Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 

Logan Plus - Ce-i atat de special la aceasta serie limitata?

- - - - -
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#19
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,391
  • Înscris: 23.04.2007
Motorul asta de 1.2 16v am impresia ca a fost facut sa inlocuiasca clasicul 1.4mpi.Nu stiu daca e mai fiabil sau mai scump la intretinere,cert e ca primesc la munca o groaza de oferte de la dealeri Renault pt auto Renault si Dacia si preturile "promotionale" incep cu motorul asta.
Am asa o vaga impresie ca incearca sa lichideze stocurile de motoare,prea e promovat agresiv.
Plus ca 0.9Tce-ul ala pare sa fie o alegere mai buna,poate doar usor mai "periculoasa" la buzunar din pricina turbinei.

#20
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,269
  • Înscris: 05.06.2002
am avut eu MPI de 1.4 (tot 75HP) si nu-i chiar asa lesinata. iti faci treaba cu ea in conditii decente. n-ai probleme la urcat pante chiar cu masina plina, daca sti sa retrogradezi si s-o duci in zona de cuplu maxim te ajuta decent si la depasiri. peste 100km/h nu prea mai ai ce te baga in depasiri decat daca ai vizibilitate pe o distanta mai mare fiindca castiga mai greu viteza. nu-i in nici un caz masina sport, dar nu tii traficul in loc cu ea. acu am 140hp, deci nu vorbesc din pozitia in care nu ajung la struguri.

Edited by Fane, 29 September 2016 - 09:01.


#21
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Mei, adevarul este ca pentru a sta la semafor 60% din timpul petrecut zilnic cu drumul spre birou ai nevoie neaparat de un V8 macar, ceva 4000+ cmc , ce mai un SUV de vreo 3 tone sa nu te deranjeze gropile din carosabil , HUD, RVM , hill assistant ca n-ai invatat la scoala de soferi sa "o tii" din ambreiaj , xenoane ca in Pipera nu ai iluminat public, wtf, nu ai asfalt ce mai vorbim de iluminat , si alte acareturi....
Un parci de Logan 1,2 nu este bun ...e prea lesinat !

#22
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,269
  • Înscris: 05.06.2002
pleaca de pe loc bine, are cutia bine etajata.

#23
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
A luat socru-meu Sandero plus pe care a dat ''rabla'' din 1972 + 7000 euro. N-a vrut in ruptu' capului sa vada ce puteam gasi SH la 5-7000 euro. Asa stie el ca masina noua e... nu stiu cum, eu am preferat SH cu dotari de el crede ca-s SF. In ideea ca cu acea masina va circula si fiica-mea nu strica ceva siguranta in plus, dar ce sa zic , macar am scapat de jena ca parcheaza ''rabla'' la vedere cind vine la noi . Cum au zis cei dinaintea mea, culori standard nu ai decit alb si albastru mat, socru a platit inca 270 pentru argintiu. "Plus" inseamna clima manuala si proiectoare ceata, poate si audio cu mp3(nu stiu cum e la ala de baza). Noi am cerut sa taie proiectoarele si sa ne dea culoarea argintiu, dar nu se poate. De motor ce sa zic, e decent daca nu ai pretentii de 200CP (stiu cum e, am 220), zgomotos la peste 2500 (antifonaj?), scirtiie telescoapele la mers incet (cica se taseaza???), are aspectul de tentativa de Jeep, adica se vad telescoapele intre anvelope si aripi(cica se lasa in timp), merge o la 120 in linie dreapta, la curbe da senzatie de instabilitate(greutatea masinii?). Despre urcatul la deal, cred ca glumiti unii, urca linistita daca o turezi... nu-i masina de 5 adulti sau de carat ciment! Un mare plus e ESP, traction control, ABS, senzori presiune roti, airbag fata + cortina care cica obliga UE orice producator sa le doteze. Geamuri electrice fata si CD-MP3 cu bluetooth sint ok, cind mai demult Loganul venea fara ABS, electrice si audio! Ar mai fi fost de dorit reglaj scaune pe inaltime, centuri (soacra-mea e scunda si ii vine centura peste ochi...) si poate reglaj volan. Si eu cred ca voiau sa scape de ultimele 1.2 aspirate ca sa faca loc la 0.9 turbo. Echivalentul la alte marci ajungea la 10000 euro. Repet, eu unul as fi luat SH la banii astia, si cu o clasa mai sus si, implicit, mai dotata. Insa , pentru socru-meu care face din cind in cind max 25 km pina casa de la tara, de carat in oras plase de supermarket este indeajuns.

