Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tesla Model S P100D Ludicrous+ stabileste un nou record de la 0 la 60mile/h si pe sfertul de mila
#55
Posted 23 March 2017 - 20:25
Torquemada-666, on 23 martie 2017 - 18:11, said:
Dovada ca acceleratia unei Tesla nu tine deloc si creste de la prima pedala pana la ultima. Nu credeam ca o sa citesc asa ceva scris de tine. ShadowBroker, on 23 martie 2017 - 06:30, said:
Este scumpa pentru ce se vrea a fi si pentru segmentul unde se chinuie sa concureze: aprox. clasa mare(E-class, Seria 5, A6), sau poate chiar clasa de lux(S-Class etc.) Chiron e o chestie super-exclusiva, nu am comparat-o cu tesla, doar am arata ca greutatea nu e neaparat un mare neajuns cand vine vorba de performante. Dar atunci ce rost avea sa o aduci in discutie? La banii aia ma astept sa invinga gravitatea. Daca e sa ramanem cu picioarele pe pamant, Tesla Model S e prima masina electrica care ne aduce confortul gasit in masini ca 7-er, S-class, A8, Lexus GS, etc. E un lucru rau ca au ridicat mingea la fileu? Eu zic ca nu. Edited by ericmario, 23 March 2017 - 20:26. |
#56
Posted 23 March 2017 - 20:44
Torquemada-666, on 23 martie 2017 - 18:11, said:
Dovada ca acceleratia unei Tesla nu tine deloc si creste de la prima pedala pana la ultima. Edited by _-AppleS-_, 23 March 2017 - 20:45. |
#57
Posted 23 March 2017 - 20:48
_-AppleS-_, on 23 martie 2017 - 20:44, said: Fiule in sfarsit ai descoperit calea si adevarul. Sau e doar efect avers al fumului ? O fleasca de masina. Acceleratie inconstanta, ce scade mereu. Pe asta sa dai atatia bani? Ce mai spui cand vezi adevarul? Odata face 0.100 cum trebuie. In rest e Logan. Ti.am zis, intri in depasire si nu stii daca mai iesi vii. Acuma era suta in 3s, acuma e in 6s. Joci ruleta ruseasca. Bravo. ericmario, on 23 martie 2017 - 20:25, said: Bravo fanule Tesla! Nu credeam ca o sa citesc asa ceva scris de tine. Vroiam sa scriu ca secundele la acceleratie cresc. Pozele sunt edificatoare. Oricum banii ii dai pe o performanta pe care nu o ai. Sa ma despagubeasca. Au mintit. Fenta Tesla. Dc sa accelereze tare doar odata, cat e bateria 100%? Restul cf? Piata? Edited by Torquemada-666, 23 March 2017 - 20:50. |
#58
Posted 23 March 2017 - 20:53
Volkswagen nu e capabil sau nu vrea sa faca masini electrice?
|
#60
Posted 23 March 2017 - 21:03
Lol. Tesla este concurentul Audi, Mercedes, BMW in clasa respectiva de pret. Pe care le intrece la toate capitolele (fiabilitate, calitate, fun to drive). Adevarat, nu merge la fel de bine pe circuit, cam am dubii ca multi cumparatori sunt interesati de asta, dar in conditii normale de trafic e superior altor masini din clasa respectiva.
Concurentul Tesla e Lexus (in special variantele hibrid). Sigur, la amandoua le lipseste acel ,,brand recognition" invocat de regula de cei cu cultura auto mai precara (nu ma refer la fotbalisti, si in SUA un avocat sau medic de regula isi cumpara un Mercedes ca asa au toti colegii) iar la Tesla cel putin la noi inca exista problema autonomiei. |
#61
Posted 23 March 2017 - 21:06
Hansolo, on 23 martie 2017 - 21:03, said:
Lol. Tesla este concurentul Audi, Mercedes, BMW in clasa respectiva de pret. Pe care le intrece la toate capitolele (fiabilitate, calitate, fun to drive). Adevarat, nu merge la fel de bine pe circuit, cam am dubii ca multi cumparatori sunt interesati de asta, dar in conditii normale de trafic e superior altor masini din clasa respectiva. Concurentul Tesla e Lexus (in special variantele hibrid). Sigur, la amandoua le lipseste acel ,,brand recognition" invocat de regula de cei cu cultura auto mai precara (nu ma refer la fotbalisti, si in SUA un avocat sau medic de regula isi cumpara un Mercedes ca asa au toti colegii) iar la Tesla cel putin la noi inca exista problema autonomiei. In conditii de trafic acceleratia scade drastic. Nu doar de circuit. |
#62
Posted 23 March 2017 - 21:26
Torquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:06, said:
In conditii de trafic acceleratia scade drastic. Nu doar de circuit. A software update to the Tesla Model S will make the electric car the second quickest vehicle in the world, capable of accelerating from 0 to 60 miles per hour in just 2.4 seconds. Tesla CEO Elon Musk announced the update on Twitter, saying the update will be made available for the Tesla Model S P100D next month. The 0.1-second improvement moves the Tesla Model S alongside Ferrari’s LaFerrari in terms of acceleration. Only the Porsche 918 Spyder is capable of reaching 60 mph in less time. |
#63
Posted 23 March 2017 - 23:33
ericmario, on 23 martie 2017 - 20:25, said:
Dar atunci ce rost avea sa o aduci in discutie? La banii aia ma astept sa invinga gravitatea. Hansolo, on 23 martie 2017 - 21:03, said:
Pe care le intrece la toate capitolele (fiabilitate, calitate, fun to drive). Hansolo, on 23 martie 2017 - 21:03, said:
Concurentul Tesla e Lexus (in special variantele hibrid). Sigur, la amandoua le lipseste acel ,,brand recognition" invocat de regula de cei cu cultura auto mai precara (nu ma refer la fotbalisti, si in SUA un avocat sau medic de regula isi cumpara un Mercedes ca asa au toti colegii) iar la Tesla cel putin la noi inca exista problema autonomiei. |
#64
Posted 24 March 2017 - 08:53
ShadowBroker, on 24 martie 2017 - 03:55, said: Care ar fi logica individiei daca aduc in discutie modele precum S-class sau clasa de lux in general? Nici una! Nu zice nimeni sanatos la cap ca Tesla ar putea concura ori la confort, ori la rafinament, ori la tehnologie dincolo de chestii precum autopilot si tehnologia motoarelor electrice. Parere posesor de ambele: https://forums.tesla...s-mercedes-s550 Exact ce spuneam reiese si din linkul pus de tine. Tesla nota 10 la insonorizare fata de 7 la Mercedes. "Babuinii de la Tesla nu au auzit de izolare fonica serioasa" , "gunoias amatoricesc de proasta calitate". Vezi din ce an e discutia din linkul pe care te bazezi atat. Exact...2013, cand Modelul S avea mai putin de un an. Ulterior a primit nenumarate îmbunătățiri. Sau tu te asteptai sa iasa perfect din prima? Cand o sa dai banul jos pe o Tesla si nu vei fi mulțumit de calitate te asteptam cu caldura sa critici. Pana atunci nu mai dezinforma si arunca cu rahat ca la usa cortului. Ai putea chiar sa retragi ce ai scris. Edited by inuendo0, 24 March 2017 - 08:53. |
|
#65
Posted 24 March 2017 - 09:35
Torquemada-666, on 23 martie 2017 - 20:48, said:
Oricum banii ii dai pe o performanta pe care nu o ai. Sa ma despagubeasca. Au mintit. Fenta Tesla. Torquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:06, said:
In conditii de trafic acceleratia scade drastic. Nu doar de circuit. colegu - in peste 80% din postari te comporti de parca ai cumparat absolut fiecare model tesla si acum te razvratesti ca ai dat banii degeaba "Sa ma despagubeasca. Au mintit." - in ce calitate comentezi asa ceva? flamer profesionist cumva? ca asta incerci sa faci cand vine vb de tesla, indiferent ca e vb de masinile lor sau de o emblema pierduta pe strada. ori discuti impartial, ori ii lasi pe ceilalti sa o faca. nu te mai comporta ca si cum ai fi centrul universului auto. |
#66
Posted 24 March 2017 - 10:47
Este demonstrat clar, ca acceleratia nu este constanta si scade performanta, chiar de la a doua pedala mai puternica.
Mai mult de atata, ce mai e se spus? Foarte multa lume, nu detine modelele auto de care comenteaza aici pe forum. Edited by Torquemada-666, 24 March 2017 - 10:49. |
#67
Posted 24 March 2017 - 10:57
vezi ce ti-am citat si scris cu italic mai sus. in afara de tine nu am mai gasit la nimeni sa scrie asa ceva. si daca nu detine masina dar vb despre ea, nimeni nu se comporta ca si cum ar fi cumparat masina si apoi sa ridice pretentii materiale de la producator.
dat fiind ca nu e prima data cand faci asta, pot trata acest comportament ca incitare la cearta si instigator de flame, iar flame-ul se sanctioneaza. |
#68
Posted 24 March 2017 - 11:02
Am pus poza din revista auto bild si testul aferent. Plus ca este film si pe youtube, dar nu la.am mai cautat ai serat.
|
#69
Posted 24 March 2017 - 12:07
Am gasit dovada in test.
https://forum.softpe...4#entry19745002 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4ud74UVMbpA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asa cum am spus si cum a dovedit si testat si revista Auto Bild. Edited by Torquemada-666, 24 March 2017 - 12:08. |
|
#70
Posted 24 March 2017 - 14:53
Uite si un test facut de un detinator si nu de un ziar platit sa bage strambe.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hOj54sRI65k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Skip la 21:30, Tesla este "car #1129" Se poate vedea clar ca masina a fost constanta pe parcursul celor 28 de drag-uri. Practic obtinand acelasi timp +-0.15 secunde. Sau dupa mintea unora totul e fake si auto bild are dreptate. Daca omul asta nu este platit sa faca anti-reclama atunci eu ma impusc. Asa ca aveti grija, daca aveti o Tesla sa nu faceti mai mult de 28 de depasari pentru ca nu stii cand te lasa masina si nu mai trage. /sarcasm Poate ca noi, oamenii saraci, nu ne dam seama ca masina ofera (semi)lux, spatiu, rapiditate, "no-noise", 8 ani garantie fara limita km, eco (pentru unii), high tech in acelasi pachet. Fata de alte masini din clasa ei care trebuie sa renunte la cate ceva din ce am insirat mai devreme. Masina e cumparata mai mult de programatori si cei care lucreaza in IT. Edited by diabolik213, 24 March 2017 - 15:01. |
#71
Posted 25 March 2017 - 01:18
inuendo0, on 24 martie 2017 - 08:53, said:
Exact ce spuneam reiese si din linkul pus de tine. Tesla nota 10 la insonorizare fata de 7 la Mercedes. "Babuinii de la Tesla nu au auzit de izolare fonica serioasa" , "gunoias amatoricesc de proasta calitate". Vezi din ce an e discutia din linkul pe care te bazezi atat. Exact...2013, cand Modelul S avea mai putin de un an. Ulterior a primit nenumarate îmbunătățiri. Sau tu te asteptai sa iasa perfect din prima? Cand o sa dai banul jos pe o Tesla si nu vei fi mulțumit de calitate te asteptam cu caldura sa critici. Pana atunci nu mai dezinforma si arunca cu rahat ca la usa cortului. Ai putea chiar sa retragi ce ai scris. Intamplarea face ca zgomotul este masurabil in mod obiectiv. Chiar daca a zis nenea ala nu stiu ce(cine stie, poate se gandea doar la zgomotul motorului nu si zgomotul de rulare si vant), realitatea masurata e alta: Tesla Model S, diverse variante de echipare, diverse surse: Testdata Tesla Model S Performance Støy tomgang, dBA: 29,1 Støy 50 km/t, dBA: 63,0 Støy 80 km/t, dBA: 68,0 Støy 100 km/t, dBA: 71,0 http://www.klikk.no/...ticle833692.ece Au ralenti 32 dBA A 90 km/h 66 dBA A 130 km/h 69 dBA http://www.automobil...sla-model-s-p85 Der bei 130 km/h gemessene Geräuschpegel beträgt 69 dB(A) https://www.adac.de/...Performance.pdf ca si comparatie, un seria 7 diesel generatia trecuta, si la 160 km/h e mai silentios decat tesla la 130, poate chiar la 100. Platz 1: BMW 730d Blue Performance (245 PS) • Preis: ab 74.400 Euro • Innengeräusch bei 100 km/h: 58 Dezibel (54 dB bei 50 km/h, 62 dB bei 130 km/h, 67 dB bei 160 km/h). http://www.autobild....5.html#bild3144 Pareri diversi posesori: too much sound! ...have had German cars all my life. Best insulated car I ever owned was Merc S class. MS makes too much noise; the only thing I can think of poor insulation. Hope they do a better insulation in the future models. https://forums.tesla.../too-much-sound we feel the car is not well built to isolate the road noise. it feel noiser than my friend's 2012 Lexus e350 https://teslamotorsc...an-lexus.11044/ I have now test driven the Model S Performance twice and haven't been impressed with the cabin noise at freeway speeds (70-80). Once you hit 60+ I was noticing a wine from the gearbox that gets really noisy at 80 (definitely, not the invert sound). There was also a surprising amount of road noise from the wheels in the rear. About on par with my Z4, which I found noisy. Our X5 and M5 (full leather which helps) are about twice as quiet at a similar speed (and trust me the M5 has much noisier tires than the Model S). https://forums.tesla...s/cabin-noise-0 Over a month ago I took sound meter reading with 3 vehicles while driving at 65 mph on the 57 freeway with noisy concrete. Road noise is a problem on much of our freeways. Here are the results that I posted earlier. New asphalt pavement would be the solution. 2009 Cadillac Escalade with 18" wheels - 71 dBA 2016 Model X with 22" wheels - 74 to 76 dBA 2012 Model S with 19" wheels - 76 to 78 dBA https://teslamotorsc...question.75176/ |
#72
Posted 25 March 2017 - 11:38
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users