Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri

Musuroi mare
 

Front LH seat belt pretensioner - Nissan Micra K12

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
mirciu88

mirciu88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 19.02.2013
Salut !
Mi-a inceput sa palpaie din senin becul de airbag , in mers , fara nici un event deosebit. Palpaieli scurte de 0.5 sec la interval egal - semn general de eroare pe partea de airbag+centuri , conform manualului.
De pe net aflu ca exista o metoda de accesa Diagnosis Module , printr-o suita de contact on/off la anumite intervale. Aceasta combinatie are rolul de a intra in modul diagnoza pentru a-ti comunica erorile cu precizie ( prin tipologia si durata flashurilor ) sau de a reseta calculatorul de airbag in caz ca e doar o eroare de sistem.
Daca ai noroc, si e doar eroare, accesarea diagnozei fara sa existe un defect real ( doar o eroare ), sterge acea eroare, reseteaza calculatorul si la urmatorul contact totul e ok.

La prima incercare mi-a iesit anularea flashului. Ma tine 60-70 km si incepe din nou, tot in mers.
Am incercat iarasi trick-ul cu intratul in diagnoza/flush erori ,  dar de data asta diagnoza imi comunica un cod de eroare real care nu poate fi anulat. Daca fac contact off / on, codul persista. Am incercat de mai multe ori intratul/iesitul din diagnoza si codul persista.
Conform google, codul respectiv indica defect in " Front LH seat belt pretensioner ". Tot cf google, concret problema poate fi ori la circuite, ori la pretensioner - asta inteleg ca e ansamblul cu bobina pe care se strange centura cand o eliberezi.
Varianta mai nefericita e sa fie defecta piesa si sa necesite inlocuire . Asta inseamna clar dus la service , comandat piesa ( recuperari / noua ) , manopera, indiscutabil :) nu am aplecari tehnice sa incerc eu carpeli.
Varianta fericita e sa fie un contact imperfect intr-una din cele 2 mufe care atarna lejer pe sub scaunul soferului. Pe alte forumuri altii patiti spun ca de multe ori , dupa deconectare mufe / curatare cu wd40/reconectare , si derularea din nou a procedurii de diagnosis, eroarea dispare . Daca nu, nu -ti ramane decat sa mergi la service pt defecte reale in alte piese.

Sunt interesat sa incerc si eu treaba cu mufele de desfacut dar am indoieli legate de procedura- merge pur si simplu sa le desfac , sau trebuie mai intai deconectata bateria sau scos vreo siguranta ? Exista vreun risc sa sara un airbag daca umblu la mufe cu bateria conectata ?

Multumesc pt reply. Atasez un prin screen cu diagrama erorii si alte detalii ( eroarea este cea cu " Front LH seat belt pretensioner " ) .

Multumesc pt indicatii.

Attached Files



#2
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,044
  • Înscris: 20.10.2015
Front LH, Front Left Hand

Mergi la service

CU WD40 NU  se curata contacte electrice

#3
mirciu88

mirciu88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 19.02.2013
Greseala mea, asa este indicat pe un forum strain care trateaza aceeasi problema... personal din cate stiu alcoolul izopropilic , parca , este indicat pt a se folosi la circuite.
Pana sa ajung la service as vrea doar sa stiu cum se procedeaza "safe" la cuplarea / decuplarea acelor mufe...este o operatiune care pana si mie mi se pare la indemana, in loc sa platesc o ora de manopera la un service.

#4
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,044
  • Înscris: 20.10.2015

 mirciu88, on 07 mai 2016 - 13:15, said:

Greseala mea, asa este indicat pe un forum strain care trateaza aceeasi problema... personal din cate stiu alcoolul izopropilic , parca , este indicat pt a se folosi la circuite.
Pana sa ajung la service as vrea doar sa stiu cum se procedeaza "safe" la cuplarea / decuplarea acelor mufe...este o operatiune care pana si mie mi se pare la indemana, in loc sa platesc o ora de manopera la un service.

Pune-o-n felul urmator:

Contactul ala e acolo din pre-cambrian, la fel si arcul, TENSIONAT, tot din precambrian.
Ce e mai probabil sa devina suspect?
Contactul sau arcul sa-si piarda din proprietati?

Pentru contacte electrice exista un spray special

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate