Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

sfat achizitie masina naveta zilnic 150 km, pe G.P.L.

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#73
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,772
  • Înscris: 01.10.2002
La 150km/zi ajungi la 40.000km/an. La un Logan benzinar faci revizia la 20.000 km, te costa 200 lei de doua ori pe an.
Trebuie sa iei in considerare intervalul intre revizii la alte masini, precum si costurile unei revizii, pentru a avea clare costurile de exploatare in functie de alegere.

Edited by Wotan, 12 February 2016 - 13:03.


#74
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu m-am referit strict la extraurban. Si am spus 10 litri, desi cu siguranta nu va lua atat. Si evident autonomia este mai mare de 400 de km. Dar am zis sa nu se simta jignit prea tare. Un motor de 1.4 la mers constant cu 100-110 km/h ia cam 6.5. La 120 km/h consuma 7. Asta o stiu  de la unchiul meu care are Logan din prima generatie cu motor de 1.4. Apropo, 130000 de km, doar cu consumabile (+ baterie, amortizoare spate si pivoti). Si zicea ca o pastreaza pana face 12 ani si o baga la Rabla ca sa-si ia Logan 2 nou. Nu are rost sa dea un Logan din 2006 fara taxa platita, cu 1000-1500 de euro.

#75
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,893
  • Înscris: 27.04.2010

 LauCalin, on 12 februarie 2016 - 13:03, said:

Dar am zis sa nu se simta jignit prea tare.
Posted Image

#76
corsa

corsa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 24.05.2007
Eu la chevrolet aveo berlina am rezervor toroidal in locul rotii de rezerva(roata mica) de 40 litri,dar in care intra la un plin 32 litri gpl(80% din capacitatea rezervorului)si o autonomie de ~400 km.Roata de rezerva am fixat-o in pozitie verticala,ceva in genul Dacia 1300,ca sa nu ocupe loc in portbagaj.La inceput am fost sceptic in montarea de gpl pe masina,dar acum ma felicit,repet,la consum si la total cheltuieli ies mai ieftin decat cu Corsa d,1,3 cdti(auto din semnatura.)

#77
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,893
  • Înscris: 27.04.2010
Cam micut 40 ... n-a intrat mai mare ??

#78
badboylaur

badboylaur

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 07.08.2009

 LauCalin, on 12 februarie 2016 - 12:39, said:

Cu toata sinceritatea si in speranta ca vei intelege mesajul, iti recomand sa te lasi de treaba asta ca esti pe langa. Toata lumea iti demonstreaza ca vorbesti prostii.
Crezi tu ca nu poti avea autonomie de 300-400 de km un rezervor de gaz? Prietene, un rezervor toroidal are cam 40 de litri. Daca la un extraurban consumi 9l/100 km, inseamna peste 400 de km autonomie. Hai sa ai 10 litri consum si ai autonomie de 400 de km. Un drum Craiova-Slatina si retur inseamna cam 130 de km. Inseamna ca face 3 drumuri dus-intors. Oare cand unii merg mult cu masina, nu fac o data la trei zile un plin? Sau poate chiar o data pe zi. Omul are prea putini bani ca sa se gandeasca la faptul ca nu are chef sa faca un plin de gaz o data la 3 zile, asa cum tu nu ai chef sa-ti misti fundul o data la 3 zile sa faci un plin. sau sa se gandeasca la faptul ca tre' sa puna niste leduri cu nivelul de gaz care... arata naspa in bord. Pe bune, esti chiar atat de ingust la minte ca sa nu poti sa intelegi niste lucruri elementare?
El cauta masina de naveta, de tavaleala, una cat mai de incredere dpdv tehnic ca sa nu-l lase in drum si sa nu bage bani in ea si sa-l duca din punctula A in punctul B. Atat si nimic mai mult pentru ca bugetul este LIMITAT. Este un fel de patron de firma de transporturi care urmareste inainte de toate sa cumpere niste microbuze care sa reziste cat mai mult. Si esentiale sunt  RULAJUL si STAREA TEHNICA.
Si aia cu improvizatia. Ce rahat de improvizatii faci?

