Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Samsung Gear S3 Classic & Frontier
Last Updated: Sep 30 2022 10:56, Started by
Mur
, Aug 17 2016 11:20
·
0
#1387
Posted 08 April 2019 - 11:53
Ufff, nasol, imi pare rau! Exact despre o astfel de situatie vorbeam cu cateva pagini in urma, cand unii colegi spuneau ca nu este nevoie de folie de sticla.
Nu cred ca o folie de sticla o sa ascunda fisura dupa ce aceasta s-a produs. Referitor la costuri, cred ca ar trebui sa intrebi in service, dar cred ca ei inlocuiesc dispay-ul cu totul. |
#1388
Posted 08 April 2019 - 12:23
catalin22, on 08 aprilie 2019 - 11:42, said:
Intr-un moment de graba, la birou, am lovit in mers (nu cu forta) clanta usii cu display-ul ceasului, ceea ce a produs rezultatul de mai jos. Ma streseaza de nu mai pot cand vad fisura aia acolo, nici nu imi vine sa il mai pun la mana. Fisura pare una de suprafata. Nu stiu ce sa fac. Aveti idee cat costa un geam pentru gear S3, adica daca se poate schimba. Sau daca nu, credeti ca o folie de sticla ar ascunde fisura sa nu se mai vada asa? Multumesc, Eu zic sa incerci cu o folie de sticla. Inainte sa o montezi,cureti bine display-ul zgariat,sa se mai estompeze din bavura ramasa pe margini si poate ai noroc. Pentru 30 de lei cu transport cu tot... |
#1389
Posted 08 April 2019 - 13:07
Din pacate, unii consideră că sunt protejați de evenimente neprevăzute. Nu sunt ele foliile si husele făcute degeaba.
Da, stiu, "Cum sa dai tzshpe sute de euro pe un device si sa l pui in husa?" Pana cand il f... de pământ și ramai fără el. Stiu, asigurare and shit. |
#1390
Posted 08 April 2019 - 20:03
Eu am spart pana acum 3 folii de sticla pe al meu, cei drept de doua ori la sport si o data nici nu stiu. Displayul nu a avut nimic, am schimbat folia si gata. Mi-am comandat vreo 7 buc de pe aliexpres la nici 2$. Cand vad preturi de 50 lei folia de sticla la gear s3 mi se face rau, sau cele de plastic, silicon de la nu stiu ce firma la 49 lei.
@catalin22 eventual incearca sa cauti unul defect, care are displayul bun, il schimbi in service si poate iesi mai bine la pret. Edited by cipri_m78, 08 April 2019 - 20:12. |
#1392
Posted 09 April 2019 - 16:01
#1393
Posted 15 April 2019 - 11:42
Am trecut si eu la Tizen 4.0.0.2; dupa 2 saptamani in care l-am urmarit pot spune ca bateria de comporta la fel ca pe Tizen 3.0.0.2, respectiv 4 zile in aceleasi conditii de utilizare si cu aceleasi setari. Am aplicat update-ul venit OTA si nu am efectuat factory reset dupa (a pastrat setarile si ce mai aveam instalat pe el).
Intrebare pentru cei care folosesc bluetooth-ul masinii: se poate seta astfel incat telefonul sa fie conectat simultan si cu ceasul, si cu masina? Am observat ca telefonul nu se mai conecteaza la masina; pentru a se conecta trebuie sa deconectez ceasul. |
#1394
Posted 15 April 2019 - 13:03
La masina mea (un Ford Focus), se conecteaza simultan atat ceasul cat si telefonul.
|
#1397
Posted 15 April 2019 - 13:45
Merci! Inseamna ca trebuie sa-mi schimb telefonul, al meu are 4.2.
|
#1398
Posted 17 April 2019 - 11:00
Salutare , am un gear s3 classic , cand doresc sa pun o melodie pe el , nu ma lasa , in sensul ca arata 0% transfer mereu...si nu merge mai departe , am spatiu pe el , melodie este mica...
|
#1399
Posted 18 April 2019 - 20:55
Mate 10 pro + Frontier
Încerc să mă conectez la contul Samsung și îmi apare (de câteva zile) ecran alb pe telefon: Screenshot_20190418-214849.jpg 148.6K 18 downloads Screenshot_20190418-214843.jpg 41.88K 17 downloads Cred că îmi scapă ceva. A mai pățit cineva? Edited by badmania98, 18 April 2019 - 20:56. |
#1400
Posted 18 April 2019 - 21:17
Incearca un clear cache la Galaxy Wearable (daca nu ai facut-o deja).
|
#1402
Posted 20 April 2019 - 15:05
Salut.cum pot schimba sunetul de la notificări pe ceas și sunetul de apel?
Gata am rezolvat .ceva sfaturi la setări pentru o viață mai mare a bateriei? |
#1403
Posted 20 April 2019 - 15:33
badmania98, on 18 aprilie 2019 - 20:55, said:
Mate 10 pro + Frontier Ăncerc să mă conectez la contul Samsung și Ăźmi apare (de cĂąteva zile) ecran alb pe telefon: Screenshot_20190418-214849.jpg Screenshot_20190418-214843.jpg Cred că Ăźmi scapă ceva. A mai pățit cineva? La fel și la mine am un Nokia 8. Ai găsit vreo rezolvare? |
#1404
Posted 20 April 2019 - 17:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users