Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Octavia 3- "Magic Black"
Last Updated: Mar 18 2024 09:11, Started by
tfmercedez
, Jul 20 2016 14:31
·
13
#1153
Posted 11 May 2017 - 09:18
Am avut. Cu carburatie. Era oribila, dar Dacia nu a fost 'proiectata' la noi, a fost o consecinta nefasta a unei decaderi intr-o industrie. Daciile de atunci erau corectate dupa ce ieseau de pe banda de productie sau vandute direct cu defecte. Totul mergea prost pe lantul ala de fabricatie.
Evolutiile au fost mari de la tehnologia folosita pe Dacii ( datand de prin anii 60-70), in special in tolerantele pieselor in miscare din motor, dar si in tehnologia de ulei si au dus sa nu mai fie necesare segmentari la rulaje ridicol de mici. Eu nu zic in nici un caz ca masinile de acum sunt mai proaste. Au avut totusi un top de fiabilitate prin jurul anilor 80-90-2000 ( si nu ma refer la Dacia, nici la Lada si nici la alte minuni ingineresti de genul) , iar de atunci sunt pe o (de acord, nu foarte abrupta, dar existenta) panta descendenta din pacate, deoarece a aparut foarte multa tehnologie noua ( electronica, sisteme de recirculare a gazelor - egr- , dpf-uri etc.) , se fac update-uri pe motoare si pe modele foarte des si nu e timp sa se testeze suficient si, desigur, din ratiuni de cost si planned obsolescence. Acum, nu e cazul sa devenim paranoici si sa nu ne bucuram de masinile noastre, doar cred ca ar fi sanatos sa renuntam la mentalitatea de ' producatorul stie mai bine ' in fiecare caz, ca niciodata n-a stricat putina mentenanta preventiva. Asta doar daca vrei sa te bucuri si de urmatoarea masina ca de Opelul anterior, care poate mai are mamaliga de mancat si la care, probabil, un termostat nou nu e tare scump . Dar chiar tu o sa ai ocazia pe termen mediu - lung sa faci diferenta intre cum se proiectau masini atunci vs acum. Edited by Mihai_mb, 11 May 2017 - 09:31. |
#1154
Posted 11 May 2017 - 10:10
Opelul se pare ca are valoare sentimentala foarte mare, si nevasta o vrea reparata. Sper ca 2000 de lei pun "pe picioare" , mai ales ca a primit de doua sapatamani stopuri noi , bara spate vopsita (pe rca al unui nene), are numa cat a fost a mea doua bare fata noi si farurile ambele schimbate. Deci se improspateaza constant. Rigina NU are vizibila, dar pe sub e cam ruginita pe lonjeroane, si alte chestii.
Revenind la discutie, daca orice masina are la tablarie 12 ani garantie la perforare, asta inseamna ca ar trebui sa fie utilizabila macar 12 ani, nu? Chiar azi am vazut iar plantat in fata casei o "vechitura" un C200 kompressor" (de 10 ani nu se mai fabrica) - numa ce am scapat de o dacie care statea pe caramizi. Strada asta e un fel de schrot ambulant 20170511_110437.jpg 99.35K 67 downloads Poate ca un MB cu km putini merita bataia de cap cu intretinerea chiar si cu peste 10 ani vechime.. |
#1155
Posted 11 May 2017 - 10:24
cum e viața asta. tu te plângi când vezi câte o mașină parcată pe lângă tine în timp ce la mine este bucurie. în 200 de apartamente stăm cam 50 de persoane (socotind și copiii sub 3 ani). când mai vedem câte o mașină prin parcare (300 de locuri de parcare) e motiv de sărbătoare: posibil un nou vecin )))
problema de la Opel cred că o să coste mai puțin. poate se rezumă doar la un termostat. Edited by bobalex18, 11 May 2017 - 10:25. |
#1156
Posted 11 May 2017 - 10:29
Heh heh , am prins aluzia, depinde si ce MB, si acolo trebuie studiat, pana si unele motoare de pe W124 aveau probleme. Asta ca in poza data de tine, cu motorul M271.941 mai are cateva probleme cu cateva furtunase de carter, blocul de supape si intinzatorul de lant, dar succesorul cu M271.956 ( de pe W204 si W211 facelift ) e mai pus la punct.
