Front LH seat belt pretensioner - Nissan Micra K12
Last Updated: May 07 2016 15:21, Started by
mirciu88
, May 07 2016 02:56
·
0
#1
Posted 07 May 2016 - 02:56
Salut !
Mi-a inceput sa palpaie din senin becul de airbag , in mers , fara nici un event deosebit. Palpaieli scurte de 0.5 sec la interval egal - semn general de eroare pe partea de airbag+centuri , conform manualului. De pe net aflu ca exista o metoda de accesa Diagnosis Module , printr-o suita de contact on/off la anumite intervale. Aceasta combinatie are rolul de a intra in modul diagnoza pentru a-ti comunica erorile cu precizie ( prin tipologia si durata flashurilor ) sau de a reseta calculatorul de airbag in caz ca e doar o eroare de sistem. Daca ai noroc, si e doar eroare, accesarea diagnozei fara sa existe un defect real ( doar o eroare ), sterge acea eroare, reseteaza calculatorul si la urmatorul contact totul e ok. La prima incercare mi-a iesit anularea flashului. Ma tine 60-70 km si incepe din nou, tot in mers. Am incercat iarasi trick-ul cu intratul in diagnoza/flush erori , dar de data asta diagnoza imi comunica un cod de eroare real care nu poate fi anulat. Daca fac contact off / on, codul persista. Am incercat de mai multe ori intratul/iesitul din diagnoza si codul persista. Conform google, codul respectiv indica defect in " Front LH seat belt pretensioner ". Tot cf google, concret problema poate fi ori la circuite, ori la pretensioner - asta inteleg ca e ansamblul cu bobina pe care se strange centura cand o eliberezi. Varianta mai nefericita e sa fie defecta piesa si sa necesite inlocuire . Asta inseamna clar dus la service , comandat piesa ( recuperari / noua ) , manopera, indiscutabil nu am aplecari tehnice sa incerc eu carpeli. Varianta fericita e sa fie un contact imperfect intr-una din cele 2 mufe care atarna lejer pe sub scaunul soferului. Pe alte forumuri altii patiti spun ca de multe ori , dupa deconectare mufe / curatare cu wd40/reconectare , si derularea din nou a procedurii de diagnosis, eroarea dispare . Daca nu, nu -ti ramane decat sa mergi la service pt defecte reale in alte piese. Sunt interesat sa incerc si eu treaba cu mufele de desfacut dar am indoieli legate de procedura- merge pur si simplu sa le desfac , sau trebuie mai intai deconectata bateria sau scos vreo siguranta ? Exista vreun risc sa sara un airbag daca umblu la mufe cu bateria conectata ? Multumesc pt reply. Atasez un prin screen cu diagrama erorii si alte detalii ( eroarea este cea cu " Front LH seat belt pretensioner " ) . Multumesc pt indicatii. Attached Files |
#2
Posted 07 May 2016 - 04:50
Front LH, Front Left Hand
Mergi la service CU WD40 NU se curata contacte electrice |
#3
Posted 07 May 2016 - 13:15
Greseala mea, asa este indicat pe un forum strain care trateaza aceeasi problema... personal din cate stiu alcoolul izopropilic , parca , este indicat pt a se folosi la circuite.
Pana sa ajung la service as vrea doar sa stiu cum se procedeaza "safe" la cuplarea / decuplarea acelor mufe...este o operatiune care pana si mie mi se pare la indemana, in loc sa platesc o ora de manopera la un service. |
#4
Posted 07 May 2016 - 15:21
mirciu88, on 07 mai 2016 - 13:15, said:
Greseala mea, asa este indicat pe un forum strain care trateaza aceeasi problema... personal din cate stiu alcoolul izopropilic , parca , este indicat pt a se folosi la circuite. Pana sa ajung la service as vrea doar sa stiu cum se procedeaza "safe" la cuplarea / decuplarea acelor mufe...este o operatiune care pana si mie mi se pare la indemana, in loc sa platesc o ora de manopera la un service. Pune-o-n felul urmator: Contactul ala e acolo din pre-cambrian, la fel si arcul, TENSIONAT, tot din precambrian. Ce e mai probabil sa devina suspect? Contactul sau arcul sa-si piarda din proprietati? Pentru contacte electrice exista un spray special |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users