Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Valoarea de piata a Tesla a depasit valoarea Ford, Nissan si Audi
Last Updated: Dec 16 2020 21:35, Started by
inuendo0
, Apr 04 2017 09:54
·
0
#37
Posted 04 April 2017 - 18:47
Mai, ideea e ca pe viitor tot apar mai multe electrice. Asta e clar. Nu stim exact cand vor domina ele. Dar imaginati-va statiile de alimentare electrica intr-o lume de masini dominate de electrice care (estimez eu acum) se incarca in 20 de min pentru 300 km: parcari mari si in centru un restaurant cu autoservire unde oamenii sa stea pe timpul asta. La benzinarii faci plinul intr-un minut si te-ai carat. Mananci daca ti-e foame, nu de plictiseala ca la electrice.
Clar ca majoritatea dintre noi care palavragim acum vom prinde vremurile astea. Eu tot is curios de fenomen. Cu ocazia asta imi iau oricum urmatoare masina o automata, probabil hibrida. valitudor, on 04 aprilie 2017 - 18:43, said:
LOL. In anul 1900 pe strazi erau de doua ori mai multe electrice decat benzinare. Electricele aveau o cota de vreo 40%. Azi au vreo 0,02%, dar e meritul lui Musk ca au ajuns acolo de la 0,01% Edited by LeopardSurd, 04 April 2017 - 18:49. |
#38
Posted 04 April 2017 - 18:50
#40
Posted 04 April 2017 - 19:54
valitudor, on 04 aprilie 2017 - 18:43, said:
Pana la urma hai sa vedem cu va sta Tesla cu profitul pe primul trimestru al anului 2017. Anul precedent au pierdutin 3 trimestre in jur de 800 milioane si au catigat in al 3-lea 21 milioane TSLA Company Financials Jongleriile bursiere au rolul lor, dar in lumea reala tot banii adevarati conteaza. Poate au drepate si "specialistii" aia pe care ii ironiza OP. Chiar sunt curios cum va sta Tesla pe trimestrul 1. Model 3 nu o sa aduca profit, cel putin nu imediat Cum crezi ca a pierdut Tesla banii aia? La pãcãnele? Sunt investitii majore pe care le-a fãcut (gigafactory, dublarea fabricii din fremont). Pacat ca in metoda contabila GAAP cheltuielile astea sunt vãzute ca pierderi. De ce crezi ca Modelul 3 nu o sa aduca profit? Edited by inuendo0, 04 April 2017 - 19:56. |
#41
Posted 05 April 2017 - 13:57
valitudor, on 04 aprilie 2017 - 16:32, said: Comparatia cu Nokia vs Apple nu are niciun sens. Inainte de Apple nu exista niciun smartphone similar (exista, dar nu era cunoscut). Normal ca omaneii au preferat Apple in dauna Nokia. Inainte de Tesla exista o gramada de masini mai ieftine, mai conforrtabile, mai frumoase, etc Si totusi ai explicat excelent succesul Apple. La fel si in cazul Tesla, pana sa scoata ei Model S, nu a existat nici o masina care sa se ridice la nivelul acesteia. Acum, ca valoarea de piata a Tesla va depasii PIB-ul USA+China, chiar nu ar trebui sa ne intereseze. |
#42
Posted 05 April 2017 - 15:35
#43
Posted 05 April 2017 - 16:57
Tesla is the most valuable US carmaker because of hope, not results.
Quote This week, Tesla passed Ford and General Motors in market capitalization to become the most valuable American carmaker Tesla is still well behind huge foreign automakers like Daimler and Toyota, but the news of upstart Tesla (which also is making significant investments in non-automotive spaces like solar panels and energy storage) moving past 100-year-old brands like Ford and GM is getting a lot of attention. The question of why Tesla, which lost $675 million on $7 billion in revenue last year, is worth more than GM (with 2016 revenue of $166.4 billion and net income of $9.43 billion) and Ford (with 2016 sales of $151.8 billion and net income of $4.6 billion) is a complicated one. Elon Musk has told a story of hope around Tesla, convincing many investors that it will change the world and create massive profits down the road. Still, Tesla investors see promise, especially if they value growth over profit. One report suggests that traditional automakers like GM, Ford, Daimler, and BMW remain ahead of upstart Silicon Valley firms like Waymo, Uber, and Tesla when it comes to self-driving tech — but investors don’t appear to care. “Whether or not Musk’s story is accurate doesn’t really matter, at least not today,” says Brauer. “Perception is reality, as Tesla’s stock price confirms.” |
#44
Posted 05 April 2017 - 18:58
amtct - lasa discutiile despre socialisti si inceteaza a califica pe oricine ca fiind socialist. nu discutam politica si nu catalogam personajele din diferite industrii sau domenii de activitate.
discuti subiectul, nu oamenii. |
#45
Posted 05 April 2017 - 19:01
Dany_Darke, on 05 aprilie 2017 - 18:58, said:
amtct - lasa discutiile despre socialisti si inceteaza a califica pe oricine ca fiind socialist. nu discutam politica si nu catalogam personajele din diferite industrii sau domenii de activitate. discuti subiectul, nu oamenii. subiectul face legea nu oamenii?Subiectul pune taxe si subiectul lucreaza cu perceptii gen valoarea la bursa/specula nu oamenii. Edited by amtct, 05 April 2017 - 19:01. |
#46
Posted 05 April 2017 - 19:06
#47
Posted 06 April 2017 - 08:35
De aia se si numesc vizionari. In timp ce voi suspinati dupa afumatori, altii fac societatea sa mearga inainte.
|
#48
Posted 06 April 2017 - 09:49
amtct, on 05 aprilie 2017 - 19:01, said:
subiectul face legea nu oamenii?Subiectul pune taxe si subiectul lucreaza cu perceptii gen valoarea la bursa/specula nu oamenii. Daca insa automat pe un thread specific tehnic aduci doar in discutie apelative de socialisti atunci chiar e mai putin util pentru majoritatea si se face un flame cred eu inutil. Uite, au fost destule comentarii concrete/utile relativ la subiectul evaluarii la bursa a Tesla ca fiind realista/falsa si fara a apela la calificative din alta sectiune. |
#49
Posted 06 April 2017 - 12:13
Hansolo, on 06 aprilie 2017 - 09:49, said:
Eu personal nu cred automat ca orice lege abordata de o majoritate e buna sau rea, daca exprim o opinie atunci trebuie sa aduc si ceva argumente pe aceasta sectiune. Daca insa automat pe un thread specific tehnic aduci doar in discutie apelative de socialisti atunci chiar e mai putin util pentru majoritatea si se face un flame cred eu inutil. Uite, au fost destule comentarii concrete/utile relativ la subiectul evaluarii la bursa a Tesla ca fiind realista/falsa si fara a apela la calificative din alta sectiune. Cine iti dicteaza ce sa folosesti? Cumva se numesc capitalisti?Cand nu lasi economia libera si suprataxezi tot stii cum se numeste? Ai citit topicul la cine ma refeream?Ma refeream exact la aia care iti spun ca trebuie sa mergi cu Tesla ca restu e de rahat ca ioti bursa.Stii cum se numesc aia care iti spun ce trebuie sa faci ca ei stiu mai bine decat tine? |
#50
Posted 11 April 2017 - 18:27
Trebuie sa fortam trecerea la masina electrica, afumatorile sunt cancerigene si se pare ca provoaca si probleme psihice la unii. Sunt sigur insa ca dupa ce se vor curata, se vor intreba si ei cum de puteau sa mearga cu tractoarele alea ingrozitoare.
|
#51
Posted 11 April 2017 - 19:13
_-AppleS-_, on 11 aprilie 2017 - 18:27, said:
Trebuie sa fortam trecerea la masina electrica, afumatorile sunt cancerigene si se pare ca provoaca si probleme psihice la unii. Sunt sigur insa ca dupa ce se vor curata, se vor intreba si ei cum de puteau sa mearga cu tractoarele alea ingrozitoare. |
|
#52
Posted 11 April 2017 - 20:07
Lasa-l sa forteze el trecerea (pe culoarea rosie a semaforului ).
|
#53
Posted 11 April 2017 - 20:31
Putin offtopic, cine vrea sa vada un serial destul de apropiat de stilul Musk/Tesla se poate uita la APB. Destul de multe asemanari, parca prin ep1 l-am vazut si pe Musk.
Relativ la valoarea de piata, acum ceva ani cand GM era de departe nr. 1 la vanzari Toyota avea valoarea de piata mult mai mare. Nu o fi o comparatie foarte buna ca GM vindea mult si prost/in pierdere, avea o tona de branduri care se suprapuneau, pana la urma a trebuit sa le faca statul bailout. Sunt si unele estimari negative privind vanzarile EV cand expira federal tax credit https://electrek.co/...-crash-edmunds/ Apropo, poate imi explica cineva ce sunt aceste federal tax credit. Din cate inteleg eu sunt deduceri la taxe, nu discount-uri la masini gen Rabla? |
#54
Posted 11 April 2017 - 22:57
Hansolo, on 11 aprilie 2017 - 20:31, said: Apropo, poate imi explica cineva ce sunt aceste federal tax credit. Din cate inteleg eu sunt deduceri la taxe, nu discount-uri la masini gen Rabla? Tu vrei sa iti explice cineva ce e ala credit?Creditul nu este discount...creditul este credit.Tu cand mergi la banca faci discount? Tampenia este introdusa de Obama si o platesti prin formularul tau de taxe....de aia e credit.Si da ,aia se returneaza inapoi de catre tine prin taxele tale nu a lu' vecinu. Cam ala e doar unu din motivele pentru care democratii probabil o sa mai castige alegeri in SUA cand or sa zboare porcii....mai ales ca porcii incet incet or sa fie ilegali ca sa nu ofenseze pe Mohamed. Edited by amtct, 11 April 2017 - 23:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users