Netflix România
Ultima postare: mai 16 2024 21:52, Inițiat de
omg99
, dec 09 2015 15:25
·
291
#3442
Publicat: 26 martie 2017 - 12:08
Eu am 40H5203, iar când am vorbit cu cei de la Netflix au notat seria modelului şi mi-au spus că au comunicat mai departe celor de la departamentul de soft şi ca e în atenţia lor ( am postat nu de mult transcrierea convorbirii aici ). Modelul meu nu mai are upgrade la soft din 2014, însă Netflix se updatează periodic, ca orice aplicaţie din TV. Ei trebuie, probabil să faca ajustări care să se potrivească cu firmware-ul oricărui model de televizor, dacă sunt brand serios, nu pot cere celor de la Samsung să repare Netflixul !
Important e să se ia legătura cu ei, înţeleg ca sunt multe modele de firmware, dar probabil vor face ajutările în timp, sper cel puţin. Eu văd ca ei lucrează constant la aplicaţie ! Durează mai mult, trebuie luat legătura cu ei pentru fiecare problemă ! "Netflix Aileen You're welcome and thank you very much for your patience, I already checked this out with my team and seems like our tech department is currently investigating this behavior on some TVs where a specific language is not available, so thanks a lot for reporting this I already passed this information forward to them so they're aware this happens on both TVs it will help us a lot to improve the experience for all of our users. Netflix Aileen In the meantime you can watch them using a different device like you mentioned the computer and phone, and if you want you can connect the computer to the TV through an HDMI cable to have the subtitles available on the TV as well but without using the app./" |
#3443
Publicat: 26 martie 2017 - 13:02
Am purtat si eu o discutie pe chat cu cei de la netflix, in care le-am explicat problema pe care eu si din cate vad multi din cei cu smartv 2013-2015 o au si anume cea legata de subtitrare. Atasez mai jos ce au avut de spus.
Hey there! thank you very much for letting us know about this, we are always working on new ways to improve and I'll be more than happy to send your feedback about this, hopefully we can release the update very very soon, I know that will help a lot of users in your region No problem! and I'm sending your TV specifications right now, just to confirm lg pb660v is the model of your TV, right? Perfect! thanks for clarifying that for me, yeah in this case the version of the Netflix app if a version before Netflix was available in Romania, that's why it won't have all the languages available but no worries, your feedback will help a lot on this |
#3444
Publicat: 26 martie 2017 - 13:04
Ok, am mai vorbit cu cei de la Netflix si eu, din nou, acum câteva minute şi am tras 2 concluzii :
1. După numărul versiunii de Netflix din televizorul meu, agentul cu care am vorbit a tras concluzia că cei de la Samsung trebuie să facă un update la firmware, fără de care cei de la Netflix degeaba rezolvă problema pt modelul meu ! 2. Mi-a dat un hint inainte de a lămuri punctul 1 cu ei, în care zicea aşa, poate merge la unii dintre voi : "once you have signed out of the Netflix account on your TV, without using the TV remote please go ahead and turn off the TV by pressing the power button on the TV itself (not the remote) and then unplug it from the power outlet and leave it unplugged. While the TV is unplugged please press and hold the power button for 60 seconds to completely discharge it, if you cannot press the button for that long then you can just leave it unplugged for 3 minutes." |
#3445
Publicat: 26 martie 2017 - 13:20
Samsung si LG nu au nici un interes si nici o obligatie sa mai faca update-uri la modele vechi ei vor sa cumparati tv-uri noi si e si asta un mod de a impinge cel putin un procent mic de clienti spre achizitia unui nou tv.
Aia de la Netflix din call-center ce sa zica da am notat problema, modelul de tv, nu-i de la noi problema, o sa transmitem la Samsung, LG... Editat de MD, 26 martie 2017 - 13:25. |
#3446
Publicat: 26 martie 2017 - 13:28
Pentru Samsung, puteţi intra aici, nu costă nimic să trimiteţi un mesal de acolo, in care să ziceţi dacă pot face un update la firmware astfel incât să se poată prelua ultimele variante din aplicaţiile disponibile prin televizorul Samsung , modelul cutare !
- http://www.samsung.com/ro/support/ . Da, sunt conştient ca nu au interes, dar poate dacă insistă lumea contactîndu-i... Ca în filmul ala "Shawshank redemption" ! ( care nu e pe Netflix Romania, încă ) |
#3454
Publicat: 28 martie 2017 - 12:08
Pentru cei cu televizoare Samsung cu probleme de subtitrări în limba română, vă recomand ( chiar vă rog ) să intrați pe site-ul Samsung.ro, mergeți la modelul vostru de televizor și, în partea de jos a paginii, este optiunea de live chat, accesați-o și veți intra live cu un agent Samsung România si spuneți-vă problema , cu cât mai mulți cu atât mai bine, nu o lăsați baltă !
Nu e adevărat că nu se lucrează la update-uri pentru Netflix și orice altă aplicație din Hub-ul televizorului, chiar dacă aveți model mai vechi un pic. Dacă apare pe site-ul Samsung e actual încă. Voi faceți un mic efort si pierdeți 2-3 minute cu asta, ei au obligația să consemneze aceste convorbiri și prin urmare va apărea un feedback mai puternic la ei în legătură cu problema asta, folosiți la final și sistemul de feedback Fișiere atașate |
#3456
Publicat: 29 martie 2017 - 08:44
ramurel, pe 28 martie 2017 - 12:08, a scris:
Pentru cei cu televizoare Samsung cu probleme de subtitrări în limba română, vă recomand ( chiar vă rog ) să intraţi pe site-ul Samsung.ro, mergeţi la modelul vostru de televizor şi, în partea de jos a paginii, este optiunea de live chat, accesaţi-o şi veţi intra live cu un agent Samsung România si spuneţi-vă problema , cu cât mai mulţi cu atât mai bine, nu o lăsaţi baltă ! Nu e adevărat că nu se lucrează la update-uri pentru Netflix şi orice altă aplicaţie din Hub-ul televizorului, chiar dacă aveţi model mai vechi un pic. Dacă apare pe site-ul Samsung e actual încă. Voi faceţi un mic efort si pierdeţi 2-3 minute cu asta, ei au obligaţia să consemneze aceste convorbiri şi prin urmare va apărea un feedback mai puternic la ei în legătură cu problema asta, folosiţi la final şi sistemul de feedback |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi