automotive company anymore. It makes it difficult to look at a chart like this showing that Tesla gained 41% in value over the last 2 years while Ford lost 29% even though Tesla just announced that it lost $680 million in 2016 while Ford made $10 billion Cumva au dreptate, Tesla nu inseamna doar automobile. Pe de alta parte bravo lor ca s-au dezvoltat pe orizontala. Va fi interesant anul acesta care va fi balanta financiara si marginea la Model 3. Sa nu uitam ca Bolt se vinde in pierdere cu 9000USD la fiecare automobil https://www.bloomber...ectric-car-boom |
#20
Posted 04 April 2017 - 14:25
valoarea pe bursa nu este data de cifra de afaceri (venituri). daca tu vinzi de 100 mld USD dar mereu in pierdere, valoarea ta de piata este nula.
valoarea pe bursa este data de suma scontata a tuturor cashflow-urilor viitoare ale companiei, in perpetuitate. Care sunt cashflow-urile viitoare este o evaluare a unor actori ai pietei pe baza unor proiectii mai mult sau mai putin obiective, mai mult sau mai putin informate Edited by Dany_Darke, 04 April 2017 - 17:27. |
#21
Posted 04 April 2017 - 15:13
Pentru cine face speculatii bursiere, si e priceput, Tesla e o mina de aur pe care o fructifica.
Insa la o astfel de firma, cu cresteri si coborari mari si rapide, falimentul poate aparea peste noapte din cauza unui zvon, a unor probleme tehnice ale produsului sau a nerealizarii planulului la livrari, chiar daca are investitii si in alte domenii. |
#22
Posted 04 April 2017 - 15:19
Deci din comparatia cu Apple sa inteleg ca si aia sunt doomed si vai de ei ca au fost umflati la bursa? Tare.
Bine ar fi daca Tesla ar fi in situatia Apple. Nu de altceva, dar ar face bani si ar impune si celorlalti jucatori un standard de calitate la produse si/sau business, ceea ce ar fi in beneficiul majoritatii cumparatorilor. Pentru toti ceilalti vor exista permanent firme ca Geely, Allview, etc. Edited by Hansolo, 04 April 2017 - 15:19. |
#23
Posted 04 April 2017 - 15:54
LeopardSurd, on 04 aprilie 2017 - 13:23, said:
De ce sa-mi fac eu. E ca si cum i-as zice unui pacient al meu: laparoscopia poti sa ti-o faci si singur daca vrei mai putin invaziv. Ideea e ca se poate. Pana atunci de descurcam cu bisturiul clasic (aka. diesel si benzina). Oricum aici in Germania am auzit multi prieteni care se gandesc sa-si vanda pana in 2020 diesel-urile pe care le au. Majoritatea sunt navetisti (evident ca nu le convine ce se vehiculeaza acum despre diesel). Dar naveta o fac ei de ca. 40-100 km dus-intors zilnic. O electrica ar pica bine pentru ei. Mai ales daca ar avea garaj de alimentare proprie. Avem alte variante. Nu-s genul care-si cumpara Apple. Numai ca e pacat ca nu se investeste mai mult. Echivalentul electric al modelului T de la Ford e nevoie sa apara. Cand o sa prinda asa bine o caruta ca asta, poate sa-si cante prohodul diesel-ul pe masini personale. Imediat dupa criza, atunci cand au scazut masiv vanzarile, s-a ieftinit si petrolul, credeam ca toti constructorii ii vor da blana cu masinile electrice. Praf in ochi, cu hibride. Uite ca trebuie sa vina un outsider ca sa le arate cum se face treaba. Au fost n povesti cu patentele pentru bateriile clasice cumparate de unii care au vrut sa puna lacat pe masina electrica. A venit Elon Musk, si a aratat ca se poate trece peste. Momentan masina electrica este un lux. Si iphone era un lux in 2007, cand nokia o ardea cu telefoanele lor, number one. Cand s-a inventat masina, lumea mergea cu caruta. Nimeni nu a zis ca musai trebuie sa treaca toata lumea la masina de la caruta. Incet incet speram sa vedem cat mai multe modele full electric, si preturile sa coboare. Pentru majoritatea constructorilor auto, progresul a insemnat "face-lift" si un minim de imbunatatiri sa tina pasul cu concurenta, si bine inteles profiturile. Se pare ca nici un constructor de masini cu o suta de ani de experienta in domeniu nu a avut initiativa sa apuce taurul de coarne si sa scoata un model electric, doar Toyota cocheteaza cu hibridele de aproape 20 de ani. Daca "das auto" & co nu vin rapid cu alternative, in viitor vom vedea Tesla pe toate maidanele. |
#24
Posted 04 April 2017 - 16:08
Quantum, on 04 aprilie 2017 - 15:13, said:
Pentru cine face speculatii bursiere, si e priceput, Tesla e o mina de aur pe care o fructifica. Insa la o astfel de firma, cu cresteri si coborari mari si rapide, falimentul poate aparea peste noapte din cauza unui zvon, a unor probleme tehnice ale produsului sau a nerealizarii planulului la livrari, chiar daca are investitii si in alte domenii. Hansolo, on 04 aprilie 2017 - 15:19, said:
Deci din comparatia cu Apple sa inteleg ca si aia sunt doomed si vai de ei ca au fost umflati la bursa? Tare. Bine ar fi daca Tesla ar fi in situatia Apple. Nu de altceva, dar ar face bani si ar impune si celorlalti jucatori un standard de calitate la produse si/sau business, ceea ce ar fi in beneficiul majoritatii cumparatorilor. Pentru toti ceilalti vor exista permanent firme ca Geely, Allview, etc. Nu am inteles cine-i Geely sau Allview in categoria d epret +$130.000? Presupun ca te referi tot la Tesla, parca nu-mi vine sa cred ca vorbesti de Mercedes, BMW sau Lexus Hansolo, on 04 aprilie 2017 - 13:56, said:
Va fi interesant anul acesta care va fi balanta financiara si marginea la Model 3. Sa nu uitam ca Bolt se vinde in pierdere cu 9000USD la fiecare automobil https://www.bloomber...ectric-car-boom inuendo0, on 04 aprilie 2017 - 09:54, said:
ieri, pretul actiunilor Tesla a atins noi valori maxime, 299$/ actiune. tfmercedez, on 04 aprilie 2017 - 15:54, said:
Pai si de ce nu s-a gandit "das auto" sa vina cu o solutie in sprijinul clientilor? Pentru ca pentru ei probabil ca asta e tot ce conteaza, sa fie number one. Daca "das auto" & co nu vin rapid cu alternative, in viitor vom vedea tesla pe toate maidanele. Ceilalti producatori n-au venit cu electrice masiv pentru ca nu au nevoie. Am vanzari mari, au profituri mari, ba chiar unii dintre ei au facut electrice pe cand bunicul lui Elon o curta pe bunica-sa... Trecerea de la caruta la automobil s-a facut de nevoie. Pentru ca automobiliul aduce niste avantaje enorme, iar pretul sau a scazut dramatic. Meritul lui Ford si VW printre multi altii Acum, zi-mi tu de ce s-ar face dramatic trecerea de la termic la electric? Sa n-ai pe unde sa alimentezi, sa ramai in camp fara curent? Chiar ti se par similare situatiile? Nokia vs Apple? Serios? Steaua vs Dinamo nu merge? Edited by valitudor, 04 April 2017 - 16:11. |
#25
Posted 04 April 2017 - 16:11
valitudor, on 04 aprilie 2017 - 16:01, said: Absolut corect Vezi ca in februarie era pe la $280, acum 2 saptamani scazuse pe la $240, iar ieri a ajuns la aproape $300. In vara s-ar putea sa scada sub $200 cand Musk va anunta intarzieri datorate furnizorilor. Si atâta timp cat nu voi avea probleme cu masina lor, prea putin m-ar interesa ce probleme vor avea cu furnizorii. |
#26
Posted 04 April 2017 - 16:24
Tare, lumea pricepe ce vrea. Pe undeva normal.
Ca sa continui comparatia cu telefoanele, personal nu ma pasioneaza IPhone, desi am bani de el nu am nici un motiv sa-l cumpar. Pentru nevoile de telefonie nimic nu se compara cu un Nokia (E72), iar ca telefon secundar Waze/email/internet imi e suficient un Oneplus X (da, chinezesc dar nu Allview). Ce se intampla daca nu era Apple? Probabil n-am fi avut alte branduri pe Android de o calitate comparabila. Si nu vorbesc aici de colosi gen Samsung, LG, Sony, Motorola, ci si de unii producatori chinezi care la inceput au copiat Apple la design, apoi au inceput sa urmareasca si criterii de calitate si originalitate. Iar Nokia... stie toata lumea ce s-a intamplat. La fel si Tesla. A nu se intelege ca maine ma dotez cu Loganul electric facut intr-un garaj la noi, doar ca si ceilalti producatori vor trebui sa vina si ei cu solutii mai bune. Ca pentru multi utilizatori usecase-ul nu va insemna mare lucru cativa ani e alta discutie, importanta e directia, dovada si aprecierea analistilor de la bursa in raport cu indicatorii financiari. Cine crede ca asta e o apologie Tesla sau Apple poate ignora mesajul. Edited by Hansolo, 04 April 2017 - 16:24. |
#27
Posted 04 April 2017 - 16:32
inuendo0, on 04 aprilie 2017 - 16:11, said:
La bursa se pot face bani si cand pretul urca si cand coboara. Mai rau ar fi sa nu se miste. Asa ca voi fi pregătit sa speculez. Si atâta timp cat nu voi avea probleme cu masina lor, prea putin m-ar interesa ce probleme vor avea cu furnizorii. Valoarea asta de piata este o specula de moment, dar e drept, e bine cand urca... si foarte nasol cand coboara. Pentru un investitor sunt convins ca Tesla este o optiune mult mai buna decat Audi (AZI), dar asta nu-i toata imaginea Hansolo, on 04 aprilie 2017 - 16:24, said:
Cine crede ca asta e o apologie Tesla sau Apple poate ignora mesajul. Nu are nicio legatura cu Tesla, cu sau fara existenta lor istoria ar fi urmat acelasi curs. Comparatia cu Nokia vs Apple nu are niciun sens. Inainte de Apple nu exista niciun smartphone similar (exista, dar nu era cunoscut). Normal ca omaneii au preferat Apple in dauna Nokia. Inainte de Tesla exista o gramada de masini mai ieftine, mai conforrtabile, mai frumoase, etc |
#28
Posted 04 April 2017 - 16:51
valitudor, on 04 aprilie 2017 - 16:08, said: Întâi a fost Ford. Hitler era un mare admirator al lui Ford, mai bine zis admirația era reciprocă, și din aceasta 'iubire' s-a 'nascut' 'căruța pentru mase'. Nu de alta, înțeleg că Tesla nu e prima in toate, dar tu de ce cauți să sugerezi asta cu VW ? Eu am văzut care au făcut 'pana prostului' și cu mașinile pe benzină sau motorină, așa că asta nu e rezervată doar motoarelor electrice. |
|
#29
Posted 04 April 2017 - 17:30
Quantum, on 04 aprilie 2017 - 15:13, said:
Pentru cine face speculatii bursiere, si e priceput, Tesla e o mina de aur pe care o fructifica. Insa la o astfel de firma, cu cresteri si coborari mari si rapide, falimentul poate aparea peste noapte din cauza unui zvon, a unor probleme tehnice ale produsului sau a nerealizarii planulului la livrari, chiar daca are investitii si in alte domenii. Bine zis. Tesla pt. Ion a lui muscă e mina de aur pe marketing de ecologie. Nu e deloc ecologie adevarata trendul teasla. E doar ciocoism invelit in staniol auriu. fortzoso, on 04 aprilie 2017 - 16:51, said: Întâi a fost Ford. Hitler era un mare admirator al lui Ford, mai bine zis admirația era reciprocă, și din aceasta 'iubire' s-a 'nascut' 'căruța pentru mase'. Nu de alta, înțeleg că Tesla nu e prima in toate, dar tu de ce cauți să sugerezi asta cu VW ? Eu am văzut care au făcut 'pana prostului' și cu mașinile pe benzină sau motorină, așa că asta nu e rezervată doar motoarelor electrice. Doar ca atunci cand ajungi la peco in 5 min.ai plecat inca 1000km. Cabd ajungi cu electrica, daca ai loc la stecher pleci maine. Si cat astepti bagi bani in cazare, mancare nu de foame, ci de plictiseala, bautura la fel, shoping de plictiseala si vedem care e economia fata de masinile clasice?? Edited by Torquemada-666, 04 April 2017 - 17:36. |
#30
Posted 04 April 2017 - 17:36
Torquemada-666, on 04 aprilie 2017 - 17:30, said: Doar ca atunci cand ajungi la peco in 5 min.ai pkecat inca 1000km. Cabd ajungi cu electrica, daca ai loc la stecher pkeci maine. Si cat astepti bagi bani in cazare, mancare nu de foame, ci de plictiseala, bautura la fel, shoping de plictiseala si vedem care e economia fata de masinile clasice?? Minti si o stii. Tesla e singurul producător auto care oferă nu o soluție globala pentru a-ti incarca masina, ci 2 (reteaua Supercharger si reteaua Destination charger). In cazul Superchargerelor incarci vreo 300km in 30-40min. Banuiesc ca faci vreo 1000km pe zi si de aia nu iti convine solutia oferita. E drept ca in Romania e jale momentan. |
#31
Posted 04 April 2017 - 17:36
deja o dati in diverse. lasati apelativele si discutati ce e de discutat.
|
#32
Posted 04 April 2017 - 17:37
inuendo0, on 04 aprilie 2017 - 17:36, said: Minti si o stii. Tesla e singurul producător auto care oferă nu o soluție globala pentru a-ti incarca masina, ci 2 (reteaua Supercharger si reteaua Destination charger). In cazul Superchargerelor incarci vreo 300km in 30-40min. Banuiesc ca faci vreo 1000km pe zi si de aia nu iti convine solutia oferita. E drept ca in Romania e jale momentan. Incarci cand sunt f.putine electrice. Dar cand vor fi multe cf? Stai la coada clar. |
#33
Posted 04 April 2017 - 17:47
valitudor, on 04 aprilie 2017 - 16:08, said: Esti de o naivitate fara de cuvinte cu aceste comparatii... Ceilalti producatori n-au venit cu electrice masiv pentru ca nu au nevoie. Am vanzari mari, au profituri mari, ba chiar unii dintre ei au facut electrice pe cand bunicul lui Elon o curta pe bunica-sa.. Si LEDul s-a inventat de 50 de ani, si nu a fost nevoie de el.. iaca acuma becurile incandescente aproape ca sunt interzise. Ia zi un model de electrica produs in serie, pe vremea bunicului lui Elon Musk? |
|
#34
Posted 04 April 2017 - 17:49
amtct - observ ca ignori orice revenire la subiectul topicului si nu renunti la ironii si mistouri
valabil si pt restul colegilor, reveniti la subiect. urmatoarea avertizare va in particular cu tot cu punctele de rigoare |
#35
Posted 04 April 2017 - 17:49
Torquemada-666, on 04 aprilie 2017 - 17:37, said: Incarci cand sunt f.putine electrice. Dar cand vor fi multe cf? Stai la coada clar. |
#36
Posted 04 April 2017 - 18:43
Pana la urma hai sa vedem cu va sta Tesla cu profitul pe primul trimestru al anului 2017. Anul precedent au pierdutin 3 trimestre in jur de 800 milioane si au catigat in al 3-lea 21 milioane
TSLA Company Financials Jongleriile bursiere au rolul lor, dar in lumea reala tot banii adevarati conteaza. Poate au drepate si "specialistii" aia pe care ii ironiza OP. Chiar sunt curios cum va sta Tesla pe trimestrul 1. Model 3 nu o sa aduca profit, cel putin nu imediat tfmercedez, on 04 aprilie 2017 - 17:49, said:
Incarci acasa. Daca ai bani de o tesla mai ai vreo 5000$ sa dai pe upgrade la reteaua electrica, un supercharger personal / panouri fotovoltaice etc. tfmercedez, on 04 aprilie 2017 - 17:47, said:
Ia zi un model de electrica produs in serie, pe vremea bunicului lui Elon Musk? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users