Tesla Model S P100D Ludicrous+ stabileste un nou record de la 0 la 60mile/h si pe sfertul de mila
Last Updated: May 04 2017 09:20, Started by
inuendo0
, Feb 07 2017 16:13
·
0
#73
Posted 26 March 2017 - 11:53
ShadowBroker, on 25 martie 2017 - 01:18, said: Eu sunt mereu bine documentat, nu am ce sa "retrag". Unii se pare ca vor informatiile mura-n gura... Intamplarea face ca zgomotul este masurabil in mod obiectiv. Chiar daca a zis nenea ala nu stiu ce(cine stie, poate se gandea doar la zgomotul motorului nu si zgomotul de rulare si vant), realitatea masurata e alta: Tesla Model S, diverse variante de echipare, diverse surse: Testdata Tesla Model S Performance Støy tomgang, dBA: 29,1 Støy 50 km/t, dBA: 63,0 Støy 80 km/t, dBA: 68,0 Støy 100 km/t, dBA: 71,0 http://www.klikk.no/...ticle833692.ece Au ralenti 32 dBA A 90 km/h 66 dBA A 130 km/h 69 dBA http://www.automobil...sla-model-s-p85 Der bei 130 km/h gemessene Geräuschpegel beträgt 69 dB(A) https://www.adac.de/...Performance.pdf ca si comparatie, un seria 7 diesel generatia trecuta, si la 160 km/h e mai silentios decat Tesla la 130, poate chiar la 100. Platz 1: BMW 730d Blue Performance (245 PS) • Preis: ab 74.400 Euro • Innengeräusch bei 100 km/h: 58 Dezibel (54 dB bei 50 km/h, 62 dB bei 130 km/h, 67 dB bei 160 km/h). http://www.autobild....5.html#bild3144 Pareri diversi posesori: too much sound! ...have had German cars all my life. Best insulated car I ever owned was Merc S class. MS makes too much noise; the only thing I can think of poor insulation. Hope they do a better insulation in the future models. https://forums.tesla.../too-much-sound we feel the car is not well built to isolate the road noise. it feel noiser than my friend's 2012 Lexus e350 https://teslamotorsc...an-lexus.11044/ I have now test driven the Model S Performance twice and haven't been impressed with the cabin noise at freeway speeds (70-80). Once you hit 60+ I was noticing a wine from the gearbox that gets really noisy at 80 (definitely, not the invert sound). There was also a surprising amount of road noise from the wheels in the rear. About on par with my Z4, which I found noisy. Our X5 and M5 (full leather which helps) are about twice as quiet at a similar speed (and trust me the M5 has much noisier tires than the Model S). https://forums.tesla...s/cabin-noise-0 Over a month ago I took sound meter reading with 3 vehicles while driving at 65 mph on the 57 freeway with noisy concrete. Road noise is a problem on much of our freeways. Here are the results that I posted earlier. New asphalt pavement would be the solution. 2009 Cadillac Escalade with 18" wheels - 71 dBA 2016 Model X with 22" wheels - 74 to 76 dBA 2012 Model S with 19" wheels - 76 to 78 dBA https://teslamotorsc...question.75176/ Inca un argument la mintea curcanului, motorul/motoarele electrice fac MUUUULT mai putin zgomot decat un ICE. La rulare toate fac zgomot, mai mult sau mai putin. Si linkuri de pe forumuri pot aduce și eu. Mai mult sau mai putin credibile. Pana una alta te-am intrebat daca te-ai urcat într-o Tesla ca sa faci afirmatiile respective. Sau doar dai flame-uri degeaba pe aici? Esti prieten cu Torquemada? |
#75
Posted 26 March 2017 - 16:16
#76
Posted 26 March 2017 - 16:29
Ma refeream ca a fost rasturnata intentionat, din motive doar de ei stiute (au si recunoscut mai tarziu ca au pus pe el cauciucuri diferite ca uzura).
Loganul l-am adus in discutie fiindca se vorbise de 'credibilitatea' ADAC, nu de altceva |
#77
Posted 26 March 2017 - 16:50
Nu a fost rãsturnatã intenționat, au ales o configurație pe care Dacia o punea la vânzare.
Oricum Renault meritã un dest pe obraz cu politica de minimizare a opțiunilor de securitate la Dacia, pentru a nu-și canibaliza propriile entry-level. În altã ordine de idei ultimul pick-up de la Toyota are o problema asemãnãtoare. Dar pana nu apare modelul de 35000 Tesla e un brand scump. Arata bine, dar nu-și meritã banii. Și e o mașinã americanã, care nu e tocmai un etalon în fiabilitate. |
#78
Posted 26 March 2017 - 18:28
Aia cu rasturnatul e o chestie veche. Nu prea inteleg de ce la Euroncap nu s-a adaugat rollover test care exista standardizat la NHTSA.
Cat despre capitolul Tesla si fiabilitate, eu personal am mult mai multa incredere intr-o statistica de la o publicatie care se sustine din subscriberi decat in publicatii care accepta bani de la producatori auto sau anecdote. Si in care si firme mari si-au rupt dintii cand au luat-o pe aratura la fiabilitate si au incercat sa discrediteze statistica. Tesla inca mai are de lucrat la fiabilitate conform publicatiei respective http://www.consumerr...-vehicles-2017/ Edited by Hansolo, 26 March 2017 - 18:36. |
#79
Posted 26 March 2017 - 18:57
swtm, on 26 martie 2017 - 16:50, said: Vezi aici : http://0-100.hotnews...-presa-germana/ Iar integritatea ADAC a fost pusa la indoiala chiar de germani. A fost un scandal intreg cu ei ca au favorizat unele firme ( Dacia nu a fost singura lor victima ), iar conducerea si-a dat demisia. Insa eu cred ca lupul isi schimba părul dar năravul ba, asa ca prefer sa nu cred in topurile lor. |
#80
Posted 27 March 2017 - 02:35
Dacia a învãțat din greșelile astea și a tras învãțãturile de rigoare.
Testul elanului nu e un test oficial, dar mașinile fãrã esp îl pica în majoritatea cazurilor. Noroc ca e obligatoriu și nu mai trebuie sã fim naționaliști. Dar sa aduci ca exemplu, când vorbim de Tesla, un brand ieftin cum e Dacia, e demagogie purã. |
#81
Posted 27 March 2017 - 09:27
#82
Posted 27 March 2017 - 10:57
Alea sunt abureli. În primul rând modelul de baza la Logan se livra cu jante de tabla si nu de aliaj. De altfel majoritatea constructorilor fac asta.
Îți prezintã o mașinã plinã de inovații care în general sunt opționale sau inaccesibile modelelor de baza. În general toate testele auto se fac cu modelul cel mai slab echipat pentru a fi cât mai fair cu cumpãrãtorul. În schimb testele comandate de producãtori se fac cu modelul full pentru a avea maximul de avantaje comerciale. |
|
#83
Posted 27 March 2017 - 13:39
Daca alea sunt abureli de ce a fost scandalul care a dus la demisia conducerii ? Dacia a fost, iti repet, doar una dintre marlaniile lor. Asa cum a zis cineva cine poate sa aiba incredere in unii sponsorizati de dealeri si samsari ?
Oricum n-ai decat sa crezi ce vrei Edited by fortzoso, 27 March 2017 - 13:40. |
#84
Posted 27 March 2017 - 17:42
Dacia livra modelele de entry-level spartan rãu. Au pus esp standard doar când a fost obligatoriu.
Pentru Renault un brand vânãtor de stele la euroncap, Dacia a fost, și este, un contraexemplu. Și asta doar pentru a sublinia natura low cost a brandului Dacia. Asa ca repet, nu trebuie sã trișezi, te ajuta Renault. |
#85
Posted 27 March 2017 - 21:30
#86
Posted 03 April 2017 - 11:23
Stai putin.
Quote . Our X5 and M5 (full leather which helps) are about twice as quiet at a similar speed (and trust me the M5 has much noisier tires than the Model S) De doua ori ce? Unde-s decibelii masurati? Ca subiectivi suntem toti. Si diferenta asta la zgomot intre Tesla si M5/X5 nu este mai mica decat zgomotul suplimentar produs de ICE? |
#87
Posted 05 April 2017 - 13:58
inuendo0, on 26 martie 2017 - 11:53, said:
Deci tu vii cu teste facute de ADAC? organism nemtesc, Prima sursa e publicatie norvegiana... a doua e franceza... a patra e germana, non-adac.. Si hai sa-ti spun un "secret" despre adac: este clubul automobilistilor germani, platiti de catre soferii germani in interesul soferilor germani! Pricepi? Spre deosebire de chestii precum JD Power, sau alte mizerii care fac reclama direct diverselor marci interesate, Tesla included... Si hai sa-ti mai spun un secret: zgomotul interior e suma tuturor zgomotelor, nu doar zgomotul motorului, ci si zgomotul la rulare si zgomotul la vant... degeaba ai motor silentios daca auzi cauciucurile/rulmentii/suspensiile cum ruleaza/cum se misca diverse angrenaje si vantul cum iti suiera pe la geamuri... ca sa vezi unde se ajunge cu antifonarea de calitate... 3.0 TDI, SUV(e suficient sa compari zgomotul ticaitului semnalizarii cu restul zgomotului la rulare): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4dMEZWBwLKk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mai are tesla de mancat multa mamaliga pana sa ajunga la nivelul asta... Edited by ShadowBroker, 05 April 2017 - 14:07. |
|
#88
Posted 05 April 2017 - 14:10
#89
Posted 05 April 2017 - 14:13
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users