Sfaturi pentru initiator:

http://autovit.ro/an...html#451e872865

http://olx.ro/oferta...c3d219b94Â Â - asta are sub <30000 de km, dar e cheala.

http://olx.ro/oferta...html#d2378d0cc9

Logan cumparat din Arges e probabilitate mare de teapa(vorbesc in cunostinta de cauza). Macar un facelift sa fie :)

Am sunat azi la cei de la Pitesti de monteaza gaz(speranta..). Mi-au recomandat pentru naveta urmatoarele masini:
Yaris 1.0
Honda Jazz 1.3
Skoda Fabia 1.2

Consum pe gaz scos de catre utilizatori intre 5 si 6 pentru primele 2 si 6.5 pt skoda.

Am cautat Jazz(ca tot nu il luasem in calcul) si am gasit asta:
http://olx.ro/oferta...-0-ID5zcUI.html

Pro:are gpl montat recent, consuma putin, e deja inmatriculat, e super ieftina
Contra:culoare gen de taxi in germania, prea putini kilometri pentru 14 ani, mai are 3 proprietari pe carte, o vinde ca sa ia un BMW 520 pe gaz ca i s-a marit familia

#79
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,981
  • Înscris: 06.04.2007

 badboylaur, on 09 februarie 2016 - 09:39, said:

..............................
....................... ruta Craiova-Slatina si retur. .................................. fac in jur de 150 de km. Vreau sa imi cumpar o masina care sa consume cat mai putin deoarece imi platesc carburantul.
................Yaris 1.0 pe Gpl.
Am sunat pe la montatori de Gpl si toti mi-au spus ca un consum de 6, 6.5 pe Gpl, pe exterior e un mit. Mi-au mai recomandat sa nu imi cumpar Toyota si mai ales Yaris, deoarece sunt foarte scumpe la intretinere.

..................................
Nu ti-au spus prostii, dar daca  tie ti s-a pus pata pe Yaris....

Pt naveta si sa iesi ieftin la intretinere Dacia Logan 1.6 mpi. Ieftina la achizitie, ieftina la intretinere, consum mic (pe gpl) daca mergi regulamentar 90-110/h.

Daca ai inima (si nu bugetul) la Yaris...ia-ti Yaris pt naveta.

Pt naveta pe banii mei nici n-as cracni, mai ales ca nu mergi numai cu combustibil.

#80
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
@badboylaur. 1.2 fost un motor slab al celor de la VAG. Fabia poate fi o varianta. Dar nu cu 1.2. Uita-te la 1.4 75 CP (cel de 60 CP are distributia pe lant si a fost proiectat de Skoda) sau 86 CP, desi e mai greu de gasit. Daca vrei consum cat mai mic, cred ca putine masini de clasa mica se aprope de Yaris 1.0. In plus Yaris de multe ori este una dintre cele mai fiabile masini din clasa ei. Eu pe asta as merge. Dar si Jazz este o masina solida. Si daca a fost intretinuta bine, cei 200 000 de km nu sunt mare lucru.
Dar nu as ignora nici un Logan mai putin rulat.

Edited by LauCalin, 12 February 2016 - 21:05.


#81
badboylaur

badboylaur

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 07.08.2009
Mi-am luat amanta !
Dupa ce am vazut multe masini prin Bucuresti(printre care si jazzul), toate vai de ele, am strans toti banutii si am dat 4500 pe un yaris din luna noiembrie 2011, motor de 1.0., kilometri 120.000. Sper sa fi facut alegerea buna. Multumesc pentru ajutorul acordat! Va doresc tuturor cat mai multi kilometri fara evenimente rutiere si fara interventii la masini !

#82
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Pai bre, acum pleci? :D
Hai si tu cu un jurnal de bord, una alta... impresii, cum se prezinta masina, de unde ai luat-o... chestii de-astea :)

#83
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,041
  • Înscris: 26.04.2007
si ghici ce .... trebuie sa bagi bani in curu iei ca sa te simti bine cu ea la drum.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate