Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale
 Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 

10 000 eur subventie pt automobilele electrice

* * * - - 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2347 replies to this topic

#415
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 unbrutus, on 22 iunie 2017 - 10:14, said:

de la 37000 vrei sa spui? incep sa cred ca unii sufera de vreo boala... e pe prima pagina informatia asta, e inposibil sa o gresesti fara sa vrei sa o gresesti...

Si pentru o diferenta de ~7.700 euro ai pretentia sa-mi cer scuze in privat sau in public?
40.000 sa coste, si tot nu-i de 4-5 ori decat una cu motor termic. Chiar ca esti "inposibil"! Posted Image

Na ca m-ai facut sa tin partea unui VW!Posted Image

#416
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 ericmario, on 22 iunie 2017 - 21:01, said:

Si pentru o diferenta de ~7.700 euro ai pretentia sa-mi cer scuze in privat sau in public?
40.000 sa coste, si tot nu-i de 4-5 ori decat una cu motor termic. Chiar ca esti "inposibil"! Posted Image

Na ca m-ai facut sa tin partea unui VW!Posted Image
Hai ca asta-i culmea, 7700euro e pretul unui logan!
Ai postat o informatie gresita in mod voit si m-ai facut nebun... si cand ti se demonstreaza (nici nu era greu) ca minti, zici ca de ce sa iti ceri scuze ca diferenta nu e mare... e numai 7700 euro...

7700 * 5 = 38500, e asa grea matematica ca nu observi ca e de 4-5 ori mai scumpa ca un Logan termic?

Attached Files


Edited by unbrutus, 23 June 2017 - 07:33.


#417
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 ericmario, on 22 iunie 2017 - 21:01, said:

Na ca m-ai facut sa tin partea unui VW!Posted Image
deci admiti ca esti hater sa inteleg... care e faza cu aceste baricade de pe care luptati voi?
Doar pt ca e o anume sigla pe o masina o urasti sau o iubesti? Extremismul asta duce la aceste discutii sterile si pline de atacuri

#418
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
pentru cei care comenteaza pe tema razboiului economic si al subventiilor in domeniu.
aici se vorbeste pe fapte nu pe supozitii.
sper ca s-a lamurit!
https://youtu.be/t3-aFFuhp0A?t=2266

" SUA a reprezentat cea mai mare piaţă pentru exporturile de autovehicule din UE (25% din totalul exporturilor de autovehicule din UE). China a reprezentat a doua piaţă de export pentru autovehiculele din UE (16%), urmată de Turcia (7%), Elveţia şi Japonia (ambele 5%).
Pricipala miza europeana este sa tina masina electrica la un nivel cat mai jos prin declaratia cancelarului german. Dupa declararea acestui conflict, Angela Merkel invită lideri europeni la o reuniune pregătitoare înainte summitului G20 prin care sunt prezentate dezavantajele subventiilor din tarile UE.
La polul opus in acest conflic oficialii americani declara ca programul auto poate merge mai departe si fara Germania. "

Edited by deloghi, 24 June 2017 - 07:07.


#419
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 unbrutus, on 23 iunie 2017 - 07:19, said:

Hai ca asta-i culmea, 7700euro e pretul unui logan!
Ai postat o informatie gresita in mod voit si m-ai facut nebun... si cand ti se demonstreaza (nici nu era greu) ca minti, zici ca de ce sa iti ceri scuze ca diferenta nu e mare... e numai 7700 euro...

7700 * 5 = 38500, e asa grea matematica ca nu observi ca e de 4-5 ori mai scumpa ca un Logan termic?
De ce ai luat ca etalon Loganul si nu un Mercedes sau BMW? Sau poate un Rolls-Royce, daca tot e sa mergem pe extreme!

Trebuia sa compari pretul lui e-Golf cu pretul unui Golf cu motor termic, daca chiar voiai sa fi obiectiv.
La fel poti sa compari pretul lui Renault ZOE cu pretul unui Clio, samd.

Mai ai diferente de 4-5 ori in defavoarea masinii electrice?

ps. Vezi ca TATA Nano e si mai ieftina decat Loganul.Posted Image

Edited by ericmario, 24 June 2017 - 09:48.


#420
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
„Întrebarea este cum putem oferi electromobilitate la un preţ bun pentru clienţii noştri. Nu este doar problema Dacia, ci problema întregii industrii. Nu avem luxul de a fi un brand premium, care poate cere 20-30 de mii de euro în plus pentru un model doar pentru ca acesta să fie electric. Pentru noi va fi puţin mai dificil să găsim o soluţie electrică deoarece este puţin probabil ca clienţii Dacia să fie dispuşi să plătească dublu pentru un automobil doar pentru a avea un tren de rulare diferit. Dar nu este nici imposibil“, a spus Laurens van den Acker, designerul-şef al Grupului Renault şi totodată printre cei mai experimentaţi designeri din industria auto.
Viitoarele automobile Dacia vor evolua într-un ritm mai alert pentru a permite reducerea emisiilor de dioxid de carbon, astfel încât grupul Renault să atingă o medie de sub 95 de grame de dioxid de carbon per kilometru începând cu anul 2021, faţă de 105,6 grame în 2016. Media emisiilor de dioxid de carbon la Dacia era de 117,6 grame per kilometru anul trecut, potrivit datelor JATO Dynamics."

Laurens van den Acker, acest mic jmecher uita sa spuna ca exista deja masini Logan modificate electric.
Laurens van den Acker nu stie sa calculeze. un pret de 20-30 mii euro nu inseamna dublu ci triplu.
Interesul sa scada sub 117,6 grame pe km inseamna ca performantele motoarelor vor scadea si ele deoarece nu poti modifica fizica si regulile care o guverneaza.
Laurens van den Acker se face ca nu intelege ce inseamna sa produci un model electric,sa-l vinzi cu maxim 12 mii euro dupa ce ai luat eco bonusul.
Papusarii mondiali care se afla si in romania tac din gura si nu zic nimic deoarece li s-a permis ca prin tva de 19% sa nu mai ajute decat cu frimituri bugetul tarii.
Daca romania impunea un tva de peste 35% lucrurile in domeniul auto dar si in toate domeniile se schimbau.
Pierderea totala a industriei auto romanesti se putea compensa cu impunerea unui tva de peste 35% prin care se mai puteau oprii din profiturile enorme facute de straini in romania apoi externalizate prin diferite inginerii financiare.
O sa sara aici unii sa zica ca distrugem economia,ca pleaca firmele straine....o mare vrajeala! nu pleaca nimeni!
Suedia are tva de 60% in domeniul economic dar si industrial. O duc rau?

Edited by deloghi, 27 June 2017 - 06:40.


#421
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Interese au fost, exista si vor fi in orice tara, nu numai la noi. Problema este ca nu le poti impiedica prin restrictii fiindca altfel nu mai este o economie de piata. Problema la acel Logan nu este ca statul nu ajuta acel producator ci faptul ca ei nu au creeat o masina electrica ci doar au modificat o masina existenta, deci practic nu ai pe cine ajuta fiindca nu exista inca la noi in tara o firma care sa produca o masina electrica, masina insemnand si altceva decat motorul.
Asta cu modificarea e o joaca pe care o accepta Renault atata timp cat nu ii sunt periclitate interesele. Daca insa numarul de Dacii modificate va creste, fii sigur ca va interveni prin justitie si va spune stop joc.

#422
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015

 Ford3, on 27 iunie 2017 - 09:11, said:

Daca insa numarul de Dacii modificate va creste, fii sigur ca va interveni prin justitie si va spune stop joc.
nu pot face nimic...nici in justitie.
ei au primit banul pe masi. ce fac proprietarii cu ele dupa aceia ca persoane fizice sau private nu face obiectul legilor.
problema este ca se continua in ajutorul acordat acestor jmecheri in defavoarea noastra care le platim subventii la curent,gaze,salarii mici,etc iar mai nou se plang ca nu este o masina premium.
au toate facilitatile din lume acordate de romania si totusi nu le convine... de ce? pentru simplu fapt ca santajeaza intreg sistemul?

Edited by deloghi, 27 June 2017 - 09:47.


#423
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 deloghi, on 27 iunie 2017 - 09:47, said:

nu pot face nimic...nici in justitie.
ei au primit banul pe masi. ce fac proprietarii cu ele dupa aceia ca persoane fizice sau private nu face obiectul legilor.

Oho ! nu te pune cu o firma de avocatura bine platita. Actiunea se va indrepta impotriva firmei care face modificarile si nu impotriva a ce fac proprietarii cu masinile lor.

#424
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
O sa ceara sa nu mai modifice nici americanilor care din 2010 tot desfac la motoarele Logan aduse din Romania?
Trei modele electrice Dacia Logan ruleaza in America sub marca EMC (Electric Motor Cars). Primul pick-up electric din lume realizat pe platforma Dacia Logan, adus in America de Envision Motor Co, prezentat de firma Des Moines Motors, fost dealer al marcii Chrysler inca din anul 2010. Des Moines Motors a prezentat camioneta electrica cu doua locuri EMC pickup, anuntand inca de acum 7 ani ca urmeaza sa fie lansate si versiunile furgon si break pe aceeasi platforma Renault, iar masinile electrice sunt asamblate in Romania.
Buna colaborare cu cei de la Renault a impulsionat firma Des Moines Motors sa dezvolte un intreg parc auto pentru aceste modele.
De la inceputul anului 2017 americanilor se vede treaba ca le merge excelent treaba cu reprezentantii Renault si vor sa mareasca parcul auto electric cu noul model furgoneta DOKKER VAN.

peste ocean nu ii da nimeni in judecata?

Edited by deloghi, 27 June 2017 - 16:16.


#425
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
eu zic ca este mai bine sa le cumparam din state ca sa nu ne mai dea nimeni in judecata.
daca nu suntem in stare sa facem aici aceste modele si ne dam in cap lasa ca sunt mai bune la americani.
de aceia isi permit strainii sa ne priveasca de sus cu tot cu avocatii de care zici.
inca nu stiu daca primesc subventie de la guvern.....ma voi interesa.
pretul la dokker van electric este de 23.000 $ pentru prima varianta iar secundo inca nu se cunoaste. banuiesc ca este inca in teste.....deci se poate?!

Attached Files


Edited by deloghi, 27 June 2017 - 17:32.


#426
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Din seria cum sa ne dam in cap singuri va prezint masina hibrid realizata in 2011 de catre inginerii romani.
Testele au demonstrat ca atat cat era soare putea merge de la Constanta la Iasi doar cu o singura incarcare.
Proiect omorat imediat dupa testele facute cu aceasta masina timp de 2 luni.
Scuzele au fost multe dar adevarul ramane inca ascuns.
Pentru astfel de masina guvernul putea da subventie reala romaneasca.

Attached Files



#427
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Ai vreun link despre ea ?

#428
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
acesta este modelul din 2010.
la cel de sus din 2011 i s-a adaugat si panouri fotovoltaice.

#429
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Pe 28 iulie, 30 de automobile Tesla Model 3 vor ajunge la primii 30 de clienți de pe lista de așteptare.
Cu toate acestea, Musk a dat deja câteva indicii care ne sugerează că nu vor fi schimbări foarte mari față de prototipurile dezvăluite în luna martie. În ultimele luni, s-a lucrat doar la mici lucruri care să pregătească Tesla Model 3 de drum.
Producția va ajunge la 20.000 de mașini pe lună abia în decembrie, dar numărul este destul de mic față de sutele de mii de rezervări făcute deja începând cu martie 2016, relatează engadget.com. Cu toate acestea, ne uităm deja la un capitol important din planurile lui Elon Musk, având în vedere că acesta și compania sa pot produce mașini electrice care se adresează maselor și nu doar unui public select.
Incepand cu luna decembrie in Romania si Ungaria vor ajunge primele statii de incarcare rapida. Pentru Romania sunt preconizate un numar de 15 unitati amplasate pe principalele drumuri si noduri rutiere.
Se duc negocieri cu privire la recunoasterea de catre autoritatile romane a statutului de masina nepoluanta si obtinerea de facilitati pentru cei care achizitioneaza astfel de masini de la producatorul Tesla.
Tesla Model 3 a fost anunțat acum un an, iar Musk spunea despre mașină că va fi cea mai bună alternativă de 35.000 de dolari de pe piață. Pretul nu se modifica iar pentru Europa modelul este vandut in euro. Pe scurt, nimeni nu va putea cumpăra un automobil mai bun la acest preț, mai ales electric. CEO-ul Tesla a spus că noul model va fi foarte limitat în opțiunile pe care cumpărătorii le vor putea configura. Asta înseamnă că cine va vrea să-și cumpere o Tesla Model 3 va putea să-și aleagă doar culoarea ei și partea pe care va fi amplasat volanul.
In concluzie nu vor exista mai multe variante de putere sau autonomie.
Producatorii europeni de electrice, o data cu lansarea Tesla Model 3 vor trebui sa regandeasca alternativele actuale. Segmentul german si francez deja fac presiuni in anumite state sa primeasca mult mai multe facilitati deoarece au aruncat pe piata masini care nu isi gasesc inca cumparatori.

sursa: playtech
sursa: the verge

Edited by deloghi, 10 July 2017 - 07:41.


#430
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
https://www.theverge...tures-elon-musk

#431
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 deloghi, on 01 iulie 2017 - 16:27, said:

Din seria cum sa ne dam in cap singuri va prezint masina hibrid realizata in 2011 de catre inginerii romani.
Testele au demonstrat ca atat cat era soare putea merge de la Constanta la Iasi doar cu o singura incarcare.
Constanta - Iasi 488km. Nu inteleg care e performanta. Orice masina fara hibrid merge tot cu o singura "incarcare" de carburant. Asta mai are si bateriile, cu inca o "incarcare".

#432
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Mercedes-Benz, cel mai mare producător de automobile de lux, are mari probleme cu motoarele diesel. „Dezbaterea publică privind motoarele diesel a creat incertitudine. Prin urmare, am decis măsuri suplimentare pentru a reasigura șoferii acestor vehicule și pentru a întări încrederea în tehnologia diesel”, a afirmat directorul general al grupului german, Dieter Zetsche.
Marți, Daimler a anunțat că Board-ul său a aprobat măsuri de reducere a poluării provocate de motoarele diesel în Europa, inclusiv o investiție de 220 de milioane de euro pentru a moderniza peste trei milioane de vehicule Mercedes-Benz echipate cu motoare diesel.
Măsurile au fost luate pentru a reduce emisiile de oxid de azot, care provoacă probleme respiratorii, a anunțat Daimler.
„Compania va investi aproximativ 220 de milioane de euro. Rechemările vor fi gratuite pentru clienți. Implementarea măsurilor va începe în următoarele săptămâni”, se arată într-un comunicat al grupului german, remis Agerpres.
Aceste rechemari nu sunt valabile pentru toate tarile. Compania nu este interesata de masinile aflate in Romania, Bulgaria si Ucraina.
Săptămâna trecută au fost publicate în presă informații potrivit cărora grupul ar fi vândut peste un milion de vehicule cu motoare pe care le-a manipulat pentru a părea mai puțin poluante, un demers similar cu cel de care este acuzat compatriotul Volkswagen.
Daimler este acuzata ca nu implementeaza noile tehnologi nepoluante iar masinile electrice sunt testate foarte superficial. Producatorul nu intentioneaza sa puna in productie masini care pot reduce cu adevarat poluarea pentru simplul motiv ca nu poate controla fenomenul.
In tari considerate mai accesibile masini care nu mai corespund tehnic sunt revandute pentru curatenia parcurilor auto din vest.
Romania este printre tarile care subventioneaza masinile nepoluante dar pe o parte oferim acesti bani iar pe la granita acceptam masini cu probleme. Daimler este prezent pe piata autohtona cu multe modele iar toate acestea in majoritate sunt cu probleme.
Romania ofera ecobonusurile destul de consistente insa a creat legislatia foarte permisiva pentru acceptarea gunoiului vestic.
Potrivit unei investigații derulate în comun de posturile de televiziune regionale WDR și NDR, precum și de cotidianul „Suddeutsche Zeitung”, timp de aproape un deceniu, motoarele OM 642 și OM 651 produse de Daimler au utilizat un dispozitiv ilegal pentru a arăta emisii poluante mai mici în timpul testelor. Cele două motoare au fost instalate pe aproximativ un milion de vehicule Mercedes vândute în Europa și SUA.
Citând un mandat de percheziție emis de un tribunal din Stuttgart, „Suddeutsche Zeitung” susține că în luna mai au fost efectuate o serie de percheziții la mai multe locații Daimler din Germania. Perchezițiile realizate au avut drept scop căutarea de documente aprobatoare și dispozitive de stocare a datelor și au vizat mai mulți angajați de la Daimler, pe fondul suspiciunilor de fraudă și publicitate mincinoasă cu privire la nivelul real de poluare al vehiculelor.
Principiul ar fi unul similar cu scandalul Dieselgate de la Volkswagen. Un sistem de reducere a emisiilor poluante ar fi pornit în momentul controalelor oficiale și este oprit în condiții reale. Volkswagen a recunoscut că a utilizat un astfel de dispozitiv și a fost nevoit să plătească amenzi și despăgubiri în valoare de 22,6 miliarde de euro.
Un purtător de cuvânt al Daimler a declarat pentru mass media din Germania că grupul nu face comentarii cu privire la investigațiile în derulare, dar a insistat că producătorul auto cooperează cu autoritățile.

sursa:  AGERPRES

Edited by deloghi, 19 July 2017 - 08:39.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate