Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown
Last Updated: Sep 24 2020 11:18, Started by
andrew1980
, Dec 05 2015 08:46
·
0
#109
Posted 08 June 2018 - 20:36
Eu zic ca va faceti griji unde nu este cazul. Atata timp cat nu trage volanul , directia e precisa, e doar o problema de calitate a modelului de cauciuc.
|
#110
Posted 08 June 2018 - 21:57
Chiar nu tragea deloc , am pus si eu problema asa, dar nu se stie precis.
|
#111
Posted 11 June 2018 - 09:44
La mine nu trage volanul, dar exact la viteza de 120-130 km incepe sa tremure volanul, dac ama duc mai sus dispare tremuratul .
Pe fata am fost de fata cand s-au echilibrat cauciucurile si au fost facute foarte bine si nici macar nu s-a pus multa greutate deci clar ceva e dubios ... ma gandesc ca e posibil sa fie uzata vreo bucsa si doar la anumite frecvente sa intre in rezonanta si sa vibreze ... e chiar freaky problema . O sa dau banii si pe geometrie, asta e ncsf, nu mai scriu ca nu vreau sa poluez topicul acestui frumos ST . |
#112
Posted 11 June 2018 - 15:24
Ai pus de curand cauciucuri noi? Eu la octavia tot asa. Cauciucuri noi, dupa vreo 1000 de km, plecat la mare si pe autostrada pe acceleratii in special intre 120 si 140 trepida putin (se facuse ok echilibrare). Am mers apoi la service, verificat cauciucurile, de curiozitate puse la echilibrat asa cum erau ele si aveau abatere mare. Refacut pe toate patru si a disparut orice urma de bataie in volan. E foarte posibil ca un cauciuc sa se aseze pe janta dupa ce mergi putin. A doua varianta e ca o janta sa fie putin stramba, nu tare dar sa produca asa ceva.
|
#113
Posted 11 June 2018 - 17:37
bbogdanmircea, on 11 iunie 2018 - 09:44, said:
La mine nu trage volanul, dar exact la viteza de 120-130 km incepe sa tremure volanul, dac ama duc mai sus dispare tremuratul . Pe fata am fost de fata cand s-au echilibrat cauciucurile si au fost facute foarte bine si nici macar nu s-a pus multa greutate deci clar ceva e dubios ... ma gandesc ca e posibil sa fie uzata vreo bucsa si doar la anumite frecvente sa intre in rezonanta si sa vibreze ... e chiar freaky problema . O sa dau banii si pe geometrie, asta e ncsf, nu mai scriu ca nu vreau sa poluez topicul acestui frumos ST . Sa stii ca si cu alea vechi ( am mai circulat fix o luna cu ele - o luna chiar plina de drumuri extraurbane) mergea lin in fata, fara tremuraturi sau tras intr-o directie. Si a vazut masina in aceste 3000 km nu de o data viteze mai mari de 130 km/h... Efectiv s-au ros atipic pe o fasie ingusta in interior... Dar in trecut la o alta masina, am patit si eu fix asa, si efectiv nu era bine echilibrata o anvelopa, multi au aparatele de echilibrat decalibrate sau intr-o marja de eroare in care nu pot sa echilibreze o roata perfect, vorbesc din experienta. Cand m-am dus inapoi spuneau ca am anvelopa cu defect din fabrica. Am schimbat locatia si totul a revenit la normal. Edited by andrew1980, 11 June 2018 - 17:39. |
#114
Posted 24 January 2019 - 10:28
Salutare!
Nu am mai intrat pe aici de mult, desi sunt un cititor saptamanal al postarilor colegilor ... Intre timp am ajuns la 75 500 km si nu pot sa spun ca fara probleme. Se pare ca tehnologia VW TDI incepe sa isi arate fata adevarata incetul cu incetul. Au inceput problemele inca din primavara, e drept foarte haotic si rar, cu o pornire la rece de obicei dimineata foarte lunga, cateodata nici nu pornea din prima, doar la a doua cheie ( e drept una din asta cam odata pe luna). Semnalata problema la reprezentanta...trimis la plimbare dupa bunul obicei de al lor, nu sunt coduri de eroare, nu exista problema. A trecut vara fara evenimente mai interesante...a venit toamna si un city break Praga si Karlovy Vary (2500 km ) . Totul bine si frumos pana ce dupa 3 zile de stat, abia am putut sa-l pornesc dimineata la a treia cheie foarte lunga ( in parcare subterana superingusta - era tare nasol de scos de acolo masina daca nu pornea). Dupa acea a functionat iarasi bine o vreme, am ajuns acasa bine, iarasi mers la reprezentanta, tinut masina sub observatie cateva zile...dar pana la urma fara rezolvare. Dupa anul nou aceste simptome, plus aprindere spirala bujii si pus in safe mode, dispare totul la repornire motor. Lasat masina la reprezentanta pe termen nedeterminat, pana gasesc ceva. Si au gasit: - furtunas vacum turbina rupt, primea aer fals, cica de acolo era aprinderea spirala si intratul in safe mode - Variator ax cu came defect ( cica exista TPI de fabrica la aceasta motorizare ( pe deasupra de o buna vreme, doar ca faceau pe stiti voi ce) Schimbate aceste piese si masina a revenit miraculos , functioneaza mai bine ca de noua (trage mult mai bine la turatii joase, desi niciodata nu m-am plans de puterea acestui motor, care este chiar OK la capacitatiile sale) . Mentionez totul s-a facut in garantie ca noroc ( doar pretul variatorului a fost de 1900 lei) ... De o vreme a revenit totul la normal, insa parca au inceput prea repede problemele de genul acesta, mai ales ca deocamdata nu intentionez si nu am in vedere schimb masina. In acelasi timp imi pare bine ca nu am renuntat la garantia masinii, chiar daca servisarile sunt foarte scumpe le ei... Alte probleme de alta natura nu au fost. Intre timp am achizitionat un OBD Eleven la masina, care este o jucarie foarte faina si functioneaza superbine, am activat cateva functii OK la masina ( senzorii spate cu atentionare optica, Staging la pornire, oprit de tot start stopul - asta imi place cel mai mult, semnalizare cu o singura atingere de 5 ori... hill hold function mai lung, arata in litri pe CB cat va trebui sa alimentez in litri, pe pozitia Auto sistemul de incalzire AC arata viteza ventilatorului si alte mici chestii care iti fac viata mai buna cu un pic. Plus ca poti sa resetezi orice eroare, service counterul, si bineinteles iti da coduri de eroare cand exista ceva - a dat fix acel cod ca si celor de la reprezentanta. [ https://i.postimg.cc/62RFXHRH/20181116-124853.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/hJNNNFJz/20181225-121408.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/H8gRsQ9T/20181229-143509.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by andrew1980, 24 January 2019 - 10:29. |
#115
Posted 24 January 2019 - 10:37
Ai un link cu OBD-ul? As vrea si eu sa imi scot start stop-ul ca ma scoate din sarite uneori.
|
#116
Posted 24 January 2019 - 14:55
Sigur, l-am cumparat direct de pe siteul lor. A trebuit sa astept circa 10 zile sa ajunga, dar in rest a ajuns OK. Trebuie sa stii ca trebuie sa cumperi credite (100 de credite sunt circa 67 lei, si la fiecare activare/dezactivare functie foloseste 10 credite - sau te uiti la ceva reclame si primesti cu timpul ceva credite, sincer nu mi-am batut capul cu asa ceva...dar eu zic ca merita) . Site-ul este: https://obdeleven.co...ductblock_1Â Â am cumparat pachetul de baza de 39.99 euro. proul numai daca vrei sa faci long coding si te pricepi mai bine la unele chestii mai avansate!
|
#117
Posted 25 January 2019 - 09:27
Multumesc! Cred ca o sa imi cumpar si eu unul. Amuzant e ca veriga aia e 10E:))
Edited by andbozo, 25 January 2019 - 09:28. |
#118
Posted 26 January 2019 - 10:04
andrew1980, on 24 ianuarie 2019 - 10:28, said:
... In acelasi timp imi pare bine ca nu am renuntat la garantia masinii, chiar daca servisarile sunt foarte scumpe le ei... ... Uite, eu la Fabia III, prima revizie am facut-o la 29300 si m-a costat 410 lei la reprezentanta Skoda din Craiova. Nu mi s-a parut deloc scump. Nici curios n-am fost sa vad cit m-ar fi costat la garaj srl. |
|
#119
Posted 26 January 2019 - 11:23
Ce a inclus revizia?
Planul de revizii este din 30.000 in 30.000 km din cate vad? In cat timp ai facut cei 29.300 km? |
#120
Posted 26 January 2019 - 11:37
Da, la 2 ani sau 30k km. Am facut km aia in 16 luni. Uite si ce a inclus:
|
#121
Posted 26 January 2019 - 13:01
Filtru de aer l ai schimbat tu ?
De cei 30% reducere beneficiaza toti clientii? |
#122
Posted 26 January 2019 - 13:29
Nu am schimbat nimic eu, au zis ca peste un an il schimba si am mers pe mana lor. Nu stiu daca beneficiaza toti de acea reducere de 30% insa poti sa contactezi Autec Craiova si vezi ce zic. Ce masina ai si din ce an? Stiu ca masinile mai vechi de 4 ani aveau reducere buna la toate lucrarile.
|
#123
Posted 26 January 2019 - 13:54
La praful care este in Craiova nu au considerat necesar sa schimbe filtrul de aer dupa 30.000km/16 luni? Baieti buni. Eu zic sa arunci tu o privire sa vezi in ce stare este.
De apreciat ca au schimbat surubul si saiba de la baia de ulei. Eu am o Honda Accord. Ma intereseaza preturile doar la manopera. |
|
#124
Posted 27 January 2019 - 18:27
Dragi colegi!
In cazul motorizarii mele o revizie fara schimb de filtru de motorina, dar cu ulei la Flacon Castrol LL3 5W-30 si filtre originale, revizia este de 830 lei. Filtrul de motorina costa 240 lei si conform reprezentantei se schimba la 90 000 km, eu l-am schimbat la 45 000, era chiar curata ( folosesc doar motorina extra de la OMW-MOL-ROMPETROL) . Iar reviziile le fac la fix 15 000 km si in cazul meu nu reprezinta tema de discutie. Altii dupa mine pot sa-si schimbe si la 50K km uleiul...e masina si banii lor. Oricine face drumuri mixte ( nu doar autostrazi 90% din timp) in Romania si face reviziile conform perioadei extinse, o face pe barba sa. Este foarte OK la cei care stiu precis cand pot sa-si schimbe masina (oricum sub 150 000 km, fix cum face neamtul sau corporatistii si IT-ti la noi) . In rest nimic nou, se pare ca problema a disparut. Dar ca si fapt divers: filtrele de aer dupa 15 000km inca arata cum arata ( murdare dar sa zicem mai tin vreo 5000 km sa zicem, dar filtrul de polen arata absolut catastrofal dupa aceia 15 000 km...si asta spune tot, despre ce este in aerul de pe drumurile noastre - si cica daca ar fi dupa ei, ar trebui sa le schimb din 60 in 60K km...) Toate cele bune va doresc |
#125
Posted 27 January 2019 - 18:47
#126
Posted 27 January 2019 - 20:35
Au schimbat uleiul iar dupa 3-4 minute, cind ajunge in baie, se reface nivelul pe joja (50-150ml).
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users