Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model S P100D Ludicrous+ stabileste un nou record de la 0 la 60mile/h si pe sfertul de mila
#37
Posted 11 February 2017 - 11:13
tehnics, on 10 februarie 2017 - 16:11, said:
Acum ma tot uitam pe ce se discutase mai sus...auzi tu: pilot automat. Pai atunci eu setez masina sa se duca la taica-miu la tara ( 50km ) tata umple portbagajul cu "de ale gurii" ca la tara se gaseste si ieftin si mai bun si masina se intoarce inapoi. Adica as putea sa fac piata de la tara fara sa ma coste mare lucru si nici timpul nu-l pierd. Ce tareeee. De asta imi iau. |
#38
Posted 26 February 2017 - 20:24
iliemirea, on 07 februarie 2017 - 18:41, said:
Poate fac și un test pe un tur de circuit cap-coada. Sunt convins ca Tesla va rămâne în urma. Problema la electrice rămâne în continuare autonomia iar la cele electrice pentru curse greutatea bateriilor. Drumul e bun dar mai avem de așteptat. Am un prieten cu o hibrida Toyota. Consum 6-7 % în oraș și 5% extraurban, pentru asta a plătit 10.000 de euro în plus. Bani irosiți, părerea mea. Clar viitorul va fi al electricelor, singurul minus va fi ca nu le auzim când se vor apropia de noi. Electric GT a confirmat datele competitiilor pe circuit: 12 August – Silverstone, UK 2 Septembrie – Assen, Olanda 23 Septembrie – Nürburgring DTM Circuit, Germania se asteapta confirmare – Algarve, Portugalia 28 Octombrie – Misano, Italia 18 Noiembrie – Barcelona, Spania 25 Noiembrie – Paul Ricard, Franta De mentionat ca trenul de rulare a fost lăsat din fabrica și în afară de interiorul demontat și adăugarea unui roll-cage omologat FIA, vehiculele sunt aproape de stoc. Uite ca se baga si pe circuit, nu doar la liniute. Haterii uita de asemenea de distributia ideala a greutatii si de centrul de greutate foarte jos in cazul masinilor electrice. Asta se traduce in stabilitate si manevrabilitate superioare fata de oricare super-car pe benzina. Edited by inuendo0, 26 February 2017 - 20:28. |
#39
Posted 27 February 2017 - 15:09
_-AppleS-_, on 11 februarie 2017 - 11:13, said:
Si daca face accident masina fara sofer, banuiesc ca nu e vina lui Musk. Pe langa faptul ca rromii ii vor pune caruta in drum ca sa opreasca si o reprogrameaza ei spre primul targ unde sa o vanda. Cine naiba cumpara o Tesla furata ? Adica, gandesc si eu, ca dintr-un buton de pe telefon o blochezi total. La fel ca la iphone cu icloud lock. Si cine naiba e in stare sa deblocheze o Tesla...ca la cat de dese sunt, multi cand aud de Tesla se gandesc la ciocanul ala de tamplarie. |
#40
Posted 27 February 2017 - 15:28
heitar recunoscut .. adicatelea io!
da una mai mica dimensional, cam ca wv scirocco sau operl tigra nu fac? si nu-mi trebuie cu acceleratii de enspe mii de geuri, poa' sa mearga si mai batrineste, sa nu-mi crape miocardu' cind apas pe acceleratie serios vorbind acum ... inteleg ca demarajul este un parametru care FACE diferente, dar ... la ce bun? doar asa de palmares? nu vad cui i-ar folosi un asemenea demaraj, in afara de cei care participa la curse, sau hotilor cind vor sa o stearga de la locul faptei. mamichii cu 2 puradei pe scaunele din spate, cred ca nu i-ar fi de folos. parerea mea. in rest si in general, JOS PALARIA pentru masina, dar acrrrraaaa zice vulpea Edited by r_murphy, 27 February 2017 - 15:28. |
#41
Posted 27 February 2017 - 16:33
Pentru soccer moms exista Model X. Si-n plus, diferenta aia la acceleratie de ajuta sa prinzi galbenul la semafor in Bucuresti, in loc de rosu
|
#42
Posted 27 February 2017 - 17:14
r_murphy, on 27 februarie 2017 - 15:28, said:
heitar recunoscut .. adicatelea io! da una mai mica dimensional, cam ca wv scirocco sau operl tigra nu fac? si nu-mi trebuie cu acceleratii de enspe mii de geuri, poa' sa mearga si mai batrineste, sa nu-mi crape miocardu' cind apas pe acceleratie serios vorbind acum ... inteleg ca demarajul este un parametru care FACE diferente, dar ... la ce bun? doar asa de palmares? nu vad cui i-ar folosi un asemenea demaraj, in afara de cei care participa la curse, sau hotilor cind vor sa o stearga de la locul faptei. mamichii cu 2 puradei pe scaunele din spate, cred ca nu i-ar fi de folos. parerea mea. in rest si in general, JOS PALARIA pentru masina, dar acrrrraaaa zice vulpea |
#43
Posted 27 February 2017 - 17:40
la ceva de genul asta ma refeream pentru dus intors pina si de la serviciu, in limita a 60-70 km...
http://bubblemania.f...577c6810488.jpg [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/luMH-bocz2w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] oricum si o trotineta Tesla este acra pt bugetul meu [ http://blob.freent.de/image/181982/847x565/847/565/b0/eff905e44599d45cc5c5f6ca3b3342e/Vo/colani-stadtauto-dpa-mpsams-608915.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://blob.freent.de/image/181982/847x565/847/565/b0/eff905e44599d45cc5c5f6ca3b3342e/Vo/colani-stadtauto-dpa-mpsams-608915.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://bubblemania.fr/wp-content/uploads/d75040e4aea32cfd91b7c577c6810488.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by r_murphy, 27 February 2017 - 17:51. |
#44
Posted 27 February 2017 - 19:39
inuendo0, on 26 februarie 2017 - 20:24, said: Electric GT a confirmat datele competitiilor pe circuit: 12 August – Silverstone, UK 2 Septembrie – Assen, Olanda 23 Septembrie – Nürburgring DTM Circuit, Germania se asteapta confirmare – Algarve, Portugalia 28 Octombrie – Misano, Italia 18 Noiembrie – Barcelona, Spania 25 Noiembrie – Paul Ricard, Franta De mentionat ca trenul de rulare a fost lăsat din fabrica și în afară de interiorul demontat și adăugarea unui roll-cage omologat FIA, vehiculele sunt aproape de stoc. Uite ca se baga si pe circuit, nu doar la liniute. Haterii uita de asemenea de distributia ideala a greutatii si de centrul de greutate foarte jos in cazul masinilor electrice. Asta se traduce in stabilitate si manevrabilitate superioare fata de oricare super-car pe benzina. La 20 de ture de circuit, una pe benzina le va prinde din urma Greutatea este inamicul vitezei. Pana se vor inventa baterii ușoare ca pana de fulg, tot benzina e de baza. |
#45
Posted 27 February 2017 - 20:12
iliemirea, on 27 februarie 2017 - 19:39, said:
Greutatea este inamicul vitezei. Pana se vor inventa baterii ușoare ca pana de fulg, tot benzina e de baza. bolduit - extrem de ultra de foarte corect !!!!!! pina se vor inventa masinile usoare ca un fulg ... la fel. pina una alta, Tesla rulz, chiar si la masini "grele". mergind pe rationamentul asta, pastrind complexul baterie/motor/electrinica de comanda si control, dar cu o caroserie MUUULT mai usoara, eliminind total fierul si limitind viteza maxima la 120 km/h, oare cum o sta cu autonomia? |
#46
Posted 27 February 2017 - 20:19
Chiar si pe acum, autonomia tinde la 500 km. Comparand cu o masina cu consum de 8% si rezervor de 50 de litri, diferenta nu-i chiar astronomica.
|
|
#47
Posted 27 February 2017 - 21:43
tehnics, on 27 februarie 2017 - 15:09, said:
..'Ai ma. Mi-ai spulberat orice speranta de a-mi cumpara un Tesla. Cine naiba cumpara o Tesla furata ? tehnics, on 27 februarie 2017 - 15:09, said:
Adica, gandesc si eu, ca dintr-un buton de pe telefon o blochezi total. La fel ca la iphone cu icloud lock. Si cine naiba e in stare sa deblocheze o Tesla...ca la cat de dese sunt, multi cand aud de Tesla se gandesc la ciocanul ala de tamplarie. |
#48
Posted 21 March 2017 - 17:09
Dacă e cu motor electric normal că-i aşa de rapidă. O ramă de metrou dacă ar fi cu motor cu ardere internă nu ar accelera aşa de repede.
|
#50
Posted 23 March 2017 - 05:39
iliemirea, on 07 februarie 2017 - 18:41, said:
S-a facut cu P85 la Nurburgring. A scos 8:50, mai slabut decat Golf 6 GTI, Megane RS, Focus ST si multe altele... are o problema: dupa aprox. 3 minute i se reduce puterea, respectiv viteza, pentru a nu se supraincalzi bateriile... Ann0nyym0us, on 07 februarie 2017 - 16:21, said:
Ferrari si Lamborghini, ca de altfel si chestii mai lumesti precum un Golf GTI, nu-si dau duhul dupa trei minute, cum face tesla... Ann0nyym0us, on 07 februarie 2017 - 16:21, said:
Da' dar e prea ieftina, n-are prestanta iliemirea, on 27 februarie 2017 - 19:39, said:
Greutatea este inamicul vitezei. Edited by ShadowBroker, 23 March 2017 - 05:32. |
#51
Posted 23 March 2017 - 06:08
ShadowBroker, on 23 martie 2017 - 05:39, said:
Nu e ieftina, e scumpa, dar arata si se simte ca o masina ieftina desi are pretentii de "lux"... e un soi de masina care incearca sa fie mai multe o data, dar nu reuseste nimic bine.. Nu chiar. Veyron si Chiron sunt grele(1888, respectiv 1996 kg), dar se descurca foarte bine, chiar si pe circuit. Edited by ericmario, 23 March 2017 - 06:09. |
|
#52
Posted 23 March 2017 - 06:30
ericmario, on 23 martie 2017 - 06:08, said:
Sa spui de Tesla ca-i scumpa ca mai apoi sa amintesti de Chiron e de Cascadorii Rasului. Chiron e o chestie super-exclusiva, nu am comparat-o cu tesla, doar am arata ca greutatea nu e neaparat un mare neajuns cand vine vorba de performante. |
#53
Posted 23 March 2017 - 08:56
ShadowBroker, on 23 martie 2017 - 05:39, said: S-a facut cu P85 la Nurburgring. A scos 8:50, mai slabut decat Golf 6 GTI, Megane RS, Focus ST si multe altele... are o problema: dupa aprox. 3 minute i se reduce puterea, respectiv viteza, pentru a nu se supraincalzi bateriile... Ferrari si Lamborghini, ca de altfel si chestii mai lumesti precum un Golf GTI, nu-si dau duhul dupa trei minute, cum face Tesla... Nu e ieftina, e scumpa, dar arata si se simte ca o masina ieftina desi are pretentii de "lux"... e un soi de masina care incearca sa fie mai multe o data, dar nu reuseste nimic bine.. Nu chiar. Veyron si Chiron sunt grele(1888, respectiv 1996 kg), dar se descurca foarte bine, chiar si pe circuit. Aoleu. Se fleșcăiește asa repede? Am vazut cum face 0.100km tesla. De pe la 4 secunde la prima acceleratie, la a treia era deja la 6 s si ceva. Nu e cool. Te bagi intr.o depasire stiind ca mergi fulger, si appi vezi ca e Logan. Ce siguranta poti sa ai? Treaba este foarte grava. Daca ai avea constant suta in 3 sau 4s, stii ce poate masina. Dar daca ai mai putina baterie, oare in cat timp mai faci o depasire? |
#54
Posted 23 March 2017 - 18:11
Dovada ca acceleratia unei Tesla nu tine deloc si creste de la prima pedala pana la ultima. Ce faci intr-o depasire, cand masina nu mai poate? Oare poti aprecia cat de grav ii scade acceleratia, sa stii ca daca intri in depasire, mai si iesi din ea?
Performanta? Care e aia. Nu e modelul ludicris, dar acceleratia scade la toame electricele indiferent de putrere si model, odata cu scaderea bateriei. La o benzinara nu scade performanta cu scaderea rezervorului. Poate doar sa creasca ca se mai usureaza. Attached FilesEdited by Torquemada-666, 23 March 2017 - 18:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users