Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla Model S P100D Ludicrous+ stabileste un nou record de la 0 la 60mile/h si pe sfertul de mila
Last Updated: May 04 2017 09:20, Started by
inuendo0
, Feb 07 2017 16:13
·
0
#1
Posted 07 February 2017 - 16:13
Renumita revista auto Motor Trend a testat ultima versiune a sedanului electric de 5+2 locuri Tesla Model S, P100D Ludicrous+, stabilind 2 noi recorduri: de la 0 la 60 mile/h in 2.28 secunde si sfertul de mila in 10.5 secunde. (60mile/h = 96.6km/h)
Vorbim de masina in versiunea de fabrica, cu tot interiorul. Modelul S care concureaza in competitia Electric GT, avand aceeasi baterie si motoare, insa cu elemente interioare eliminate, a reusit sa accelereze pana la 60mile/h in 2 secunde. Comparand direct modelul Tesla cu urmatorul Porche 911 Turbo S, iata ce au declarat: "Lansand modelul S P100D (cântăreste 2300kg cu tot cu sofer) pe modul Ludicrous iti fixează corpul într-un mod care este absolut imposibil de reprodus in orice alta masina legala de productie de strada cu pneurile normale și asfalt uscat la un pret de circa 150.000 USD. Noi considerăm timpii de accelerare de 0-30 mile pe oră ca indicator pentru cât de puternic lanseaza masina, iar acest nou Tesla ajunge acolo cu 0.05 secunde înaintea următoarei cea mai rapide masini, 911 Turbo S. Cele doua ruleaza cam egal pana la 40 de mile pe oră , după care Tesla se detaseaza, menținând un avans de 0,2 secunde de la 60 mph la 90 mph. Cele doua masini traversează împreună linia de sfert de mile la 10,5 secunde, moment in care Tesla atinge 125.0 mph, iar Porsche-ul se deplasează cu 6.8 mph mai repede". Cu toate acestea, este un nou record, care face de rușine o mulțime de vehicule - cel puțin atunci când vine vorba de accelerația 0-60 mph. În termen de performanță, modelul S este deja într-o clasă proprie fiind un sedan cu 4 usi, dar este, de asemenea, competitiv cu supercaruri de 2 uși, în unele aspecte. Acceleratia Modelului S este brutala, depasind 1.4G la lansare. Link la articolul original: https://electrek.co/...tor-trend-test/ |
#3
Posted 07 February 2017 - 16:21
ericmario, on 07 februarie 2017 - 16:16, said:
Stai sa apara haterii.... Da' dar Lamborghini are clasa Da' dar Ferrari e editie limitata Da' dar e prea ieftina, n-are prestanta Da' dar nu poti merge mai mult de 400 km cu o incarcare, ce faci cand vrei sa mergi la mare la Bulgari ca e ultra-all-inclusive? Da' dar o Toyota Supra cu 2000HP supra-ultra modificata e mai rapida Da' dar Motor Trend a fost mituita de Elon Musk pentru rezultate Da' dar unde o incarci in Romania? Da' dar nu are tobe smechere sa se auda ca ai ajuns acasa inuendo0, on 07 februarie 2017 - 16:13, said:
Acceleratia Modelului S este brutala, depasind 1.4G la lansare. In curand pilotii de Formula E sau Electric GT vor purta pantaloni de cosmonaut |
#6
Posted 07 February 2017 - 16:27
#7
Posted 07 February 2017 - 16:28
#8
Posted 07 February 2017 - 16:34
ericmario, on 07 februarie 2017 - 16:16, said:
Stai sa apara haterii.... Da, dar contine lithiu. Da, dar bateria e misto iarna. Da, dar Elon Musk e doar un capitalist infect care face marketing abuziv pe fondul unei probleme create tot de capitalism si anume incalzirea globala. Da, dar e prea scumpa. Da, dar oricum Romania e cu 20 ani in urma. Da, dar ce pret are la samsar ? Da, dar scoate fum prin esapamentul de la centrala pe carbuni. Da, dar totusi nu poti fi chiar atat de anti-VAG. Da, dar totusi prostiile astea sunt pentru ecotarzi. Da, dar incalzirea globala e o inventie a Zionistilor. |
#9
Posted 07 February 2017 - 16:37
#10
Posted 07 February 2017 - 16:41
Nenea Zap, on 07 februarie 2017 - 16:25, said:
Hater aici. Porche 911 Turbo S nu are nici o treaba cu Tesla. Scoate suta in 5.4 secunde deci nu stiu ce vorbesc astia din articol. Probabil se refera la 918 Spyder care e cu totul alta masina. http://www.porsche.c...11/911-turbo-s/ Citez:"Beschleunigung 0 - 100 km/h 2,9 s mit Sport Chrono Paket" Ca sa intelegi cat de "pe langa esti": Acceleraţie 0 - 100 km/h, în sec. (BMW 540i Sedan) - 5,1 Un 911 Turbo S e "ceva" mai rapid decat un 540 (am luat un exemplu la intamplare de masina cu demaraj sub 5.4. |
|
#11
Posted 07 February 2017 - 16:56
Nu viteza (daca chiar crezi ca-s eco friendly) este problema masinilor electrica, ca aceasta este practic...infinita, pe curent (daca ma intelegeti). Autonomia si pretul de achizitie conteaza.
|
#12
Posted 07 February 2017 - 17:04
Nenea Zap, on 07 februarie 2017 - 16:25, said:
Hater aici. Porche 911 Turbo S nu are nici o treaba cu Tesla. Scoate suta in 5.4 secunde deci nu stiu ce vorbesc astia din articol. Probabil se refera la 918 Spyder care e cu totul alta masina. Ultimul model de 911 Turbo S scoate sub 3 secunde până la 100 km/h, nu ştiu de unde ai scornit tu 5.4 secunde. |
#14
Posted 07 February 2017 - 17:45
#15
Posted 07 February 2017 - 18:41
Poate fac și un test pe un tur de circuit cap-coada.
Sunt convins ca Tesla va rămâne în urma. Problema la electrice rămâne în continuare autonomia iar la cele electrice pentru curse greutatea bateriilor. Drumul e bun dar mai avem de așteptat. Am un prieten cu o hibrida Toyota. Consum 6-7 % în oraș și 5% extraurban, pentru asta a plătit 10.000 de euro în plus. Bani irosiți, părerea mea. Clar viitorul va fi al electricelor, singurul minus va fi ca nu le auzim când se vor apropia de noi. |
|
#16
Posted 07 February 2017 - 18:54
#17
Posted 07 February 2017 - 18:55
#18
Posted 07 February 2017 - 19:46
iliemirea, on 07 februarie 2017 - 18:41, said:
Poate fac și un test pe un tur de circuit cap-coada. YOUR_GOD, on 07 februarie 2017 - 18:55, said:
Il bat cu GPL-ul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users