Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Valoarea de piata a Tesla a depasit valoarea Ford, Nissan si Audi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#1
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Duminica seara Tesla a publicat cifrele livrarilor din primul semestru al 2017, depasind asteptarilor analistilor   financiari, atingand un record de peste 25.000 masini livrate si aproape 5.000 inca in tranzit.
Investitorii au valorat destul de bine aceasta realizare, astfel ca ieri, pretul actiunilor Tesla a atins noi valori maxime, 299$/ actiune. Astfel, valoarea de piata a Tesla se apropie de 49 miliarde de dolari, depasind astfel Audi (30 miliarde), Nissan (40 miliarde) si Ford (45 miliarde). Daca trend-ul se mentine, peste ceva timp va depasi si valoarea GM (51 miliarde).

Aceiasi analisti financiari prezic o productie a Modelului 3 inferioara estimarilor Tesla, va fi interesant sa vedem peste cateva luni daca au sau nu dreptate, la fel cum de ani de zile acestia prezic falimentul iminent al Tesla.

E drept ca valoarea de piata reprezinta doar o estimare a valorii unei companii data de pretul pe care investitorii sunt dispusi sa il plateasca pentru actiunile acesteia, iar Tesla depaseste unii producatori auto care livreaza lunar mai multe masini decat Tesla intr-un an.
Acest lucru alimenteaza haterii, shortseller-ii si negativistii, insa acestia uita ca Tesla nu mai e demult doar o companie auto. Tesla Energy care produce bateriile Tesla PowerWall si Tesla PowerPack pentru utilizatorii rezidentiali respectiv industriali are o crestere impresionanta in ultimul timp. Mai e si divizia care produce panouri solare si viitoarele țigle solare preluata prin cumpararea SolarCity, care era cel mai mare instalator de panouri solare din SUA.

Daca Modelul 3 va fi un real succes, ceea ce pare a fi daca e sa ne orientam dupa numarul rezervarilor si specificatiile anuntate, parerea mea este ca anul viitor Tesla va depasi si valoarea grupului VW (69 miliarde).  Asta ar insemna un pret de cam 420$ pe actiune, lucru perfect realizabil. Sper sa ma insel si sa se intample chiar anul asta Posted Image .

Edited by Dany_Darke, 04 April 2017 - 10:42.
data viitoare te si sanctionez pt limbajul folosit


#2
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017
E normal, are potential, iar daca reuseste sa si livreze la niveul potentialului va creste si mai mult.

#3
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Bravo lor că s-au descurcat. Dacă au vânzări mari, poate mai scade preţul.

Edited by Dany_Darke, 04 April 2017 - 10:40.


#4
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,262
  • Înscris: 06.07.2007
deci cam 120 000/an. In 4 ani cred ca vor reusi sa livreze comenzile de la inceput de 2017.

#5
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 dan1980_25, on 04 aprilie 2017 - 10:10, said:

deci cam 120 000/an. In 4 ani cred ca vor reusi sa livreze comenzile de la inceput de 2017.
Au marit capacitatea de productie plus ca Modelul 3 e proiectat pentru a fi mult mai usor de fabricat. Anticipeaza 80.000 Modele 3 pentru 2017 si 500.000 unitati pentru 2018.
Asa ca prin vara 2018 o sa va pot oferi cate o tura cu Modelul 3

#6
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Eu atata timp cat nu vad de la Tesla o masina de oras in 3 usi din categoria ZOE sau Polo cu autonomie mai mare de 400 km si pret de pornire de la 25000 nu sunt interesat.

#7
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,550
  • Înscris: 15.06.2007

 LeopardSurd, on 04 aprilie 2017 - 10:31, said:

Eu atata timp cat nu vad de la Tesla o masina de oras in 3 usi din categoria ZOE sau Polo cu autonomie mai mare de 400 km si pret de pornire de la 25000 nu sunt interesat.
Tu sa fi sanatos .

Nu te opreste nimeni sa iti faci un polo electric.

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Păi Nissan cu ce să contracareze? Cu Pulsar?

#9
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017
Au mai fost prin zona asta de pret, 279 mai precis, prin 2014... au fluctuat cam multisor... in martie 2015 erau pe la 185, in iulie 2015 la 280, in feb 2016 la 151... asa ca va cam bucurati degeaba... :naughty:

#10
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Leaf.

#11
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 ShadowBroker, on 04 aprilie 2017 - 11:42, said:

Au mai fost prin zona asta de pret, 279 mai precis, prin 2014... au fluctuat cam multisor... in martie 2015 erau pe la 185, in iulie 2015 la 280, in feb 2016 la 151... asa ca va cam bucurati degeaba... :naughty:

Pretul pe actiune da, corect, dar valoarea de piata era mai mica pentru ca erau mult mai putine actiuni emise. Oricum punctul de rezistenta a fost depășit si poate se transforma in punct de suport.

#12
fflloorryynn

fflloorryynn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 388
  • Înscris: 28.12.2008
Tesla va fi un eșec total pe termen mediu și lung. Mark my words.

#13
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 fflloorryynn, on 04 aprilie 2017 - 12:21, said:

Tesla va fi un eșec total pe termen mediu și lung. Mark my words.
De ce? Ca zici tu?

#14
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005

 LeopardSurd, on 04 aprilie 2017 - 10:31, said:

Eu atata timp cat nu vad de la Tesla o masina de oras in 3 usi din categoria ZOE sau Polo cu autonomie mai mare de 400 km si pret de pornire de la 25000 nu sunt interesat.
nu uita sa le scrii - sigur isi vor taia venele de ciuda.

 fflloorryynn, on 04 aprilie 2017 - 12:21, said:

Tesla va fi un eșec total pe termen mediu și lung. Mark my words.
Multumim pentru doza de intelepciune, chiar ma intrebam daca sa investesc in Tesla pe urmatorii 80 de ani sau 135 de ani.

Pe termen lung orice este un esec. Nici macar piramidele nu mai sunt asa de populare cum au fost altadata.

#15
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

 inuendo0, on 04 aprilie 2017 - 11:46, said:

Pretul pe actiune da, corect, dar valoarea de piata era mai mica pentru ca erau mult mai putine actiuni emise. Oricum punctul de rezistenta a fost depășit si poate se transforma in punct de suport.
Problema e ca valoarea actiunilor nu e suportata de nivelul de productie, nici pe departe, ei producand sub 100.000 de masini pe an. Totul e speculatie la bursa. Restul firmelor cu market cap similar produc cu milioanele.

#16
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 ShadowBroker, on 04 aprilie 2017 - 12:45, said:


Problema e ca valoarea actiunilor nu e suportata de nivelul de productie, nici pe departe, ei producand sub 100.000 de masini pe an. Totul e speculatie la bursa. Restul firmelor cu market cap similar produc cu milioanele.

Tu nu ai citit postarea initiala, nu?

#17
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 djl, on 04 aprilie 2017 - 10:06, said:

Bravo lor că s-au descurcat. Dacă au vânzări mari, poate mai scade preţul.

Nu functioneaza chiar asa.Pentru baterii ai nevoie de materiale mai speciale ,materiale ce cresc in pret.Tehnologia este scumpa.Ce ar putea sa scada preturile e concurenta.La ora asta Tesla nu este decat Apple ce face masini.Tinta e liberalul ce poate face un credit pentru o masina care costa de 5 ori mai mult decat face.Exact la fel si la apple...exact acelasi gen de marketing ,impachetam frumos un rahat si prostii stau la coada sa il cumpere.


Cat despre valoarea de piata...zero valoare reala.Bursa si valoarea de piata nu au lagatura cu cifra de afaceri.Tesla nu are vanzari sa invarta banii VAG sau GM.Valoarea de piata la chiloti e foarte mare ,asta nu inseamna ca toti chilotii se vand...spre deosebire de Tesla ,chiar e nevoie de chiloti.

Edited by amtct, 04 April 2017 - 13:22.


#18
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014

 tfmercedez, on 04 aprilie 2017 - 10:51, said:

Tu sa fi sanatos .

Nu te opreste nimeni sa iti faci un polo electric.
De ce sa-mi fac eu. E ca si cum i-as zice unui pacient al meu: laparoscopia poti sa ti-o faci si singur daca vrei mai putin invaziv.

Ideea e ca se poate. Pana atunci de descurcam cu bisturiul clasic (aka. diesel si benzina). Oricum aici in Germania am auzit multi prieteni care se gandesc sa-si vanda pana in 2020 diesel-urile pe care le au. Majoritatea sunt navetisti (evident ca nu le convine ce se vehiculeaza acum despre diesel). Dar naveta o fac ei de ca. 40-100 km dus-intors zilnic. O electrica ar pica bine pentru ei. Mai ales daca ar avea garaj de alimentare proprie.

 glumetu, on 04 aprilie 2017 - 12:43, said:

nu uita sa le scrii - sigur isi vor taia venele de ciuda.
Avem alte variante. :D Nu-s genul care-si cumpara Apple.

Numai ca e pacat ca nu se investeste mai mult. Echivalentul electric al modelului T de la Ford e nevoie sa apara. Cand o sa prinda asa bine o caruta ca asta, poate sa-si cante prohodul diesel-ul pe masini personale.

Edited by LeopardSurd, 04 April 2017 - 13:20.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate