Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#73
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
O parere despre niste preturi ptr Leon ST .
Eu momentan sunt in DE si aici preturile la dealer sunt f f mari, ajustate la puterea de cumparare, dupa cum stiti exista diferenta intre echipari intre RO si DE si ca si pret si ca si ce contine echiparea, speram nu ca si calitate adica sa trimita rebuturile in RO .
In fine, aici in DE au aparut foarte multe firme care reimporta masini din EU pe care le vand de noi, diferenta de pret fiind considerabila .
Una dintre aceste firme este www.carmotio.de, un Leon ST 1.2 Reference echipat foarte bine e doar 15490 . Un coleg a luat de la ei si e f multumit .

#74
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

 bbogdanmircea, on 27 iulie 2017 - 10:54, said:

O parere despre niste preturi ptr Leon ST .
Eu momentan sunt in DE si aici preturile la dealer sunt f f mari, ajustate la puterea de cumparare, dupa cum stiti exista diferenta intre echipari intre RO si DE si ca si pret si ca si ce contine echiparea, speram nu ca si calitate adica sa trimita rebuturile in RO .
In fine, aici in DE au aparut foarte multe firme care reimporta masini din EU pe care le vand de noi, diferenta de pret fiind considerabila .
Una dintre aceste firme este www.carmotio.de, un Leon ST 1.2 Reference echipat foarte bine e doar 15490 . Un coleg a luat de la ei si e f multumit .
am văzut și eu practica asta. eu cred că ține doar de echipare și puterea de cumpărare. Nu cred în două linii de asamblare, una pentru țările cu apă caldă și alta pentru cei cu wc în fundul curții....

#75
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Nici eu nu cred in linii diferirte de asamblare, mai ales ca leonul se face exclusiv in Spania si nu este o fabrica asa enorma sa se faca linii diferite pentru diferite tari. Chiar nu cred asta. Scuze de raspunsul tarziu

 bobalex18, on 26 iulie 2017 - 22:58, said:

foarte frumoasă mașina.
1. cu regenerările nu ai ce-i face. dacă avea AdBlue nu mai aveai probleme, altfel îți face când vrea și de câte ori vrea. este enervant dar asta e.
2. rola aia te ține și 200.000 de km fără probleme. poate a prins ceva condens care a înghețat și de acolo scârțâitul
3. cauciucurile cred că sunt de la temperaturile pozitive. nokian de iarnă se rupe la temperaturi pozitive iar nokian de vară se toată foarte repede. ăsta e cauciucul folosit de ei
Bineinteles raspunzand la punctul 2. rola nu se aude acum de cand este cald afara. dar iarna s-a auzit destul de bine la ralanti, deocamdata nu-mi bat capul sper sa nu imi cauzeze probleme cu timpul.  Legat de cauciucuri si eu sunt de acelasi parere, Nokian efectiv sunt facute pentru conditii adevarate de iarna si inainte sa le schimb ( asteptam 2 saptamani pentru programare) au fost si 18-20 grade pe afara...asta e, totuis inainte pe skopda cu Continentaluri TS 830 si 850 nu am patit niciodata asa. In rest momentan am 43 000 km si urmeaza doua drumuri de circa 900 km... cu regenerarile nu imi mai bat capul, fac destule drumuri lungi.

#76
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Salutare!
Si uite asa am ajuns la 45 000 km in 19 luni de cand am masina, si deocamdata se comporta chiar bine. Astazi am efectuat revizia de 45 000 km care la mine a insemnat schimbul a tot ce inseamna filtre(si cel de motorina) si ulei (Castrol LL3 Prof. 5W-30 cumparat de la ei la flacoane de 1 litru. Suma (1126 lei) consider ca este furt pe fata la reprezentanta, dar totusi consider ca filtrele originale chiar sunt mai calitative, fata de cele din magazine. Legat de filtrul de motorina stiu ca este rocomandat schimbul la 90K km dar cum fac totul la jumatate (adica schimb ulei si filtre la 15K ) am schimbat si asta asa. Insa cum eu alimentez doar motorina extra de la Rompetrol si OMW cum era de asteptat filtrul de combustibil era curat si nu era pic de murdarie in carcasa filtrului, doar motorina curata. In rest alte probleme nu am si de cand folosesc AC doar pe modul Auto fara sa-l mai opresc sau sa-l pornesc nu mai face acele figuri enervante cu pornirea intarziata ( consider ca problema nu a disparut doar il ocolesc, dar cum sunt incapabil sa le demonstrez la cei de la reprezentanta incerc sa imi fac viata mai usoara...) . Erori nu am in CB, motorul parca trage cel mai bine de cand am masina, cu consumul sunt multumit si vara parca si greierasii mai dorm din interior. Placutele originale pe fata vor trebui schimbate pana la 60K clar dupa spusele mecanicului, oricum au tinut vitejeste fata de stilul meu de circulat mai alert si de multe ori incarcat. Sper sa ma pot exprima asa cat mai mult posibil despre masina.
Legat de bateria si testul lor de 2 bani. Iarasi mi-au scos bateria ca ar fi slaba...si asta dupa ce in noaptea de dinainte, am sosit cu masina din Bulgaria adica un drum de 1000 km pana in Cluj... cand le-am zis, au inceput ca de fapt aparatul lor nici nu este asa precis, ca mai au si erori (le-am spus ca si iarna m-au speriat si toata iarna si la -20 pornea la jumatate de cheie ) ...deci atat despre aparatele lor ultrasofisticate. Despre preturi ce sa mai vorbim. Reviziile le fac la Compexit Cluj (service dealer Skoda Cluj) Deci aceste preturi sunt identice si la un Octavia 3 2.0TDI 150CP(am si intrebat de curiozitate - au zis ca nu sunt diferente intre cele doua marci la piese si manopera)
Deci per total multumit de masina in continuare, tinuta de drum foarte bun, consum foarte bun extraurban relatat la un cuplu motor sanatos, interior Ok cu echiparea FR, sper ca si in continuare sa ma pot pronunta la fel despre masina. Legat de service de acum incolo cautam filtre din alte surse ca parca ma simt magarul principal si jumatate cu aceste preturi platite...

Attached Files


Edited by andrew1980, 12 August 2017 - 12:55.


#77
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
O baterie originala 19luni si 45.000 de km nu are viata nici măcar daca ai face taxi. Sunt ei prosti cu tot cu aparatul lor. Pe toate forumurile,nu am citi ca cineva (la vag) sa schimbe baterie mai devreme de 4 ani si multi km. Nu mai zic ca o medie (aproximata de mine) e de 6 ani (la bateria originala). Pe urma la 3-4 ani

#78
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Exact cum zice bobalex18, una originala minim 3-4 ani si una aftermarket tot tine 2-3 ani...
Asa e cu tehnica asta e grea la noi ...

#79
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Aveti dreptate sigur, mai ales ca este si baterie cu gelatina tip AGM originala VARTA . Iarna OK am zis... o fi fost ca am mers la ei dimineata sub -10 grade...dar vara dupa 2 saptamanai in care doar drumuri lungi am facut... m-a convins aparatul lor de masurat bateriile... :)))

#80
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Sau poate cel care a citit valorile era pe langa... :)

#81
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
ODO: 52 450 km . Se pare ca reprezentanta nu isi bate capul cu reparatii mici, asa ca pentru problema butonasului cromat din varful manerului franei de mana(sarea la fiecare folosire al franei de mana) , au schimbat tot mecanismul de frana de mana + manerul acela cu piele cu tot. Chiar imi pare bine, fiindca mi-am reamintit dintr-o data cand pielea inca era noua neatinsa pe maner si volan ( de il schimbau si volanul parca - parca ma simteam in masina noua iarasi Posted Image)) ) . Sincer dupa schimb abia se aud clicurile manerului cand il tragi, dar in rest foarte OK.
Legat de noile anvelope de iarna si interactiunea cu reprezentanta Seat/Skoda din Cluj: la schimb am ajuns la niste flacai tineri langa care daca nu stateam habar nu aveau ce sa faca cu acele mici capace mai speciale de pe janetele mele ALcar Hibrid, vroiau sa bage 2.7 bari in cauciucuri si care desi eram acolo au pus toate cele 4 cauciucuri noi fara sa schimbe ventilele vechi... din aceasta cauza peste 2 zile mi-am gasit masina pe janta in parcare ( bine ca am luat intre timp de la cineva care face Germania, o pompa electrica originala Audi, care m-a ajutat enorm, a bagat 2.2 bari in fix intr-un minut si jumatate, adica foarte repede fata de chinezariile de genul acesta). Anvelopele ( Continental TS 860 205/55 R16 H) sunt absolut superbe pe drumuri de afara, deocamdata testate pe uscat si umed la 2-3 grade C. Se comporta incomparabil mai bine ca si Nokianurile WR D4 Made in Russia... imediat mi-am amintit de feelingul pe care le aveam cu TS850 pe fosta O2... dar se pare nu prea am deocamdata noroc cu ele, la o saptamana dupa patania cu ventilul, iarasi mi-am gasit masina pe janta (pe fata pe cealalta parte) , de data aceasta a fost un mic cui... iarasi m-a salvat pompa originala Audi, de schimbat roata, roata rezistand lejer dupa pompare pana la o vulcanizare... In rest, "coafura" rezista, asteptam iarna
[ https://farm5.staticflickr.com/4476/36903522473_5cd1e03051_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]20171006_114351 by Peter Andrei, on Flickr
[ https://farm5.staticflickr.com/4526/37699482624_259e231461_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]20171114_112806 by Peter Andrei, on Flickr

Edited by andrew1980, 19 November 2017 - 10:01.


#82
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Subscriu si eu, aceleasi cauciucuri de iarna si sunt foarte bune!

#83
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Pe zapada si uscat sunt mai mult decat multumit de ele, chiar nu am ce comenta, perfecte din punctul meu de vedere. Pe zapada mai ramane intrebarea, dar cum TS 850 se descurcau bine de tot si pe zapada, ma gandesc ca o sa fie OK si acolo .
De altfel fix astazi mi-a implinit masinuta 2 anisori de cand este la mine : 53 600 km . Fara probleme serioase, dar cu unele mici de care ma puteam lipsi, de genul scartaieli in interior pe drumuri denivelate, sau butonas frana de mana sarita si schimbata in garantie, sau climatronicul care mai face figuri cateodata - un senzor isi face de cap dar este imposibil de depistat, nici la reprezentanta , nici la serviceuri specializate pe AC... solutia: vara il pornesc si il las pe Auto, asa pot fi sigur ca porneste si data viitoare... in primul an mi-a mancat multi neuroni problema asta, fara sort de izbanda, anul aceasta nu mi-am mai batut capul si am lasat-o pe auto si simptomele au disparut ...asta e, cat timp raceste bine, nu imi mai bat capul cu ea ca nu merita.
Imi place de masina si este placuta de condusa dar se vede cum calitatea masinilor de astazi scade de la model la model, efectiv se simte cum sunt facute tot mai atent pentru o perioda bine precizata de timp. Efectiv au ajuns sa dozeze destul de precis cat sa tina o masina, dupa care sa devina mai greu de intretinut. In rest, atatea probleme sa avem doar in viata .

#84
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 bobalex18, on 27 iulie 2017 - 11:17, said:

Nu cred în două linii de asamblare, una pentru țările cu apă caldă și alta pentru cei cu wc în fundul curții....
Exista probabil un alt standard al calitatii pentru produsele destinate Europei de Est, inclusiv al pieselor fabricate pentru autoturismele destinate  acestei pieti.Nu este exclus ca o anumita linie de productie, aflata in aceeasi fabrica, sa se ocupe de fabricarea autoturismelor destinate Europei de Est sau la o anumita linie de productie sa fie fabricate un anumit numar de autoturisme, destinate pietei est europene, in functie de comenzile existente in acel moment, la care sa se foloseasca piesele cu un standard inferior al calitatii.Acum 10 ani, o veche cunostinta care era dealer Skoda mi-a spus ca imi indica sa imi cumpar un autoturism Skoda, din Germania, fabricat pentru Germania, avand 60.000 de km rulati, decat o Skoda nou nouta, fabricata pentru Europa de Est.Chiar daca acum suntem in anul 2017, nu exclud ca si la autoturisme, ca la celelalte produse, sa existe un standard dublu al calitatii, pentru vestici si estici.

#85
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Aberezi cu gratie.

#86
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Sau poate nu. Si mie imi pare greu de crezut insa am auzit nemti care sustin acest lucru.

Edited by the_same, 05 December 2017 - 09:04.


#87
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Mda, ca nemtii is gaura de la gogoasa si tot ce zic ei e adevarul absolut. Pot fi echipari diferite sau pot fi modele diferite fabricate in fabrici diferite (vezi megan sedan facut in turcia si megan hatchback sau break facut prin spania/franta parca) si alea ar putea sa fie diferite. Dar, in aceeasi fabrica, pe aceeasi linie de fabricatie nu prea renteaza financiar.
Vezi ca s-au mai facut documentare prin fabrici auto (eu am vazut cateva si pe viu) si logistica necesara cam anuleaza beneficiile financiare.

#88
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Nu exista linii separate, iar chestia cu fabrici diferite e buna de o bere, doua seara :). Cand am luat masina, erau uitate in torpedou multe acte de iesire din fabrica si cele de transport, masina mea a fost produsa in fabrica principala Seat din Spania, Martorell. Problema mai mult este, cu mici exceptii toti producatorii au inceput sa puna prea mare accent pe costurile de productie care de foarte multe ori au dus la o reducere de calitate in ansamblu al unor modele, totusi fiind camuflate de echipari care par luxoase si multe echipamente electrice care iti iau ochii la cumparerea masinii, dar piesele care nu se mai vad, sunt mai slab proiectate. Atat de simplu, reducere costuri productie, fata de pretul final al masinii. Nu este nimic dramatic, dar daca ai avut masini in ultimii 15 ani simti diferentele. Nu consider o masina proasta nici acest seat, dar consider ca valoarea lui reala este de maxim 20 000 euro cu o echipare foarte buna, de noua. O sa il mai tin o vreme, asa imi cere partea financiara, sunt momente cand este chiar placuta de condus, pe drumuri bune, are volan foarte calitativ gros cu piele de calitate buna si scaune chiar foarte bune pe segmentul mai sportiv, totul este logic si ergonomic in interior, stabilitate buna in curbe, dar o finete execrabila pe drumuri cu denivelari... plastice destul de slabe calitativ in interior. De fapt in interior partea de piele este calitativa si cea de plasticaraie slaba. La look arata bine masina, dar urmatoarea masina precis o sa fie alta marca.

#89
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
OT: masini VAG comercializate in Italia cu probleme electrice din primele luni, stiu eu

Km placuti cu masina in continuare !

#90
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008

 OmulLLORT, on 05 decembrie 2015 - 11:12, said:

Mi se pare urat modelul
De ce nu ai luat cutie automata ?
Adblue are ?
Asteptam un top speed pe turda-gilau Posted Image
Nu am luat cutie automata ca nu mai intra in buget si o consider prea scumpa(2000 euro) . SI daca aveam banii, cu 1300 euro luam motorul de 184CP , pe mine nu ma deranjeaza cea manuala.
AdBlue nu are
Top Speed : 220km/h dar nu pe A3 , facut in strainatate

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate