Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Seat Leon ST - 2.0TDI - 150CP - FR - Adventure Brown

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#91
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postpetman, on 05 decembrie 2017 - 09:00, said:

Aberezi cu gratie.
Doar pentru ca tu nu poti concepe asa ceva.Presupun ca nu concepi ca la aceeasi fabrica din Danemarca, sa fie facut acelasi produs in doua calitati diferite, pentru piata din vest si cea din est, avand insa acelasi pret.Si cu toate astea chiar asa este.Inadmisibil, dar se intampla.Gta cu discutiile sterile.Fiecare crede ce vrea.Eu imi pastrez punctul de vedere si ii doresc initiatorului acestui topic foarte multi km fara probleme tehnice.

Edited by max_01, 05 December 2017 - 12:40.


#92
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Pai nu concep asa ceva pentru ca am intrat, pe interior, in cateva fabrici de auto de prin europa. Si am avut contact cu firme care produc subansamble pentru grupul Porsche si care se gasesc si in echiparea de fabrica dar si in cutiile cu piese de schimb ulterioare (OEM si AM - daca se platesc banii pentru aceeasi caracteristici).
In plus, logistica necesara pentru aprovizionarea cu piese de calitati diferite anuleaza orice beneficiu financiar. Ce s-ar intampla daca, pe linia de fabricatie, s-ar pune un disc de frana mai slab calitativ (presupunem ca ai dreptate) luat din dreapta in loc de stanga pe o masina pentru vest? Opresti linia si dai jos discul?
Piesele respecta anumite tolerante. Echiparile fac diferenta.
Daca discutam de salam, lapte batut si alte chestii mai simple da, iti dau dreptate. Dar nu la productia de masini.

@andrew1980 - sa ai bafta de masina si multi km fara probleme. Nu am rezonat deloc cu modelul mai ales ca eu vroiam sedan dar si din cauza cutiei de viteze (dsg-ul are destule bube - din ce aflu prin service-urile de marca).

Edited by petman, 05 December 2017 - 18:45.


#93
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Salutare!
Intre timp am ajuns la 60 000 km, am trecut fara probleme iarna si iarasi am ajuns si pe la reprezentanta sa aruncam cu lopata banii in ograda lor doar pentru niste lucruri absolut banale (deh garantie si istoric masina curata), gen schimb ulei si toate filtrele aferente ( ulei/aer/polen pe original) plus schimbate placutele puse din fabrica cu unele tot originale daca rezista asa bine ( la fosta Skoda Octavia 1.4TSI au rezistat doar pana la 37 000km cu acelasi stil de condus). Bineinteles ei au interpretat operatia ca servisarea mare de la 60 000 km cand cica se uita la mai multe, de fapt eu nu am observat nimic deosebit cu mult, am noroc ca am putut sa stau langa masina si sa vad ce si cum pe acolo. Ca s-au uitat de la incarcare baterie pana la ce grad de inghet are antigelul, presiune in roti, i-au facut test de frane si gaze( care a iesit superbine si usor) , au dat cu ceva solutie gen WD 40 pe la usi...s-au uitat la reglaj faruri... si au cerut la sfarsit 1160 lei ( cu placute aduse de catre mine - originale de altfel dar cumparate de altundeva la pret mai normal). Puteti sa aruncati cu pietrele...din pacate acestea sunt preturile in ziua de astazi si nu iesi mai ieftin sau cu mult nici macar la o dacie Logan noua daca o duci la reprezentanta si faci servisare normala...

Legat de masina, nu am multe de spus - functioneaza bine cu mentiunea ca de 3 ori cam in 3 luni (niciodata la frig mare) nu a pornit din prima, doar la a doua cheie - pana la urma s-a dovedit a fi bateria din cheie, pe care cica nu l-a recunoscut din prima din cauza bateriei descarcate ( ciudat ca deschidea de la mare distanta masina totusi).  Anvelopele continetal cum am prezis sunt incomparabil mai bune in conditii mixte de iarna ca si predecesoarele Nokian WR D4 rusesti, mai ales la tractiune pe umed si mazga .
In rest aceleasi observatii ce le-am mai mentionat in alte posturi despre masina, cu bine si cu rele.
[ https://farm5.staticflickr.com/4750/25311128637_21d584d38d_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]20180209_135223 by Peter Andrei, on Flickr
[ https://farm5.staticflickr.com/4753/39748143512_d922dce37d_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]20180119_164512 by Peter Andrei, on Flickr

Edited by andrew1980, 16 March 2018 - 10:42.


#94
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Enorm, poti pune o parte cu preturile din factura? Cu placutele tale?

#95
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Foarte bine sa tii sa ai un istoric curat. Din pacate treaba asta costa.
Eu am saptamana viitoare programare la revizie pentru Toyota Rav 4 si cam tot atat ma costa (1150 lei din cate mi-au spus telefonic). Insa revizia include schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, schimb lichid frana, schimb unei diferential fata, ulei diferential spate si verificare generala mecanica (frana, suspensie, directie, transmisie).

#96
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008

View Postpielea, on 16 martie 2018 - 10:55, said:

Enorm, poti pune o parte cu preturile din factura? Cu placutele tale?
Chiar enorm , dar cum litrul de ulei Castrol LL3 5W-30 costa la ei la peste 80 lei litrul cu TVA  ( si aici m-au prins, fiindca imi este efectiv frica sa cumpar de altundeva uleiul, ca nu cumva sa iau ceva posirca contrafcuta) sau filtre de aer si polen care costa cate 110 - 116 lei bucata fara TVA...plus te pun sa platesti si pentru aerul consumat din service.
Dar las poza sa vorbeasca ... [ https://s5.postimg.org/ek4x792lv/20180316_115541.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
@uhu10uhu: sa stii ca fac multe la banii aia, si eu care ziceam ca un SUV este scump de intretinut ...

Edited by andrew1980, 16 March 2018 - 12:11.


#97
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Mie filtru de aer si cel de polen mi se par cam scumpe din factura ta. Si manopera pentru demontare roata. In rest astea-s preturile de reprezentanta.
Si da, cu uleiul e aiurea la noi.  Cel original de la ei e scump, dar macar stii ca nu-ti bati joc de turbina si filtru de particule punand ulei contrafacut.
Ce economie faceai daca mergeai in alta parte? 2-300 lei?
Cand o vei vinde o sa gasesti super rapid clientul potrivit care va aprecia intretinerea corecta.
Toti cauta masina cu istoric la reprezentanta, ca dupa aia sa faca primul schimb de ulei la colt de bloc.

#98
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Da iti dau dreptate 100% atat la preturi, cat si la faptul ca desi daca ai noroc poti sa cumperi ulei de altundeva mult mai ieftin dar cat timp masina este in garantie, nimeni dar nimeni nu iti garanteaza ca nu cumperi ceva contrafacut, din pacate situatia in Europa si mai ales in Europa de est, este alarmanta, poti sa cumperi fake si de la mari magazine... efectiv este invadata piata.
Iar in legatura cu viitorul proprietar, tot asa vad lucrurile, fosta masina mi-a fost vanduta din parcarea Weltauto in 3 zile, desi parcarea era plina, o parcare care la reprezentanta Compexit Cluj are circa 40-50 de masini. Da puteam sa fac si probabil cand ies din garantie o sa caut ceva surse cat de cat sigure la ulei si filtre si macar acolo o sa fac un pic de economie, in rest probleme mai mari sa nu am cu masina, macar pana pe la 150 000km. Nu sunt tipul de proprietar care toata ziua tot o cocoloseste si baga jante care mai de care pe masina si tot timpul mestereste ceva pe ea, sa arate nu stiu cum, dar imi place sa fie intretinuta ca la carte, cu materiale bune, condusa cum trebuie ( la rece fin, pe afara cu reprize mai tari sa se curete motorul si dupa acea lasat sa se raceasca... iar cand trebuie schimbat ceva, atunci costa cat costa, piese calitative) Pe termen lung aceste chestii inseamna mai mult decat nu stiu ce brizbrizuri pe masina.

#99
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Credeti voi? Degeaba ai istoric curat daca in Romania majoritatea au studii medii sau nici atat iar pt  astia conteaza si ultimul leu.

Eu ,in vasta mea experienta de vanzator auto, cu un portofoliu de vanzari ce insumeaza doua! autoturisme :)), m-am lovit de urmatoarele intrebari:
"Cat consuma?"
"Cat mai lasi la pret?"
"De ce o vinzi?" ,  in diferite formulari,
nu a venit nimeni sa intrebe de facturi, de stare tehnica, etc.

Chiar recent incerca o ruda sa dea o corsa cu 27k km rulati, in 5 luni nu a sunat nimeni, masina care nu a vazut in viata ei peste 2500 rpm si nici autostrada, in schimb un vecin cu polo cu rugina pe la praguri facute cu banda izolier, chit si vopsea l-a dat in 2 (doua zile), cosmetizat frumos, polo care lua juma de litru de ulei la mie :)))

Deci totul tine de bani si apoi de noroc.



#100
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ar trebui sa vada si altii preturile astea. Chiar sunt reale, nu ce mint unii cu 600 lei pe alte topice. Eu nu am platit niciodata la Golf mai putin de 1000 lei la revizii cu exceptia celei de 7500 km, pentru celelalte (15-30-45-60k km) ajungeam la 900-1300 lei cu discount de 20%. Toate reviziile le-am facut in reprezentanta, in Bucuresti.

#101
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postpielea, on 16 martie 2018 - 15:03, said:

Credeti voi? Degeaba ai istoric curat daca in Romania majoritatea au studii medii sau nici atat iar pt  astia conteaza si ultimul leu.

Eu ,in vasta mea experienta de vanzator auto, cu un portofoliu de vanzari ce insumeaza doua! autoturisme Posted Image), m-am lovit de urmatoarele intrebari:
"Cat consuma?"
"Cat mai lasi la pret?"
"De ce o vinzi?" ,  in diferite formulari,
nu a venit nimeni sa intrebe de facturi, de stare tehnica, etc.

Chiar recent incerca o ruda sa dea o corsa cu 27k km rulati, in 5 luni nu a sunat nimeni, masina care nu a vazut in viata ei peste 2500 rpm si nici autostrada, in schimb un vecin cu polo cu rugina pe la praguri facute cu banda izolier, chit si vopsea l-a dat in 2 (doua zile), cosmetizat frumos, polo care lua juma de litru de ulei la mie Posted Image))

Deci totul tine de bani si apoi de noroc.
Adevar mare graiesti! Eu, la experienta mea de vinzator (5 masini) pot spune ca am dat doar de prosti. De fiecare data am vindut masina la primul venit. Recunosc, am avut noroc chior.
In general, toti puneau cam urmatoarele intrebarile. In paranteza aveti si raspunsurile date.
Citi km are masina? (chiar nu stii sa citesti anuntul?)
Aaaa, intrebam daca ati dat inapoi... (pai si daca ii dadeam eram prost sa-ti recunosc?)
Pe unde ati circulat cu masina? (pe sosea... a mai iesit nevasta-mea la plaja cu ea de 2 ori)
Anvelopele imi par uzate... (ai zis bine, ti se par. Insa iti poti lua tu altele noi)
Cat mai trebuie sa "bag" in ea? (Nimic, deocamdata)
Care e ultimul pret? (Pretul am zis ca-i negociabil in limita bunului simt. Tu ce intelegi prin asta?)
Pai eu ... ma gindesc (si cam toti incercau sa negocieze 15%) la x suma. (Nu gindesti deloc, asa-i? Insa nu-i problema, masina e a mea, banii sunt ai tai. Mai cauta!).Si imediat schimba tonul:
Stiti, nu doream sa se inteleaga... (Si ii retezam scurt: mai las x din suma. De obicei masina avea mai mult de jumate in rezervor, consumabilele schimbate recent si ii lasam intre 3-4%).
Singura data cind am lasat unuia 20% a fost la prima masina (o dacie, singura de fapt). Eram incepator, insa si eu am cerut ca inecatul, sa am de unde sa las. Ma mir si acum cum am putut lua pe o Dacie de 5 ani - 42 milioane (dadusem 22 pe ea, inflatie, alea-alea, o si lovisem insa am reparat-o exemplar. se vindeau cu 38-40 mil)
NICIODATA nu am lasat pe cineva sa mearga cu masina in probe. Multi doreau asta insa le ziceam: "baieti, banii la mine si mergeti in probe. Singuri. Daca faci accident, te-ai lins pe bot de ei! Toti, insa absolut toti, scoteau banii si cumparau masina. Fara probe! Aveau destul timp sa le faca dupa. Cu papagalii n-am stat niciodata de vorba. Ii miroseam de la telefon.
Asta de-o am acum, n-o mai  scot la vinzare. Ii fac intretinerea EXACT CUM ZIC EI si le-o dau buyback.

#102
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Sincer, eu cu masinile pot sa spun ca am avut noroc la vanzari, desi probabil ca si faptul ca toate masinile de pana acum erau intretinute cum stiam eu mai bine si aratau chiar OK la varsta si kilometrajul lor in momentul punerii lor la vanzare. Toate masinile din familie le-am vandut eu...
- prima a fost o Dacie 1310 din 1984 (a lui tata) pe care l-am vandut in 2001 -  era cea mai bine intretinuta masina, tata este maniac pe treaba asta, si ciudat, l-am dat cel mai greu ( totusi nu ma mir) cu 19 milioane lei...erau bani frumosi la vremea respectiva. Pe masina asta am invatat sa conduc, (si mi-am facut aproape toata copilaria) totusi sub atenta supraveghere a lui tata ( 1998), si stiind cat are grija, chiar nu am facut pe putoiul teribilist niciodata cu aceasta masina( nu mai puteam sa conduc masina aceasta niciodata )
-a doua masina tot un Dacia 1310 dar din 1996 tinut la naftalina in garaj de catre bunic, ( ramas intre timp fara permis pe motive medicale) cumparat de catre mine in 2001 si vandut peste un an, la doar 49 000 km, motorul mergea exemplar, nu avea urme de rugina dar cutia de viteze si franele erau execrabile orice le faceai...
- cumparat un Seat Toledo prima generatie, fabricatie 1993 cu celebrul motor 1.8i, era o masina foarte faina la vremea respectiva si ca frapt divers a ramas in familie la tata pana in 2015, in afara de probleme de rugina si consumabile nici o problema la motor sau partea electrica, motorul nici la vanzare nu consuma ulei si tragea mai bine ca un 1.6 benzinar de 110 CP dar euro 5-6 din zilele noastre, fugea aceasta masina cu 160-180 cu usurinta...dar nu avea ABS-Airbag... deja invechita rau, dar va dati seama, la vanzare arata extraordinar de bine, l-am dat intr-o saptamana la o cunostinta.
- eu dupa 3 ani cu Toledo am reales marca Dacia, atunci a aparut loganul , am luat 1.6mpi cea mai scumpa echipare, era prima mea masina noua, atunci am inceput sa umblu pe drumuri lungi si sincer aveam mai mare incredere in ea decat intr-o masina veche totusi de 20 ani... era OK, dar o masina mega anosta si cu motor slabut ( dar fiabil) la cilindrea sa, efectiv ma plictiseam cu acea masina,(mai ales dupa toledo) plus fiind sedan portbagaj mai problematic... l-am vandut inainte sa-l pun la vanzare, un coleg a cumparat de la mine la 68 000 km cat avea masina, mi-a dat banii ceruti 3800 euro fara sa stea pe ganduri. Umbla cu masina pana si in ziua de astazi, a zis ca daca mai vand ceva sa-i zic prima oara la el.
-a venit Octavia 2 Facelift 1.4TSI Business ( prezentat si aici pe forum) , alta treaba de masina, tot noua, l-am folosit cu o foarte mare placere timp de 5 ani si desi doream sa o mai tin, asa a fost sa fie ca l-am putut schimba cand primeam binisor pe ea... Si treaba a fost ca luand tot de la acel dealer masina actuala am primit pret mai bun pe masina la buy back decat primeam oferte de pe OLX si Autovit ( aveam pusa masina asa de testare piata pe aceste siteuri) . Si am primit cam cu 800 euro mai mult decat cea mai buna oferta de pana atunci, fara sa mai trebuiasca sa fac ceva. Si da, a contat ca masina avea tot istoricul facut in sistemul lor... cel putin la mine a contat. ( in 2015 octombrie l-am predat cu 102 000km la bord , masina era din 2010 iulie cumparata de nou - si am primit pe ea 8200 euro - pret bun la pretul pietei -  masina fost cumparata cu rabla la 15 200 euro) .
Insa inteleg absolut pe deplin si parerile prezentate mai sus de catre colegii de forum, au si ei dreptatea lor. Chestia cu intretinerea unei masini poate sa aiba X feluri de modalitati si categorii de pret , fiecare cu partile sale pozitive si negative. Eu cred ca retetea absoluta nu exista, trebuie mai mult corelat cu posibiliatile tale financiare si bazat pe faptul ca pe termen lung ce vrei sa faci cu masina.

Edited by andrew1980, 16 March 2018 - 18:49.


#103
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
[ https://farm1.staticflickr.com/910/41806093321_83104d54e8_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]20180430_161346 by Peter Andrei, on Flickr
64 000 km, trecut in sfarsit iarasi la anvelopele de vara. Observatie ciudata , la montaj observa cei de la service ca toate cele 4 anvelope de vara ( inca cele originale cu care a venit masina) au partea interioara roase pe un petec ingust. Imediat reactia normala a fost ca ne-am uitat la cele de iarna, dupa un sezon plin de circa 6 luni si 12 000 km pe masina, dar nimic, acelea sunt perfecte... nu stiu ce sa zic, oare faptul ca cele de vara sunt mai late ( 225/45 R 17 fata de 205/55 R16) se uzeaza cumva altfel? [ https://farm1.staticflickr.com/868/41497323091_6d11cbed1a_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]20180416_155125 by Peter Andrei, on Flickr [ https://farm1.staticflickr.com/901/40603845575_3c33fd3717_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]20180416_155532 by Peter Andrei, on Flickr
In rest km in continuare fara probleme... parca motorul acum trage mai bine ca si in primii 25 000 km...

#104
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Dupa un reglaj directie, se pare ca cele pe fata erau un pic dereglate, dar nu cu mult, pe spate oricum nu se poate face reglaj fiind cu punte... S-au mirat si cei de la reglaj, au zis ca nu trebuia sa se toceasca asa ciudat de la atat ( cele de iarna nici nu s-au tocit) . Dar ca totul sa se termine frumos, am zis daca le schimb timpuriu, macar sa pun niste potcoave ca lumea pe masina , si dupa multe teste vazute/citite am ales patru Michelin Pilot Sport 4 94Y . Diferenta fata de Pirelli vechi este extraordinara, asa diferenta mare nu am simtit niciodata de cand am trecut la o anvelopa noua. Aderenta este cea mai buna din ce am intalnit pana acum, avand flancuri mai rigide toata directia a devenit mult mai directa si reactiva, am facut cateva teste dar efectiv nu am avut "cojones" destul sa le fac sa planga macar. In ochii mei merita fiecare banut dat (450 lei bucata cu montaj complet si echilibrat + primit un vaucher OMW in valoare de 100 lei carburant) . Singurul impediment daca poate fi numit asa, este ca sunt un pic mai rigide si pe drumuri mai rele, se simt mai pronuntat denivelarile.
Ca si concluzie, desi stiu ca anvelopele ultra high performance se tocesc mai repede ca unele ECO, daca rezista macar un 25 000 km sau de ce nu 30 000, cam 2 sezoane la mine, o sa fiu multumit, fiindca deocamdata am o parere foarte buna asa la inceput de drum despre ele.
[ https://s5.postimg.cc/dqh413hgj/41429846905_db045eaa00_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://s5.postimg.cc/ur009rms3/40524550460_0897a3f3ea_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#105
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
https://s5.postimg.c...897a3f3ea_o.jpg
https://s5.postimg.c...b045eaa00_o.jpg
Cu scuzele de rigoare fiindca vad ca postul anterior nu il mai pot edita si s-a schimbat ceva pe forum, nu mai pot baga poze de pe postimage... nu inteleg de ce schimbarea asta...

Edited by andrew1980, 25 May 2018 - 15:04.


#106
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
Salut, ai poze cu uzura pe care ai avut-o pe anvelopele pe care le-ai schimbat ?
Am si eu o uzura de asta dubioasa pe fata pe exterior, eu am Golf 6 dar cred ca suspensia e la fel ... oare ar trebui sa ma duc sa fac si eu geometria ?

Edited by bbogdanmircea, 08 June 2018 - 10:31.


#107
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Salut, am pus doua poze mai sus in postarea nr. 103
Mai ales daca dai click pe ele poti sa le maresti mult si se vede bine cum au fost. Din pacate nu am mai facut poze dupa o luna si 3000 km pe masina, s-au uzat si mai tare. Pe forumul marcii VW cineva, tot cu seat si anvelope Pirelli identice mi-a scris ca a avut fix acest tip de uzura. De reglat am reglat directia fata ( cea de pe spate e fix, nu se poate regla), un pic de reglat au avut, dar au zis ca din acea mica dereglare nu trebuia sa se uzeze asa ciudat...
[ https://farm1.staticflickr.com/876/41455576442_2c99332130_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]20180416_155519 by Peter Andrei, on Flickr
[ https://farm1.staticflickr.com/790/39688332600_c9bcd60c34_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]20180416_155459 by Peter Andrei, on Flickr

Edited by andrew1980, 08 June 2018 - 14:38.


#108
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
Ok,cam așa e uzura și la mine doar că ale mele sunt mult mai vechi, pe mijloc mai am vreo 3 mm până la marcajul de uzură dar pe lateral acolo nu mai e nimic aproape :( .
M-am programat la o geometrie, din păcate aici în DE e doar 70 de euro ... în RO am făcut cu 50 Ron ultima oară .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate