Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Octavia 3- "Magic Black"
Last Updated: Mar 18 2024 09:11, Started by
tfmercedez
, Jul 20 2016 14:31
·
13
#1171
Posted 18 May 2017 - 08:53
se refera ca in garantie se poate repara orice defect cauzat. doar ca mi se pare aiurea si mie sa faci astfel de diferente.
|
#1172
Posted 18 May 2017 - 09:19
Da și nu prea, pentru că motorul nu se strică brusc dacă depășești odată intervalul de service. Și dacă defectul ăla produce efecte fix după terminarea garanției, nu mai interesează pe nimeni că defectul a apărut treptat chiar din perioada de garanție.
Deci dacă un meșter la un service (indiferent că e reprezentanță sau nu) se face că ține la mașina ta, și-ți recomandă să faci revizia mai des (ceea ce poate nu e chiar un lucru rău), atunci n-are motive să invoce perioada de garanție în niciun fel. Decât dacă după garanție brusc faci reviziile la nea nelu srl, cu piese ”originale” de ”bună” calitate. |
#1173
Posted 18 May 2017 - 10:29
alexcrist, on 18 mai 2017 - 08:39, said:
Și în garanție rezistă, sau cum? Nuuu, nu asta era ideea. In garantie daca se strica ceva, ai varianta sa o repari pe garantie. Recomandarea de a face revizia la 15.000 km dupa ce iese din garantie a fost facuta pe fondul ca repari pe banii tai orice s-ar intampla dupa garantie, motorul are ceva uzura dupa 100.000 km, iar filtrul de ulei nu prea iti tine pana la 30.000 km ... si sa nu mai zicem ca nu costa cine stie ce un filtru. De asemenea recomandarea sa faci schimbul la 15.000 e in ideea ca mai tii masina ceva ani buni si te intereseaza sa functioneze foarte bine in continuare. alexcrist, on 18 mai 2017 - 09:19, said:
Da și nu prea, pentru că motorul nu se strică brusc dacă depășești odată intervalul de service. Și dacă defectul ăla produce efecte fix după terminarea garanției, nu mai interesează pe nimeni că defectul a apărut treptat chiar din perioada de garanție. Deci dacă un meșter la un service (indiferent că e reprezentanță sau nu) se face că ține la mașina ta, și-ți recomandă să faci revizia mai des (ceea ce poate nu e chiar un lucru rău), atunci n-are motive să invoce perioada de garanție în niciun fel. Decât dacă după garanție brusc faci reviziile la nea nelu srl, cu piese ”originale” de ”bună” calitate. nu, mesterul de la service nu a invocat faptul ca expira perioada de gantie, ci faptul ca revizia la 30.000 km indicata de producator e ca o limita maxima si se preteaza mai bine pentru drumurile facute in conditii de autostrazi de afara, nu la frecusul de zi de zi prin Bucuresti |
#1174
Posted 18 May 2017 - 16:48
cri75, on 18 mai 2017 - 08:22, said:
Eu am renuntat la revizia la dealer, cu toate ca mai are putina garantie. Eu am inteles ca garantia nu este conditionata de revizia la dealer, fiind oferita de producator si nu de dealer. Trebuie doar sa o faci la un service autorizat, dar nu mai stiu daca de RAR sau de producator. A fost un topic cu o discutie pe aceasta tema, dar nu-l mai gasesc si nu stiu la ce concluzie s-a ajuns. Nu stiu unde sa intreb ca dealerul n-o fi nebun sa-mi spuna ca asa e. Edited by fortzoso, 18 May 2017 - 16:48. |
#1175
Posted 19 May 2017 - 13:34
Da garantia e oferita de producator nu de dealer.
Poti merge la orice service autorizat si va schimba consumabilele cand vrei tu... |
#1176
Posted 24 May 2017 - 15:25
Ieri a apucat-o regenerearea, asa ca am fost la spalatorie, unde am lasat motorul pornit vreo 15 minute cat am spalat-o.
Azi dimineata am dus copilul la gradi, si la intoarcere iar regenerare.. am ajuns acasa si am mai lasat motorul mergand. Nu se mai oprea odata. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DA1uBXeQQnk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pana la urma dupa ce i-am dat o pedala scurta, a scazut turatia de ralanti.. sins-a oprit. Peste putin timp am avut alt drum prin oras, si iar facea regenerare.. cum dracu? De fiecare data am lasat motorul sa mearga pana "a fiert". La un moment dat, chiar m-au sunat de la reprezentanta, sa ma programeze la revizie, si am adus vorba despre regenerare.. la care ei au zis ca o fi de la regimul urban de condus. Clar nu-i masina de oras. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0qEH_k1Ngqg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1177
Posted 24 May 2017 - 15:35
destul de ciudat cu regenerările astea. mie îmi pornește „termocupla” destul de des.
Edited by bobalex18, 24 May 2017 - 15:35. |
#1178
Posted 24 May 2017 - 15:43
#1179
Posted 25 May 2017 - 14:05
Ce as fi eu curios este cat consuma intr-un an masina cu aceste regenerari in plus fata de una fara filtru...
In rest, nu cred ca diesel-ul nu este de oras (am avut 2 si nu au fost probleme la motor, ambele au trecut de 200000 Km), insa de cand cu filtrele se poate sa se fii schimbat situatia... |
#1180
Posted 25 May 2017 - 14:22
tfmercedez, on 24 mai 2017 - 15:43, said:
Tu mai pui si "pişu" albastru la motor.. chiar am citit pe un alt forum despre un proprietar de Audi a6 care mergea cu mașina în oraș numai în sport (cutie automată) pentru că citise că trebuie să curețe filtrul de particule și mașina trebuie turată ca să nu se strice turbina )))) mare ți-e grădina dacă ieși cu mașina din oraș și o ții într-o treaptă inferioară și mai turată, oare nu îi trec „pretențiile de fată mare”? |
|
#1181
Posted 25 May 2017 - 14:24
Cu filtrele de particule si mai ales cu astea facute dupa 2015 de cand au EU6 ca si norma de poluare... in oras un DPF se regenereaza cam la 150 km...maxim 200 in timp ce la euro 5 numai la 3-400 km ( extraurban 1000-1200 km in timp ce astea EU6 la 300-450 km depinzand de stilul de condus si motorina)
|
#1182
Posted 25 May 2017 - 16:36
bobalex18, on 25 mai 2017 - 14:22, said:
sau poate nevasta (care o folosește mai des) conduce mai neeconomic )) chiar am citit pe un alt forum despre un proprietar de Audi a6 care mergea cu mașina în oraș numai în sport (cutie automată) pentru că citise că trebuie să curețe filtrul de particule și mașina trebuie turată ca să nu se strice turbina )))) mare ți-e grădina dacă ieși cu mașina din oraș și o ții într-o treaptă inferioară și mai turată, oare nu îi trec „pretențiile de fată mare”? Referitor la Opel, de cate ori ma duc pana la Sag, primul sat dupa iesorea din oras cea mai apropriata, si merg 10km pe tempomat la cca 2600rpm, dupa o oprire de motor, la repornire check engine se stinge. A doua sau a treia zi se aprinde inapoi. Clar ceva buba la egr, sau senzorul de la admisie nu stiu cum ii zice. La skoda regenerarea se face la 2000 de ture in a 4-a sau a 5-a, dar nu se recomanda peste 2500rpm. Deci nu se "forjeaza". andrew1980, on 25 mai 2017 - 14:24, said: Cu filtrele de particule si mai ales cu astea facute dupa 2015 de cand au EU6 ca si norma de poluare... in oras un DPF se regenereaza cam la 150 km...maxim 200 in timp ce la euro 5 numai la 3-400 km ( extraurban 1000-1200 km in timp ce astea EU6 la 300-450 km depinzand de stilul de condus si motorina) |
#1183
Posted 25 May 2017 - 20:09
#1185
Posted 25 May 2017 - 20:22
cri75, on 18 mai 2017 - 10:29, said:
motorul are ceva uzura dupa 100.000 km _R_A_D_U, on 25 mai 2017 - 20:13, said:
Vorbea de Opel... Omu' mai are o masina tot diesel: Opel Astra. Despre asta era vorba... In +, la Skoda, omul nu are tempomat. PS;ma miram si eu. |
|
#1186
Posted 25 May 2017 - 21:06
tfmercedez, on 25 mai 2017 - 16:36, said:
Tocmai ca zilele astea am mers mai nervos, so se vede diferenta: regenerari peste regenerari. Deci mersul la consum, inseamna mai putina funingine in filtru, regenerari mai rare. Oricum dpdv eco, este admirabil faptul ca indiferent cum calci pedala, pe esapament nu iese nimic vizibil. Referitor la Opel, de cate ori ma duc pana la Sag, primul sat dupa iesorea din oras cea mai apropriata, si merg 10km pe tempomat la cca 2600rpm, dupa o oprire de motor, la repornire check engine se stinge. A doua sau a treia zi se aprinde inapoi. Clar ceva buba la egr, sau senzorul de la admisie nu stiu cum ii zice. La skoda regenerarea se face la 2000 de ture in a 4-a sau a 5-a, dar nu se recomanda peste 2500rpm. Deci nu se "forjeaza". Daca citesti pe la inceputul subiectului , vei vedea ca prima regenerare am patit-o la 102km in bord.. am crezut atunci ca va lua foc masina. Poate se rezolva așa și cu a ta. |
#1187
Posted 27 May 2017 - 10:32
m6d, on 25 mai 2017 - 21:06, said:
Draga tf, problemele astea sunt parfum fata de ce aveam la Mazda. Tot la 2500 km îmi dilua uleiul din cauza DPFULUI care functiona aiurea în oras , consuma mult, fum, pana când la al 3lea schimb de ulei am făcut plângere și mi-au plătit ei schimburile și după ceva timp mi-au făcut un update după care nu am mai avut probleme. Poate se rezolva așa și cu a ta. Colac peste pupaza , mi-a decedat inchiderea centralizata: acum 2 saptamani, nu mai mergea. Lankaufland mi-a schimbat unu bateria la telecomanda, am resincronizat cheia cu masina si a mers! Au trecut 10 zile, si vad ca iar nu merge inchiderea centralizata, desi bateria este noua. Cred ca acuma la masina e buba. Trebuie sa caut pe cineva care se pricepe la chestiile astea. Intre timp skoda asteapta o iesire din oras, ca nu mai vreau sa o frec prin oras: am mers joi la kaufland. Raman in masina, cand in spatele meu apare un TIR d-ala cat malu' incercand sa se strecoare, nu iese figura, si apoi da cu spatele. Am scapat. Pleaca tirul, ma dau jos 30 de secunde sa iau ceva de la cineva, cand ma intorc la masina s-a parcat cineva langa a mea, se da jos o babeta vorbid la telefon, si isi propteste portiera in clanta de la usa mea stanga spate. Ii fac semn si zice "ca nici nunse vede, ca nu a dat asa tare"- pai du-te'n ... bai ce oameni. Ma mai duc eu peste 5 ani la kaufland cu skoda. |
#1188
Posted 27 May 2017 - 10:51
De oameni de astia nu scapi oriunde ai merge, stai liniștit.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users