Orice masina mai costa bani, dar cand e si pasiune, le bibilim, daca is doar unelte, revizii la 30.000 km si talpa. Asa am zis si eu la Opel, probabil e termostatul. Edited by Mihai_mb, 11 May 2017 - 10:31. |
#1157
Posted 11 May 2017 - 11:56
Plus ca totusi dau garantie la tabla de pe ele si mai importanta, chiar daca unele piese (mai precis cele care nu pun in pericol masina) sunt proiectate sa cedeze dupa un nr. de ai tot nu cred ca odata la 5-6 ani e nult sa mai schimbi cate ceva la masina, nu am vazut multi sa segmenteze motorul al 5-6 ani vechime masina si 100-150000 KM de obicei dupa 200000Km. Sau o schimbi si iei alta noua (mentalitate de dincolo nu prea la noi)....
|
#1158
Posted 11 May 2017 - 12:28
Tabla e tabla, motorul e altceva. Nu putem sa le bagam pe toate intr-o oala. La masina mea (w211), am garantie la tabla 30 de ani anti-perforare. La anterioara (w210), tabla se ducea in 10 ani de nici nu stiai ca a fost. Motoarele tot pe acolo ca fiabilitate. Tocmai de rulaje de peste 200.000 km ma refeream. In principiu, cu o masina luata de noua, 8-10 ani duci linstit la un rulaj mediu de 20.000 km/an, cu interventii doar pe la suspensii / accesorii / climatizare , poate un egr schimbat sau o admisie curatata. Diferenta incepe sa se cunoasca dupa, depinde de tine daca vrei sa tii masina mai mult de atat si atunci te pregatesti din timp, cu revizii mai dese.
Edited by Mihai_mb, 11 May 2017 - 12:29. |
#1159
Posted 11 May 2017 - 13:18
bobalex18, on 11 mai 2017 - 10:24, said: cum e viața asta. tu te plângi când vezi câte o mașină parcată pe lângă tine în timp ce la mine este bucurie. în 200 de apartamente stăm cam 50 de persoane (socotind și copiii sub 3 ani). când mai vedem câte o mașină prin parcare (300 de locuri de parcare) e motiv de sărbătoare: posibil un nou vecin ))) problema de la Opel cred că o să coste mai puțin. poate se rezumă doar la un termostat. La opel nu cred ca e termostatul, pentru ca s-a oprit la 90. Si mirosul de ars nu mi-l explic. Check engine se stinge dupa un drum de 10 km. Apoi la drumuri scurte se aprinde iarasi, chiar si cu motorina superioara. Ii lipsesc drumurile extraurbane. |
#1160
Posted 11 May 2017 - 16:19
Ai lasat-o prea mult la macerat sub soare... Doamna era obisnuita cu mersul nu cu statul, iar acum ai inselat-o cu alta....
@Mihai_mb nu stiu de ce eu aveam impresia ca vorbim de masini mai noi , vina mea ca nu am fost atent..., dar da la masini cu km peste 200000 incep sa apara mai des probleme fata de cele produse mai catre anii 90. Acuma nu stiu sigur care e problema, doar constructorul, constructorul si mecanici de duzina, sau constructorii, mecanici de duzina si numarul mare de masini (se conducea altfel inaite fata de acum, masini mai putine, viteze medii in oras mai mari fata de acum bara a bara). La astea se mai adauga si faptul ca motoarele cer un anumit tip de benzina/ motorina. Probabil toate ! Edited by fotbal5, 11 May 2017 - 16:19. |
#1161
Posted 11 May 2017 - 20:35
A mai facut o baie, l-am combinat pe pitic sa se joace de-a pompierii la spalatorie, mai ales ca data trecuta l-a indragit ingrijitorul spalatoriei si i-a dat niste fise sa aibe sa mai spele. Cu doua băițe in 48 de ore, parca arata de mai mare dragu'. Am incercat sa fac noste poze, dar ceva ciudat se intampla cand fac poza cu bliț cand functioneaza iluminatul stradal si apar niste dungi orizontale , al naibii numa cand faceam poza la masina. Cand pozam altceva nu apareau dungile.
Cele doua la iarba verde.. Am observat ca daca o sterg cu carpa de microfibra raman urme albicioase .. daca o las doar clatita cu apa osmotica nu se mai vede nimic. Nu merita pierdut timpul cu stersul, la ce praf e in orasul asta, imediat se depune. |
#1162
Posted 12 May 2017 - 13:33
Ceva de genu am avut si eu la un telefon probleme, dar sa rezolvat cu un update de soft. Pana atunci foloseste alt soft pentru camera foto si ar trebuii sa dispara problema....
|
|
#1163
Posted 12 May 2017 - 13:47
Sau poate nici nu e problemă din telefon. Are Octavia opțiune de cloak
|
#1164
Posted 14 May 2017 - 21:01
Azi am depasit si 21000km, ca de obicei, pe nesimtite..
Ma gandeam de ce am luat masina neagra.. probabil ca sa fiu in trend cu "famiglia".. 20170514_165113.jpg 109.89K 62 downloads toate adunate la sat, sa se joace copii in voie la aer curat.. Azi am comis o "marlanie" dar pe proprie raspundere. Era bariera, aveam vreo 10 masini in fata. A trecut un tren regional, si masinile au inceput sa porneasca inainte. Cand ajung si eu la bariera observ ca draciile de lumini rosii si sirena barierei mergeau in continuare. Opresc si asteptam. Trec vreo 5-6 minute si nimic.. la care nevasta-mea imi zice ca a mai scris prin ziare ca bariera aia s-a mai stricat in trecut. Ma dau jos, ma uit , in ambele directii, nu se vedea nimic pana la orizont. Intreb , ba sigur astea's " barierele " care s-au mai stricat? Ma mai duc odata sa ma uit, tot nimic, si am trecut, ca deja stateam de 10 minute, si un tren trecuse deja, era o singura linie, ca daca erau doua linii de cale ferata era logic ca putea veni altul din sens opus de exemplu. Edited by tfmercedez, 14 May 2017 - 21:02. |
#1165
Posted 14 May 2017 - 21:58
O marlanie documentata tehnic si temeinic dar rămâne, totusi, o marlanie
|
#1166
Posted 14 May 2017 - 22:33
Eeee, prin 98 faceam d-astea cu bariera... Ce pedala dadeam la Oltena 12TRS... Daca ma oprea militianu', p*la acte! "Le-am uitat, sa moara mama!" 8000 amenda ("2 chile" de benzina)! Acu' te ard bulangii astia de iti ustura curu'... Pe seara, am fost sa-l duc pe-al mare la apartament. Gabori cu emceveuri, cacalau! Imi flasuiau aia de pe sens opus de ziceai ca-s loviti de streche...
|
#1167
Posted 16 May 2017 - 15:41
Pai poate astepta bariera sa treca si umbra trenului....
|
|
#1168
Posted 17 May 2017 - 13:34
Ca tot mi-era in drum spre cumparaturi, am oprit si la dealer sa programez masina pentru schimbul de ulei.. parca eram o fantoma, nici nu m-au bagat in seama, cica erau in pauza de masa. Pana la urma am vorbit in trecere cu cineva, si mi-a zis ca uleiul se schimba la cel mult 30000km, si daca cere masina mai devreme aia e. Le-am lasat un nr de telefon, sa ma programeze cand au timp, oricum nu arde, si vreau sa am alocata prin iulie o programare, chiar inainte de vacanta, oricum mai am 3000km viata la ulei.
|
#1169
Posted 18 May 2017 - 08:22
Eu am renuntat la revizia la dealer, cu toate ca mai are putina garantie. Diferenta mare de pret la aceleasi consumabile folosite. Vizavi de distributie mi s-a spus de la service ca in mod normal afara se schimba pe la 200.000 - 210.000 km, dar fiind in Romania ei imi recomanda sa schimb pe la 150.000 km, iar dupa ce iese din garantie sa nu mai stau cu uleiul pana la 30.000 km pt ca nu de alta, dar filtrul de ulei nu prea are cum sa reziste atatea zeci de mii de km.
|
#1170
Posted 18 May 2017 - 08:39
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users