#24
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,060
  • Înscris: 07.11.2006

 cobi1, on 29 septembrie 2016 - 08:44, said:

Exagerari de " dorul " lingusirii lui Adm ... inutile . Sunt convins ca nu ai condus loganul plus niciodata dar tu le stii pe toate ...

Vorbesti prostii,mult si fara rost.
Daca nu ai inteles cele scrise de mine,n-am ce-ti face.

ps.
Unde-i lingusirea,ca n-am inteles faza?

Eu m-am referit la parerea generalizata de pe forum ca masina incepe de la 180cp si cel putin 2000 cmc.Restul pana acolo sunt troace,tigai, cazane, fiare,etc.
Sper ca acum ai inteles.

Si nu le stiu pe toate,ca n-am cum.Estre adevarat ca n-am condus Loganul respectiv,dar am condus si conduc mult o alta marca cu motor de 1,2.
Repet,daca nu intelegi exact sensul unor comentarii,este preferabil sa te abtii.
Este valabil si celor care iti apreciaza postarile de acest gen.

Daca nu stiai,eu sunt partizanul masinilor cu motoare de capacitate mica,modesta.Dar tu nu ai de unde sa-ti dai seama de acest lucru,pentru ca nu prea intelegi ce se posteaza.
Fara resentimente.Posted Image

Edited by adisz, 29 September 2016 - 09:35.


#25
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,157
  • Înscris: 22.05.2003

 primuministru, on 29 septembrie 2016 - 08:29, said:

Da, dar iti faci treaba cu ea ! Vine cu suficiente dotari standard, dar si cu elemente de siguranta activa si pasiva, ceea ce o face foarte atractiva pentru segmentul ei.
Nu toti isi doresc sa  "calareasca" armasari, unii se multumesc si cu un magar, camila, dromader etc.
Important e sa ajungi din punctul A in punctul B.

Te amagesti!
Logan a fost o revolutie pentru detinatorii de Dacia 1310 si Super Nova!
Asta a fost acum mult timp. Cand mai vad o Dacia 1310 pe strada, ma gandesc la ea ca la masina de epoca.

In rest, da, are 4 roti, te duce din pct A in pct B si are costuri mici.
Mi se pare masina perfecta pt lucru/rupt sau daca altceva nu imi permit.

Despre siguranta pasiva si activa, sa nu maniem pe D-zeu, dar noroc ca a dat lege UE cu ABS, apoi cu ESP obligatorii, altfel si acum franai ca Fred&Barney!

La cat e de usor un Logan, eu banuiesc ca le cantaresc cand ies de pe linia de productie, si le iau la rindea (pt economii), daca au 100gr in plus vs norma.
Varianta 2 ar fi ca sunt mai destepti decat nemtii, care se chinuiesc cu fibra de carbon Posted Image

Inteleg ca nu toti isi doresc sa calareasca un armasar gen Huracan, dar noi vorbim de chestii benigne, precum macar un diesel 2l pe la 150cp+

P.S. Am condus Duster 1.6 MPI, Logan 1.2 si Clio 3 0.9 tCE.
Problema este ca am condus si masini de deasupra lor, mult deasupra lor.

#26
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
@Ibanias, nici un Logan nu are airbaguri cortina. In rest iti dau dreptate.

#27
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,845
  • Înscris: 05.10.2007

 Adm, on 29 septembrie 2016 - 09:38, said:


Mi se pare masina perfecta pt lucru/rupt sau daca altceva nu imi permit.


Sa rectificam putin : Mi se pare masina perfecta pentru cei care si-o permit.Sunt sigur ca sunt multi, chiar fosti posesori de Dacii 1310 sau SuperNova, cum zici tu, care si-ar permite o masina mai scumpa, dar n-o vor din diverse motive.Sau poate ca detin deja una si mai vor una pentru alergat prin oras pentru diverse treburi.Eu personal nu vad absolut niciun motiv pentru care m-as  plimba cu diesel 2.0/150CP prin oras.
De altfel n-am inteles niciodata de ce romanul prefera masinile mari si puternice considerand ca statutul lui social si personalitatea sa e reflectata de marimea si puterea masinii in care sta la semafor privind cu dispret la cei cu masini mici.
Dar hai sa n-o dam in offtopic.

#28
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,157
  • Înscris: 22.05.2003
Pentru ca romanul nu traieste doar in oras si folsoeste masina doar pe post de bicicleta cu capac.

El are:
- parinti la tara
- porc de Craciun
- cara mobila de la Ikea pe masina
- cara sacii cu nisip, ciment sau cutiile de faianta
- are nevoie de portbagaj
- nu isi permite sa aiba 2-3 masini, fiecare pt ocazii diferite

Deci romanul, daca isi permite, isi cumpara o masina SH, diesel, incapatoare.
De aici disperarea dealerilor auto la gandul modificarii taxei de  "polutie", mai ales a celor cu masini din gama low-end.

P.S. Viitorul (estimez 10 ani) va fi electric, mai ales daca scade pretul la baterii. Atunci o sa ne contram cine foloseste AAA/AA sau de 9v.

#29
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004

 mzamfirm, on 29 septembrie 2016 - 09:01, said:

Mei, adevarul este ca pentru a sta la semafor 60% din timpul petrecut zilnic cu drumul spre birou ai nevoie neaparat de un V8 macar, ceva 4000+ cmc , ce mai un SUV de vreo 3 tone sa nu te deranjeze gropile din carosabil , HUD, RVM , hill assistant ca n-ai invatat la scoala de soferi sa "o tii" din ambreiaj , xenoane ca in Pipera nu ai iluminat public, wtf, nu ai asfalt ce mai vorbim de iluminat , si alte acareturi....
Un parci de Logan 1,2 nu este bun ...e prea lesinat !
problema este ca nu multi ne permitem sa tinem mai mult de o masina - si chiar daca motorul asta e ok pentru oras, mai devreme sau mai tarziu o sa te trezesti ca ai nevoie de mai mult. si masina nu prea poti sa o schimbi ca pe sosete. cunosc mai multe persoane care au inceput cu masini de-astea asa-zise 'lesinate' si fara exceptie, toti au inceput sa vrea mai mult in maxim 2-3 ani. intrebarea aici este daca poti si merita sa faci un efort pentru un motor putin mai bun. eu zic ca merita, daca exista posibilitatea.

#30
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,009
  • Înscris: 09.05.2009

 BadBoyBlue, on 29 septembrie 2016 - 07:59, said:


Daca Plus e disponibil si cu 0.9 TCe (desi ma indoiesc), spune-ne si pretul.
8800 euro. Dar nu stiu daca mai are vreo importanta, Programul Rabla pare incheiat pe anul asta!

Edited by DannyMC, 29 September 2016 - 10:29.


#31
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,269
  • Înscris: 05.06.2002
asa cum am mai scris, am fost posesor de Logan. in 5 ani si 70.000km n-am avut nici o problema cu ea, inafara de consumabile am schimbat doar un capat de bara si asta fiindca tata a dat cu ea intr-o groapa ce a ovalizat roata instant. la urmatoarea revizie mi s-a spus ca trebuie schimbat capatul de bara. cand am vandut-o nu troncanea, nu avea jocuri, nu necesita nici o reparatie. pe perioada in care a fost la mine i-am tot dat cheie si m-am dus. nu a trebuit sa cunosc "mecanic bun" si sa fiu prieten cu el ca sa ma "primeasca". cand avea 4 ani, am vrut sa merg cu ea in grecia, i-am verificat apa, uleiul si m-am dus. si acu daca as dispune de aceiasi suma, tot logan as lua, nu m-as duce in bazar sa trebuiasca sa ma feresc de tepe la bani multi. am avut si vechituri, stiu cu ce se mananca. nu se rupe in doua, dar tot timpul te fredoneaza ceva, tot timpul cauti la second o anumita piesa si ai un injector de schimbat si o turbina pe duca...

Edited by Fane, 29 September 2016 - 10:39.


#32
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Eu estimez ca Logan-ul va fi o buna si rentabila alternativa (mai ales 1.2 aspirat .... Posted Image  ).
Probabil se va scoate taxa de mediu sau cum o cheama si se va umbla la asigurari, impozite si conexe, care vor face ca taxa sa para un vis umed (si frumos).
Nu cred ca metoda de taxare in favoarea statului va fi mai ieftina ca actuala, din contra. Motorasele mici sau electrice (ca e moda asta acum) vor fi viitorul, si din cauza taxarii, nu altfel. Nu de nebuni vind vesticii masini cu euro 3-4 si trec la urmatorul nivel. Cu forcepsul se impune si la noi modelul, ca vrem sau nu, nu vom fi intrebati.
Si presimt, ca spre a fi mai digesta metoda, vor revalida camerele fixe, chiar mai dese, cat sa nu merite motor mai mare de 100 cp. Ca in vest. Autostrazi avem (putine, slabe, nu conteaza), deci e pe unde antrena "bolizii" de 150+ cp.

#33
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011

 Fane, on 29 septembrie 2016 - 08:58, said:

am avut eu MPI de 1.4 (tot 75HP) si nu-i chiar asa lesinata. iti faci treaba cu ea in conditii decente. n-ai probleme la urcat pante chiar cu masina plina, daca sti sa retrogradezi si s-o duci in zona de cuplu maxim te ajuta decent si la depasiri. peste 100km/h nu prea mai ai ce te baga in depasiri decat daca ai vizibilitate pe o distanta mai mare fiindca castiga mai greu viteza. nu-i in nici un caz masina sport, dar nu tii traficul in loc cu ea. acu am 140hp, deci nu vorbesc din pozitia in care nu ajung la struguri.
Eu am Logan 1,4MPI si chiar imi fac treaba foarte bine cu el. Este exact ceea ce mi-am dorit si spunand aceasta doresc sa subliniez un aspect pe care l-am vazut si in unele mesaje postate aici: cei care au/le plac/isi doresc motoare puternice au o atitudine ironica sau in cel mai bun caz condescendenta fata de cei carora le plac "tigaile" sub 150CP (cum scria in mod peiorativ cineva). Oameni buni, eu n-am nicio treaba cu preferintele celor care vor masini puternice. E foarte bine, n-au decat sa-si ia masini puternice, daca vor si-si permit, dar daca eu nu vreau o masina puternica si sunt foarte multumit cu ce am acum, de ce trebuie sa fiu in mod subliminal catalogat drept vreun "ciudat posesor de tigaie", sau unul care nu stie ce inseamna "confortul" unei masini mai 'fitoase"? Mentalitatea asta "cocalaristica" chiar n-o inteleg, fara suparare.

P.S.
Sunt foarte multi straini care-si cumpara Logan sau Sandero, in conditiile in care si-ar putea permite masini mai puternice, fabricate in "tari cu apa calda". Oare de ce nu-si cumpara astfel de masini? Poate pentru ca nici ei nu simt nevoia de astfel de masini, sau poate ca sunt tot "iubitori de tigai"?

#34
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Oricand, la orice ora mi-as lua un Logan dasta la 6300 euro cat a fost in rabla in detrimentul unui volks cu 150k km reali cu test reprezentanta boss. La fel am facut acum 11 ani , si nu am avut probleme de urcat dealuri , dimpotriva am facut transalpina de cateva ori, urc la cota 1600 iarna fara probleme , bine nu ma deranjeaza sa merg la 4500 rpm , chiar imi place, si motorului de altfel . La frecat la propriu in oras este perfecta , am un ROGVAIV pe ea de la meltenii care stiu sa isi parcheze cazanele ! Ce este drept te rupe de 2-3 ori pe an daca sari calul cu drumuri de peste 500 km pe sens , in rest ....ulei, benzina , 2-3 ture de bucsi , 2 distributii si doua randuri de cauciucuri....in 11 ani , rezonabil zic eu.

Edited by mzamfirm, 29 September 2016 - 12:11.


#35
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

 flomelomanul, on 29 septembrie 2016 - 10:46, said:

P.S.
Sunt foarte multi straini care-si cumpara Logan sau Sandero, in conditiile in care si-ar putea permite masini mai puternice, fabricate in "tari cu apa calda". Oare de ce nu-si cumpara astfel de masini? Poate pentru ca nici ei nu simt nevoia de astfel de masini, sau poate ca sunt tot "iubitori de tigai"?
Vezi tu, treaba sta un pic altfel, dobanda la un credit in tarile cu apa calda e cam 5%, omul vine cu 3000 euro avans si ia o Dacie pe care o revinde dupa vreo 4 ani exact cu suma pe care a dat-o avans, rata lunara pentru el fiind nesemnificativa, are o masina noua, pe care a dat 3000 si pe care mai da 100 lunar, stiind ca dupa 3-4 ani isi recupereaza cei 3000. In Romania sa iei o masina te costa cam 10% creditul, 3000 sunt greu de strans ar fi cam 10 salarii fata de 1,5 salarii in vest. Cheltuiala cu rata inseamna aproape de 50% din venit. Asa ca romanu ia un second de aia 3000 cat CREDE ca poate duce. Unii cumpara direct de la cei din tarile cu apa calda.

#36
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011
partyman,
E posibil să ai dreptate, nu cunosc condițiile de creditare din țările „cu apă caldă”. Dar chiar și așa de-ar fi, faptul că cei de acolo nu simt vreo rușine sau vreo reținere în a conduce și a fi văzuți la volanul unui Logan (care a-propos, e mașină, nu tigaie, așa cum zic unii) înseamnă că sunt cu muuult mai normali decât meltenii mioritici.

P.S. Fiindcă am pomenit de meltenii mioritici, îmi place la nebunie textul tău din josul postării. Ai un mare LIKE din partea mea pentru el.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate