Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Octavia 3- "Magic Black"

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
2570 replies to this topic

#1171
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
se refera ca in garantie se poate repara orice defect cauzat. doar ca mi se pare aiurea si mie sa faci astfel de diferente.

#1172
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,302
  • Înscris: 02.02.2006
Da și nu prea, pentru că motorul nu se strică brusc dacă depășești odată intervalul de service. Și dacă defectul ăla produce efecte fix după terminarea garanției, nu mai interesează pe nimeni că defectul a apărut treptat chiar din perioada de garanție.

Deci dacă un meșter la un service (indiferent că e reprezentanță sau nu) se face că ține la mașina ta, și-ți recomandă să faci revizia mai des (ceea ce poate nu e chiar un lucru rău), atunci n-are motive să invoce perioada de garanție în niciun fel. Decât dacă după garanție brusc faci reviziile la nea nelu srl, cu piese ”originale” de ”bună” calitate.

#1173
cri75

cri75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 03.07.2008

View Postalexcrist, on 18 mai 2017 - 08:39, said:

Și în garanție rezistă, sau cum?

Nuuu, nu asta era ideea.
In garantie daca se strica ceva, ai varianta sa o repari pe garantie. Recomandarea de a face revizia la 15.000 km dupa ce iese din garantie a fost facuta pe fondul ca repari pe banii tai orice s-ar intampla dupa garantie, motorul are ceva uzura dupa 100.000 km, iar filtrul de ulei nu prea iti tine pana la 30.000 km ... si sa nu mai zicem ca nu costa cine stie ce un filtru.
De asemenea recomandarea sa faci schimbul la 15.000 e in ideea ca mai tii masina ceva ani buni si te intereseaza sa functioneze foarte bine in continuare.

View Postalexcrist, on 18 mai 2017 - 09:19, said:

Da și nu prea, pentru că motorul nu se strică brusc dacă depășești odată intervalul de service. Și dacă defectul ăla produce efecte fix după terminarea garanției, nu mai interesează pe nimeni că defectul a apărut treptat chiar din perioada de garanție.

Deci dacă un meșter la un service (indiferent că e reprezentanță sau nu) se face că ține la mașina ta, și-ți recomandă să faci revizia mai des (ceea ce poate nu e chiar un lucru rău), atunci n-are motive să invoce perioada de garanție în niciun fel. Decât dacă după garanție brusc faci reviziile la nea nelu srl, cu piese ”originale” de ”bună” calitate.

nu, mesterul de la service nu a invocat faptul ca expira perioada de gantie, ci faptul ca revizia la 30.000 km indicata de producator e ca o limita maxima si se preteaza mai bine pentru drumurile facute in conditii de autostrazi de afara, nu la frecusul de zi de zi prin Bucuresti

#1174
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postcri75, on 18 mai 2017 - 08:22, said:

Eu am renuntat la revizia la dealer, cu toate ca mai are putina garantie.

Eu am inteles ca garantia nu este conditionata de revizia la dealer, fiind oferita de producator si nu de dealer. Trebuie doar sa o faci la un service autorizat, dar nu mai stiu daca de RAR sau de producator. A fost un topic cu o discutie pe aceasta tema, dar nu-l mai gasesc si nu stiu la ce concluzie s-a ajuns. Nu stiu unde sa intreb ca dealerul n-o fi nebun sa-mi spuna ca asa e.

Edited by fortzoso, 18 May 2017 - 16:48.


#1175
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Da garantia e oferita de producator nu de dealer.
Poti merge la orice service autorizat si va schimba consumabilele cand vrei tu...

#1176
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007
Ieri a apucat-o regenerearea, asa ca am fost la spalatorie, unde am lasat motorul pornit vreo 15 minute cat am spalat-o.
Azi dimineata am dus copilul la gradi, si la intoarcere iar regenerare.. am ajuns acasa si am mai lasat motorul mergand. Nu se mai oprea odata.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DA1uBXeQQnk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pana la urma dupa ce i-am dat o pedala scurta, a scazut turatia de ralanti.. sins-a oprit.
Peste putin timp am avut alt drum prin oras, si iar facea regenerare..  cum dracu?  De fiecare data am lasat motorul sa mearga pana "a fiert".  
La un moment dat, chiar m-au sunat de la reprezentanta, sa ma programeze la revizie, si am adus vorba despre  regenerare.. la care ei au zis ca o fi de la regimul urban de condus. Clar nu-i masina de oras.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0qEH_k1Ngqg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#1177
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
destul de ciudat cu regenerările astea. mie îmi pornește „termocupla” destul de des.

Edited by bobalex18, 24 May 2017 - 15:35.


#1178
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007

View Postbobalex18, on 24 mai 2017 - 15:35, said:

destul de ciudat cu regenerările astea. mie îmi pornește „termocupla” destul de des.
Tu mai pui si "pișu" albastru la motor..

#1179
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Ce as fi eu curios este cat consuma intr-un an masina cu aceste regenerari in plus fata de una fara filtru...
In rest, nu cred ca diesel-ul nu este de oras (am avut 2 si nu au fost probleme la motor, ambele au trecut de 200000 Km), insa de cand cu filtrele se poate sa se fii schimbat situatia...

#1180
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Posttfmercedez, on 24 mai 2017 - 15:43, said:

Tu mai pui si "pişu" albastru la motor..
sau poate nevasta (care o folosește mai des) conduce mai neeconomic :)))

chiar am citit pe un alt forum despre un proprietar de Audi a6 care mergea cu mașina în oraș numai în sport (cutie automată) pentru că citise că trebuie să curețe filtrul de particule și mașina trebuie turată ca să nu se strice turbina :))))) mare ți-e grădina

dacă ieși cu mașina din oraș și o ții într-o treaptă inferioară și mai turată, oare nu îi trec „pretențiile de fată mare”?

#1181
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Cu filtrele de particule si mai ales cu astea facute dupa 2015 de cand au EU6 ca si norma de poluare... in oras un DPF se regenereaza cam la 150 km...maxim 200 in timp ce la euro 5 numai la 3-400 km ( extraurban 1000-1200 km in timp ce astea EU6 la 300-450 km depinzand de stilul de condus si motorina)

#1182
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007

View Postbobalex18, on 25 mai 2017 - 14:22, said:

sau poate nevasta (care o folosește mai des) conduce mai neeconomic :)))

chiar am citit pe un alt forum despre un proprietar de Audi a6 care mergea cu mașina în oraș numai în sport (cutie automată) pentru că citise că trebuie să curețe filtrul de particule și mașina trebuie turată ca să nu se strice turbina :))))) mare ți-e grădina

dacă ieși cu mașina din oraș și o ții într-o treaptă inferioară și mai turată, oare nu îi trec „pretențiile de fată mare”?
Tocmai ca zilele astea am mers mai nervos, so se vede diferenta: regenerari peste regenerari. Deci mersul la consum, inseamna mai putina funingine in filtru,  regenerari mai rare.  Oricum dpdv eco, este admirabil faptul ca indiferent cum calci pedala, pe esapament nu iese nimic vizibil.
Referitor la Opel, de cate ori ma duc pana la Sag,  primul sat dupa iesorea din oras cea mai apropriata, si merg 10km pe tempomat la cca 2600rpm,  dupa o oprire de motor, la repornire check engine se stinge. A doua sau a treia zi se aprinde inapoi.  Clar ceva buba la egr, sau senzorul de la admisie nu stiu cum ii zice.  
La skoda regenerarea se face la 2000 de ture in a 4-a sau a 5-a, dar nu se recomanda peste 2500rpm. Deci nu se "forjeaza".

View Postandrew1980, on 25 mai 2017 - 14:24, said:

Cu filtrele de particule si mai ales cu astea facute dupa 2015 de cand au EU6 ca si norma de poluare... in oras un DPF se regenereaza cam la 150 km...maxim 200 in timp ce la euro 5 numai la 3-400 km ( extraurban 1000-1200 km in timp ce astea EU6 la 300-450 km depinzand de stilul de condus si motorina)
Daca citesti pe la inceputul subiectului , vei vedea ca prima regenerare am patit-o la 102km in bord.. am crezut atunci ca va lua foc masina.

#1183
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

View Posttfmercedez, on 25 mai 2017 - 16:36, said:

la repornire check engine se stinge. A doua sau a treia zi se aprinde inapoi.  Clar ceva buba la egr, sau senzorul de la admisie nu stiu cum ii zice.  
A inceput deja sa se aprinda beculetele la nici 22.000 km?Haa??

#1184
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postmissionnad, on 25 mai 2017 - 20:09, said:

A inceput deja sa se aprinda beculetele la nici 22.000 km?Haa??
Vorbea de Opel... Omu' mai are o masina tot diesel: Opel Astra. Despre asta era vorba...

In +, la Skoda, omul nu are tempomat.

#1185
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

View Postcri75, on 18 mai 2017 - 10:29, said:

motorul are ceva uzura dupa 100.000 km
Fii serios,inseamna ca alea care au 400-500.000 km numai au compresie nici cat sa plece de pe loc.

View Post_R_A_D_U, on 25 mai 2017 - 20:13, said:

Vorbea de Opel... Omu' mai are o masina tot diesel: Opel Astra. Despre asta era vorba...

In +, la Skoda, omul nu are tempomat.
Da,asa e...sorry.Sunt pe telefon si nu am citit bine.
PS;ma miram si eu.

#1186
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Posttfmercedez, on 25 mai 2017 - 16:36, said:

Tocmai ca zilele astea am mers mai nervos, so se vede diferenta: regenerari peste regenerari. Deci mersul la consum, inseamna mai putina funingine in filtru,  regenerari mai rare.  Oricum dpdv eco, este admirabil faptul ca indiferent cum calci pedala, pe esapament nu iese nimic vizibil.
Referitor la Opel, de cate ori ma duc pana la Sag,  primul sat dupa iesorea din oras cea mai apropriata, si merg 10km pe tempomat la cca 2600rpm,  dupa o oprire de motor, la repornire check engine se stinge. A doua sau a treia zi se aprinde inapoi.  Clar ceva buba la egr, sau senzorul de la admisie nu stiu cum ii zice.  
La skoda regenerarea se face la 2000 de ture in a 4-a sau a 5-a, dar nu se recomanda peste 2500rpm. Deci nu se "forjeaza".


Daca citesti pe la inceputul subiectului , vei vedea ca prima regenerare am patit-o la 102km in bord.. am crezut atunci ca va lua foc masina.
Draga tf, problemele astea sunt parfum fata de ce aveam la Mazda.  Tot la 2500 km îmi dilua uleiul din cauza DPFULUI care functiona aiurea în oras , consuma mult, fum, pana când la al 3lea schimb de ulei am făcut plângere și mi-au plătit ei schimburile și după ceva timp mi-au făcut un update după care nu am mai avut probleme.
Poate se rezolva așa și cu a ta.

#1187
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007

View Postm6d, on 25 mai 2017 - 21:06, said:

Draga tf, problemele astea sunt parfum fata de ce aveam la Mazda.  Tot la 2500 km îmi dilua uleiul din cauza DPFULUI care functiona aiurea în oras , consuma mult, fum, pana când la al 3lea schimb de ulei am făcut plângere și mi-au plătit ei schimburile și după ceva timp mi-au făcut un update după care nu am mai avut probleme.
Poate se rezolva așa și cu a ta.
Pana ieri opelul a mers cu amestec de motorina evo diesel mol si petrom diesel superior. Am realimentat cu evo diesel, si acuma, culmea! S-a stins check engine, si motorul merge iar rotund in accelerare, ca data trecuta, pe la 2000-2500 de ture parca aveam o masina de cusut sub capota.   Numa ce am fost si la o diagnoza, le-am zis sa o repare de 2000 de lei, adica sa se incadreze in bugetul asta. S-au constatat arc spate dreapta rupt, bucse crapate, jocuri la bielete si capete de bara, se vor inlocui toate amortizoarele, si perechea de arcuri spate.
Colac peste pupaza , mi-a decedat inchiderea centralizata: acum 2 saptamani, nu mai mergea. Lankaufland mi-a schimbat unu bateria la telecomanda, am resincronizat cheia cu masina si a mers! Au trecut 10 zile, si vad ca iar nu merge inchiderea centralizata, desi bateria este noua. Cred ca acuma la masina e buba. Trebuie sa caut pe cineva care se pricepe la chestiile astea.

Intre timp skoda asteapta o iesire  din oras, ca nu mai vreau sa o frec prin oras: am mers joi la kaufland. Raman in masina, cand in spatele meu apare un TIR d-ala cat malu' incercand sa se strecoare, nu iese figura, si apoi da cu spatele.  Am scapat. Pleaca tirul, ma dau  jos 30 de secunde sa iau ceva de la cineva, cand ma intorc la masina s-a parcat cineva langa a mea, se da jos o babeta vorbid la telefon, si isi propteste portiera in clanta de la usa mea stanga spate. Ii fac semn  si zice "ca nici nunse vede, ca nu a dat asa tare"- pai  du-te'n ...   bai ce oameni.  Ma mai duc eu peste 5 ani la kaufland cu skoda.

#1188
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
De oameni de astia nu scapi oriunde ai merge, stai liniștit.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate