Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Tesla Model S P100D Ludicrous+ stabileste un nou record de la 0 la 60mile/h si pe sfertul de mila

- - - - -
  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#37
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Posttehnics, on 10 februarie 2017 - 16:11, said:

Acum ma tot uitam pe ce se discutase mai sus...auzi tu: pilot automat. Pai atunci eu setez masina sa se duca la taica-miu la tara ( 50km ) tata umple portbagajul cu "de ale gurii" ca la tara se gaseste si ieftin si mai bun si masina se intoarce inapoi. Adica as putea sa fac piata de la tara fara sa ma coste mare lucru si nici timpul nu-l pierd.

Ce tareeee. De asta imi iau.Posted Image
Si daca face accident masina fara sofer, banuiesc ca nu e vina lui Musk. Pe langa faptul ca rromii ii vor pune caruta in drum ca sa opreasca si o reprogrameaza ei spre primul targ unde sa o vanda.

#38
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postiliemirea, on 07 februarie 2017 - 18:41, said:

Poate fac și un test pe un tur de circuit cap-coada.
Sunt convins ca Tesla va rămâne în urma.
Problema la electrice rămâne în continuare autonomia iar la cele electrice pentru curse greutatea bateriilor.
Drumul e bun dar mai avem de așteptat.
Am un prieten cu o hibrida Toyota.
Consum 6-7 % în oraș și 5% extraurban, pentru asta a plătit 10.000 de euro în plus.
Bani irosiți, părerea mea.
Clar viitorul va fi al electricelor, singurul minus va fi ca nu le auzim când se vor apropia de noi. Posted Image


Electric GT a confirmat datele competitiilor pe circuit:

12 August – Silverstone,  UK
2 Septembrie – Assen, Olanda
23 Septembrie – Nürburgring DTM Circuit, Germania
se asteapta confirmare – Algarve, Portugalia
28 Octombrie – Misano, Italia
18 Noiembrie – Barcelona, Spania
25 Noiembrie – Paul Ricard, Franta

De mentionat ca trenul de rulare a fost lăsat din fabrica și în afară de interiorul demontat și adăugarea unui roll-cage omologat FIA, vehiculele sunt aproape de stoc.

Uite ca se baga si pe circuit, nu doar la liniute. Haterii uita de asemenea de distributia ideala a greutatii  si de centrul de greutate foarte jos in cazul masinilor electrice. Asta se traduce in stabilitate si manevrabilitate superioare fata de oricare super-car pe benzina.

Edited by inuendo0, 26 February 2017 - 20:28.


#39
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,841
  • Înscris: 01.11.2005

View Post_-AppleS-_, on 11 februarie 2017 - 11:13, said:

Si daca face accident masina fara sofer, banuiesc ca nu e vina lui Musk. Pe langa faptul ca rromii ii vor pune caruta in drum ca sa opreasca si o reprogrameaza ei spre primul targ unde sa o vanda.
..'Ai ma. Mi-ai spulberat orice speranta de a-mi cumpara un Tesla.
Cine naiba cumpara o Tesla furata ? Adica, gandesc si eu, ca dintr-un buton de pe telefon o blochezi total. La fel ca la iphone cu icloud lock. Si cine naiba e in stare sa deblocheze o Tesla...ca la cat de dese sunt, multi cand aud de Tesla se gandesc la ciocanul ala de tamplarie.

#40
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,112
  • Înscris: 30.04.2007
heitar recunoscut .. adicatelea io!
da una mai mica dimensional, cam ca wv scirocco sau operl tigra nu fac? si nu-mi trebuie cu acceleratii de enspe mii de geuri, poa' sa mearga si mai batrineste, sa nu-mi crape miocardu' cind apas pe acceleratie Posted Image

serios vorbind acum ... inteleg ca demarajul este un parametru care FACE diferente, dar ... la ce bun? doar asa de palmares? nu vad cui i-ar folosi un asemenea demaraj, in afara de cei care participa la curse, sau hotilor cind vor sa o stearga de la locul faptei. mamichii cu 2 puradei pe scaunele din spate, cred ca nu i-ar fi de folos. parerea mea.

in rest si in general, JOS PALARIA pentru masina, dar acrrrraaaa zice vulpea Posted Image

Edited by r_murphy, 27 February 2017 - 15:28.


#41
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Pentru soccer moms exista Model X. Si-n plus, diferenta aia la acceleratie de ajuta sa prinzi galbenul la semafor in Bucuresti, in loc de rosu :lol:

#42
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postr_murphy, on 27 februarie 2017 - 15:28, said:

heitar recunoscut .. adicatelea io!
da una mai mica dimensional, cam ca wv scirocco sau operl tigra nu fac? si nu-mi trebuie cu acceleratii de enspe mii de geuri, poa' sa mearga si mai batrineste, sa nu-mi crape miocardu' cind apas pe acceleratie Posted Image

serios vorbind acum ... inteleg ca demarajul este un parametru care FACE diferente, dar ... la ce bun? doar asa de palmares? nu vad cui i-ar folosi un asemenea demaraj, in afara de cei care participa la curse, sau hotilor cind vor sa o stearga de la locul faptei. mamichii cu 2 puradei pe scaunele din spate, cred ca nu i-ar fi de folos. parerea mea.

in rest si in general, JOS PALARIA pentru masina, dar acrrrraaaa zice vulpea Posted Image
Din vara va exista Moldel 3. Baga o geana. Posted Image

#43
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,112
  • Înscris: 30.04.2007
la ceva de genul asta ma refeream Posted Image pentru dus intors pina si de la serviciu, in limita a 60-70 km...

http://bubblemania.f...577c6810488.jpg

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/luMH-bocz2w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


oricum si o trotineta Tesla este acra pt bugetul meu :(

[ http://blob.freent.de/image/181982/847x565/847/565/b0/eff905e44599d45cc5c5f6ca3b3342e/Vo/colani-stadtauto-dpa-mpsams-608915.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://blob.freent.de/image/181982/847x565/847/565/b0/eff905e44599d45cc5c5f6ca3b3342e/Vo/colani-stadtauto-dpa-mpsams-608915.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://bubblemania.fr/wp-content/uploads/d75040e4aea32cfd91b7c577c6810488.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by r_murphy, 27 February 2017 - 17:51.


#44
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 17.07.2014

View Postinuendo0, on 26 februarie 2017 - 20:24, said:



Electric GT a confirmat datele competitiilor pe circuit:

12 August – Silverstone,  UK
2 Septembrie – Assen, Olanda
23 Septembrie – Nürburgring DTM Circuit, Germania
se asteapta confirmare – Algarve, Portugalia
28 Octombrie – Misano, Italia
18 Noiembrie – Barcelona, Spania
25 Noiembrie – Paul Ricard, Franta

De mentionat ca trenul de rulare a fost lăsat din fabrica și în afară de interiorul demontat și adăugarea unui roll-cage omologat FIA, vehiculele sunt aproape de stoc.

Uite ca se baga si pe circuit, nu doar la liniute. Haterii uita de asemenea de distributia ideala a greutatii  si de centrul de greutate foarte jos in cazul masinilor electrice. Asta se traduce in stabilitate si manevrabilitate superioare fata de oricare super-car pe benzina.
Normal ca toate sunt electrice, adică toate au câteva sute de kg în plus. :D
La 20 de ture de circuit, una pe benzina le va prinde din urma :lol:

Greutatea este inamicul vitezei.
Pana se vor inventa baterii ușoare ca pana de fulg, tot benzina e de baza.

#45
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,112
  • Înscris: 30.04.2007

View Postiliemirea, on 27 februarie 2017 - 19:39, said:

Greutatea este inamicul vitezei.
Pana se vor inventa baterii ușoare ca pana de fulg, tot benzina e de baza.

bolduit - extrem de ultra de foarte corect ;) !!!!!!
pina se vor inventa masinile usoare ca un fulg ... ;) la fel.

pina una alta, Tesla rulz, chiar si la masini "grele".
mergind pe rationamentul asta, pastrind complexul baterie/motor/electrinica de comanda si control, dar cu o caroserie MUUULT mai usoara, eliminind total fierul si limitind viteza maxima la 120 km/h, oare cum o sta cu autonomia?

#46
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Chiar si pe acum, autonomia tinde la 500 km. Comparand cu o masina cu consum de 8% si rezervor de 50 de litri, diferenta nu-i chiar astronomica.

#47
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Posttehnics, on 27 februarie 2017 - 15:09, said:

..'Ai ma. Mi-ai spulberat orice speranta de a-mi cumpara un Tesla.
Cine naiba cumpara o Tesla furata ?
Aceiasi care cumpara o Tesla ieftina din targ de la samsar. Ce mai conteaza daca e furata, rasturnata, facuta din bucati, cu km dati inapoi sau mai nou cu ciclurile de incarcare date inapoi.

View Posttehnics, on 27 februarie 2017 - 15:09, said:

Adica, gandesc si eu, ca dintr-un buton de pe telefon o blochezi total. La fel ca la iphone cu icloud lock. Si cine naiba e in stare sa deblocheze o Tesla...ca la cat de dese sunt, multi cand aud de Tesla se gandesc la ciocanul ala de tamplarie.
Cunostiintele astea se acumuleaza repede odata ce devine mai cunoscuta, momentan suntem la stadiul de WC in curte, mai avem putin.

#48
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,568
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă e cu motor electric normal că-i aşa de rapidă. O ramă de metrou dacă ar fi cu motor cu ardere internă nu ar accelera aşa de repede.

#49
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Profund tare.

#50
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

View Postiliemirea, on 07 februarie 2017 - 18:41, said:

Poate fac și un test pe un tur de circuit cap-coada.
Sunt convins ca Tesla va rămâne în urma.
S-a facut cu P85 la Nurburgring. A scos 8:50, mai slabut decat Golf 6 GTI, Megane RS, Focus ST si multe altele... are o problema: dupa aprox. 3 minute i se reduce puterea, respectiv viteza, pentru a nu se supraincalzi bateriile...

View PostAnn0nyym0us, on 07 februarie 2017 - 16:21, said:

Da' dar Lamborghini are clasa
Da' dar Ferrari e editie limitata
Ferrari si Lamborghini, ca de altfel si chestii mai lumesti precum un Golf GTI, nu-si dau duhul dupa trei minute, cum face tesla...

View PostAnn0nyym0us, on 07 februarie 2017 - 16:21, said:

Da' dar e prea ieftina, n-are prestanta
Nu e ieftina, e scumpa, dar arata si se simte ca o masina ieftina desi are pretentii de "lux"... e un soi de masina care incearca sa fie mai multe o data, dar nu reuseste nimic bine..

View Postiliemirea, on 27 februarie 2017 - 19:39, said:

Greutatea este inamicul vitezei.
Nu chiar. Veyron si Chiron sunt grele(1888, respectiv 1996 kg), dar se descurca foarte bine, chiar si pe circuit.

Edited by ShadowBroker, 23 March 2017 - 05:32.


#51
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostShadowBroker, on 23 martie 2017 - 05:39, said:

Nu e ieftina, e scumpa, dar arata si se simte ca o masina ieftina desi are pretentii de "lux"... e un soi de masina care incearca sa fie mai multe o data, dar nu reuseste nimic bine..


Nu chiar. Veyron si Chiron sunt grele(1888, respectiv 1996 kg), dar se descurca foarte bine, chiar si pe circuit.
Sa spui de Tesla ca-i scumpa ca mai apoi sa amintesti de Chiron e de Cascadorii Rasului. Posted Image

Edited by ericmario, 23 March 2017 - 06:09.


#52
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

View Postericmario, on 23 martie 2017 - 06:08, said:

Sa spui de Tesla ca-i scumpa ca mai apoi sa amintesti de Chiron e de Cascadorii Rasului. Posted Image
Este scumpa pentru ce se vrea a fi si pentru segmentul unde se chinuie sa concureze: aprox. clasa mare(E-class, Seria 5, A6), sau poate chiar clasa de lux(S-Class etc.)

Chiron e o chestie super-exclusiva, nu am comparat-o cu tesla, doar am arata ca greutatea nu e neaparat un mare neajuns cand vine vorba de performante.

#53
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostShadowBroker, on 23 martie 2017 - 05:39, said:


S-a facut cu P85 la Nurburgring. A scos 8:50, mai slabut decat Golf 6 GTI, Megane RS, Focus ST si multe altele... are o problema: dupa aprox. 3 minute i se reduce puterea, respectiv viteza, pentru a nu se supraincalzi bateriile...


Ferrari si Lamborghini, ca de altfel si chestii mai lumesti precum un Golf GTI, nu-si dau duhul dupa trei minute, cum face Tesla...


Nu e ieftina, e scumpa, dar arata si se simte ca o masina ieftina desi are pretentii de "lux"... e un soi de masina care incearca sa fie mai multe o data, dar nu reuseste nimic bine..


Nu chiar. Veyron si Chiron sunt grele(1888, respectiv 1996 kg), dar se descurca foarte bine, chiar si pe circuit.

Aoleu. Se fleșcăiește asa repede? Am vazut cum face 0.100km tesla. De pe la 4 secunde la prima acceleratie, la a treia era deja la 6 s si ceva. Nu e cool. Te bagi intr.o depasire stiind ca mergi fulger, si appi vezi ca e Logan. Ce siguranta poti sa ai? Treaba este foarte grava. Daca ai avea constant suta in 3 sau 4s, stii ce poate masina. Dar daca ai mai putina baterie, oare in cat timp mai faci o depasire?



#54
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Dovada ca acceleratia unei Tesla nu tine deloc si creste de la prima pedala pana la ultima. Ce faci intr-o depasire, cand masina nu mai poate? Oare poti aprecia cat de grav ii scade acceleratia, sa stii ca daca intri in depasire, mai si iesi din ea?

Performanta? Care e aia. Nu e modelul ludicris, dar acceleratia scade la toame electricele indiferent de putrere si model, odata cu scaderea bateriei.

La o benzinara nu scade performanta cu scaderea rezervorului. Poate doar sa creasca ca se mai usureaza.

Attached Files


Edited by Torquemada-666, 23 March 2017 - 18:12.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate