Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Valoarea de piata a Tesla a depasit valoarea Ford, Nissan si Audi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#73
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Sursa de unde citezi a pus gresit virgula. Nu $ 5.9 miliarde, ci $59 miliarde. Deh...o nimica toata :)

#74
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu sunt chiar o nimica toata, e doar specula bursiera. Se bazeaza pe circ si atentie
Acum cativa ani actiunile VW ajunsesera pentru o zi la peste $1000, parca $1300, devenind cea mai valoroasa companie din lume, indiferent de profil. (Tesla are in acest moment $350).
Doar o zi mai tarziu actiunile VW s-au prabusit la $533. Specula-i specula peste tot...

Sa vedem cum va fi la 6 luni - 1 an de la lansarea Model 3

#75
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Cand se prabusesc dupa o zi sau doua e vorba de specula. Cand cresc si se mentin pe trend crescator luni in sir, e vorba de o valoare de piata estimata corect.

#76
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View Postinuendo0, on 06 iunie 2017 - 10:01, said:

Sursa de unde citezi a pus gresit virgula. Nu $ 5.9 miliarde, ci $59 miliarde. Deh...o nimica toata Posted Image

Nu e nici o greseala, e vorba de valoarea brandului, nu a valorii de piata.
Documentul complet la http://wppbaz.com/ad...2017_Report.pdf pag. 161.
Valoarea brandului e diferita de valoarea de piata a companiei!

Edited by Hansolo, 06 June 2017 - 11:57.


#77
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostHansolo, on 06 iunie 2017 - 11:56, said:



Nu e nici o greseala, e vorba de valoarea brandului, nu a valorii de piata.
Documentul complet la http://wppbaz.com/ad...2017_Report.pdf pag. 161.
Valoarea brandului e diferita de valoarea de piata a companiei!

Ok sorry, my bad.

#78
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
http://m.automarket....esla-77651.html Nu stiu daca e de bine pt Tesla stirea asta. Cand greii din industrie considera ca nu merita sa mai investeasca in tine, pe termen lung ai o problema de credibilitate.

#79
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postedi10000, on 07 iunie 2017 - 05:47, said:

http://m.automarket....esla-77651.html Nu stiu daca e de bine pt Tesla stirea asta. Cand greii din industrie considera ca nu merita sa mai investeasca in tine, pe termen lung ai o problema de credibilitate.

Adica tu cresti si greii scapa de tine? Asta inseamna ca acea crestere este doar pe hartie.

#80
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View Postedi10000, on 07 iunie 2017 - 05:47, said:

http://m.automarket....esla-77651.html Nu stiu daca e de bine pt Tesla stirea asta. Cand greii din industrie considera ca nu merita sa mai investeasca in tine, pe termen lung ai o problema de credibilitate.
E simplu, a vandut actiunile pentru ca le-a cumparat ieftin si acum le vinde scump.
De asemenea, e o despartire eleganta dintr-un parteneriat pentru ca Toyota intentioneaza sa devina un competitor pentru Tesla https://www.ft.com/c...4af89b?mhq5j=e1
The share disposal comes as Toyota prepares to launch its own purely electric car and as it steps up investment in a range of future technologies, from hydrogen fuel cells to self-driving vehicles.

Edited by Hansolo, 07 June 2017 - 13:58.


#81
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 07 iunie 2017 - 13:58, said:

E simplu, a vandut actiunile pentru ca le-a cumparat ieftin si acum le vinde scump.
Asta da. Probabil ei considera ca actiunile nu vor mai creste a.i. sa merite, ba chiar probabil or sa scada.

Interesant.

Quote

Daimler AG and Toyota, in particular, seem to have made out quite handsomely — with the investments made by those two companies bringing in more than a billion dollars in profit after just ~5 years. Considering that Daimler and Toyota are technically competitors to Tesla, it’s does seem rather amusing when you think about it that they’ve profited more (to date) from Tesla’s success than Tesla has.

Posted Image
Link

View PostHansolo, on 07 iunie 2017 - 13:58, said:

De asemenea, e o despartire eleganta dintr-un parteneriat pentru ca Toyota intentioneaza sa devina un competitor pentru Tesla https://www.ft.com/c...4af89b?mhq5j=e1

Aiurea. De parca Mitsu nu e competitor pentru Nissan-Renault si totusi nu-i impiedica nimic pe ultimii sa detina parti din primii. Sau Toyota si Subaru, sau Daimler si Reno

#82
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 07 iunie 2017 - 14:06, said:


Asta da. Probabil ei considera ca actiunile nu vor mai creste a.i. sa merite, ba chiar probabil or sa scada.

Iteresant
Dap, interesant.
Interesant e ca Toyota a terminat de vândut acțiunile TSLA la sfârșitul anului 2016. De atunci a urcat pretul cu peste 50%.
Si ce e mai interesant sunt produsele si fabricile pe care le are pe "țeavă" Tesla.
Preziceam pe un topic un pret de 400$/actiune pana la sfârșitul anului. Ieri erau deja aproape la 360.
Interesant

#83
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View PostHansolo, on 07 iunie 2017 - 13:58, said:


De asemenea, e o despartire eleganta dintr-un parteneriat pentru ca Toyota intentioneaza sa devina un competitor pentru Tesla https://www.ft.com/c...4af89b?mhq5j=e1


Cred ca e printre putinele dati cand sunt de acord cu vali. Detinerea de actiuni nu are legatura cu parteneriatele ci e dictata numai de interese financiare.

View Postinuendo0, on 07 iunie 2017 - 14:52, said:

Dap, interesant.
Interesant e ca Toyota a terminat de vândut acțiunile TSLA la sfârșitul anului 2016. De atunci a urcat pretul cu peste 50%.


Nu intotdeauna iesi cand trebuie, sau totul poate sa aiba legatura si cu nevoia de cash de la un anumit moment

#84
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Cred ca e una din putinele dati cand nu sunt de acord cu tine Posted Image
A fost mai mult un parteneriat https://www.bloomber...n-tesla-in-2016
In 2010, Toyota acquired a $50 million stake in Tesla as automakers were competing to introduce less-polluting vehicles in the U.S. and sold a shuttered California factory to Tesla for $42 million. The two companies then started to jointly develop Rav4 electric vehicles in Canada in 2011 and later sold about 2,500 units over three years amid culture clashes and recalls.
Toyota formed its own unit to develop electric cars in November 2016 and aimed to introduce electric cars soon.
In May 2010, as the emerging alliance took shape, Elon Musk called the partnership “historic” and said Toyota was a company he had long admired. In describing his test drive of the Tesla Roadster about a month earlier, Akio Toyoda, president of Toyota said he felt “the wind of the future”.

#85
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Atunci sa spunem ca ar fi o combinatie de motive : una legata de auto (vor sa-si dezvolte singuri un automobil electric) dar si financiar (ca sa dezvolti o noua tehnologie iti trebuie multi bani si nu multe companii stau pe un munte de cash cum sta Tesla sau Apple) asa ca vanzarea actiunilor corespundea ambelor deziderate.

#86
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Noua valoare maxima de azi pune Tesla pe lista Fortune 500.
Eeh...niste sărăntoci care nu au bani sa scoata un model nou, cum ar spune unii hateri.  ;)

https://electrek.co/...rtune-500-list/

Edited by inuendo0, 07 June 2017 - 22:52.


#87
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
.

Edited by don_dannielo, 08 June 2017 - 06:50.


#88
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,634
  • Înscris: 02.10.2009
Valoarea e mare pentru ca asteptarile populatiei (ma rog, o anume parte) sunt mari, perceptia ei este foarte pozitiva, dar bazate mai mult pe efectul formidabil dat de reclama cu inscrierile la modelul nou. Normal ca sa fie mai ales printre tineri. E ca o bula.
Realitatea poate fi altfel iar odata cu inceperea productiei si livrarilor pot apare probleme. Musk e puternic dependent de stat, de subventii (valabil in toate afacerile lui cu rachete si auto) si s-a bagat initial in trupa lui Trump ca sa exercite influenta acolo, vitala pentru firmnele lui. Vazand ca nu reuseste s-a retras, facand acum o coalitie pentru "salvarea" planetei, de fapt salvarea afacerilor lui.

#89
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostRosebud09, on 08 iunie 2017 - 16:09, said:

Valoarea e mare pentru ca asteptarile populatiei (ma rog, o anume parte) sunt mari, perceptia ei este foarte pozitiva, dar bazate mai mult pe efectul formidabil dat de reclama cu inscrierile la modelul nou. Normal ca sa fie mai ales printre tineri. E ca o bula.
Realitatea poate fi altfel iar odata cu inceperea productiei si livrarilor pot apare probleme. Musk e puternic dependent de stat, de subventii (valabil in toate afacerile lui cu rachete si auto) si s-a bagat initial in trupa lui Trump ca sa exercite influenta acolo, vitala pentru firmnele lui. Vazand ca nu reuseste s-a retras, facand acum o coalitie pentru "salvarea" planetei, de fapt salvarea afacerilor lui.


Nu stiu daca preiei informatii proaste de pe undeva sau doar incerci sa le sucesti cum iti vine tie bine. In primul rand Musk nu s-a bagat in trupa lui Trump, ci a fost ales. Vazand ca Potus o ia razna cu Acordul de la Paris, Musk a decis sa iasa din cele 2 consilii consultatorii in care era, nu ca nu reuseste what ever zici tu acolo.
In al doilea rand, cu puternica "dependenta" de subventii si de stat, acest mit-minciuna a fost demontat, dovedindu-se ca e doar dezinformare si minciuna a Big Oil si Big Auto. Vad ca alezi sa crezi ce ti se livreaza. Daca ai avea curiozitatea sa cauti niste cifre ai vedea care e de fapt realitatea.
Iar despre reclama de care zici ca beneficiaza Tesla...stii cam cat cheltuie pe reclama?

Ps: Valoarea actiunilor TSLA a facut o noua maxima azi, se apropie de 270$/actiune. Era de asteptat sa se activeze haterii.

#90
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Citind cele spuse de Rosebud eu nu înțeleg că el ar fi spus ca Tesla cheltuie mult cu reclama, ci că beneficiază de pe urma entuziasmului precomenzilor de anul trecut.
Asta apropo de "unde dai și unde crapă".

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate