Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?
 Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...
 Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?
 Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale
 

Tesla Model S P100D Ludicrous+ stabileste un nou record de la 0 la 60mile/h si pe sfertul de mila

- - - - -
  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#55
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 23 martie 2017 - 18:11, said:

Dovada ca acceleratia unei Tesla nu tine deloc si creste de la prima pedala pana la ultima.
Bravo fanule Tesla!
Nu credeam ca o sa citesc asa ceva scris de tine.Posted Image

View PostShadowBroker, on 23 martie 2017 - 06:30, said:

Este scumpa pentru ce se vrea a fi si pentru segmentul unde se chinuie sa concureze: aprox. clasa mare(E-class, Seria 5, A6), sau poate chiar clasa de lux(S-Class etc.)

Chiron e o chestie super-exclusiva, nu am comparat-o cu tesla, doar am arata ca greutatea nu e neaparat un mare neajuns cand vine vorba de performante.
E normal ca Chiron sa fie super scumpa pentru ca, cum bine ai zis, se vrea a fi o masina super-exclusivista.
Dar atunci ce rost avea sa o aduci in discutie? La banii aia ma astept sa invinga gravitatea.

Daca e sa ramanem cu picioarele pe pamant, Tesla Model S e prima masina electrica care ne aduce confortul gasit in masini ca 7-er, S-class, A8, Lexus GS, etc.
E un lucru rau ca au ridicat mingea la fileu? Eu zic ca nu.

Edited by ericmario, 23 March 2017 - 20:26.


#56
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View PostTorquemada-666, on 23 martie 2017 - 18:11, said:

Dovada ca acceleratia unei Tesla nu tine deloc si creste de la prima pedala pana la ultima.
Fiule in sfarsit ai descoperit calea si adevarul. Sau e doar efect advers al fumului ?

Edited by _-AppleS-_, 23 March 2017 - 20:45.


#57
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Post_-AppleS-_, on 23 martie 2017 - 20:44, said:


Fiule in sfarsit ai descoperit calea si adevarul. Sau e doar efect avers al fumului ?

O fleasca de masina. Acceleratie inconstanta, ce scade mereu. Pe asta sa dai atatia bani? Ce mai spui cand vezi adevarul? Odata face 0.100 cum trebuie. In rest e Logan. Ti.am zis, intri in depasire si nu stii daca mai iesi vii. Acuma era suta in 3s, acuma e in 6s. Joci ruleta ruseasca. Bravo.

View Postericmario, on 23 martie 2017 - 20:25, said:


Bravo fanule Tesla!
Nu credeam ca o sa citesc asa ceva scris de tine.Posted Image


Vroiam sa scriu ca secundele la acceleratie cresc. Pozele sunt edificatoare.

Oricum banii ii dai pe o performanta pe care nu o ai. Sa ma despagubeasca. Au mintit. Fenta Tesla. Dc sa accelereze tare doar odata, cat e bateria 100%? Restul cf? Piata?

Edited by Torquemada-666, 23 March 2017 - 20:50.


#58
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Volkswagen nu e capabil sau nu vrea sa faca masini electrice?

#59
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postdon_dannielo, on 23 martie 2017 - 20:53, said:

Volkswagen nu e capabil sau nu vrea sa faca masini electrice?

E capabil. Dar nu e nevoie. Vezi ca eGolf si Passat electric, se vand mai bine ca teasla in europa.

#60
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007
Lol. Tesla este concurentul Audi, Mercedes, BMW in clasa respectiva de pret. Pe care le intrece la toate capitolele (fiabilitate, calitate, fun to drive). Adevarat, nu merge la fel de bine pe circuit, cam am dubii ca multi cumparatori sunt interesati de asta, dar in conditii normale de trafic e superior altor masini din clasa respectiva.
Concurentul Tesla e Lexus (in special variantele hibrid). Sigur, la amandoua le lipseste acel ,,brand recognition" invocat de regula de cei cu cultura auto mai precara (nu ma refer la fotbalisti, si in SUA un avocat sau medic de regula isi cumpara un Mercedes ca asa au toti colegii) iar la Tesla cel putin la noi inca exista problema autonomiei.

#61
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostHansolo, on 23 martie 2017 - 21:03, said:

Lol. Tesla este concurentul Audi, Mercedes, BMW in clasa respectiva de pret. Pe care le intrece la toate capitolele (fiabilitate, calitate, fun to drive). Adevarat, nu merge la fel de bine pe circuit, cam am dubii ca multi cumparatori sunt interesati de asta, dar in conditii normale de trafic e superior altor masini din clasa respectiva.
Concurentul Tesla e Lexus (in special variantele hibrid). Sigur, la amandoua le lipseste acel ,,brand recognition" invocat de regula de cei cu cultura auto mai precara (nu ma refer la fotbalisti, si in SUA un avocat sau medic de regula isi cumpara un Mercedes ca asa au toti colegii) iar la Tesla cel putin la noi inca exista problema autonomiei.

In conditii de trafic acceleratia scade drastic. Nu doar de circuit.

#62
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View PostTorquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:06, said:

In conditii de trafic acceleratia scade drastic. Nu doar de circuit.
Nu e adevarat. http://europe.newswe...te-522276?rm=eu
A software update to the Tesla Model S will make the electric car the second quickest vehicle in the world, capable of accelerating  from 0 to 60 miles per hour  in just 2.4 seconds.
Tesla CEO Elon Musk announced the update on Twitter, saying the update will be made available for the Tesla Model S P100D next month. The 0.1-second improvement moves the Tesla Model S alongside Ferrari’s LaFerrari in terms of acceleration. Only the Porsche 918 Spyder is capable of reaching 60 mph in less time.

#63
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

View Postericmario, on 23 martie 2017 - 20:25, said:

Dar atunci ce rost avea sa o aduci in discutie? La banii aia ma astept sa invinga gravitatea.
Deoarece sunt oameni care cred ca greutatea e o problema insurmontabila. Nu, nu invinge si gravitatea la banii aia.

View PostHansolo, on 23 martie 2017 - 21:03, said:

Pe care le intrece la toate capitolele (fiabilitate, calitate, fun to drive).
Le intrece doar la cuplu/acceleratie in primele trei minute si la zgomot motor... dar doar la zgomot motor, ca babuinii de la Tesla n-ai auzit de izolare fonica serioasa si alte chestii ce tin de masini e calitate... astfel ca multe masini, unele inclusiv diesel, sunt mai silentioase la interior... Tesla e un gunoias amatoricesc de proasta calitate ce prinde doar la cei ce nu se pricep deloc la masini... e suficient sa te uiti la scaune sa-ti seama despre cam ce vorbim... dar cand nu te pricepi la masini, cam degeaba te uiti... nici nu are rost sa discutam despre calitatea interiorului sau tehnica ce nu tine de motoare electrice sau vreo doua prostioare cu care se chinuie tesla(autopilot si nu stiu ce)... cand a fost lansat model s nu avea nici oglinzi rabatabile electric.. :lol:

View PostHansolo, on 23 martie 2017 - 21:03, said:

Concurentul Tesla e Lexus (in special variantele hibrid). Sigur, la amandoua le lipseste acel ,,brand recognition" invocat de regula de cei cu cultura auto mai precara (nu ma refer la fotbalisti, si in SUA un avocat sau medic de regula isi cumpara un Mercedes ca asa au toti colegii) iar la Tesla cel putin la noi inca exista problema autonomiei.
Au ambele brend recognişîn... ca sa fi auzit de lexus, iti trebuie cultura auto cat a unei vrajitoare rrome.. :) .. iar Tesla, cel putin pana acum, fiind o masina scumpa, a fost cumparata doar de hipsteri heirupisti cu ceva bani (actori, mici intreprinzatori, samd) muci la capitolul auto, care in trecut isi cumparau trotinete gen prius, nu din cauza ca nu-si permiteau ceva mai acatarii, ci ca vroiau sa arate cat sunt ei de "verzi"...

#64
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007


View PostShadowBroker, on 24 martie 2017 - 03:55, said:


Care ar fi logica individiei daca aduc in discutie modele precum S-class sau clasa de lux in general? Nici una! ;)

Nu zice nimeni sanatos la cap ca Tesla ar putea concura ori la confort, ori la rafinament, ori la tehnologie dincolo de chestii precum autopilot si tehnologia motoarelor electrice.
:wave:

Parere posesor de ambele: https://forums.tesla...s-mercedes-s550

Exact ce spuneam reiese si din linkul pus de tine. Tesla nota 10 la insonorizare fata de 7 la Mercedes. "Babuinii de la Tesla nu au auzit de izolare fonica serioasa" , "gunoias amatoricesc de proasta calitate".
Vezi din ce an e discutia din linkul pe care te bazezi atat. Exact...2013, cand Modelul S avea mai putin de un an. Ulterior a primit nenumarate îmbunătățiri. Sau tu te asteptai sa iasa perfect din prima?
Cand o sa dai banul jos pe o Tesla si nu vei fi mulțumit de calitate te asteptam cu caldura sa critici. Pana atunci nu mai dezinforma si arunca cu rahat ca la usa cortului.
Ai putea chiar sa retragi ce ai scris.

Edited by inuendo0, 24 March 2017 - 08:53.


#65
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,828
  • Înscris: 07.06.2014

View PostTorquemada-666, on 23 martie 2017 - 20:48, said:

Oricum banii ii dai pe o performanta pe care nu o ai. Sa ma despagubeasca. Au mintit. Fenta Tesla.

View PostTorquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:06, said:

In conditii de trafic acceleratia scade drastic. Nu doar de circuit.

colegu - in peste 80% din postari te comporti de parca ai cumparat absolut fiecare model tesla si acum te razvratesti ca ai dat banii degeaba

"Sa ma despagubeasca. Au mintit." - in ce calitate comentezi asa ceva? flamer profesionist cumva? ca asta incerci sa faci cand vine vb de tesla, indiferent ca e vb de masinile lor sau de o emblema pierduta pe strada. ori discuti impartial, ori ii lasi pe ceilalti sa o faca. nu te mai comporta ca si cum ai fi centrul universului auto.

#66
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Este demonstrat clar, ca acceleratia nu este constanta si scade performanta, chiar de la a doua pedala mai puternica.

Mai mult de atata, ce mai e se spus?

Foarte multa lume, nu detine modelele auto de care comenteaza aici pe forum.

Edited by Torquemada-666, 24 March 2017 - 10:49.


#67
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,828
  • Înscris: 07.06.2014
vezi ce ti-am citat si scris cu italic mai sus. in afara de tine nu am mai gasit la nimeni sa scrie asa ceva. si daca nu detine masina dar vb despre ea, nimeni nu se comporta ca si cum ar fi cumparat masina si apoi sa ridice pretentii materiale de la producator.

dat fiind ca nu e prima data cand faci asta, pot trata acest comportament ca incitare la cearta si instigator de flame, iar flame-ul se sanctioneaza.

#68
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Am pus poza din revista auto bild si testul aferent. Plus ca este film si pe youtube, dar nu la.am mai cautat ai serat.

#69
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Am gasit dovada in test.

https://forum.softpe...4#entry19745002

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4ud74UVMbpA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Asa cum am spus si cum a dovedit si testat si revista Auto Bild.

Edited by Torquemada-666, 24 March 2017 - 12:08.


#70
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Uite si un test facut de un detinator si nu de un ziar platit sa bage strambe.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hOj54sRI65k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Skip la 21:30, Tesla este "car #1129"

Se poate vedea clar ca masina a fost constanta pe parcursul celor 28 de drag-uri. Practic obtinand acelasi timp +-0.15 secunde.

Sau dupa mintea unora totul e fake si auto bild are dreptate.

Daca omul asta nu este platit sa faca anti-reclama atunci eu ma impusc.

Asa ca aveti grija, daca aveti o Tesla sa nu faceti mai mult de 28 de depasari pentru ca nu stii cand te lasa masina si nu mai trage. /sarcasm

Poate ca noi, oamenii saraci, nu ne dam seama ca masina ofera (semi)lux, spatiu, rapiditate, "no-noise", 8 ani garantie fara limita km, eco (pentru unii), high tech in acelasi pachet. Fata de alte masini din clasa ei care trebuie sa renunte la cate ceva din ce am insirat mai devreme.

Masina e cumparata mai mult de programatori si cei care lucreaza in IT.

Edited by diabolik213, 24 March 2017 - 15:01.


#71
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

View Postinuendo0, on 24 martie 2017 - 08:53, said:

Exact ce spuneam reiese si din linkul pus de tine. Tesla nota 10 la insonorizare fata de 7 la Mercedes. "Babuinii de la Tesla nu au auzit de izolare fonica serioasa" , "gunoias amatoricesc de proasta calitate".
Vezi din ce an e discutia din linkul pe care te bazezi atat. Exact...2013, cand Modelul S avea mai putin de un an. Ulterior a primit nenumarate îmbunătățiri. Sau tu te asteptai sa iasa perfect din prima?
Cand o sa dai banul jos pe o Tesla si nu vei fi mulțumit de calitate te asteptam cu caldura sa critici. Pana atunci nu mai dezinforma si arunca cu rahat ca la usa cortului.
Ai putea chiar sa retragi ce ai scris.
Eu sunt mereu bine documentat, nu am ce sa "retrag". Unii se pare ca vor informatiile mura-n gura...

Intamplarea face ca zgomotul este masurabil in mod obiectiv. Chiar daca a zis nenea ala nu stiu ce(cine stie, poate se gandea doar la zgomotul motorului nu si zgomotul de rulare si vant), realitatea masurata e alta:

Tesla Model S, diverse variante de echipare, diverse surse:

Testdata
Tesla Model S Performance
Støy tomgang, dBA: 29,1
Støy 50 km/t, dBA: 63,0
Støy 80 km/t, dBA: 68,0
Støy 100 km/t, dBA: 71,0
http://www.klikk.no/...ticle833692.ece

Au ralenti 32 dBA
A 90 km/h 66 dBA
A 130 km/h 69 dBA
http://www.automobil...sla-model-s-p85

Der bei 130 km/h gemessene Geräuschpegel beträgt 69 dB(A)
https://www.adac.de/...Performance.pdf

ca si comparatie, un seria 7 diesel generatia trecuta, si la 160 km/h e mai silentios decat tesla la 130, poate chiar la 100.

Platz 1: BMW 730d Blue Performance (245 PS) • Preis: ab 74.400 Euro • Innengeräusch bei 100 km/h: 58 Dezibel (54 dB bei 50 km/h, 62 dB bei 130 km/h, 67 dB bei 160 km/h).
http://www.autobild....5.html#bild3144

Pareri diversi posesori:

too much sound!

...have had German cars all my life. Best insulated car I ever owned was Merc S class. MS makes too much noise; the only thing I can think of poor insulation. Hope they do a better insulation in the future models.

https://forums.tesla.../too-much-sound

we feel the car is not well built to isolate the road noise. it feel noiser than my friend's 2012 Lexus e350
https://teslamotorsc...an-lexus.11044/

I have now test driven the Model S Performance twice and haven't been impressed with the cabin noise at freeway speeds (70-80). Once you hit 60+ I was noticing a wine from the gearbox that gets really noisy at 80 (definitely, not the invert sound). There was also a surprising amount of road noise from the wheels in the rear. About on par with my Z4, which I found noisy. Our X5 and M5 (full leather which helps) are about twice as quiet at a similar speed (and trust me the M5 has much noisier tires than the Model S).
https://forums.tesla...s/cabin-noise-0

Over a month ago I took sound meter reading with 3 vehicles while driving at 65 mph on the 57 freeway with noisy concrete. Road noise is a problem on much of our freeways. Here are the results that I posted earlier. New asphalt pavement would be the solution.
2009 Cadillac Escalade with 18" wheels - 71 dBA
2016 Model X with 22" wheels - 74 to 76 dBA
2012 Model S with 19" wheels - 76 to 78 dBA

https://teslamotorsc...question.75176/

#72
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 23 martie 2017 - 20:48, said:

Sa ma despagubeasca.

Delirezi.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate